تبلیغات
شما

آیا تدرس خصوصی مفید است؟

آیا تدرس خصوصی مفید است؟

آیا تدریس خصوصی مفید است؟ خیلی وقت‌ها دانش آموزان و دانشجویان به خاطر آموزش‌های نامناسب در سالهای گذشته در درسهای پایه اشکلات زیادی دارند. ممکن است دانش آموز در کلاس شلوغی درس خوانده باشد و مطالب ارائه شده توسط معلم را فرا نگرفته باشد. یا اصلا درسها به خوبی ارائه نشده باشد. شاید به خاطر یکی از معلمین از نسبت به یکی از دروس بی علاقه شده باشد.  آموزشگاه‌ها و کلاس‌های خصوصی در کنار آموزش و پرورش قرار دارند تا به دانش آموزان کمک کنند. حالا میتوان تمام این موارد را با شرکت در جبران کرد.

 

مزیت‌های کلاس‌های خصوصی به صورت زیر است

تعداد جلسات را خودتان مشخص می‌کنید. اگر لازم باشد ادامه میدهید تا به نتیجه دلخواه برسید و یا شاید کمتر از آنچه تصور کنید به نتیجه برسید. معلم را خوتان انتخاب میکنید و اگر از روش تدریس او راضی نبودید میتوانید با کنسل کردن کلاس معلم دیگری را جایگزین کنید. در کلاس خصوصی شما میتوانید هر سوالی بپرسید و روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کنید ولی در کلاس‌های شلوغ ممکن است فرصت این کار را نداشته باشید و نتوانید پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنید.

 

آیا تدریس خصوصی فقط مختص دانش آموزان ضعیف است؟

برخلاف ذهنیتی که وجود دارد کلاس‌های تدریس خصوصی فقط برای دانش آموزان ضعیف نیست. هر دانش آموزی در هر سطحی می‌تواند برای یادگیری بهتر و درک مفاهیم به صورت عمقی و همچنین پیشرفت سریعتر در دروس از تدریس خصوصی استفاده نماید. مثلا برای دروسی مثل ریاضی و فیزیک و یا زبان و درک بهتر این دروس میتوان از تدریس خصوصی استفاده کرد. یا کسانی که قصد سفر به خارج از کشور دارند می‌توانند به صورت خصوصی و فشرده زبان را با تدریس خصوصی فرا بگیرند. قوانین تدریس خصوصی به خود دانش آموز برمیگردد این که او بخواهد در چه سطحی باشد و آیا مایل به پیشرفت هست یا نه ؟ سایت بلدیاب می‌تواند بهترین اساتید خصوصی را به شما معرفی کند. این سایت با تجربه بالا شما را در هر جایی از کشور راهنمایی میکند تا به بهترین اساتید دست رسی داشته باشید .

 

استفاده از کلاسهای خصوصی برای چه کسانی لازم است؟

هر دانش آموزی که بخواهد در درس‌های خود نسبت به گذشته یا وضعیت کنونی اش پیشرفت کند می‌تواند از کلاس‌های تدریس خصوصی استفاده کند. این یکی از مزیت‌های کلاس‌های خصوصی است، در کلاس‌های خصوصی میتوان درس‌های این ترم را مطالعه کرد یا این که اشکلات قدیمی را رفع نمود یا حتی درس‌های ترم آینده را یاد گرفت. در کل در کلاس‌های خصوصی آنچه شما بخواهید و نیاز داشته باشید ارائه میشود. در این کلاس‌ها هر مطلبی را که متوجه نشدید را می‌توانید بپرسید و حتی میتوانید از مدرس بخواهید آن را بارها تکرار کند تا کاملا بر آن مسلط شوید. شما در هر سطحی باشید، دانش آموز باشید یا کنکوری یا در هر مقطع تحصیلی و یا حتی هنرمند سایت بلدیاب به شما کمک می‌کند تا به بهترین استید دست رسی داشته باشید.

تدریس خصوصی مفید

از کلاس‌های خصوصی برای موفقیت در تحصیل استفاد کنید

اگر میخواهید کلاس خصوصی برگزار کنید آن را به زمان امتحان موکول نکنید و تدریس خصوصی مفید داشته باشید، در طول ترم آن را برگزار نمایید، چون درطول ترم فرصت یادگیری بیشتر و حل تمرین زیاد‌تری دارید و میتوانید اشکلات خود را بهتر رفع کنید. کلاس هی خصوصی را هم زمان با کلاسهای مدرسه برگزار کنید نه این که به بهانه شرکت در این کلاس‌ها مدرسه را تعطیل کنید. خودتان هم درس بخوانید نه این که فقط به کلاس رفتن بسنده کنید رمز موفقیت در مطالعه و تمرین است. سعی کنید بهترین تایم یادگیری خودتان را برای کلاس خصوصی قرار دهید تا بهترین فراگیری را داشته باشید.

 

راحت بودن کلاسهای خصوصی

در بیشتر مواقع در کلاس‌های خصوصی، معلم و شاگرد وجود دارن و خیلی راحت تمام مطالب یاد گرفته خواهد شد. قوانین تدریس خصوصی دست خود دانش آموز است و این کلاس‌ها معمولا در منزل دانش آموز برگزار میگردد و جو خیلی راحتی دارد. میتوان از لباس‌های راحت‌تر استفاده کرد و حتی با پذیرایی کردن از یک نواختی خارج شد. در زمان‌های امتحان نیز مسیرهی طولانی برای رفتن به کلاس زمان شما را نمی‌گیرد و در زمان کمتری، مطالب بیشتری را فرا می‌گیرید.

 

امکان پرسیدن سوال به هر تعدادی

در کلاس‌های گروهی ممکن است اصلا نتوان سوال پرسید و یا شاید زمان اجازه ندهد. بنابراین دانش آموزان با مشکل برخورد می‌کنند. تدریس خصوصی مفید است زیرا در کلاس‌های خصوصی می‌توان به هر تعدادی سوال پرسید. با پاسخ به سوال تمرکز روی درس بیشتر می‌شود و همین عامل باعث ایجاد سکوت بیشتر شده و آرامش برقرار میشود و یادگیری بالا میرود.

 

زمان برگزاری کلاس‌های خصوصی

یکی از مزیت‌های کلاس‌های خصوصی این است که هر زمان که دانش آموز بخواهد می‌تواند آن را برگزار نماید و این یکی از عوامل بازدهی بالاست. در کل قوانین تدریس خصوصی دست خود دانش آموز است. بسیاری از کلاس‌های مدرسه در زمان نامناسب برگزار شده و به همین دلیل بازدهی ندارد. تایم جلسات خصوصی را میتوان کم یا زیاد کرد و همین طور میتوان جلسات تمرین را از جلسات یادگیری جدا نمود. در مدرسه بعضی از کلاس‌ها صبح زود و بعضی در ظهر بر گزار می‌شوند و این سظح یادگیری بعضی از دانش آموزان را پایین می‌آورد ولی در کلاس خصوصی دانش آموز هر تایمی که یاد گیری بالا‌تری داشته باشد میتواند کلاس را برگزار کند.

 

تدریس خصوصی مفید

حالا شما از خود میپرسید چگونه معلم خصوصی بیابیم و از کجا بدانیم کدام مدرس بهتر است؟ پاسخ این است که با مراجعه به سایت بلدیاب میتوانید در هر جای کشور به بهترین اساتید در کمترین زمان دست رسی داشته باشید. کافی است در این سایت ثبت نام کنید و با پر کردن فرم معلم خصوصی منتظر تماس کارشناسان تیم بلدیاب باشید. آنها در کمترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. فرقی نمیکند شما در چه رشته ای نیاز به معلم خصوصی دارید هنری، فنی، یا تحصیلی فقط کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا بهترین اساتید را در کنار خود داشته باشید.

 

آموزشگاه خصوصی

اگر آموزشگاه دارید یا خود شما مدرس خصوصی در هر زمینه ای هستید می‌توانید با مراجعه به سایت بلدیاب خود را به همه کاربران سایت بلدیاب معرفی کنید. کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و ثبت نام کنید تا کارشناسان تیم بلدیاب در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

لینک ثبت نام بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    16:59       1399/01/19
  • تعداد بازدید :
    624
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی مفید

مزیت کلاس‌های خصوصی

قوانین تدریس خصوصی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.