تبلیغات
شما

چگونه کلاس آنلاین خصوصی و گروهی برگزار کنیم

چگونه کلاس آنلاین خصوصی و گروهی برگزار کنیم

در عصر حاضر در مورد کلاس آنلاین زیاد بحث و گفت و گو می‌شود. بیشتر شرکت‌ها در عصر حاضر به دنبال راه اندازی سیستم نرم افزاری خود هستند. در بیشتر مدارس و آموزشگاه‌ها تدریس به صورت مجازی نیز شکل می‌گیرد. در حال حاضر میخواهیم بگوییم که کلاس مجازی چیست. البته آموزش و پرورش هم باید روند خود را به سمت تکنولوژی پیش ببرد. اما در حال حاضر ما می‌توانیم  خودمان با گرفتن اساتید خصوصی و گرفتن کلاس‌های آنلاین قدم به سوی پیشرفت و موفقیت برداریم. سایت بلدیاب میتواند بهترین راه برای پیدا کردن اساتید خصوصی باشد. کافی است تا با ثبت نام در این سایت اولین گام به سوی موفقیت را برداریم.

 

کلاس مجازی یا آموزش آنلاین

آموزش مجازی یا کلاس آنلاین خصوصی و گروهی یک روش یادگیری از راه دور میباشد. که در این روش ارتباط  فقط از طریق اینترنت برقرار می‌شود و در اینجا تعاملات همه به صورت اینترنتی می‌باشد. در آموزش گروهی به صورت آنلاین اغلب سیستم‌ها به صورت کنفرانسی کار می‌کنند. که به چندین کاربر به صورت هم زمان اجازه می‌دهد در یک زمان مشخص به اینترنت متصل شوند. امروزه برگزاری کلاس‌های آنلاین و آموزش مجازی یکی از ضروریات است و یک ابزار مهم در سیستم یادگیری است. برگزاری کلاس‌های مجازی به سطح تحصیلی شما بستگی دارد و نوع دوره ای که میخواهید آن را بر گزار کنید. اما خیلی واضح است که در هر سطحی کلاس آنلاین به سهولت برگزار خواهد شد. سایت بلدیاب به شما کمک میکند تا در صورت نیاز کلاس آنلاین بر گزار کنید.

 

 

چند نوع کلاس آنلاین داریم

کسانی که در کلاس آنلاین  خصوصی و گروهی شرکت میکنند دانش آموران یا دانشجویان یا تعدادی از مدرسین هستند. از این رو کلاس آنلاین به دو دسته تقسیم بندی می‌شود.

 

  • کلاس آنلاین بدون نظارت

در برگزاری کلاس‌های مجازی، نظارت معلمها نیاز نیست و دانش آموزان می‌توانند خودشان فعالیت داشته باشند و خودشان یاد بگیرند و معلمها فقط از آنها آزمون بگیرد. در بعضی مواقع نیز هیچ مدرسی حتی برای آزمون هم وجود ندارد و این نوع کلاس آنلاین بودن نظارت گفته می‌شود. در این کلاس‌ها دانش آموزان خود به یادگیری پرداخته و معمولا  آزمون نیز به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این مدل رایج‌ترین مدل یادگیری آنلاین می‌باشد.

 

  • کلاس آنلاین با نظارت

کلاس آنلاین خصوصی و گروهی که در آن مدرس رهبری آن را به عهده دارد، کلاس آنلاین با نظارت گفته میشود. این مدل کلاس مانند کلاس سنتی که مدارس داریم. در این مدل کلاس یک معلم فعال، در زمان خاصی و به صورت آنلاین تدریس می‌کند و دانش آموزان نیز در همان زمان به صورت آنلاین در کلاس حضور دارند. در این مدل مدرس می‌توان به صورت فعال با دانش آموزان در تعامل باشد.

محاسن و معایب کلاس آنلاین

کلاس آنلاین محاسن زیر را در بر دارد و میتواند به بسیاری از دانش آموزان کمک کند تا خیلی از دغدغه‌های تحصیلی را نداشته و به راحتی به ادامه تحصیل یا آموزش در هر زمینه ای که می‌خواهند را داشته باشند و این موجب یک تعامل جهانی در عصر امروز میباشد که باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

 

  • محدوده‌ی جغرافیایی

دانش آموزان به محدوده‌ ای که در آن زندگی می‌کنند بسنده نکرده و محدود نمی‌شوند. زیرا دیگر یاد گیری الکترونیکی وجود دارد و زمان و مکان محدود نیست و همه  در اختیار دانش آموزان است. در هر زمان و در هر مکان میتوانند با مدرس خود در تعامل بوده و دروس یا هنر یا هر چیزی که به آن نیاز دارند را آموزش ببینند. سایت بلدیاب با یهترین اساتید، در کمترین زمانف در هر جای کشور میتواند به شما کمک کند تا به معلم خصوصی مد نظر خود دست یابید.

 

  • کم هزینه بودن

در آموزش آنلاین، افراد هزینه ثبت نام، هزینه کتاب، هزینه رفت وآمد و.. را پرداخت نخواهند کرد و حتی اگر مسیر خیلی دور باشد هزینه سکونت نیز حذف شده و کل میتوان گفت خیلی به صرفه بوده و میتوان گفت هزینه کلاس‌های آنلاین خیلی به صرفه‌تر از کلاس‌های رو در رو است .

 

  • به عهده گرفتن مسئولیت

نظم اگر به صورت خود کار باشد بسیار بهتر از زمانی است که از سر اجبار باشد. تحصیل دانش آموزان به صورت آنلاین به مدیرت آنها در زمان و نظم در کارها بستگی دارد. باید بدون اینکه ناظری وجود داشته باشد باید برنامه ریزی داشته و زمان خود را  تنظیم کنند و کار یادگیری را انجام دهند. بنابراین  دوره آنلاین هر چه باشد فرقی نمی‌کند باعث پیشرفت شما در زندگی می‌شود.

 

  • همراه با پیشرفت در کلاس آنلاین سرگرمی هم داشته باشید

شما می‌توانید وقت خود را تنظیم کنید و می‌توانید کارهای خود را برنامه ریزی کنید. اگرمشغول به کار باشید میتوان در کنار شغلتان تحصیل کنید. تجربه بیشتر بدست آورید و در کار خود پیشرفت کنید.  کلاس آنلاین یعنی اینکه شما در رفت و آمد نیستید و هر مکانی را برای خود می‌توان انتخاب کنید.

 

کلاسهای خصوصی و گروهی

آیا به دنبال کلاس آنلاین هستید یا به دنبال کلاس خصوصی می‌گردید؟ شما می‌توانید بهترین مدرسین آموزش و پرورش را در این سایت بلدیاب پیدا کنید. با تدریس خصوصی ضعف‌های خود را جبران کنید و اگر معلمتان تدریس درستی ندارد با انتخاب یک معلم خوب میتوانید درسهایتان را خوب فرا بگیرید برای انتخاب بهترین اساتید و گرفتن بهترین کلاس‌ها چه به صورت آنلاین وچه به صورت خصوصی کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و سپس ثبت نام کرده تا درهر جای ایران که هستید به بهترین اساتید دسترسی داشته باشید. اگر میخوهید در آموزشگاه ثبت نام کنید و نمیدانید چه باید بکنید یا معلم خصوصی می‌خواهید و به آن دسترسی ندارید می‌توانید با ثبت اطلاعات خود در سایت بلدیاب درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه را ارسال کرده، تا تیم بلدیاب به شما کمک کند. معلم خصوصی و آموزشگاه مد نظر خود را رزرو کنید. پس از درخواست شما  کارشناسان تیم بلدیاب در اولین فرصت با شما در ارتباط خواهند بود.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب  

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    11:05       1398/12/10
  • تعداد بازدید :
    1891
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

برگزاری کلاس‌های آنلاین

برگزاری کلاس‌های مجازی

کلاس‌های خصوصی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.