تبلیغات
شما

نرم افزارهای ضبط صدا و تصویر برای تدریس خصوصی

نرم افزارهای ضبط صدا و تصویر برای تدریس خصوصی

نرم افزارهای ضبط صدا و تصویر برای تدریس خصوصی، کلاس‌های مجازی و آنلاین زیادی در بازار وجود دارد. این نرم افزارها کار را برای معلمان و دانش آموزان بسیار راحت کرده است. این نرم افزارها باعث ایجاد آسان کلاس‌های درس می‌شود. در دوران کرونا که محدودیت‌های زیادی وجود دارد، این نرم افزارها به کمک دانش آموزان آمدند تا در منزل به راحتی به ادامه تحصیل بپردازند. در کل کلاس مجازی یعنی تعامل دانش آموز و معلم از طریق نرم افزارهای که برای تدریس آنلاین وجود دارد. این نرم افزارهامی تواند در آموزشگاه‌ها و موسسات هم می‌تواند کارایی زیادی داشته باشد.

 

نرم افزارهای مجازی

بسیاری از آموزشگاه‌ها و موسسات به دلیل این که کارآموزان نمی‌توانند حضور فیزیکی داشته باشند، از کلاس‌های آنلاین برای برگزاری کلاس‌ها استفاده می‌کنند. اما باید توجه داشته باشند که این تعامل بین دانش آموزان و معلم به درستی صورت گیرد. اینکه دانش آموز به تمامی مطالب به درستی دسترسی داشته باشد بسیار مهم است. معلم نیز باید بتواند ارتباط مناسبی با دانش آموزان داشته باشد. باید دانست این نرم افزارهای مورد استفاده تدریس خصوصی، دارای یک سری از مزایا مانند ضبط رکورد جلسه، چت کردن بین معلم و دانش آموز، برگزاری آزمون، اشترک گذاری مطالب و... را دارا هستند.

 

مزایای استفاده از آموزش مجازی

آموزش آنلاین برای بسیاری از افراد باعث پیشرفت بزرگی شده است. زیرا باعث صرفه جویی در زمان شد، زیرا زمان هایی که صرف رفت و آمد‌ می‌شد از بین رفت و خیلی از افرادی که به همین دلیل نمی‌توانستند به کلاس مورد نظر خود بروند، دیگر این مشکل را ندارند. استفاده از این روش در زمان‌های بحرانی مانند کرونا، آلودگی هوا از مزایای دیگر آن است. در زمانی که افراد نمی‌توانند از خانه خارج شوند آموزش آنلاین کمک می‌کند تا دیگر نگران نباشید و به ادامه تحصیل بپردازید. این روش در دوران بحرانی به کمک آموزش و پرورش آمده است تا به دانش آموزان آموزش دهد و دانش آموزان از تحصیل باز نمانند. در اختیار داشتن آموزش و تکرار آن باعث یادگیری بهتر می‌شود. زیرا در این روش می‌توان آموزش‌ها را ذخیره کرد و به هر تعداد بار آن را تکرار نمود. صرفه جویی در هزینه‌ها چون دیگر هزینه رفت و آمد در میان نیست هم از مزیت‌های این روش است. در اینجا به بررسی تعدادی از نرم افزارهای که با آن می‌توان کلاس آنلاین برگزار کرد، می‌پردازیم.

 نرم افزارهای ضبط صدا و تصویر برای تدریس خصوصی

NEWROW

شما می‌توانید کلاس آنلاین خود را با نرم افزار NEWROW برگزار کنید. این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. کلاس مجازی در این نرم افزار مبتنی بر وب اجرا می‌شوند. قابلیت‌های این نرم افزار اشتراک گذاری صفحه، آزمون‌های آنلاین، داشتن تخته سفید دیجیتال، اشتراک گذاری عکس‌ها و فیلم‌ها و... است. همه موسسات و آموزشگاه‌ها می‌توانند از این نرم افزار بهرمند شوند و استفاده کنند.

 

 Adobe Connect

اگر می‌خواهید کنفراس خود را با خیال راحت برگزار کنید از Adobe Connect استفاده کنید، این نرم افزار بسیار قدرتمند و پایدار است. این نرم افزار دارای امنیت بالا و انعطاف پذیر بوده و محدودیت هایی که در سایر نرم فزارها وجود دارد، در این نرم افزار وجود ندارد. این نرم افزار قابلیت این را دارد که در هر مکان یا زمانی راه اندازی و استفاده شود. در این نرم افزار می‌توان تعداد حاضرین را شمارش کرد. شما می‌توانید همه نیاز‌های شخصی خود را برطرف کنید. Adobe Connect می‌تواند با LMS مجموع شود. امکان چت کردن در زمان آنلاین وجود دارد. آزمون آنلاین، گروه بندی کلاس‌ها و... از قابلیت‌های Adobe Connect می‌باشد. این نرم افزار برای تدریس خصوصی صوتی هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر نیازی به تصویر ندارید و فقط صدا برای شما کافی است می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

 Zoom

یکی از نرم افزار‌های پر استفاده برای جلسات آنلاین و کنفرانس‌های ویدئویی Zoom می‌باشد. از قابلیت‌های Zoom دادن پیامک، نصب بر روی تمامی سیستم ها، اشتراک گذاری ویدئو ها، اشترک گذاری مطالب صوتی و فایل‌ها و... می‌باشد. بهترین نرم افزار آموزش مجازی برای کلاس‌های آنلاین و برگزاری کنفرانسها Zoom می‌باشد. در این نرم افزار مدیریت وجود دارد که در هنگام برگزاری جلسه می‌تواند بر روی ورود و خروج افراد مسلط بوده و بر روی جلسه مسلط باشد. Zoom یکی از نرم افزار تدریس خصوصی گروهی نیز هست.

 

 Blackboard Collaborate

این نرم افزار یک نرم افزار سنتی است که کارآموزان اصلا احساس نمی‌کنند که در کلاس آنلاین قرار گرفته اند. Blackboard Collaborate بسیار ساده و تنها با یک کلیک بر روی کلاس مجازی قابل اجرا است. اگر عضو آموشگا‌ه‌ها و یا موسساتی هستید که به شخصی سازی برای تعامل بین معلم و دانش آموز نیاز دارید حتما از این نرم افزار استفاده کنید. LMS در این نرم افزار نیز وجود دارد و آن را مدیریت می‌کند.

 

 LearnCube

یکی از نرم افزارهایی که برای ویدیو کنفرانس‌ها و ارتباط بین معلم و دانش آموزان در مدارس آنلاین استفاده می‌شود LearnCube است. با این نرم افزار می‌توان دید بهتری به کلاس داشت از این رو بسیار کامل است. شاید در ابتدای کار با آن کمی گمراه شوید ولی حتما بعد از مسلط شدن به آن از استفاده این نرم افزار لذت می‌برید. از قابلیت‌های مهم LearnCube بخش ویددو زنده با صدا و کیفیت عالی، انتقال فایل‌ها در قالب PDF، انتقال اسناد، دسترسی سریع از طریق لینک و... می‌باشد.

 

اسکایپ

امروزه پیام رسان‌های زیادی مانند اینستاگرام و تلگرام و واتس آپ در کشور وجود دارد که افراد با آنها در ارتباط با یکدیگر هستند. یک نرم افزار که در آن می‌توان پیام رسانی متنی، صوتی و ویدئویی داشت Skype است. پیام رسانی متنی در این نرم افزار رایگان است. برای نصب این نرم افزار پس از دانلود باید در مایکروسافت یک حساب باز نمود، سپس می‌توان از آن استفاده کرد. از این نرم افزار می‌توان برای تدریس آنلاین استفاده نمود. تدریس خصوصی با اسکایپ بسیار مقرون به صرفه است زیرا پیام‌های متنی رایگان و تماس‌های صوتی و تصویری داخلی هم رایگان می‌باشد.

 

اسکای روم

برای تدریس خصوصی، SkyRoom می‌تواند بهترین گزینه باشد، زیرا ارتباط دو طرفه صوتی و تصویری می‌توان برقرار نمود. معلم می‌تواند به صورت زنده با دانش آموزان در ارتباط باشد و با انتخاب هر دانش آموز صدا و تصویر او را داشته باشد. به راحتی با این نرم افزارمی توان فایل‌ها و مطالب را به اشترک گذاشت. با استفاده از این نرم افزار می‌توان فایل‌ها را به صورت PDF به اشتراک گداشت، همچنین فایل‌های صوتی و تصویری نیز به راحتی قابل انتقال است و از مزیت‌های دیگر آن داشتن تخته مجازی است که با وصل شدن قلم نوری به آن می‌توان آن را به همه کلاس نمایش داد.

 

واتس آپ

تدریس خصوصی با Whatsapp مزیت‌های زیادی دارد. واتس آپ یک پیام رسان رایگان است. با این نرم افزار می‌توان فایل ها، تصاویر، ویدئو‌ها را به راحتی به اشتراک گذاشت. واتس آپ امکان ایجاد تماس‌های صوتی حتی در کشورهای دیگر را فراهم کرده است. در هنگام استفاده از این نرم افزار گوشی یا لب تاب شما از اینترنت استفاده می‌کند. با استفاده از واتس آپ می‌توان تماس‌های گروهی صوتی یا تصویری برقرار نمود. اگر این تماس‌ها بین المللی باشد واتساپ هیچ هزینه‌ی اضافه ای دریافت نمی‌کند. اگر گوشی شما خاموش شود Whatsapp تمامی پیام‌ها را حفظ می‌کند و دیگر نگران از دست دادن مطالب نیستید.

 نرم افزارهای ضبط صدا و تصویر برای تدریس خصوصی

نرم افزار ضبط صدا از دسکتاپ در تدریس خصوصی

بر روی ویندوز نرم افزار Sound Recorder برای ضبط صدا وجود دارد. البته این نرم افزار بیشتر برای تست کردن میکروفون استفاده می‌شود و کار آیی چندانی ندارد. نرم افزار Adrosoft AD Audio Recorder یکی از نرم افزارهای کم حجم برای ضبط صدا در کامپیوتر است. این نرم افزار از دو طریق میکروفون یا ضبط صدای در حال پخش، صدا را ضبط می‌کند. Adrosoft AD Audio Recorder قابلیت تشخیص صدا را دارد و می‌تواند با شروع صدا ضبط و در هنگام سکوت ضبط را متوقف می‌سازد. Adrosoft AD Audio Recorder یک نرم افزار ضبط صدا با کامپیوتر بدون میکروفون برای تدریس خصوصی است.

 

نرم افزار ضبط فیلم و صدا از دسکتاپ برای تدریس خصوصی

نرم افزارهای متفاوتی برای ضبط صدا و تصویر از دستکاپ وجود دارد. نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش با کیفیت بالا در تدریس خصوصی تاثیر بسیار بالایی دارد. Camtasia یکی از نرم افزار‌ها است که بسیار قدرتمند است و برای تولید محتوای ویدئویی و آزمون‌های ویدئویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلش ‌بک اکسپرس یکی دیگر از نرم افزارهای ضبط صدا و تصویر است که می‌توان با آن ناحیه خاصی را نیز فیلم برداری کرد. اسکرین رکورد نیز از نرم افزارهای ضبط صدا و تصویر از دسکتاپ است. این نرم افزار فاقد محدودیت زمانی است. با این نرم تصویر دسکتاپ یا وبکم را در هر زمان می‌توان ضبط کرد. 

 

تدریس خصوصی

امروزه تدریس خصوصی بهترین گزینه برای آموزش است. اما شرایط کنونی در جهان، باعث شده کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار شود. زیرا کرونا محدودیت‌های زیادی را برای افراد به وجود آورده است. همه آموزشگاه‌ها و همه موسسات و حتی مدارس آموزش آنلاین را شروع کرده اند تا کارآموزان، دانشجویان و دانش آموزان بتوانند به کار یا تحصیل خود ادامه دهند. اما اگر می‌خواهید بهترین‌ها را کنار خود داشته باشید کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید. با ثبت نام در سایت بلدیاب می‌توانید در هر جای کشور که هستید به بهترین خود تبدیل شوید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:47       1399/09/11
  • تعداد بازدید :
    1943
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

نرم افزارهای مورد استفاده تدریس خصوصی

تدریس خصوصی با اسکایپ

تدریس خصوصی با اسکای روم

تدریس خصوصی با واتس آپ

نرم افزار تدریس خصوصی صوتی

نرم افزار تدریس خصوصی گروهی

نرم افزار ضبط صدا از دسکتاپ در تدریس خصوصی

نرم افزار ضبط صدا با کامپیوتر بدون میکروفون برای تدریس خصوصی

نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش با کیفیت بالا در تدریس خصوصی

نرم افزار ضبط فیلم و صدا از دسکتاپ برای تدریس خصوصی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.