تبلیغات
شما

چگونه از تدریس خصوصی کسب درآمد کنیم؟

چگونه از تدریس خصوصی کسب درآمد کنیم؟

برای کسب درآمد بالا از کار تدریس خصوصی در زمینه‌های مختلفی باید به خوبی عمل کنید و در عملکرد خود پیشرفت داشته باشید. اگر می‌خواهید در تدریس خصوصی از دروس مدرسه، دانشگاه و کنکور گرفته تا زمینه‌های هنری، فنی، مهارتی، ورزشی و ....، فعالیت داشته باشید و بتوانید درآمد قابل توجهی از این کار داشته باشید، مجموعه عواملی را باید در نظر بگیرید. در کنار مدرسه و درسهایی که آموزش و پروش برای دانش آموزان در نظر گرفته تدریس خصوصی می‌تواند بهترین راه برای پیشرفت دانش آموزان باشد. در ادامه در این زمینه توضیحات کاملتری برای شما ارائه می‌شود.

 

تدریس خصوصی شغل دوم و پاره وقت

شما هر شغل و حرفه اصلی که داشته باشید می‌توانید تدریس خصوصی را به عنوان یک شغل دوم و پاره وقت نیز انجام دهید و اگر در مسیر درست قدم بردارید می‌توانید از این شغل پاره وقت درآمد قابل توجهی نیز داشته باشید. چون شغل تدریس خصوصی دارای انعطاف زیادی است. تدریس خصوصی را می‌توانید در ساعات بیکاری انجام دهید و از این اوقات مرده کسب درآمد کنید. البته اگر این شغل را جدی بگیرید و به عنوان شغل اول انتخاب نمایید و تمام وقت روی آن کار کنید صد در صد در آمد خوبی خواهید داشت. اما اگر تدریس خصوصی شغل دوم شماست با هم آن را جدی بگیرید و در زمان معینی به انجام آن بپردازید.

 

بدون تسلط هیچ چیزممکن نیست

اگر می‌خواهید از تدریس خصوصی کسب درآمد زیادی داشته باشید مهم‌ترین عامل، کار کردن روی خوتان است. باید هرروز در حال یادگیری باشید و به مهارتهای خود بیافزایید. اگر شما تدریس خوبی نداشته باشید و دانش آموز یا هنرجو جلسات تدریس شما را مفید ندادند، هرچقدر در زمینه‌های دیگر کار و تلاش کنید بی فایده است. بدون مهارت هرگز موفق نمی‌شوید، زیرا شاید در ابتدا چند شاگرد داشته باشید ولی بعد از آن این شاگردان هستند که نابلوی کا شما می‌شوند و اگر مهارتی نباشد شاگردی هم نخواهد بود. بنابراین خوب روی خود و مهارتتان کار کنید تا موفقیت را تجربه نمایید. کسب مهارت اولین قدم در هر کار است. 

 

انتخاب دروس مناسب

درس یا دروسی را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید که به آن علاقه مند باشید و همچنین متقاضی برای تدریس داشته باشد. البته فکر نکنید که فقط دروس مدرسه ای مثل ریاضی و فیزیک متقاضی فراوانی برای تدریس خصوصی دارد. در بسیاری از رشته‌ها در صورت مهارت و تسلط بالای مدرس متقاضی برای تدریس خصوصی کم نخواهد بود. درس و رشته ای را انتخاب کنید که خودتان در آن موفق هستید. شرط اول علاقه خودتان است تا بتوانید با عشق تدریس کنید. این بهترین نوع تدریس است که یادگیری در آن صد در صد است. بعد سعی کنید سطح خود را بالا ببرید تا در زمینه علاقه خود در زمینه کنکور کار کنید. زیرا تمام دروس کنکور برای تدریس خصوصی مناسب است و متقاضیان زیادی دارد.

چگونه از تدریس خصوصی کسب درآمد کنیم؟

فرصت‌ها را از دست ندهید

هیچ مراجعه کننده ای را رد نکنید، مخصوصا اگر تازه کار هستید. بعضی از مدرسین به دلایل مختلف مثل دوری مسیر، وقت کافی نداشتن و ... تعدادی از مراجعین خود را نمی‌پذیرند. اگر می‌خواهید به کسب درآمد بالا در تدریس خصوصی برسید به هیچ وجه چنین کاری نکنید، همیشه به این فکر کنید که هر دانش آموز خود می‌تواند معرف 3 دانش آموز دیگر برای شما باشد، شاید تاثیر این موضوع را به سرعت نتوانید ببینید ولی در دراز مدت متوجه خواهید شد. در حال حاضر می‌توانید از تدریس آنلاین برای مسیر‌های طولانی استفاده کنید. با وجود اینترنت دیگر محدودیت‌های مکانی و زمانی از بین رفته است و شما می‌توانید در هر جای از کشور به تدریس بپردازید.

 

متمایز باشید

سعی کنید از رقبای خود متمایز باشید، از سبک‌ها و شیوه‌ها ی نوین و جذاب برای تدریس خصوصی استفاده کنید. تمایز عامل مهمی در کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی است. البته نکته مهم، مفید و قابل فهم بودن جلسه تدریس است. یعنی هرگونه خلاقیتی انجام می‌دهید باید در همین راستا باشد. از کارهای اضافه و بیهوده بپرهیزید. سعی کنید از روش‌های مختلف برای تدریس استفاده کنید مثلا با استفاده از کارهای گروهی یا گردش‌های علمی یا کارگاه‌های عملی و یا تجهیزات آزمایشگاهی برای تدریس استفاده کنید. این گونه اصلا کلاس‌های خسته کننده ای برای دانش آموزا نخواهید داشت و دانش آموزان با نشاط و انگیزه زیاد در سر کلاس‌های شما حاضر می‌شوند.

 

قیمت را مناسب بگیرید

قیمت بالا ممکن است باعث شود که هر تدریس برای شما سود زیادی داشته باشد ولی تعداد تدریس‌های شما را محدود می‌کند. طبق مطلب گفته شده در پاراگراف قبل برای داشتن درآمد قابل توجه در تدریس خصوصی باید تعداد تدریس‌های شما زیاد شود تا کم کم به معروفیت برسید و این معروفیت خود باعث جذب شاگرد بیشتر نیز می‌شود. پس یک قیمت معقول و مناسب در کنار یک تدریس مفید و کارآمد شما را در مسیر پیشرفت و درآمد بیشتر قرار می‌دهد.همیشه به سود بلند مدت بیندیشید و از سود‌های آنی و زود گذر دست بکشید. شما می‌توانید اولین جلسه کلاس‌های خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار دهید تا آنها از تدریس شما بهرمند شوند و سپس تصمیم بگیریند. با این کار اعتماد دانش آموزان را جذب کرده و آنها راحت‌تر در کلاس‌های شما ثبت نام می‌کنند.

 

راهکارهای کسب درآمد از تدریس خصوصی

تدریس خصوصی یکی از راه‌های کسب درآمد است. البته برای این کار باید حتما علاقه وجود داشته باشد. آموزش اگر همراه با لذت باشد حتما موفقیت را در پی خواهد داشت. برای شروع حتما دروسی را انتخاب کنید که از درس دادن آنا لذت می‌برید. سعی کنید از بین علایقتان دروسی را انتخاب کنید که طرف داران زیادی دارند. از روش‌های مختلف برای معرفی خودتان استفاده کنید، مثلا بعه آموزشگاه‌های معروف سر بزنید و یا به سایت‌های مختلف مراجعه کنید، تا نام شما میان شاگردان محبوبیت یابد. شاگردانی را که در حال حاضر دارید به نتیجه مطلوب برسانید زیرا این مورد سابقه شما و تابلوی کار شما خواهد بود. سعی کنید در زمینه کنکورهم فعالیت داشته باشید. بر روی کار خود تمرکز کنید و مداومت به خرج دهید. ثبت نام در آموزشگاههای تدریس خصوصی نیز یکی از روش‌های معروف شدن در این زمینه است.

 

ثبت نام در سایتهای معتبر آگهی تدریس خصوصی

برای کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی نباید به مشتری‌های محلی اکتفا کنید. شما می‌توانید با بهره گیری از تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی سیل عظیمی از مخاطبان هدف خود را جذب کنید. با غفلت از فضای تبلیغات اینترنتی تنها راه را برای پیشی گرفتن رقیبان هموار می‌کنید. اگر تا به امروز در سایت‌های آگهی تدریس خصوصی ثبت نام نکرده اید همین امروز اقدام کنید. با این کار می‌توانید کسانی که در فضای اینترنت به دنبال مدرس خصوصی هستند را به راحتی به سمت خود جذب کنید. سایت بلدیاب بستری فراهم نموده تا مدرسین خصوصی بتوانند با ثبت آگهی تدریس خصوصی خود به جذب بیشتر شاگرد بپردازند و درآمد بالایی را از این راه کسب کنند. سایت بلدیاب هیچ محدودیتی برای زمینه آموزش و تدریس خصوصی در نگرفته و مدرسین م یتوانند برای تبلیغ تدریس هر رشته و مقطعی (دروس مدرسه و دانشگاه، هنری، حسابداری و مدیریت، فنی، فناوری اطلاعات و ..) در سایت ثبت نام کنند و به جذب شاگرد بپردازند.

 

تدریس خصوصی

حتما تدریس خصوصی برای بسیاری از افراد ایجاد شغل نموده است ولی مطمئنا همه دانش آموزان به دنبال اساتید خبره هستند و دوست دارند در کنار بهترین‌ها به مهارت دست یابند. برای اینکه بهترین اساتید و مدرسین را در هر جای کشور کنار خود داشته باشید کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید. سایت بلدیاب بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا شما در کمترین زمان به برند خود تبدیل شوید. با ثبت نام در سایت بلدیاب در هر رشته ای که دوست دارید می‌توانید به مهارت برسید و بهترین‌ها را تجربه کنید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    02:20       1399/07/26
  • تعداد بازدید :
    2608
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی

معلم خصوصی

انتخاب معلم خصوصی

مدرس خصوصی

کسب درامد از تدریس خصوصی




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.