تبلیغات
شما

استخدام معلم خصوصی

استخدام معلم خصوصی

تدریس خصوصی برای معلم خصوصی، یکی از پر درآمدترین شغل هایی است که می‌توان به صورت پاره وقت یا تمام وقت به آن پرداخت. بیشتر افراد آن را به صورت نیمه وقت و در کنار شغل دیگری انتخاب می‌کنند. برای شروع تدریس خصوصی بهتر است از درس هایی شروع کنید که به آن مسلط هستید تا اعتماد به نفس داشته باشید و سابقه شما زیاد شود و دانش آموزان شما را بشناسند. برای استخدام معلم خصوصی یک سری قوانینی وجود دارد که باید در نظر گرفت. بسیار با اهمیت است که در اولین جلسه چگونه حاضر شوید. زیرا اولین جلسه معرف شما و کار شماست. اگر در همان جلسه اول به خوبی از عهده تدریس بر نیایید، دانش آموزان دیگر ادامه نخواهند داد. 

شما باید در اولین جلسه کاملا حرفه ای به نظر بیایید و یک تدریس عالی داشته باشید. سعی کنید با ظاهری آراسته در کلاس حاضر شوید و ارتباط خوبی با دانش آموزان برقرا کنید. تا دانش آموزان ضمن یادگیری و رعایت نظم احساس راحتی داشته باشند. در استخدام معلم خصوصی باید نکاتی را در نظر گرفت از جمله اینکه یک مدرس خوب باید بر روی کل منابع درسی مورد نظر مسلط باشد و آداب تدریس را به خوبی بداند. اینگونه حس رضایت در دانش آموزان ایجاد می‌شود. در اینجا به شرایط و چگونگی استخدام معلم خصوصی می‌پردازیم. 

شرایط استخدام در بلدیاب

در هر زمینه ای که شما تخصص دارید، هنری، حرفه ای، تحصیلی و... می‌توانید به سایت بلدیاب مراجعه کنید و تخصص خود را ثبت کنید تا دانش آموزان و دانشجویان و هنرجویان 
شما با استخدام در وب سایت بلدیاب می‌توانید تخصص خود را در هر زمینه، مقطع و حتی در رشته‌های هنری و غیر درسی معرفی کنید و با توجه به هنرجویان، دانش آموزان و دانشجویانی که به این سایت مراجعه می‌کنند و شما را به عنوان مدرس خصوصی خود برمی گزیند، از استخدام خود در این سایت، کسب در آمد کنید. 

 

سایت بلدیاب امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد از جمله:

  • ثبت آگهی تدریس خصوصی
  • ثبت دوره‌های آموزشی، آموزشگاه ها
  •  سایت بلدیاب در تمام نقاط ایران قابل دسترسی می‌باشد. 
  • سایت بلدیاب شما را به تمام کاربران در فضای مجازی و اینترنت معرفی می‌نماید.
  • سایت بلدیاب یک فرصت منحصر به فرد برای شما دارد و آن نوشتن و قرار دادن مقاله در سایت است. در هر زمینه ای که تخصص دارید می‌توانید مقاله ای را نوشته و در سایت بلدیاب به ثبت برسانید. استخدام معلم خصوصی یکی از کارهاییست که سایت بلدیاب بصورت آنلاین انجام میدهد.

 
امکاناتی که سایت بلدیاب برای استخدام معلم خصوصی در نظر گرفته است:

  • دوره‌های آموزشی، آموزشگاه را در هر نقطه از ایران که هستند ثبت کنند.
  • معرفی خود با پرداخت هزینه حساب کاربری و پیوستن به کاربران سایت بلدیاب 
  • پر کردن فرم استخدام معلم خصوصی
  • ثبت دوره خود، در نظر داشته باشید در هر ثبت تنها یک نام با یک دوره می‌توان ثبت کرد. 
  • اطلاعات تماس را فراموش نکنید تا در صورت بروز مشکل کارشناسان ما بتوانند با شما تماس بگیرند. 
  • توضیحات به صورت کامل ارائه شود تا کاربران بدانند شما در چه زمینه ای تخصص دارید.


 

برای استخدام معلم خصوصی چه باید کرد؟ 

از آموزگار کلاسی فرزندتان بپرسید که آیا به نظر او فرزندتان نیاز به استخدام معلم خصوصی دارد یا نه. اگر او پاسخ "مثبت" دهد، از او بپرسید که آیا می‌تواند کسی را توصیه کند. مهم است بدانیم که آموزگاران نمی‌توانند به دانش آموزان کلاس خود تدریس خصوصی بدهند.

تدریس خصوصی حتما باید توسط معلم خصوصی دیگری انجام شود.یکی از راه هایی که شما میتوانید معلم خصوصی مناسب برای فرزندانتان بیابید سایت‌های معرفی استخدام معلم خصوصی هستند.معلمینی که وقت، آمادگی و مهارتهای لازم را برای تدریس خصوصی دارند مشخصات و اطلاعات تماس خود را در این سایت‌ها ثبت می‌کنند تا کسانی که نیاز به معلم خصوصی دارند بتوانند برای رفع نیاز‌های آموزشی خود به آنها مراجعه کنند. سایت بلدیاب یک مرجع کامل از معلمین خصوصی و دوره‌های آموزشی در هر مقطع تحصیلی و حتی رشته‌های غیر درسی است که شما می‌توانید به وسیله آن به راحتی معلم خصوصی مناسب خود را پیدا کنید.

  • درباره سطح درسی دانش آموز صحبت کنیم و خواهان ضعف‌های پایه باشیم. 
  • در باره‌ی دستمزد صحبت کنید.
  • جدول زمانی تعیین کنید.
  • مدت زمان هر جلسه را تعیین کنید.
  •  محل برگزاری جلسه‌های تدریس را تعیین کنید.
  •  طول دوره‌ی آموزشی را تعیین کنید، برای مثال تا زمان کارنامه‌ی نوبت بعد باشد. 

تدریس خصوصی اغلب یک تعهد کوتاه مدت میان معلم خصوصی و هنرجو یا دانش آموز است. اما اگر مایلید که برای طولانی مدت معلم خصوصی استخدام کنید، به طور مرتب با معلم کلاس درباره‌ی اثرهای تدریس خصوصی بر پیشرفت درسی فرزندتان صحبت کنید.

استخدام معلم خصوصی در منزل

مهمترین نکته در تدریس خصوصی مکان و زمان است. در بیشتر مواقع تعیین مکان و زمان به عهده خود دانش آموز می‌باشد. دانش آموز می‌تواند منزل را برای مکان تدریس در نظر بگیرد. این کار باعث نظارت والدین بر تدریس و در بعضی مواقع داشتن اعتماد به نفس بیشتر دانش آموز می‌شود. ولی باید به این نکته توجه داشت که در منزل باید قسمت مناسبی مانند اتاق مطالعه برای این کار انتخاب شود تا تمرکز دانش آموز به خاطر محیط بهم نخورد. استخدام معلم خصوصی در منزل آگهی بسیاری از سایت و روزنامه‌ها است که روزانه می‌توان آن را دید. با تسلط بر یک یا چند درس به راحتی می‌توانید تدریس را در منزل شروع کنید. حتی می‌توانید با قرار دادن اولین جلسه به صورت رایگان، بهترین تبلیغ را برای خود داشته باشید تا دانش آموزان شما را بشناسند و به برند خود تبدیل شوید. استخدام معلم خصوصی در منزل می‌تواند اولین گام برای شما باشد تا به بهترین خود تبدیل شوید. 

استخدام معلم خصوصی

یک معلم خصوصی خوب باید چگونه باشد؟

  • تسلط کامل به درس مورد نظر داشته باشد.
  • با معلم مدرسه‌ی کودکتان مشورت کند.
  • از برنامه‌ی آموزشی مدرسه حمایت و آن را تقویت کند.
  • در طول جلسه‌های تدریس خود به پیشرفت مهارتهای فرزندتان کمک کند.
  • به فرزندتان کمک کند که مهارتهای مطالعه گری و سازماندهی خود را تقویت کند.
  • هرگز تکلیفهای درسی فرزندتان را برای او انجام ندهد.
  • همواره در فهم بهتر تکلیفهای درسی و در تکمیل آنها به فرزندتان کمک کند.
  • اگر تکلیف درسی به فرزندتان داده نشده باشد، تمرینهایی تدوین کند تا درسهای کلاسی او را تقویت کند.
  • وقت را بیهوده هدر ندهد.
  • اشتباهات خود را قبول کند.
  • مشوق دانش آموز باشد.

 

آیا لازم است که معلم خصوصی استخدام کنیم؟

یکی از تفاوت‌های دانش آموزان، سطح هوشی آنان است که در برخی از دانش آموزان کمتر می‌باشد. بنابراین این دانش آموزان باید برای یادگیری تایم بیشتری قرار دهند و افراد بیشتری را به جز معلم خود نیاز دارند تا به سطح درسی خوبی برسند. این دانش آموزان باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشند و در کنار تدریس معلم مجددا تدریس توسط معلم خصوصی تکرار شود و به تمرین بپردازند تا ضعف درسی نداشته باشند. در برخی موارد نیز دانش آموزان به علت ضعف در پایه نمی‌توانند با کلاس همراه شوند و باید حتما برای جبران آن معلم خصوصی داشته باشند و بعد از آن با کلاس همراه گردنند. برخی از دانش آموزان به حمایت فردی نیاز بیشتری دارند. اما تدریس خصوصی تنها با مشارکت فعال دانش آموز می‌تواند موفقیت آمیز باشد. اگر دانش آموز تا جلسه‌ی سوم یا چهارم با معلم خصوصی خود همکاری مناسبی برقرار نکند، آن معلم خصوصی ممکن است برای فرزند شما مناسب نباشد.

 

هنگام استخدام معلم خصوصی چه باید کرد؟

  • مطمئن شوید که معلم خصوصی واجد شرایط لازم (سلامت اخلاقی، تسلط بر دروس، صبر و شکیبایی) است.
  •  از معلم خصوصی مورد نظر بخواهید که اطلاعات تماس خود و معرف خود را به شما بدهد.
  •  اگر شما و فرزندتان از آن معلم خصوصی راضی بودید، به او نام مدرسه و آموزگار فرزندتان را بدهید، تا او بتواند با آموزگار کلاسی تماس بگیرد و در مورد برنامه‌ی درسی تقویتی فرزندتان صحبت کنند.
  • در مورد زمان تدریس مناسب برای معلم، دانش آموز و خودتان با یکدیگر صحبت کنید. اگر معلم خصوصی در خانه‌ی شما به تدریس می‌پردازد، این کار باید در زمانی باشد که یکی از والدین در خانه هستند.
  •  در مورد هزینه صحبت کنید. حق تدریس از یک منطقه به منطقه‌ی دیگر متفاوت است. تدریس انفرادی و سر خانه به طور معمول از دیگر گونه‌های تدریس تقویتی گرانتر است.

 

آگهی استخدام مدرس و مربی

مهمترین اصل در هر آموزشگاه استخدام مدرس و مربی برای آموزشگاه است. مدرسین آموزشگاه برند آموزشگاه را مشخص می‌کتند و موجب جذب کارآموزان می‌شوند. یک مدرس خوب با تسلط کامل بر درس و ایجاد ارتباط صمیمی با کار آموز با ایجاد محیطی جذاب و با نظم باعث یادگیری هر چه بهتر کار آموز شده و در نتیجه بهترین‌ها را ارائه می‌دهد. اینگونه نام آموزشگاه نیز به برند خود تبدیل می‌شود. آگهی استخدام معلم خصوصی برای تمام آموزشگاه‌ها شرایطی را در بر دارد که بعضی از این شرایط عمومی است مانند داشتن سلامت جسم و روان و تسلط کامل بر دروس بعضی از شرایط مختص آموزشگاه است مانند بعضی از ضوابط انضباطی و یا داشتن مدرک از دانشگاه خاصی، که افراد با دارا بودن این شرایط و مراجعه به آموزشگاه می‌توانند استخدام شوند. در بعضی مواقع هم آموزشگاه فرم هایی را در اختیار متقاضیان قرار داده و به از بررسی کامل آن واجدین شرایط را انتخاب می‌کند. 

 

مهارت در تدریس

مهارت در تدریس یعنی داشتن خلاقیت و نو آوری، علم و مهارت در مورد نوع تدریس است. یک مدرس برای گرفتن نتیجه بهتر برای تدریس باید تا جای که می‌تواند مهارت در تدریس را بالا ببرد. مهارت با تکرار و تمرکز در تدریس و مطالعه در مورد مهارتی که قرار است تدریس شود به وجود می‌آید. بهتر است فعالیت یک معلم از تدریس در کنکور شروع شود. زیرا داوطلبان در این زمینه بسیار زیاد هستند و تکرار برای مدرس بسیار زیاد است. یک مدرس برای کسب مهارت فقط به کلاس‌های حضوری بسنده نمی‌کند و حتما به صورت آنلاین نیز آموزش می‌دهد. تمرکز یک معلم باید بر روی یک یا چند درس باشد تا بتواند مهارت کافی را بدست آورد. مطالعه کتابهای مکمل توسط مدرس برای کسب مهارت لازم و ضروری است. اگر مدرس با رعایت این مطالب به مهارت کافی دست یابد حتما می‌تواند یک شغل پر درآمد را به صورت تمام وقت یا نیمه وقت داشته باشد. حتی دانشجویان نیز می‌توانند این مهارت را کسب کرده و به کسب درآمد بپردازند.

 

آگهی استخدام برای تدریس خصوصی

تقریبا هر ساله آموزش و پرورش برای تدریس خصوصی استخدام قرار می‌دهد. اما آگهی استخدام برای تدریس خصوصی را در سایت‌های مختف می‌توان مشاهده کرد. که در بعضی از آنها شرایطی مثل معدل مدرک، نوع مدرک، محل تحصیل، دانشگاه، سابقه تدریس و... گذاشته شده است و بعد از بررسی و دارا بودن شرایط می‌توان تدریس را شروع کنید. اما در بسیاری از موارد باید آزمون بدهید تا مشخص شود آیا شما صلاحیت تدریس دارید یا نه؟ اگر خودتان آگهی استخدام برای معلم خصوصی را نوشتید حتما به نکات که الان ذکر می‌شود توجه کنید. متن را به گونه ای بنویسید که قانع کننده باشد. مثلا از سابقه و یا محل تحصیل و... خود صحبت کنید. در متن حتما باید دروسی را که تدریس می‌کنید ذکر شود. حتما مقالات ارائه شده توسط شما و یا سابقه تدریس در هر زمینه ای ذکر شود. سعی کنید متن شما جذاب باشد و مخاطب را خسته نکند به گونه ای که تا آخر متن ادامه دهد. با معرفی کامل خود می‌توانید متن را خاتمه دهید. 

استخدام معلم خصوصی

انواع تدریس خصوصی 

تدریس خصوصی ممکن است هنری مانند موسیقی و نقاشی و...باشد و مهارت‌های عملی مانند حرفه‌های، فنی و حرفه ای باشد و یا تدریس دروس دانشگاهی باشد. هر آموزشگاه ممکن است یک سری از این شاخه‌ها را در بر بگیرد و در بعضی از مواقع هم آموزشگاه به صورت کامل همه چیز ارائه می‌دهد. اما در هر رشته ای باید به آموزشگاه مورد نظر مراجعه و به رزرو معلم بپردازید تا در تایم مورد نظر آموزش دیده و دچار مشکل نشوید. در اینجا به بیان تعدادی از رشته‌ها می‌پردازیم.

  • تدریس خصوصی نقاشی، هنری است که تسکین دهنده روح است. 
  • تدریس خصوصی موسیقی، نقش به سزایی در زندگی روزمره افراد دارد. نوعی انتقال احساس است که می‌تواند لحظات لذت بخشی را برای هر کس به ارمغان بیاورد. 
  • آموزشگاه و تدریس‌های خصوصی مختلف، در یک آموزشگاه ممکن است رشته‌های عمومی مختلف که در شغل و آینده افراد تاثیر به سزایی داشته باشد تدریس شود. که هر کس با توجه به علاقه خود آن را انتخاب می‌کند. 

 

هزینه تدریس خصوصی

هزینه تدریس خصوصی ثابت نیست. هزینه به عواملی مانند سابقه مدرس، زمان،مکان، تعداد،نوع درس و.. بستگی دارد. هر چه قدر سابقه مدرس در تدریس بیشتر باشد هزینه کلاس بالاتر می‌رود و هر چه قدرر زمان بیشتری برای تدریس صرف شود و یا زمان برگزاری کلاس در زمان امتحانات باشد، هزینه کلاس زیاد می‌شود. زیرا در تایم امتحانات دانش آموزان زیادی هستند که به دنبال تدریس خصوصی می‌گردند. بنابراین بهتر است در طول ترم اقدام به گرفتن معلم خصوصی کنید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافی نکنید. هزینه تدریس به کتابی که تدریس می‌شود نیز بستگی دارد و دروس مختلف با هم متفاوت است. در برخی مواقع دو یا سه نفر با هم تصمیم به گرفتن معلم خصوصی می‌کنند و در این صورت هزینه تقسیم می‌شود، اما اگر کلاس به صورت انفرادی برگزار شود هزینه بالا می‌رود. هزینه تدریس خصوصی به مکان تدری نیز بستگی دارد. اگر تدریس در آموزشگاه انجام شود حتما مقداری از هزینه باید به آموزشگاه پرداخت گردد. اما اگر محل از دانش آموز باشد مانند منزل دانش آموز از این هزینه اضافی چشم پوشی می‌شود. 

 

بهترین اساتید خصوصی

بهترین اساتید با تجربه‌‌ترین آنها است. اما نمی‌توان تنها ملاک را تجربه قرار داد. بعضی افراد فکر می‌کنند بهترین اساتید در بهترین آموزشگاه‌ها هستند ولی همیشه اینگونه نیست و شاید بهترین اساتید را بتوان در جاهای دور دست هم داشت. خیلی از افراد مشکل دسترسی به آموزشگاه‌های برند را دارند. اما در عصر امروز دیگر دسترسی در هر مکان و درهر زمان به اساتید امکان پذیر کرده است. آموزش آنلاین یکی از پر کاربردترین روش‌های آموزش است. با این تعریف انتخاب مدرس به عهده خود ماست. شاید می‌پرسید چگونه؟ کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا در هر زمان یا هر مکان به بهترین‌ها دسترسی داشته باشید. شما با استفاده از اینترنت می‌توانید بهترین اساتید را در بلدیاب انتخاب کرده و به راحتی کلاس خود را برگزار نمایید. 

  • معلم خصوصی آنلاین

در گذشته ای نه چندان دور تمامی تدریس‌ها چه خصوصی و چه عمومی به صورت حضوری برگزار می‌شد. اما در عصر امروز با توجه به گسترده شدن شهر‌ها و در دسترس نبودن آموزشگاه‌ها برای همه دانش آموزان تدریس آنلاین به وجود آمده است. دیگر زمان و مکان مهم نیست و معلم در هر جایی همراه دانش آموزان است. این روش بسیار موثر و یکی از روش‌های تدریس فوق العاده است. 

  • تدریس آنلاین

در کل تدریس آنلاین همان آموزش الکترونیک است. این روش آموزش از راه دور است. البته تدریس آنلاین را می‌توان با تدریس حضوری ترکیب کرد که این روش بازدهی فوق العاده ای دارد. 

 

تدریس خصوصی

یکی از بهترین روش‌های موفقیت و کسب مهارت تدریس خصوصی است. استخدام معلم خصوصی می‌تواند پایه‌ی بسیاری از یادگیری‌ها باشد تا در در کمترین زمان به نتیجه دلخواه خود برسد. اما باید بهترین‌ها را کنار خود داشته باشد. حالا شما سوال می‌کنید که چگونه می‌توان بهترین‌ها را داشت و پاسخ آن خیلی ساده است، با مراجعه به سایت بلدیاب می‌توان بهترین مدرسین  و آموزشگاه‌ها را در هر جای کشور کنار خود داشت. با ثبت نام در سایت بلدیاب می‌توانید در هر جای کشور که هستید و در هر زمینه ای که فعالیت می‌کنید به بهترین مدرسین دسترسی داشته باشید. اگر آموزشگاه دارید و تدریس انجام می‌دهید می‌توانید با ثبت نام در سایت بلدیاب خود را به تمام کاربران این سایت و کسانی که به اینترنت دسترسی دارند معرفی کنید و به برند خود تبدیل شوید.  

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:57       1397/09/08
  • تعداد بازدید :
    3148
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

مدرس خصوصی

دوره آموزشی

استخدام مدرس

استخدام معلم

آگهی استخدام مدرس و مربی

مهارت در تدریس

هزینه تدریس خصوصی

استخدام معلم خصوصی در منزل

آگهی استخدام مدرس و مربی



جدیدترین خبرها

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.