تبلیغات
شما

نحوه انتخاب یک آموزشگاه خوب

نحوه انتخاب یک آموزشگاه خوب

نحوه انتخاب یک آموزشگاه خوب چگونه است؟ هر آموزشگاهی یک سری ویژگی را دارا می‌باشد. اگر ما با ویژگی‌های مناسب یک آموزشگاه آشنا باشیم حتما می‌توانیم بهترین گزینه را انتخاب نماییم.  آموزشگاه‌ها می‌توانند در کنار آموزش و پرورش به هر چه بهتر شدن دانش آموزانمان کمک کنیم. عوامل متعددی باعث تمایز میان آموزشگاه‌ها می‌شود. چند مورد ازمهمترین آنها را در اینجا برای شما بیان می‌کنیم.

 

تعیین سطح دانش آموزان

یکی از خصوصیاتی که یک آموزشگاه خوب دارد این است که ابتدا دانش آموزی را که ثبت نام می‌کند، با آزمونی که در ابتدای ورود می‌گیرد تعیین سطح می‌کند. با این کار می‌تواند دانش آموزان ضعیف را بشناسد و با گذاشتن چند جلسه قبل از شروع کلاس‌ها از نظر سطح درسی به جبران ضعف‌های پایه پرداخته تا کلاس هم خوانی مورد نظر معلم و یا استاد را پیدا کند و وقت دانش آموزان قوی‌تر بابت ضعف برخی دیگر از دانش آموزان تلف نشود. تعیین سطح دانش آموزان به علت دانستن ضعف آنان یا حتی نقاط قوت آنان بسیار اهمیت دارد. این دانش آموزان می‌توانند معلم خصوصی داشته باشند تا به جبران ضعف درسی آنان کمک کند. سایت بلدیاب بهترین اساتید خصوصی را در اختیار شما قرار می‌هد.

 

فضای مناسب آموزشی

فضای آموزشی مکانی است که دانش آموزان مدت زمان زیادی را در آن می‌گذرانند و این مسئله باعث شده امروزه بر روی محیط‌های آموزشی و یا همان فضا‌های آموزشی توجه زیادی معطوف گردد.  در اینجا به چند مورد از نکات مهم، فضای آموزشی مناسب اشاره می‌کنیم.

1. تجهیزات استاندارد و مناسب برای کلاس‌ها

2. رعایت نکات ایمنی و بهداشتی

3. تهویه مناسب برای کلاس‌ها

4. امکان نور پردازی مناسب کلاس‌ها

5. مجهز بودن کلاس به تخته وایت برد و کامپیوتر و...است.

 

ارائه مدرک معتبر

هر آموزشگاه بعد از به اتمام رسیدن دوره چه تحصیلی و یا هنری و حتی فنی باید مدرکی ارائه کند که از سمت آموزش و پرورش کشور قابل تایید باشد. این مدرک نشانگر این است که این کار آموز این دوره آموزشی را با موفقیت و یادگیری به پایان رسانده است و می‌تواند در این زمینه شروع به فعالیت کند. ارائه مدرک معتبر، اعتبار هر آموزشگاه است.

 

توانایی میزان هزینه

یکی از مسائلی که امروزه خانواده‌ها با آن درگیر هستند توانایی میزان هزینه کلاس‌ها است که در برخی مواقع نمی‌توانند آن را پرداخت نمایند و از بردن فرزندشان به کلاس منصرف می‌شوند. در این مواقع اگر آموزشگاه تخفیف‌های مناسبتی را در نظر بگیرد و یا به صورت اقساط هزینه را دریافت کند شاید برای بسیاری از افراد قابل پرداخت باشد و این یکی از بزرگ‌ترین محاسن یک آموزشگاه می‌تواند باشد.

 

سیستم ارزیابی مداوم

هنگامی که دانش آموزان کلاس‌ها را آغاز کردند برای اینکه بدانیم استاد و دانش آموز چگونه پیش می‌روند بهترین گزینه سیستم ارزشیابی مداوم است که به این صورت دانش آموزان ضعف‌های خود را متوجه می‌شوند و به جبران آن می‌پردازند و استاد نیز متوجه می‌شود که بر روی کدام قسمت باید بیشتر تمرکز کند و همین امر باعث نتیجه ای فوق العاده برای پایان دوره می‌شود.

نحوه انتخاب یک آموزشگاه خوب

منابع آموزشی

برای اینکه مهارت در هر دوره ای بالا برود باید از منابع زیادی استفاده کد البته استاد و یا معلم باید این منابع را مطالعه نماید و قسمت‌های مرتبط را جدا کرده و به صورت پیوسته تدریس کند. منابع آموزشی نقش ویژه ای در تدریس دارد و نباید از آن به سادگی گذشت. دقت و تمرکز در این مورد بسیار مهم است.

 

متد آموزشی

امروزه دیگر نمی‌توان مانند گذشته به صورت سنتی تدریس کرد زیرا شاید معایبی داشته باشد که باید آن‌ها را با توجه به متد‌های جدید رفع نمود. متد سنتی در کنار متد جدید و یا آنلاین بسیار فوق العاده است. در واقع یک آموزشگاه باید به روز باشد و از تکنولوژی و متد روز عقب نماند و این موجب جذب دانش آموزان می‌شود.

 

زمان بندی کلاس ها

بعضی از افراد توانایی یادگیری بیشتری در صبح و بعضی دیگر در بعد از ظهر دارند. زمان بندی کلاس‌ها باید به گونه ای باشد که حتما همه افراد در تایم‌های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند. یک آموزشگاه خوب برای تمامی تیم‌ها برنامه ریزی می‌کند.

 

تدریس خصوصی

اگر شما هم دوست دارید به بهترین اساتید و معلم خصوصی و بهترین آموزشگاه‌ها دسترسی داشته باشی بهتر است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و بهترین‌ها را در کنار خود داشته باشید. فرقی نمی‌کند در کجای ایران زندگی می‌کنید شما با مراجعه به سایت بلدیاب می‌توانید در هر رشته ای که هستید به بهترین آموزشگاه‌ها و اساتید دست رسی داشته باشید. کافی است در سایت بلدیاب ثبت نام کنید تا کارشناسان تیم بلدیاب با شما تماس بگیرند.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:31       1399/03/24
  • تعداد بازدید :
    631
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

سیستم ارزیابی مداوم

تعیین سطح دانش آموزان

فضای مناسب آموزشی

ارائه مدرک معتبر

توانایی میزان هزینه

آموزشگاه خوب


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.