تبلیغات
شما

بهترین سایت تدریس خصوصی جهت جذب مشتری

بهترین سایت تدریس خصوصی جهت جذب مشتری

اهمیت یک سایت خوب برای، بر هیچ کس پوشیده نیست. زیرا برای رشد کارهای مختلف از جمله تدریس خصوصی و تجارت‌های بزرگ و کوچک و افزایش در آمد، نیاز به وب سایت داریم. زمانی فقط فعالیت‌های اینترنتی نیاز به وب سایت داشتند، ولی درحال حاضر تمامی کارها حتی تدریس نیز نیاز به تبلیغات در سایت‌ها یا داشتن یک سایت را دارند. هم اکنون بسیاری از شرکت‌ها و آموزشگاه‌ها برای جذب مشتری ودانش آموزان، یا ارتباط با مخاطبین از تبلیغات در سایت‌ها استفاده می‌کنند. اما یک سایت باید یک سری اصول رعایت شود تا برای کسب و کار ما مفید باشد. در ادامه یک سری از خصوصیات سایت خوب، که برای کسب و کار و تدریس خصوصی، کار آمد است را بیان میکنم.

 

ویژگی‌های بهترین سایت تدریس خصوصی 

سایت تدریس خصوصی، شامل معرفی اساتید معتبر برای دروس مختلف به دانش آموزان و دانشجویان می‌باشد که درکنار آن کتاب‌ها و کلاس‌ها نیز معرفی می‌شود. به این ترتیب دانش آموزان و دانشجویان، به راحتی می‌توانند به بهترین اساتید و آموزشگاه‌ها دسترسی داشته باشند و آموزشگاه‌ها و اساتید ومعلم‌ها نیز با معرفی خود در سایت می‌توانند خود را به دانش آموزان و دانشجویان معرفی کنند. حال باید بدانیم که یک سایت تدریس خصوصی، باید چه ویژگی هایی را در خود جای دهد تا بتواند بهترین پیشنهاد‌ها را برای مدرسان، دانش آموزان، آموزشگاه‌ها و تمامی کاربران داشته باشد.

 

1.طرح و ظاهر سایت

اولین چیزی که به نظر هر کاربر می‌رسد و جلب توجه میکند، طرح و ظاهر یک وب سایت است. کاربران دوست دارند از سایتی استفاده کنند، که حس خوبی ازآن دریافت کنند. باید طرح و ظاهر سایت مناسب باشد، وب سایتی که ظاهر مناسبی ندارد نمی‌تواند حس خوبی را به کاربر انتقال دهد. با استفاده از ظاهر وب سایت می‌توان تجربه کاری را به کاربر منتقل کرد و این تجربه بستگی به چینش و فونت مناسب، رنگ بندی درست عکس‌ها و تصاویر و آیکن‌ها دارد. امروزه کاربران زیادی از مرورگر وب استفاده میکنند. اگر نکات گفته شده رعایت نشود کاربر دیگر علاقه ای به صرف زمان در وب سایت شما نخواهد داشت.

 

2.امنیت سایت

گفت وگو درباره امنیت سایت نیز یکی از موارد مهم است. ممکن است تمام خصوصیات یک سایت از هر لحاظ مناسب باشد و فاکتورهای کاملی داشته باشد و ممکن است زمانی را  بر روی سایت خود فعالیت کنید و به نتیجه دلخواه برسد اما اگر نتوان امنیت را در وب سایت ایجاد کند، هر زمان ممکن است زحماتتان به هدر رود و در سایت مشکل ایجاد شود. بنابراین لازم است موارد امنیتی از همان ابتدا در نظر گرفته شود و مسئله مهم دیگر امنیت کاربر است، کاربر به سایتی مراجعه می‌کند که مطمئن باشد، اطلاعات او در امنیت کامل است.

 

3.نمایش اطلاعات مهم ومرتبط به کسب و کار

کاربر در سایت شما در جستجوی خدمات شما است. به همین دلیل باید برای کاربر اطلاعت مهم را در قسمت‌های قابل دست رس و اصلی سایت به نمایش درآورید و از قرار دادن لینک هایی مانند درباره ما و...کاربر را سرگردان نکنیم. مثلاٌ در سایت تدریس خصوصی، کاربر به دنبال معلم یا استاد برای درس مورد نظر می‌گردد و به موارد دیگر توجهی ندارد.

 

4.اطلاعات تماس در سایت

اطلاعات تماس باید در دید کاربر باشد تا به راحتی به آن دسترسی پیدا کند. اطلاعات تماس  ازگزینه هایی است که همیشه سایت را دردست رس کاربر قرار می‌دهد. البته اطلاعات تماس باید به گونه ای باشد که همیشه قابل دسترس کاربر باشد. مثلاٌ از شماره و ایمیلی که همیشه در دسترس است استفاده کنید.

 

در ادامه به ویژگی‌های بیشتری از بهترین وب سایت‌ها برای تدریس خصوصی اشاره می‌کنیم:

5.راهنمایی هنگام ثبت نام ومعرفی بهترین استاد به دانش آموز

اگر شما تدریس خصوصی، انجام می‌دهید با درج تبلیغ خود در سایت‌های معتبر، می‌توانید تعداد شاگردان خود را افزایش داده و همچنین خود را به دیگران معرفی کنید تا در دید هزاران کاربر قرار بگیرید و از این طریق می‌توانید شاگردان زیادی را جذب کنید همچنین اگر در زمینه کنکور نیز فعالیت دارید، ایجاد آگهی در سایت بهترین راه برای دید شدن شماست. به این ترتیب متقاضیان دروس کنکور می‌توانند به راحتی با شما تماس بگیرند و جهت ثبت نام در کلاس‌های شما راهنمایی شوند. همچنین آگهی شما می‌تواند در کنار جزوات و کتاب‌ها قرار گیرد تا مورد توجه بازدید کنندگان باشد.

 

6.ایجاد شغل دوم و کسب درآمد

شما با ثبت آگهی خود در یک سایت معتبر باعث می‌شوید در معرض دید درخواست کنندگان تدریس خصوصی، قرار بگیرید. برای جذب دانش آموزان بیشتر و کسب در آمد بالاتر از شاگرد خصوصی، می‌توانید آگهی خود را ثبت کرده و خود را به تمام متقاضیان معرفی کنید. زیرا روزانه هزاران نفر از سایت دیدن کرده و هر روز به کاربران گوگل افزوده می‌شود. اکنون اگر به دنبال  بهترین سایت تدریس خصوصی، هستید سایت بلدیاب بهترین سایت تدریس خصوصی، که به معرفی وتبلیغ مدرسین خصوصی و دوره‌های آموزشی و همچنین آموزشگاه‌های کل کشورپرداخته تا کاربران در کل کشور که نیازمند به دوره‌های آموزشی مختلف هستند، با یک جستجو در سایت بلدیاب بتوانند معلم و یا آموزشگاه مورد نظر خود را به راحتی بیابند و اطلاعات تماس در اختیار آنان قرار گیرد. همچنین با ثبت نام در سایت بلدیاب می‌توانید از دوره‌های برگزار شده در آموزشگاهای استان خود باخبر شوید و دوره‌های آموزشی خود را نیز معرفی کنید. (درخواست دوره‌های آموزشی)

بهترین سایت تدریس خصوصی بلد یاب

هدف وب سایت بلدیاب چیست؟

گروه بلدیاب با تجزیه و تحلیل بسیاری از آموزشگاه‌ها و مدرسان و اساتید خصوصی کشور توانسته نیازهای بسیاری ازآموزشگاه‌ها و اساتید و مدرسان خصوصی کشور به منظور دوره‌های آموزشی پیش بینی کند. با توجه به اینکه سایت بلدیاب مورد توجه و پسند کاربران می‌باشد می‌تواند به عنوان یک مرجع کامل از آموزشگاهها و اساتید خصوصی کشور معرفی نمود.

 

مهمترین مزیت وب سایت بلدیاب

کاربران امروزه از نمایشگرهای گوناگون و در اندازه‌های مختلف برای دسترسی به صفحات اینترنت استفاده می‌کنند. بنابراین برای استفاده از سایت بلدیاب بدون توجه به اندازه صفحه نمایش مثل گوشی، لب تاپ، تبلت داشته باشد می‌توان به راحتی به سایت بلدیاب دسترسی پیدا کنیم و نیازی به تغییر اندازه صفحه نیست.

 

از ویژگی‌های دیگر استفاده از وب سایت بلدیاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آیا می‌خواهید هزینه‌های شما نیز به طور چشم گیری کاهش پیدا کند:

اگر توانایی مالی بالایی ندارید و بودجه شما محدود می‌باشد می‌توانید از دوره‌های آموزشی اینترنتی که بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشد تا اینکه از تبلیغات چاپی استفاده کنید و بلدیاب بهترین سایت تدریس خصوصی می‌باشد که این کار را برای شما انجام می‌دهد.  بیشتر آموزشگاه‌های معتبر و مدرسین خصوصی در تمام نقاط دنیا تمام هم و غمشان بدست آوردن یک مکان مناسب برای معرفی خدمات آموزشی و دورهای خود در اینترنت هستند، تا همه کاربران بتوانند با خدمات آموزشی و دوره‌های آنها آشنا شوند و استقبال کنند که بهترین مکان سایت تدریس خصوصی بلدیاب می‌باشد که شما را به همه دنیا معرفی کرده و در دسترس همه کاربران قرار می‌دهد.

 

به روز شدن روزانه وب سایت

برای تبلیغات در هر زمینه، تکنولوژی به کار رفته در سایت مهم است. به همین دلیل سایت بلدیاب از بروزترین فناوری‌ها وتکنولوژی‌های دنیا استفاده کرده تا بهترین وب سایت را با کارآیی بالا ارائه دهد. بنابراین با انتخاب سایت بلدیاب همیشه به روز باشید.

 

پیدا کردن معلم خصوصی و آموزشگاه معتبر

حالا اگر به دنبال معلم خصوصی با سابقه و حرفه ای یا آموزشگاه معتبر و حرفه ای هستید، با ثبت نام  در سایت بلدیاب به صورت ثبت اطلاعات در فرم درخواست معلم خصوصی، یا رزرو آموزشگاه می‌توانید هر چه زودتر کلاس خصوصی یا گروه مناسب خود را بیابید.(مشاهده فرم درخواست)

 

نیازمند فضای آموزشی خصوصی یا گروهی هستید؟

اگر نیازمند فضای آموزشی، برای برگزاری کلاس‌های خصوصی و نیمه خصوصی خود هستید، سایت بلدیاب با ایجاد امکانی برای شما شرایطی را فراهم کرده تا با توجه به شرایط تدریس تان، بتوانید فضای آموزشی، مناسب خود را اجاره کنید.

سایت بلدیاب از به روزترین تکنولوژی‌های دنیا استفاده کرده در جهت جذب دانش آموزان و همچنین معرفی بهترین اساتید و آموزشگاهها، شما هم اکنون میتوانید در سایت بلدیاب ثبت نام کنید و از کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی و بهترین آموزشگاه‌ها بهره مند شوید و همچنین اساتید نیز میتوانند به بهترین شکل، خود را به دانش آموزان معرفی کنند.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    14:36       1399/06/15
  • تعداد بازدید :
    913
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

بهترین سایت تدریس خصوصی

جذب دانش آموزان

بهترین آموزشگاه

خصوصیات یک سایت خوب

بهترین مدرس ها

بهترین اساتید


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.