تبلیغات
شما

مزایای تدریس خصوصی آنلاین

مزایای تدریس خصوصی آنلاین

تدریس خصوصی آنلاین

تدریس خصوصی آنلاین روشی در تدریس است که در گذشته رواج چندانی نداشت ولی امروزه به دلیل پیشرف و گسترش تکنولوژی و راهای ارتباطی مجازی میتواند جاگزین مناسبی برای تدریس حضوری شود. در این مقاله سعی شده مهمترین مزایای تدریس خصوصی آنلاین نسبت به تدریس خصوصی حضوری  و ویدئوهای آموزشی  را بیان کنیم.

 

صرفه جویی در زمان رفت و آمد به کلاس

اولین مزیتی که برای تدریس خصوصی آنلاین میتوانیم بیان کنیم همین صرفه جویی در وقت ، زمان و هزینه‌های رفت آمد است. مخصوصا در شهرهای بزرگ و شلوغ که معمولا برای رفت و آمد، وقت و هزینه زیادی را باید صرف کنیم.

 

نبودن محدودیت مکانی

در تدریس خصوصی آنلاین شما در هر نقطه از کشور که باشید میتوانید از تدریس خصوصی بهترین اساتید استفاده کنید و همچنین اساتید هم برای جذب شاگرد فقط به شهر خود محدود نمیشوند و میتوانند از هر شهری تدریس داشته باشند.

 

هزینه مناسب‌تر از کلاس‌های حضوری و آموزشگاه

اساتید معمولا در تدریس خصوصی آنلاین هزینه‌های کمتری نسبت به تدریس خصوصی حضوری دریافت میکنند. از این جهت اگر میخواهید تدریس خصوصی کم هزینه‌تری داشته باشید روش تدریس آنلاین برای شما مناسب‌تر است.

 

تمرکز و توجه بیشتر

در تدریس خصوصی آنلاین به دلیل سرگرم کننده بودن روش تدریس دانش آموز کمتر دچار حواس پرتی و عدم تکرکز میشود. در تدریس خصوصی آنلاین 95 درصد ذهن یادگیرنده درگیر است. به همین دلیل یادگیری بهتر صورت می‌گیرد و فراموشی آن دیرتر اتفاق می‌افتد.اگر مدرس خصوصی از تکنولوزی‌های پیشرفته و وسایل کمک آموزشی جذاب استفتاده کند این توجه و تمرکز دوچندان میشود.

 

نبود مشکل محل تدریس خصوصی

در شرایطی که رفتن به خانه شاگردان به هر دلیلی ممکن نباشد یافتن مکان مناسب آموزش یکی از دغدغه‌های مدرسین خصوصی می‌شود که گاهی همین قضه باعث هدر رفت هزینه و زمان زیادی میشود. برگذاری تدریس خصوصی آنلاین این مشکل را برای هر دو طرف برطرف میکند.

 

 

برتری تدریس آنلاین نسبت به ویدئو آموزشی

وقتی که شما یک ویدئوی آموزشی از قبل ضبط شده یک مدرس را تماشا میکنید به چند دلیل نمیتواند کارایی لازم را برای شما داشته باشد:

در صورت داشتن سوال یا مشکل در مبحثی نمیتوانید از معلم سوال کنید.

امکان حواسپرتی و عدم تمرکز در این روش زیاد است.

به دلیل اینکه هیچ نظارت و محدودیتی در جلسه تدریس وجود ندارد ممکن است آنرا جدی نگیرید ( مثلا به کوچکترین بهانه ای ویدئو را قطع کنید و ادامه آموزش را برای بعد می‌گذارید) در این صورت نظم و گسستگی آموزش از بین میرود و کارایی لازم را ندارد.

ولی در تدریس خصوصی آنلاین چون شما در ارتباط موثر با معلم خصوصی هستید این مشکلات وجود نخواهد داشت.

 

آیا در وب سایت بلدیاب هم میتوان برای تدریس خصوصی آنلاین شاگرد جذب کنیم؟

وب سایت بلدیاب در راستای گسترش تدریس خصوصی آنلاین در مشخصات ثبت دوره امکانی فراهم کرده تا مدرسینی که توانایی و امکان تدریس خصوصی آنلاین را دارند بتوانند آموزش خود را به صورت مجازی معرفی کنند و با قرار دادن اطلاعات تماس و مشخصات تدریس خود بتوانند مخاطبانی که به تدریس آن‌ها نیاز دارند را بیابند. مدرسین خصوصی با ثبت نام در سایت بلدیاب  تخصص‌های خود را به صورت دوره هایی با اسم و شرایط مشخص ثبت میکنند و سپس آنلاین و مجازی بودن تدریس خصوصی را در فیلد محل آموزش مشخص می‌نمایند.

 مدرسین برای برگذاری کلاس‌ها می‌توانند از نرم افزارهای مثل  Adobe Connect، skype ، TeamViewer و ... استفاده کنند.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

 

 

 

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    12:00       1397/09/11
  • تعداد بازدید :
    3345
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

انتخاب معلم خصوصی

تدریس آنلاین

تدریس خصوصی آنلاین

تدریس مجازی

آموزش آنلاین

آموزش مجازی



جدیدترین خبرها

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.