تبلیغات
شما

قوانین تدریس خصوصی در آموزشگاه ها

قوانین تدریس خصوصی در آموزشگاه ها

در بیشتر آموزشگاه‌ها تقریبا همه قوانین شبیه است. اما در بعضی موارد نیز متفاوت است. از آنجایی که انتخاب یک آموزشگاه خوب اهمیت فروان دارد و شاید بارها از خودتان پرسیده اید که چگونه می‌توان یک آموزشگاه خوب را انتخاب کرد؟ شاید با توجه به  قوانین تدریس خصوصی بتوان این کار را انجام داد و شاید جواب این سوال خیلی هم ساده نباشد. آموزشگاه نیاز به یک تیم حرفه ای دارد تا به بهترین‌ها تبدیل شود.  این تیم از مدیریت و مدرسین و کارکنان آن آموزشگاه تشکیل می‌شود. هر کدام از این افراد مسئولیتی را به عهده دارند که باید به درستی انجام شود تا یک آموزشگاه به صورت حرفه ای کار کند. حالا در اینجا تعدادی از این قوانین را با هم بررسی می‌کنیم، تا معیارهایی برای انتخاب یک آموزشگاه خوب داشته باشیم.

 

مدیریت آموزشگاه

اولین و اصلی‌ترین رکن هر مجموعه مدیریت آن مجموعه است که تقریبا همه موارد را تعیین می‌کند. مدیریت یک مجموعه با برنامه ریزی درست باعث ایجاد نظم و ثبات در مجموعه می‌شود. برنامه‌های خصوصی و گروهی توسط مدیر برنامه ریزی شده و انتخاب اساتید نیز به عهده مدیر می‌باشد. بنابراین مدیر نقش مهمی را ایفا می‌کند. باید بدانید مدیر باید بر روی محیط آموزشگاه نیز تسلط داشته باشد. محیط آموزشگاه از نظر تجهیزات باید کامل و به روز باشد تا دانش آموزان به راحتی از تمامی امکانات آن استفاده کنند و از لحاظ ارتباطات باید صمیمی و دوستانه باشد. ایجاد یک ارتباط صمیمی بین معلم و دانش آموز باعث یادگیری بهتر و احساس آرامش در دانش آموز می‌شود.

 

اساتید آموزشگاه

مهم‌ترین عامل در آموزشگاه اساتید آن می‌باشد که با تجربیات و هنرهای آموزشی و اینکه به روز بوده و اطلاعات کافی را داشته باشد تا بتواند به همین صورت به دانش آموزان آموزش دهد. در واقع می‌توان گفت معلم اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نقش را در یک آموزشگاه ایفا می‌کند. این یکی از قوانین تدریس خصوصی محسوب می‌شود و معلم حتما باید به روز و با تجربه باشد. در آموزشگاه‌ها در کنار تدریس حتما باید کارگاه‌های عملی وجود داشته باشد. وجود کارگاه‌های عملی از قوانین تدریس خصوصی در آموزشگاه‌ها است، تا دانش آموزان یادگیری بهتری داشته و از یکنواختی خسته نشوند. با این کار دانش آموزان مهارت‌های عملی را خیلی خوب به ذهن خود می‌سپارند و معلم می‌تواند بازده خوبی از کلاس داشته باشد.

 

استفاده از سیستم ترکیبی در آموزشگاه ها

شاید هنوز در برخی از آموزشگاه‌ها به روش‌های سنتی تدریس ادامه دارد. اما باید این را دانست که در عصر امروز همه چیز به سرعت در حال پیشرفت است و آموزش نیز استثناء نیست. امروزه در بسیاری از کشورها آموزش‌ها به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام می‌گیرد و در ایران نیز نزدیک به یک دهه است که آموزش آنلاین آغاز شده است. آموزشگاه‌ها باید در کنار روش سنتی از این روش نیز استفاده نمایند و در اصل از ترکیب آن استفاده کنند تا دانش آموزان بتوانند در شرایط مختلف به اساتید و آموزشگاه دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند. شاید بعضی از دانش آموزان به علت مسافت‌های طولانی امکان دسترسی به آموزشگاه را نداشته باشند و این آموزشگاه است که باید شرایط را برای دسترسی آنان آماده سازد. فضای آموزشگاه باید خیلی شاد و متناسب با گروه سنی که در آن رفت و آمد می‌کنند باشد. با رعایت استاندارد‌ها در محیط آموزشگاه‌ها و همچنین مجهز بودن آموزشگاه به وسایل و امکانات در صورتی که دانش آموزان بتوانند در محیطی شاد از این تجهیزات استفاده نمایند بالا‌ترین کاربرد را خواهد داشت.

قوانین تدریس خصوصی در آموزشگاه

قوانین کلاس‌های خصوصی

برای اینکه کلاس‌های با کیفیت و مفید در آموزشگاه‌ها و کلاس‌های خصوصی داشته باشیم، وجود قوانین الزامی است. این قوانین قابل تغییر و بستگی به شرایط و گروه سنی دانش آموزان دارد. بعضی از این قوانین مربوط به معلم و بعضی دیگر مربوط به دانش آموزان و والدین آنها می‌باشد. با رعایت قوانین کلاس‌های خصوصی می‌توان بهترین نتیجه را از این کلاس‌ها داشت. اطلاع از قیمت کلاس و دیگر موارد مرتبط در هنگام ثبت نام، مانند انواع تضمین ها، تخفیف‌ها و.. این کار باعث جلوگیری ازهر نوع اختلافی می‌شود. اگر در این کلاسها تخفیف وجود دارد یا به عنوان تخفیف کلاس دیگری پیشنهاد می‌گردد، والدین با دانستن آن و تسویه به موقع کلاس باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند. والدین با داشتن همه اطلاعات می‌توانند بهترین و مناسب‌ترین کلاس را انتخاب نمایند.

 

قوانین کلاس‌های خصوصی برای اساتید

برای این که کلاسی اصولی و با نظم باشد، قوانینی برای اساتید هست که حتما باید رعایت شود. اولین نکته قابل توجه برای اساتید رعایت ظاهری مناسب می‌باشد. مکان کلاس‌های خصوصی ممکن است آموزشگاه نباشد و کلاس در منزل برگزار شود ولی در هر صورت معلم باید ظاهر آراسته و منظمی را داشته باشد. یکی دیگر از وظایف معلم اعلام نتیجه هر جلسه به والدین می‌باشد. این کار به والدین کمک می‌کند تا روند تحصیلی دانش آموزان خود را بهتر بدانند. برای اینکه پیشرفت دانش آموز مشخص شود معلم باید آزمون در هر جلسه را فراموش نکند و نتیجه را به والدین گزارش دهد. مهمترین نکته ای که برای کلاس‌های خصوصی مد نظر است برنامه ریزی مناسب است. معلم باید بهترین برنامه ریزی را داشته باشد تا در کمترین زمان به بهترین نتیجه برسد.

 

مراحل تدریس خصوصی در آموزشگاه ها

در هر کاری مراحلی وجود دارد و آموزشگاه نیز از این امر استثناء نیست. اولین قدم برای آموزشگاه داشتن تبلیغات کلامی است. یعنی شاگردان راضی که از آموزشگاه تعریف کنند و پس اولین قدم گذاشتن تخفیف‌های ویژه برای دانش آموزان است. در مرحله دوم باید اساتید خوبی برای تدریس در آموزشگاه مشغول باشند. اساتید با تجربه و به روز که بتوانند با استفاده از تکنولوژی و تجربه در کنار هم موفقیت‌های فوق العاده ای را برای دانش آموزان رقم بزنند. مرحله سوم گرفتن نظرسنجی از دانش آموزان و حتی در بعضی مواقع والدین است تا بتوان نقاط ضعف را از بین برد و نقاط قوت تقویت کرد. مرحله چهارم داشتن امکانات و به روز در آموزشگاه تا یادگیری آسان‌تر شود.

 

تدریس خصوصی

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه‌ها و یا بهترین اساتید هستید، اگر به دنبال آموزشگاه هایی هستید که قوانین تدریس خصوصی را به بهترین روش‌های ممکن اجرا می‌کنند، کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا در هر جای کشور که هستید بهترین آموزشگاه‌ها و بهترین اساتید را در اختیار شما قرار دهد. کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و ثبت نام کنید تا بهترین اساتید را در کنار خود داشته باشید و در کمترین زمان به بالا‌ترین موفقیت برسید. سایت بلدیاب بهترین و با تجربه‌ترین و به روزترین اساتید را در اختیار شما قرار می‌دهد. با ثبت نام در سایت بلدیاب کارشناسان تیم بلدیاب در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:07       1399/04/14
  • تعداد بازدید :
    892
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

قوانین تدریس خصوصی

آموزشگاه

قوانین کلاس‌های خصوصی

مراحل تدریس خصوصی در آموزشگاه ها


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.