تبلیغات
شما

ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت بلدیاب

ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت بلدیاب

سایت بلدیاب این امکان را به شما می دهد که بتوانید آگهی تدریس خصوصی یا دوره‌های آموزشگاه خود را در آن ثبت کنید. تا کاربرانی که در فضای اینترنت و همچین فضای مجازی به دنبال تدریس خصوصی یا دوره‌های آموزشگاه در شهر خود هستند؛ بتوانند برای رفع نیازهای آموزشی خود به شما مراجعه کنند.

شما با ثبت نام در این وب سایت قادر خواهید بود تخصص خود را در زمینه‌های درسی ( ریاضی، فیزیک، زبان انگلیسی، زیست و ...) و در هر مقطعی (دبستان, دبیرستان ,دانشگاه ) و حتی در رشته‌های غیر درسی مثل موسیقی، ورزش، روانشناسی، مدیریت، کسب و کار و ... )معرفی نموده و این وب سایت با معرفی شما به علاقه مندان به این تخصص ها، باعث انتخاب شما بعنوان مدرس خصوصی و سپس برگزاری دوره آموزشی و در نهایت کسب درآمد شما خواهد شد.

بلدیاب هیچ محدودیتی برای تخصص‌های قابل تدریس در نظر نگرفته و حتی ریز‌ترین شاخه‌ها مانند آجر چینی،تنظیم موتور، چرم دوزی،ریاضیات مهندسی، جوشکاری زیر آب، کار با وکتو، بافت فرش و . . . را که امکان تبلیغ و معرفی آن در سامانه‌های دیگر وجود ندارد را نیز در بر میگیرد.

شما همچنین میتوانید با یک گشت و گذار ساده در سایت قیمت تدریس خصوصی های متداول را بیابید و در قیمت گذاری دوره‌های خود ار آن استفاده کنید.

 

مهمترین خدمات سایت بلدیاب

امکان ثبت آگهی تدریس خصوصی

امکان ثبت آگهی دوره‌های آموزشی آموزشگاه ها

قابل استفاده برای همه استان ها,شهرها و حتی روستاها

معرفی و تبلیغ تدریس خصوصی‌‌های شما در دیگر فضاهای مجازی

نمایش دوره‌های آموزشی شما در جست و جوهای اینترنتی

کاربرپسند بودن و آسان بودن کار با وب سایت 

 

تیم بلدیاب تمام سعی خودرا میکند که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، دوره‌های آموزشی شما را اعم از تدریس خصوصی و آموزشگاه در صفحه اول گوگل نمایش دهد تا مخاطبان هدف، به راحتی  شما را بیابند.  

پس اگر تخصصی دارید و یا به دنبال آموزش خاصی هستید حتما در این سایت ثبت نام کنید تا بتوانید از خدمات منحصربفرد آن بهره مند شوید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    12:53       1397/06/07
  • تعداد بازدید :
    6583
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی

آگهی تدریس خصوصی

قیمت تدریس خصوصی

استخدام تدریس خصوصی

تدریس ریاضی



جدیدترین خبرها

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.