تبلیغات
شما

استخدام مدرس خصوصی

استخدام مدرس خصوصی

بیشتر آموزشگاه‌ها، آگهی استخدام برای تدریس خصوصی را در اولین مرحله افتتاح با قید شرایطی اعلام می‌کنند. در هر آگهی استخدام در مورد آگهی استخدام معلم خصوصی شرایطی وجود دارد، که فرد با دارا بودن این شرایط می‌تواند به عنوان مدرس خصوصی استخدام شود. شرط اصلی در استخدام معلم خصوصی، علاقه است. در بیشتر آگهی استخدام برای تدریس خصوصی می‌بینیم، نوشته شده از علاقمندان به تدریس خصوصی دعوت به همکاری می‌شود، در اینجا به بیان یک سری از این خصوصیات که فرد جهت استخدام مدرس خصوصی باید دارا باشد می‌پردازیم. آگهی استخدام برای تدریس خصوصی را می‌توانید در سایت بلدیاب ثبت کنید و از طریق  آگهی استخدام کسب درآمد کنید.

 

شرایط استخدام در بلدیاب

شما با استخدام در وب سایت بلدیاب می‌توانید تخصص خود را در هر زمینه، مقطع و حتی در رشته‌های هنری و غیر درسی معرفی کنید و با توجه به هنرجویان، دانش آموزان و دانشجویانی که به این سایت مراجعه می‌کنند و شما را به عنوان مدرس خصوصی خود برمیگزیند، از استخدام خود در این سایت، کسب در آمد کنید.

 

از امکاناتی که سایت بلدیاب برای کاربران خود فراهم می‌کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان ثبت آگهی تدریس خصوصی
  2. ثبت آگهی دوره‌های آموزشگاهی مخصوص آموزشگاه‌ها بصورت مجزا
  3. این سایت بصورت ملی و در تمامی نقاط ایران قابل دسترسی و استفاده می باشد
  4. یکی از بهترین امکاناتش معرفی دوره‌های شما در فضای اینترنت و شبکه‌های مجازی می‌باشد که با آن شما را به کل کشور معرفی می‌کند
  5. علاوه بر تمامی امکانات نام برده شده می‌توان به این مزیت نوشتن مقاله و نمایش آن در سایت با نام خودتان اشاره کرد که سایت بلدیاب، امکانی برای شما در نظر گرفته تا با توجه به تخصصتان بتوانید در سایت هر تعداد مقاله ایی که بخواهید، نوشته، ثبت و منتشر کنید و خود و تخصصان را به دیگران معرفی کنید.

 

مدرسین عزیز، برای استخدام و استفاده از تمامی امکانات سایت بلدیاب، شرایط زیر را در نظر داشته باشید:

  1. آگهی تدریس خصوصی یا دوره‌های آموزشگاه خود را در آن ثبت کنید.
  2. فرم استخدامی را در سایت بلدیاب پر کنید
  3. هزینه سرویس حساب کاربری خود را وارد کرده و خود را به کاربران بلدیاب معرفی کنید
  4. در هر ثبت دوره تنها یک رشته و یک نام می‌توانید به ثبت برسانید
  5. حتما اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل کارشناسان ما بتوانند با شما در تماس باشند.
  6. توضیحات دوره خود را بصورت کامل وارد کرده تا کاربران بدانند، شما چه کمکی می‌توانید به آنها برسانید.

 

خصوصیات استخدام مدرس خصوصی

  • فن بیان عالی، اولین خصوصیت یک مدرس خوب است، که بتواند با تمام وجود و کامل تمام مطالب را به درستی انتقال دهد.
  • یک مدرس باید صبور و با حوصله باشد و این دومین خصوصیت یک مدرس خوب محسوب می‌شود. اگر قرار است بارها مطلبی را تکرار کند، خسته نشود. تا بتواند نتیجه ای مطلوب را بدست آورد.
  • سومین خصوصیت یک مدرس خوب، برنامه ریزی درست و مدیریت زمان، برای تدریس است. اینگونه می‌تواند کلاس را در زمان درست و با ارائه کامل مطالب به پایان برساند.
  • یکی دیگر از خصوصیات مدرس خوب، تسلط کامل بر درس و مطلبی است که قرار است ارائه شود. این چهارمین خصوصیتی است که یک مدرس باید دارا باشد.

 

آگهی استخدام مدرس و مربی

استخدام مدرس خصوصی، مهمترین و اصلی‌ترین مرحله بعد از تاسیس آموزشگاه است. زیرا بیشتر دانش آموزان به اعتبار معلمانی که در آموزشگاه تدریس می‌کنند، ثبت نام می‌کنند. مثلا مدرس خصوصی عربی، مدرس خصوصی پایه ابتدایی و یا هر درس یا پایه تحصیلی که قرار است تدریس شود، باید از مدرسین مسلط بر دروس انتخاب شود.

بعضی از مدرسین نمی‌توانند به صورت تمام وقت در آموزشگاه مشغول به کار باشند و آموزشگاه باید این را مد نظر داشته باشد، که به جذب مدرس خصوصی پاره وقت نیز بپردازد و در آگهی خود حتما از مدرسین به صورت پاره وقت دعوت نماید. در کل یک آموزشگاه جامع و کامل درخواست، معلم خصوصی در همه مقاطع، همه هنرها دارد. مثلا معلم خصوصی دبستان، معلم خصوصی موسیقی، معلم خصوصی کلاس اول و اینگونه می تواند پاسخگوی همه دانش آموزان در هر سطح، پایه و یا رشته ای باشد.

 

ایجاد اشتغال با تدریس خصوصی

تدریس خصوصی، یکی از شغل‌های پر در آمد است، که هم می‌توان به صورت پاره وقت و هم به صورت تمام وقت کار کرد. در بعضی موارد دانشجویان نیز به صورت پاره وقت می‌توانند در این زمینه به فعالیت بپردازند. اگر به آگهی‌های استخدام دقت کنید، می‌بینید که گاهی استخدام مدرس دانشجو نیز، در میان استخدام‌ها وجود دارد. دانشجویان با این کار می‌توانند درآمدی داشته و هم به تحصیل بپردازند. استخدام مدرس دانشجو بیشتر در دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و دانشجویان می‌توانند از این روش برای تجربه و کسب در آمد استفاده کنند. این کار یک شغل با در آمد بالاست.

 

مهارت در تدریس

برای کسب مهارت در تدریس، باید گام هایی را بردارید، تا به آن دست یابید. مدرسان موفق سعی در کسب، علم و مهارت، خلاقیت و نوآوری دارند. در اینجا به چند مورد از مواردی که در کسب مهارت برای تدریس موثر است اشاره می‌کنیم. انتخاب درس هایی است که بسیار متقاضی دارند.

به عنوان مثال کلاس‌های تدریس خصوصی مکالمه، زیرا این گونه شانس موفقیت برای شما بالاتر می‌رود. حتما اگر شاگردانی دارید آنها را به نتایج فوق العاده برسانید، چون نتایج شما نشان گر کار شماست. حتما سعی کنید در زمینه کنکور فعالیت نمایید و قسمتی از تمرکز و کار خود را به آن اختصاص دهید. زیرا متقاضیان زیادی دارد. سعی کنید بر روی یک درس تمرکز کنید،  یا حداقل تعداد کمی از دروس را انتخاب کنید. با این کار می‌توانید به یک برند در آن درس تبدیل شوید. به کلاس‌های حضوری بسنده نکنید و حتما تدریس آنلاین داشته باشید. با این کار تعداد شاگرادان شما افزایش می‌یابد، زیرا با این روش همه به شما دسترسی دارند.  

 

معلم خصوصی آنلاین

در گذشته تدریس به صورت حضوری انجام می‌شد، ولی با گذشت زمان و آمدن اینترنت در عصر حاضر همه چیز تغییر کرد و آموزش هم از این امر مستثناء نبود. آموزش دیگر مکان و زمان نمی‌شناسد. در عصر امروز معلم خصوصی آنلاین، بهترین روش تدریس خصوصی محسوب می‌شود و دانش آموز در هر زمان و هر مکان می‌تواند بهترین اساتید را در اختیار داشته باشد. شما اگر یک معلم خصوصی باشید دیگر محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت و فقط کافی است، در سایت بلدیاب ثبت نام کنید تا به همه کاربران آنلاینی که به معلم خصوصی نیاز دارند معرفی شوید. یکی از کلاس‌های پر طرفدار حضوری کلاس‌های زبان بود.

در عصر امروز می‌توان این کلاس‌ها را به بخش‌های زیر تقسیم کرد:

  •  کلاس‌های تدریس خصوصی مکالمه
  • آموزش خصوصی زبان
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی و...

که همه این موارد به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار می‌گردد که شما می‌توانید با استفاده از شیوه آنلاین که شیوه ایی جدید و بسیار کارآمد می‌باشد؛ استفاده‌های لازم را ببرید .

 

تدریس آنلاین

در این روش آموزش دهنده و کار آموز در محیط هایی متفاوت قرار می‌گیرند. این روش آموزشی که جز آموزش‌های الکترونیک محسوب می‌شود و حتما نیاز به اینترنت دارد. در بیشتر مواقع به این روش آموزش، آموزش از راه دور نیز می‌گویند. اما از این روش به صورت ترکیبی نیز می‌توان استفاده کرد. در روش ترکیبی قسمتی از تدریس به صورت حضوری و قسمتی از آن به صورت تدریس آنلاین صورت می‌گیرد. روش ترکیبی یکی از آموزش‌های فوق العاده است، که از بروز مشکلات احتمالی تدریس آنلاین، به طور مثال انزوا جلوگیری می‌کند. دوره‌های آنلاین راحت و ارزان هستند و این دو مزیت بزرگ برای این دوره‌ها محسوب می‌شود.

 

آگهی استخدام تدریس خصوصی تهران

اگر قصد تدریس خصوصی در تهران را دارید، باید آگهی خود را داشته باشید. حال به هر صورت، روزنامه، آگهی‌های تبلیغاتی، بیلبرد اما بهترین راه ثبت آگهی خود در سایت‌های معتبر تدریس خصوصی است، که کاربران زیادی دارند و شما با ثبت آگهی در این سایت‌ها خود را به تعداد زیادی از کاربران که به تدریس خصوصی نیاز دارند، معرفی می‌کنید.

البته آگهی استخدام تدریس خصوصی تهران هر روز در رشته‌های مختلف، در سایت‌های مختلف و روزنامه و.. می‌توان مشاهده کرد. اما استخدام در سایت معتبر در روند پیشرفت کاری شما بسیار موثر است. مهم است که شما در کجا و چگونه شروع به کار می‌کنید. آگهی استخدام تهران را در جاهای مختلف پیگیری کنید و بهترین را برای شروع انتخاب نمایید. قدم اول بسیار مهم است. شما حتی می‌توانید با تدریس خصوصی رایگان شروع کنید، تا کار شما معرف شما باشد و کار شما برای شما تبلیغ کند. این کار برای شما یک زمینه سازی درست و اصولی است، که می‌تواند به بهترین روش شما و کارتان را معرفی کند.

 

آگهی استخدام معلم زیست

یکی از درس‌های مهم برای دانش آموزان زیست است. این درس یکی از دروس علوم تجربی است و برای قبولی در کنکور مخصوصا رشته هایی مثل پزشکی نقش به سزایی دارد. برای مدرس زیست بودن در هر صورت علاقه بسیار لازم است. اما اگر علاقه دارید و می‌خواهید مدرس زیست باشید، لازم نیست فقط در آگهی استخدام معلم زیست که مربوط به این رشته است به دنبال استخدام شدن باشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بلدیاب نیز خودتان را به کاربران زیادی که در این زمینه نیاز به معلم خصوصی دارند، معرفی کنید.

تدریس خصوصی زیست می‌تواند در آمد خوبی را به همراه داشته باشد زیرا بسیاری از دانش آموزان می‌خواهند برای پزشکی و داروسازی و... رتبه کسب کنند و به این درس اهمیت زیادی می‌دهند. اگر می‌خواهید در این زمینه فعالیت کنید، باید تبحر و تسلط زیادی داشته باشید.

استخدام مرس خصوصی آنلاین

آگهی استخدام معلم زبان انگلیسی

شاید شما زمان‌های زیادی را در آگهی‌های استخدام مدرس زبان انگلیسی، گذرانده باشید ، اما بدانید تدریس در آموزشگاه‌ها تنها راه نیست و شما می‌توانید تدریس خودتان را داشته باشید. بهترین زمان تبلیغ در ماه‌های شهریور و مرداد است. تدریس خصوصی زبان، یکی از پر درآمدترین کارهاست. قیمت کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی بسیار بالاست. بسیاری از خانواده‌ها برای این کلاس‌های زبان هزینه‌های زیادی را می‌پردازند. زیرا فکر می‌کنند، در آینده دانش آموزانشان تاثیر زیادی دارد. اما مسلما همه والدین به دنبال بهترین‌ها هستند. آگهی استخدام معلم زبان انگلیسی، در سایت‌ها و آموزشگاه‌های مختلف وجود دارد. اما هر کدام شاید شرایطی را داشته باشند، که در بعضی از این شرایط همه مشترکند.

 

شرایط استخدام مدرس زبان

داشتن مدرک معتبر برای تدریس، داشتن تجربه کافی، رسیدن به سن مناسب از شرایطی است که یک مدرس خصوصی زبان، باید دارا باشد. پس فقط با پایان رساندن یک دوره زبان نمی‌توان به تدریس زبان پرداخت و برای این کار تجربه و تسلط خیلی مهم است. استخدام مدرس خصوصی زبان انگلیسی برای افرادی که قصد مهاجرت دارند و یا می‌خواهند خیلی زود به زبان مسلط شوند مناسب است. در اصل مدرس زبان خصوصی، مانند یک مادر، زبان دومی را به شما می‌آموزد و این روند آموزش خیلی سریعتر از کلاس‌های آموزشگاه پیش می‌رود.

 

معلم خصوصی

معلم خصوصی، شغلی است که نیاز خیلی از افراد برای رسیدن به موفقیت می‌باشد. در آگهی استخدام معلم خصوصی باید مزایا بیان شود، تا بتوانیم جذب مشتری داشته باشیم. چند مورد از این مزایا شامل گزینه‌های زیر است.

  • هدر نرفتن زمان در رفت و آمد که یکی از بزرگترین مزایای تدریس خصوصی است.
  • موجب صرفه جویی در هزینه نیز می‌گردد.
  • تمام ضعف‌های پایه تحصیلی از بین می‌رود، زیرا تمام اشکالات ریشه یابی شده و به همه سوالات پاسخ داده می‌شود.
  • زمان و مکان به دلخواه است و تمرکز به دلیل تعداد کم بسیار بالاست. 

 

آگهی استخدام معلم خصوصی

آموزش و پرورش، هر ساله برای تکمیل کادر آموزشی خود به آگهی استخدام معلم خصوصی در زمینه‌های مختلف می‌پردازد مانند: آگهی استخدام معلم هنرستان، آگهی استخدام معلم دبستان، آگهی استخدام معلم نقاشی، آگهی استخدام معلم پیش دبستانی، آگهی استخدام معلم در کرج و... را اعلام می‌کند. که با گذاشتن یک آزمون برای متقاضیان، به انتخاب مدرس می‌پردازد. بعد از آن منتخبین باید در یک مصاحبه حضوری شرکت کنند، تا تاییدیه نهایی را بگیرند و بعد از آن استخدام شده و می‌توانند کار خود را در زمینه ای که تخصص دارند آغاز نمایند. در بعضی از مواقع این فراخوان در سال دوبار اعلام می‌شود. یک بار در بهمن ماه و یک بار در شهریور ماه، متقاضیان می‌توانند در هر دو مرحله شرکت کنند.

 

استخدام مدارس خصوصی

البته در مدارس خصوصی نیز آگهی استخدام معلم هنرستان، آگهی استخدام معلم دبستان، آگهی استخدام معلم نقاشی، آگهی استخدام معلم پیش دبستانی، آگهی استخدام معلم در کرج، آگهی استخدام برای تدریس خصوصی و... اعلام می‌شود. در صورتی که متقاضیان بخواهند می‌توانند در این مراکز نیز مشغول شده و از مزایای آن که کمترین آن سابقه و تجربه در کار است بهرمند شوند. یکی دیگر مزایای آن معرفی خودتان به شاگردان زیادی است، که در آن محل مشغول به تحصیل هستند. اما اگر در مدارس خصوصی استخدام شدید، نباید انتظار در آمد‌های بالا را داشته باشید. در ابتدای کار فقط باید به برند شدن خود بیندیشد، تا بتوانید در آینده موفق شوید و درآمد‌های بالا داشته باشید.

 

آگهی استخدام معلم

علاوه بر آموزش و پروش، فنی و حرفه ای و آموزشگاه‌ها و سازمان‌های خصوصی هم آگهی استخدام معلم را دارند. به عنوان مثال، استخدام معلم خصوصی ابتدایی، استخدام معلم خصوصی در اصفهان، استخدام معلم خصوصی زبان، استخدام معلم خصوصی در تهران، استخدام معلم خصوصی زبان انگلیسی، استخدام معلم خصوصی در آموزشگاه، استخدام معلم خصوصی در مشهد، استخدام معلم خصوصی در شیراز، استخدام معلم خصوصی در یزد، استخدام معلم خصوصی در تبریز، استخدام معلم خصوصی در همدان و...که در بیشتر مواقع شرط بومی بودن را در بر دارد و افرادی می‌توانند در آزمون و مصاحبه این آگهی‌ها شرکت کنند. در صورتی که بومی همان محل باشید؛ کافی است، سایت فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش را دنبال کنید، تا از آگهی‌های استخدام آن با خبر شوید.

 

استخدام تدریس خصوصی در منزل

در تدریس خصوصی، مکان و زمان دست خود ما است و می‌توان آن را منزل برگزار نمود. بسیاری از والدین در نظر دارند که مدرس تدریس خصوصی، به منزل آنان بیاد. در بسیاری از سایت‌ها این نوع استخدام را می‌توان مشاهده کرد. استخدام تدریس خصوصی در منزل ممکن است، برای دروس مختلفی از جمله استخدام تدریس خصوصی فیزیک، استخدام تدریس خصوصی ریاضی، استخدام تدریس خصوصی شیمی و... باشد. تدریس در منزل با نظارت والدین بر دانش آموز همراه است و می‌توانند به راحتی شاهد پیشرفت دانش آموز خود باشند.

 

استخدام در شهر‌های مختلف

استخدام تدریس خصوصی، حتما در شهرهای مختلف متفاوت است و به این صورت اعلام می‌گردد، استخدام تدریس خصوصی در اصفهان، استخدام تدریس خصوصی شیمی در تهران، استخدام مدرس خصوصی در تهران، استخدام مدرس خصوصی در کرج، استخدام مدرس خصوصی دروس دانشگاهی، استخدام مدرس خصوصی در مشهد و... که مدرسین با توجه به محل زندگی خود می‌توانند انتخاب نموده و شروع به تدریس کنند. استخدام معلم خصوصی در منزل، برای بعضی از دانش آموزان حس اعتماد به نفس را به همراه دارد و می‌تواند فرصت خوبی برای پیشرفت آنان باشد.

 

استخدام مربی

مربیگری شغلی است، که در حیطه‌های متفاوتی کاربرد دارد، به عنوان نمونه، مربی ورزش، مربی رانندگی که در هر حیطه ای مطمئنن استخدام دارد. آگهی استخدام مربی ورزش، را در سایت باشگاه‌ها و شاید در بعضی مواقع سایت آموزش و پرورش می‌توان دید. زیرا ورزش رشته‌های متفاوت دارد و مربی ورزش باید در یکی از زمینه‌های ورزشی متخصص باشد. آگهی، یافتن شغل مربی گری در زمینه‌های زیادی وجود دارد. مثلا مربی کودکان، مربی رانندگی، مربی فوتبال و...که فقط کافی است، شما در یکی از این زمینه‌ها تخصص داشته باشید و مشغول به کار شوید. بیشتر این آگهی‌ها در سایت‌های مربوط به آن وجود دارد. شما با یک سرچ ساده می‌توانید آگهی استخدام در زمینه‌های مختلف را ببینید و در زمینه ای که علاقه و تخصص دارید مشغول شوید.

استخدام مدرس خصوصی

تدریس خصوصی در آموزشگاه

برای تدریس خصوصی در آموزشگاه ها، مدرس باید شرایط و ضوابطی را دارا باشد. تا در امر تدریس موفق شود و دانش آموزان به آن آموزشگاه‌ها مراجعه نمایند. مدرسین یک آموزشگاه، معرف آن آموزشگاه می‌باشند. بنابراین باید بر دروس کاملا مسلط باشند. این موضوع بسیار مهمی است، که مدرس در هنگام تدریس بتواند به تمام سوالات پاسخ گفته و کاملا مسلط بر درس به تدریس بپردازد. ایجاد ارتباط موثر یکی دیگر از خصوصیات یک مدرس خوب است. با این روش شاگردان مجذوب درس و مدرس می‌شوند. یکی از مهمترین خصوصیات یک مدرس خوب، فراهم کردن شرایط برای یادگیری جذاب و آسان است. با دارا بودن تمام شرایط آموزشگاه باید به آموزشگاه مراجعه کرده و فرم دعوت به همکاری را پر کنید.

 

آگهی تدریس خصوصی در آموزشگاه

آموزشگاه‌ها در آگهی تدریس خصوصی، در کنار خصوصیات آموزشگاه به بیان خصوصیات مدرس خود نیز می‌پردازند، که دانش آموزان با مطالعه، کاملا راحت بتوانند مدرس و درس مورد نظر خود را انتخاب نمایند. در بعضی از موارد دانش آموزانی هستند که نمی‌توانند از آموزشگاه استفاده نمایند. این دانش آموزان می‌توانند از تدریس خصوصی در اینترنت استفاده کنند. با استفاده از این روش، دانش آموزان به صورت آنلاین آموزش می‌بینند و می‌توانند از مدرسین در کنار خود برای رسیدن به موفقیت بهرمند شوند.

 

معلم خصوصی ریاضی

معلم خصوصی ریاضی، در هر مقطعی که تدریس کند، چه معلم خصوصی ریاضی پنجم، چه معلم خصوصی ریاضی هفتم، چه معلم خصوصی ریاضی ششم، چه تدریس خصوصی ریاضی نهم، چه معلم خصوصی ریاضی دبستان و... باید بتواند مفاهیم را دقیق و کامل انتقال دهد. زیرا حساسیت والدین در این کلاس‌ها بیشتر است. مخصوصا در جلسات اول مدرس باید کاملا مسلط و پاسخگوی همه سوالات باشد. در غیر این صورت ممکن است کلاس کنسل شود.

در بعضی از مقاطع مانند: تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم انسانی، تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم تجربی، تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم ریاضی کمی سنگین‌تر از بقیه مقاطع باشد. برای اینکه یک معلم خصوصی ریاضی، بتواند خود را به صورت کامل معرفی کند، متن تبلیغ خود را باید به گونه ای بنویسد تا دانش آموزان بدانند که در چه سطحی می‌توانند آموزش ببینند. بهتر است در متن آگهی قیمت تدریس خصوصی در منزل و آموزشگاه حتما درج گردد.

 

بهترین اساتید خصوصی

بعضی‌ها فکر می‌کنند، بهترین اساتید و معلم‌های خصوصی در تهران و استان‌های بزرگ هستند. در صورتی که شاید بعضی از بهترین اساتید در شهرهای کوچک باشند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی اصلا فرقی نمی‌کند، که شما در کجا زندگی می‌کنید. شما با استفاده از آموزش آنلاین، می‌توانید به بهترین استاد خصوصی زبان انگلیسی، بهترین معلم خصوصی کنکور، بهترین دبیران تدریس خصوصی، بهترین آموزشگاه تدریس خصوصی دسترسی داشته باشید. با این پیشرفت در عصر امروز انتخاب بهترین معلم و یا هر استادی به عهده خود ما است. کافی است، به سایت معتبر بلدیاب مراجعه کنید تا بهترین اساتید را در کنار خود داشته باشید.

 

هزینه و قیمت تدریس خصوصی

هزینه تدریس به 2 عامل زیر بستگی دارد:

  • مدرس
  • زمان

بعضی از مدرسین جلسه اول را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. این کار باعث ایجاد اطمینان در دانش آموز می‌شود. زیرا سطح کلاس و مدرس را از نزدیک بررسی می‌کند. هرچه قدر به پایان سال و امتحانات نزدیک‌تر شویم، داوطلبان بیشتری را داریم. بنابراین بهتر است، در طول ترم اقدام به گرفتن معلم خصوصی، داشته باشیم. البته هزینه و قیمت تدریس خصوصی به سابقه مدرس نیز بستگی دارد. همین طور به نوع درسی که تدریس می‌شود. به عنوان مثال، هزینه تدریس خصوصی شیمی دبیرستان با قیمت‌های تدریس خصوصی موسیقی، نمی‌تواند یکسان باشد و حتما متفاوت است. تجربه و سابقه‌ی کار استاد و تاثیر آن در هزینه بسیار موثر است و حتما مدرس با سابقه و تجربه بالاتر هزینه بیشتری دارد.

 

رزرو معلم

در بعضی مواقع دانش آموزان برای زمان خاصی به معلم خصوصی نیاز دارند و به رزرو معلم خصوصی در آن تایم می‌پردازند. شاید در بعضی مواقع باید هزینه اضافه‌تری بپردازند، تا بتوانند در تایم مورد نظر خود، معلم را در کنار خود داشته باشند. اگرهزینه برایتان مهم است می‌توانید تدریس نیمه خصوصی داشته باشید و تاثیر آن در هزینه ببینید. با این کار هزینه بین تعداد کمی تقسیم می‌شود. سابقه مدرس اثر زیادی در هزینه دارد. همیشه سعی کنید اساتید با تجربه را انتخاب نمایید و از تجربیات آنان بهرمند شوید. افراد با تجربه مطالب را دسته بندی کرده و زمان را هدر نمی‌دهند و می‌دانند دقیقا چه باید انجام دهند.

 

انواع تدریس خصوصی

یک آموزشگاه می‌تواند فقط هنری باشد و به آموزش تدریس خصوصی موسیقی بپردازد. در زندگی امروز هنر نقش ویژه ای دارد. شاید بسیاری از افراد به دنبال کارهای هنری مخصوصا موسیقی هستند. موسیقی در زندگی تک تک افراد نقش بزرگی دارد و لحاظات لذت بخشی را برای افراد به ارمغان می‌آورد و این امر به شکل دادن زندگی تک تک ما کمک می‌کند.

اما موسیقی را می‌توان خلق کرد و این جذاب‌ترین قسمت آن است. البته نیاز به علم خود و فراگیری آن دارد. این هنر، از کنار هم قرار دادن صداها شکل می‌گیرد و هر آهنگ معنایی خاص دارد، که از روح یک انسان برخواسته است. در واقع آهنگ چیزی جز انتقال احساس نیست. یک فرد کل روح و جسم خود را در یک آهنگ خلاصه می‌کند و ما با گوش دادن به آن به درک احساسات او می‌رسیم. در خیلی از موارد افراد درخواست تدریس خصوصی موسیقی، در منزل را دارند. مدرسین این رشته می‌توانند با تدریس در منزل نیز مشغول به کار شوند.

 

تدریس خصوصی نقاشی

نقاشی نیز یک هنر است، که باعث آرامش روح می‌شود و از دل برمی خیزد. خیلی از افراد علاقه زیادی در این زمینه دارند. تدریس خصوصی نقاشی بسیار در پیشرفت موثر است و اگر با علاقه همراه باشد، به نتایج فوق العاده ای ختم می‌شود. کارهای هنری ارزش بالایی دارند و ساعت تدریس آنها و قیمت این کلاس‌ها بستگی به استاد آن دارد. نقاشی خصوصی، بهترین راه برای پیشرفت زود هنگام و رسیدن به مراحل حرفه ای است.

 

آموزشگاه و تدریس‌های خصوصی مختلف

یک آموزشگاه ممکن است، فقط در یک مقطع و یک رشته کار کند و در همان رشته چه به صورت عمومی و چه به صورت خصوصی، کلاسهایی را برگزار نماید. مثلا: زبان انگلیسی و یا فقط تدریس خصوصی زبان انگلیسی دوازدهم، اما بسیاری از آموزشگاه‌ها لیستی از تدریس خصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهند، به عنوان مثال، تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم، تدریس خصوصی شیمی دوازدهم، تدریس خصوصی حسابان دوازدهم ، تدریس خصوصی ریاضی هفتم، تدریس خصوصی زیست دوازدهم، تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم تجربی و... که شما می‌توانید انتخاب کنید.

 

نمونه آگهی تدریس خصوصی

متن آگهی تدریس خصوصی، بسیار مهم است. زیرا بازدهی زیادی می‌تواند داشته باشد. شاید هیچ کس راجع به شما و نوع تدریستان چیزی نداند. این آگهی تبلیغات است که شما را به دانش آموزان معرفی می‌کند. به تک تک جملات آگهی باید دقت کنید، آنچه در آگهی بیان می‌شود، انتظار دانش آموزان را ایجاد می‌کند. در مورد نوع نوشتن آگهی، در اینجا صحبت می‌کنیم. آگهی دو قسمت دارد.

  • عنوان آگهی 

عنوان آگهی تابلو کار شما و فاکتور کلیدی شماست. زیرا مخاطب در ابتدا فقط نگاه کلی بر روی آگهی می‌کند و اولین گزینه عنوان آگهی است که توجه مخاطب را جلب می‌کند. در عنوان آگهی بهتر است، یک آگاهی کلی در مورد دورس تدریس داده شود. شما باید دقت کافی و لازم را در انتخاب عنوان آگهی داشته باشید. عنوان حتما باید مرتبط با متن و درخواست شما باشد. برای انتخاب عنوان حتما از مشاوره کمک بگیرید، زیرا تجربیات دیگران بهترین کمک برای شماست. عنوان شما می‌تواند منجر به جذب مخاطب یا دفع آن در همان ثانیه‌های اول شود. در واقع تصمیم مخاطب برای اینکه به خواندن آگهی ادامه دهد به عنوان شما بستگی دارد. 

  • متن آگهی

  در متن آگهی توضیحات به صورت کامل درج شود. به عنوان نمونه، تدریس خصوصی فیزیک توسط خانم، تدریس خصوصی کامپیوتر توسط خانم، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی دبیرستان، تدریس خصوصی آنلاین فیزیک، تدریس خصوصی اول دبستان، تدریس خصوصی با استاد و آموزشگاه و.. را توضیح دهید.

 

تدریس خصوصی تافل

تافل یک آزمون زبان است، که افراد می‌توانند سطح زبان خود را با آن بسنجند. برای شرکت در این آزمون باید تسلط کامل داشته باشید و دوره‌های زبان را گذرانده باشید یا در غیر این صورت باید دوره‌های زبان را به صورت فشرده بگذرانید. در بعضی از مواقع افراد برای مهاجرت نیاز به مدرک تافل دارند و حتما باید این مدرک را دارا باشند تا بتوانند در کشور مورد نظر اقامت بگیرند. پس حتما نیاز به گذراندن دوره‌های زبان دارند و در صورت نداشتن زمان کافی، باید این دوره‌ها را به صورت خصوصی و فشرده بگذرانند. شاید از خود بپرسید آزمون تافل چگونه برگزار می‌شود؟ تافل آزمونی است برای ارزیابی چهار مهارت زبان که به دو صورت برگزار می‌گردد.

  • اینترنتی، برگزاری آزمون به محل زندگی شما بستگی دارد اکثر افراد آزمون را به صورت اینترنتی سپری می‌کنند. 
  • کاغذی، در بعض مواقع هم آزمون به صورت حضوری برگزار می‌گردد. 

 

تدریس خصوصی آیلتس

در آموزشگاه‌ها یا موسسات تدریس خصوصی آیلتس نیز انجام می‌گیرد. در واقع آیلتس آزمون سنجش سطح زبان انگلیسی در دنیا است که بعد از آزمون یک مدرک معتبر که نشان دهنده‌ی سطح زبان برای اقامت در کشورهای دیگر است ارائه می‌شود. نمره‌ی این آزمون برای این که از نظر اقامت مشکلی نداشته باشد بهتر است بالای 7 باشد. برای موفقیت در این آزمون باید بر روی چهار مهارت زبان انگلیسی، که شامل رایتینگ یا نوشتن، لیسنینگ یا شنیداری، ریدینگ یا خواندن، اسپینکینگ یا گفتاری باید مسلط بود. آموزشگاه تدریس خصوصی زبان و یا موسسه تدریس خصوصی زبان، بسیار به افراد برای موفقیت در آزمون می‌تواند کمک کند. در تدریس شبکه آموزش در تایم‌های مخصوصی زبان نیز آموزش می‌دهد و افراد می‌توانند از آن بهرمند گردند. شما نیز برنامه‌های آموزشی شبکه آموزش را با یک سرچ در گوگل می‌توانید بیابید و از هر برنامه ای که نیاز دارید استفاده کنید. آزمون آیلتس به سه قسمت تقسیم می‌شود.

  • آیلتس آکادمیک، برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه‌های انگلیسی زبان را دارند.
  • آیلتس جنرال، مخصوص افرادی که به دنبال مهارت و یا شغلی در کشورهای دیگر هستند.
  • آیلتس لایف اسکیلز، مخصوص افرادی که می‌خواهند ویزای انگلستان بگیرند. 


تدریس خصوصی

در کل آموزشگاه‌های ایران، تدریس خصوصی انجام می‌گیرد. درحال حاضر دیگر محدودیت مکانی و یا حتی زمانی برای دسترسی به آموزشگاه‌ها و مدرسین وجود ندارد . کافی است، شما به یک آموزشگاه برند تبدیل شوید. برای این کار باید در سایت معتبر تبلیغات خود را انجام دهید. بلدیاب با سال‌ها تجربه بهترین گزینه برای معرفی شما به دانش آموزان سراسر کشور است. کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و ثبت نام نمایید.  اینگونه شما به تمام کاربران سایت بلدیاب معرفی می‌شوید. با این کار جذب دانش آموزان زیادی را در سراسر کشور خواهید داشت. بعد از ثبت نام در سایت بلدیاب، میتوانید خود را به هنرجویان، دانش آموزان و دانشجویان، معرفی کرده و از طریق جذب آنها، کسب درآمد کنید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    11:58       1399/04/15
  • تعداد بازدید :
    2246
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

آگهی استخدام برای تدریس خصوصی

آگهی استخدام تدریس خصوصی تهران

آگهی استخدام معلم خصوصی

آگهی استخدام معلم

استخدام تدریس خصوصی در منزل

جذب مدرس خصوصی بصورت پاره وقت

استخدام معلم خصوصی در منزل

استخدام معلم خصوصی

استخدام مدرس خصوصی

استخدام تدریس خصوصی

آگهی استخدام

هزینه تدریس خصوصی

استخدام مدرس

جذب مدرس خصوصی پاره وقت



جدیدترین خبرها

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.