تبلیغات
شما

چگونه معلم خصوصی موفق پیدا کنیم؟

چگونه معلم خصوصی موفق پیدا کنیم؟

چگونه معلم خصوصی موفق پیدا کنیم؟ یکی از مهمترین خصوصیات یک معلم موفق علاقه به تدریس است. مدرسینی که به شغل خود علاقه دارند موفق هستند و این راز موفقیت در هر شغلی است نه تنها معلمی. خیلی‌ها معلم هستند و به آن فقط به عنوان یک شغل می‌نگرند و علاقه ندارند و شاید به موفقیت‌های چندانی دست پیدا نکنند. معلمی که به شغل خود علاقهمند است میتواند این علاقه را به دانش آموزان خود نیز انتقال دهد و این باعث میشود دانش آموزان بهتر درس را یاد بگیرند و در نتیجه در امتحانات موفق‌تر باشند. معلمی که به شغل خود علاقه دارد خسته نمی‌شود و تا آخرین دقایق انرژی به کار خود ادامه می‌دهد و این انرژی باعث جذب دانش آموزان می‌شود و دانش آموزان موفق نیز تحویل می‌دهد. در اینجا چند خصوصیت معلم خصوصی موفق را بیان میکنیم .

 

روش‌های تدریس و داشتن مدرک تحصیلی

این خیلی مهم است که بدانیم معلم در کدام مدارس و یا در کدام آموزشگاه تدریس کرده است. سابقه کاری و رزومه معلم بسیار مهم است. سایت بلدیاب با سابقه‌ترین معلمین را به شما معرفی میکند تا بتوانید تا بتوانید با خیال راحت معلم مورد نظر خود را انتخاب کنید. این نیز مهم است که بدانیم در کدام یک از پایه‌های تحصیلی تدریس کرده است و همین طور مدرک تحصیلی که دارا است از کدام دانشگاه تحصیل می‌باشد. البته از همه مهم‌تر سابقه تدریس در درس مورد نظر است، ممکن است معلمی در دانشگاه خود ریاضی خوانده باشد ولی فقط به تدریس هندسه پرداخته و نمی‌تواند حسابان را به خوبی تدریس کند. بنابراین سابقه تدریس بسیار مهم‌تر از مدرک تحصیلی می‌باشد .

 

پرسیدن نظر دانش آموزان قبلی

یکی از مهمترین گزینه‌ها پرسیدن نظر دانش آموزان موفق است که در ترم‌های گذشته با این معلم کلاس داشتند البته نه نظر دانش آموزان تنبلی که عادت کردند مقصر معلم خود را بدانند، بلکه دانش آموزانی که با دقت گوش میدهند و خوب درس میخوانند سوال کردن از این دانش آموزان خیلی به شما کمک میکند. زیرا آنها به خوبی میدانند که معلم در چه سطحی تدریس میکند. شما در سایت بلدیاب میتوانید نظر کاربران را مشاهده کرده و باخیال راحت ثبت نام کنید.

 

روش تدریس معلم

هر معلم برای خود روشی دارد و ممکن است دانش آموزی با این روش خیلی راحت‌تر از دانش آموز دیگر یاد بگیرد. خیلی مهم است که بدانیم آیا روش تدریس این معلم مناسب ما است یا نه، سابقه کاری و رزومه معلم این را مشخص میکند. بنابراین میتوانید با شرکت در یک جلسه از کلاس و یا داشتن یک ویدو از کلاس متوجه شوید که آیا معلم روش تدریس مناسبی دارد یا خیر، البته اگر بتوانید یک کلاس را به صورت حضوری سر کلاس باشید خیلی بهتر است زیرا میتوانید سوال‌های خود را بپرسید و ابهامات خود را رفع کنید.

 

نزدیکی استاد به محل کار

همه می‌دانیم زمان مهمترین مسئله و دارایی هر فرد است، درشهرهای بزرگ ترافیک و دور بودن محل به استادان باعث اتلاف وقت زیادی از دانش آموزان می‌شود. دانش آموزان موفق به زمان خود خیلی اهمیت می‌دهند و همین طور باعث خستگی استاد می‌شود و استاد دیگر نمی‌تواند انرژی لازم را در کلاس داشته باشد، در این صورت کیفیت کلاس پایین می‌آید و در برخی از موارد هزینه کلاس افزایش میابد. اگر میخواهید زمان شما هدر نرود و هزینه زیادی نپردازید و کلاس با کیفیتی داشته باشید سعی کنید استادی را انتخاب کنید که به محل تدریس نزدیک باشد. سایت بلدیاب به شما کمک میکند که نزدیک‌ترین آموزشگاه به محل زندگی خود را بیابید و یا نزدیک‌ترین معلم خصوصی مورد نظر خود را پیدا کنید کافی است سایت بلدیاب را باز کرده و ثبت نام کنید.

 

بدانیم دانش آموز ما دقیقا چه نیاز دارد و استاد متناسب با آن را انتخاب کنیم

سطح دانش آموز خود را مشخص کنید تا بتوانید بهترین استاد را برای دانش آموز خود انتخاب کنید. بعضی از معلم‌ها بر روی پایه و مفاهیم درس مسلط هستند و بعضی دیگر سطح بالاتری دارن و فقط در سطح تیزهوشان تدریس میکنند. در هنگام انتخاب معلم خصوصی بهتر است هدف خود را تعیین کنید که آیا به مفاهیم نیاز دارید یا به سطح‌های بالاتر؟ سعی کنید با اساتید با تجربه کلاس برگزار کنید تا دانش آموز را در هر سطحی بتواند راهنمایی کند. این نکته خیلی مهم است زیرا در زمان و هزینه شما خیلی موثر است.

معلم خصوصی موفق

برنامه زمانی از معلم بگیریم

معلم خصوصی موفق برای تدریس خود برنامه ریزی کرده و آن را در جلسه اول یا دوم کلاس به دانش آموزان می‌دهد تا بتواند با همه دانش آموزان در هر سطحی درس را به خوبی جلو ببرد و هم چنین تعداد جلسات کلاس مشخص شود و دانش آموزان برای یادگیری برنامه ریزی کنند تا در پایان جلسات بتوانند خیلی خوب بازده هی داشته باشند.

 

معلم در هر جلسه تمرینات دوره ای به دانش آموزان ارائه دهد

معلمان حرفه ای برای کلاس خود در هر جلسه برنامه مشخصی دارند. سابقه کاری و رزمه معلم در این زمینه خیلی مهم است. در پایان هر جلسه تمرینات به عنوان تمرینات دوره ای داده شده تا مفاهیم به صورت کامل و جامع برای دانش آموزان جا بیفتد و هم چنین تا جلسه آینده دانش آموزان مطالب را فراموش نکنند و بتوانند از طریق این تمرین‌ها مطالب را بهتر درک کنند و اشکالات آنان تا جلسه آینده حل شود.

 

برگزاری آزمون در بین جلسات کلاس

معلم‌های با تجربه در هر جلسه آزمون برگزار می‌کنند این باعث می‌شود دانش آموزان آماده سر کلاس حاضر شوند و همین طور خود معلم از سطح دانش آموزان و یادگیری آنان در جلسات گذشته با خبر می‌شود و اگر دانش آموزان در مطلبی ضعیف بودند آن را مجددا تکرار میکند. در این صورت دانش آموزان موفق خواهند بود. این آزمون‌ها صرفا برای آمادگی دانش آموزان است و بیشتر از آن نیست.

 

نکات طلایی برای دسترسی به بهترین معلم خصوصی

در اینجا سعی کردیم بهترین نکات را برای انتخاب معلم خصوصی برای شما بیان کنیم هدف از برگزاری هر کلاس خصوصی بالا بردن سطح علمی دانش آموز و پیشرفت او میباشد با توجه به زمان صرف شده و هزینه باید بهترین انتخاب را داشته باشیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و از زمان وهزینه خود بهترین نتیجه را دریافت کنیم. سایت بلدیاب با توجه به تجربه بالا بهترین اساتید را در کمترین زمان به شما معرفی می‌کند کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کرده و ثبت نام کنید.

تدریس خصوصی

اگر شما میخواهید به بهترین نحو به دانش آموز خود کمک کنید، بهترین راه گرفتن معلم خصوصی است تا دانش آموز بتواند مفاهیم را درک کرده و به دانش آموز موفق تبدیل شود. اگر هنوز نمیدانید باید از کجا و چه طور این کار را انجام دهید نگران نباشید کافی به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کند. سایت بلدیاب یکی از کاربر پسند‌ترین سایت‌ها می‌باشد که توانسته است بهترین اساتید را با تجارب بالا و به روز به دانش آموزان و علاقمندان در هر رشته ای معرفی کند. کافی است در سایت بلدیاب ثبت نام کنید تا کارشناسان تیم بلدیاب در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    15:04       1399/01/09
  • تعداد بازدید :
    867
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

معلم خصوصی موفق

سابقه کاری و رزومه معلم

دانش آموز موفق


دسته بندی



مطالب آموزشی مرتبط

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.