تبلیغات
شما

سابقه کاری مدرسان خصوصی

سابقه کاری مدرسان خصوصی

سابقه‌ی کاری مدرسان خصوصی یکی از مهمترین نکات انتخاب مدرس برای کلاس خصوصی، سابقه‌ی کاری او است. برای پیدا کردن و انتخاب کردن یک مدرس خصوصی خوب باید به رزومه کاری و سابقه تدریس مدرس دقت کرد. مهم است که مدرس در کدام دانشگاه درس خوانده باشد و یا مدرک تحصیلی اش مربوط به چه رشته ای باشد. اگر مدرس، سابقه تدریس در دانشگاه و یا به عنوان کمک استاد کلاس حل تمرین را هم در رزومه کاری خودش داشته باشد که چه بهتر در بسیاری از دروس مقاطع تحصیلی ابتدایی یا متوسطه، بهتر است، مدرس کادر رسمی آموزش و پرورش باشد. به این دلیل که مدرسان آموزش و پرورش با کتب درسی و روش تدریس مصوب آموزش و پرورش آشنایی کاملی دارند.

  

چگونه تدریس موفقی داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید در کار تدریس موفق باشید، سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی خودتان را با کیفیت بالایی برگزار نموده، به کار تدریس متعهد باشید و تلاش کنید تا شاگردانتان بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. چون در کار تدریس خصوصی به منزل شاگردانتان می‌روید، باید ظاهری آراسته و مناسب داشته باشید.

 

نحوهی برخورد با دانش آموزان

نحوه برخورد شما کاملا محترمانه باشد. باید تا حدی از محدوده امن خودتان بیرون بیائید و سعی کنید در نحوه‌ی تدریستان خلاقیت به کار گیرید و کارهای متفاوتی انجام دهید. طرح درس و یا خلاصه‌ی آن را همواره با خود داشته باشید تا به کاری که انجام می‌دهید، مسلط باشید. معلم موفق و هوشیار قبل از جذب شاگرد، خود را برای تدریس آماده می‌کند. سابقه کاری مدرسان خصوصی بسیار مهم است. سعی کنید سابقه درخشانی برای خود خلق کنید. درسی را که می‌خواهد تدریس کند را چند بار در خانه مرور کند و برای خودش توضیح دهید. با اطمینان و اعتماد به نفس حرف بزند و کاملا حرفه ای برخورد کند.

 

از کجا تدریس خصوصی را شروع کنیم؟

علاقه به تدریس و عنوان درسی که مد نظر شماست، شرط لازم و ضروری برای موفقیت در این کار است. چون تدریس خصوصی کاری نیست که در همان ابتدای راه بتوانید به موقعیت و درآمد قابل توجهی برسید، برای این کار ممارست و تلاش زیادی لازم است. می‌توانید در ابتدای راه و جذب شاگرد با آموزشگاه‌های خصوصی و یا سایت‌های تدریس خصوصی همکاری نمائید. در این صورت شما طبق زمان‌بندی خاص و مشخصی در آموزشگاه حاضر می‌شوید و کلاس مربوطه را برگزار می‌کنید. برای شروع کار تدریس خصوصی در ابتدای سعی کنید، از درسهایی که مسلط‌تر هستید شروع کنید و به تدریج که سابقه کار شما بیشتر شد سراغ درسهای دیگر بروید.

 

راه کارهای کاهش استرس در معلمان

شرایط خاصی مانند تغییرات مداوم سیستم آموزشی، تغییر نیازهای آموزشی، ساعات کار طولانی و حقوق کم، زمینه‌ی بروز استرس نبود فضای مناسب و زمان کافی برای استراحت، تدریس خصوصی در ساعات بعد از ظهر و تعطیلات آخر هفته، کمبود لوازم و تجهیزات مدرسه را می‌توان از عوامل شایع ایجاد کننده‌ی استرس و ناراحتی در معلمان دانست. کم کردن وظایف اضافی مانند سرپرستی اردوها و کارهای گروهی، کمک گرفتن از سایر کارکنان مدرسه، استفاده از سیستم تشویق و پاداش، بالا بردن جایگاه اجتماعی و ارایه خدمات حمایتی به معلم‌ها می‌تواند در کاهش استرس ایشان موثر باشد. معلمان می‌توانند برای کاهش استرس در کلاس درس از حضور فعالانه‌ی دانش آموزان و همچنین شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت در مدارس برای بالا بردن کیفیت تدریس و کاهش فشار کار بر روی خود استفاده نمایند.

 

مدیریت کلاس درس خصوصی

رهبری کلاس درس از طریق تنظیم برنامه درسی، استفاده از روش‌های مدیریتی برای کنترل و حفظ نظم و آرامش در کلاس، ایجاد شرایط لازم برای تحقق یادگیری و سازماندهی کلاس به منظور بالا بردن نظارت بر پیشرفت دانش آموزان را از اجزای مهم و کلیدی مدیریت کلاس درس دانست. عوامل تاثیر گذار در این خصوص ویژگی‌های شخصیتی معلم، روش‌های تدریس و فنون تدریس است. معلمان کارآمد و توانا می‌توانند در لحظه‌های بحرانی به خود مسلط باشند و به‌ جای پس روی، سرزنش و تحقیر، آزار و اذیت و دیگر واکنش‌های افراطی، شرایط را کنترل و موضوع را حل کنند.

سابقه کاری مدرسان خصوصی

مدارک لازم برای تدریس خصوصی در بلدیاب

یکی از مهمترین اصول برای ثبت نام در سایت بلدیاب، مدارک مورد تایید می‌باشد. رزومه‌ی هر مدرس سابقه‌ی او را مشخص می‌کند. همه مدرسین خصوصی می‌توانند با ثبت نام در سایت بلدیاب خود را به همه دانش آموزان در سراسر کشور معرفی کرده و برند خود را بسازند. سایت بلدیاب این امکان را به مدرسین می‌دهد با ثبت اطلاعات خود مثل اطلاعات تماس، سوابق تحصیلی، رزومه و شرایط دوره آموزشی خود مثل مدت زمان هرجلسه، قیمت هرجلسه، سطح آموزشی و... را در پروفایل خود وارد نمایند. تا افرادی که به تدریس خصوصی نیاز دارند با وارد شدن به سایت و مشاهده آگهی تدریس خصوصی ثبت شده با شما تماس برقرار کنند. بلدیاب در ازای معرفی شاگرد خصوصی هیچ هزینه ای دریافت نمی‌کند و تمام هرینه تدریس توسط شاگرد به مدرس تقدیم می‌شود.

 

قوانین تدریس خصوصی و ممنوعیت‌های تدریس خصوصی

مدرس موظف است در ساعت مقرر و بدون هیچ تاخیری سر جلسه تدریس خصوصی حاضر شود و در صورت تاخیر، زمان از دست رفته را برای دانش آموز جبران کند. برای حفظ حرمت مدرس، در صورتی که دانش آموز قصد کنسل نمودن کلاس خصوصی را داشت. حداقل 48 ساعت قبل به استاد خود اطلاع دهد تا او بتواند آن ساعت را به دانش آموزان دیگری اختصاص دهد. خانواده دانش آموز نیز موظف هستند، برای تدریس خصوصی در منزل فضای مناسب و آرامی را مهیا کنند تا استاد بتواند با کیفیت مناسب تدریس کند. دانش آموز نیز موظف است تکالیف درسی را طبق برنامه انجام دهد و به استاد خود ارائه دهد. از مهم‌ترین ممنوعیت های تدریس خصوصی رعایت نکردن حرمت طرفین، زیر پا گذاشتن شئونات اخلاقی، بی نظمی در برگزاری جلسات، تسویه نکردن حق التدریس مدرس نام برد.

 

جلسه اول تدریس چه بگوئیم؟

فرقی نمی‌کند در کار تدریس خصوصی، سابقه‌ی زیادی داشته باشید و یا به تازگی به این کار روی آورده باشید، هدف شما این است که در برخورد اول تاثیر مثبتی روی دانش آموز خود بگذارید. در جلسه‌ی اول تدریس خصوصی خود را معرفی کنید. از سابقه‌ی کاری خود بگویید و درخصوص علاقه‌ی خود به تدریس خصوصی صحبت کنید. جدی، حرفه‌ای و در عین حال با دانش آموزتان صمیمی باشید. سعی کنید شاگرد خود را بهتر بشناسید. درباره‌ی مشکلات درسی وی از او سوال بپرسید. دقت کنید در چه مباحثی مشکل دارد و برای امتحان لازم است کدام مباحث، بیشتر با او کار و تمرین شود. این پرس و جوها به شما کمک می‌کند. تا تعداد جلسات مورد نیاز برای تدریس به او را راحت‌تر تخمین بزنید. در مورد تاریخ، ساعت، مکان کلاس و قیمت هر جلسه کلاس با او و والدینش صحبت نمائید و به توافق برسید.

 

تدریس خصوصی

یکی از عوامل مهم در تدریس خصوصی سابقه کاری مدرسان خصوصی است. برای این که با تجربه‌ترین و به روز‌ترین مدرسین را در کنار خود داشته باشید به سایت بلدیاب مراجعه کنید. سایت بلدیاب در هر جای کشور که هستید بهترین را به شما معرفی می‌کند تا در کمترین زمان برند خود را داشته باشید. فرصت را از دست ندهید و با ثبت نام در سایت بلدیاب به برند خود تبدیل شوید.  

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    23:46       1399/10/09
  • تعداد بازدید :
    2250
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

کاهش استرس در معلمان

کاهش استرس در کلاس درس

مدیریت کلاس درس خصوصی

مدارک لازم برای تدریس خصوصی

مدارک لازم برای تدریس خصوصی در بلدیاب

معلم موفق

قوانین تدریس خصوصی

ممنوعیت‌های تدریس خصوصی



جدیدترین خبرها

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.