تبلیغات
شما

چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم؟

چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم؟

در عصر امروز استفاده از اینترنت بسیار پر کاربرد شده است و تقریبا در همه کسب و کارها رو به افزایش است. آموزش و پرورش نیز استثناء نبوده و گسترش اینترنت بر روی آموزش دانش آموزان هم اثر به سزایی داشته است و شیوه جدیدی به نام آموزش آنلاین پدیدار گشته است.عامل اصلی در به وجود آمدن این روش راحتی همه افراد و امنیت کامل این روش، در واقع برگزاری کلاس آنلاین یک نوع ارتباط جدید است که دانش آموزان به راحتی با معلم و یا دانش آموزان دیگر در ارتباط هستند.  

 

مزایای آموزش آنلاین

آموزش در دهه اخیر محبوبیت زیادی داشته است و دانش آموزان با استفاده از کامپیوتر‌ها و لب تاب‌ها و حتی گوشی‌های خود می‌توانند به صورت آنلاین آموزش ببینند. در این روش دانش آموزان می‌توانند با استفاده از اینترنت و داشتن یکی از ابزارهای بیان شده به راحتی در کلاس خود شرکت نمایند.

1.نیازی به حضور فیزیکی نیست.

2.هزینه‌ها ی رفت و آمد حذف می‌شود.

3.زمانی برای رفت و آمد تلف نمی‌شود.

4. معلم و دانش آموز در هر زمان و یا هر مکان که باشند می‌توانند با یک دیگر در ارتباط باشند و محدودیتی وجود ندارد.

5.آموزش آنلاین این مزیت را دارد که عکس و یا فیلم را بتوان نمایش داد.

6.در آموزش انلاین در هر قسمتی که دانش آموز نیاز به یادگیری دارد می‌تواند حاضر باشد.  

 

برگزاری کلاس آنلاین

این نوع کلاس با دوربین برای آموزش چهره به چهره برگزار می‌شود و می‌توان از پیام‌های صوتی و یا متن‌ها برای پرسیدن سوال‌ها استفاده نمود. این نوع آموزش در واقع یک نوع آموزش از راه دور است. برگزاری کلاس آنلاین برای دانش آموزان این امکان را فراهم کرده است که بتوانند به راحتی با معلم خود در ارتباط باشند.

 

نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین

برای برگزاری این کلاس‌ها به دو ابزار نیاز داریم. نرم افزار و سرور. بسیاری از نرم افزار برگزاری کلاس‌های آنلاین رایگان هستند و همه امکانات یک کلاس آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعضی از این نرم افزار‌ها مانند: Learn Cube, Newrow Smart Wiz IQ و.. می‌باشد. با استفاده از این نرم افزارها می‌توان دوره‌های جامه و کلاس‌های آنلاین برگزار کنیم.  

 

چگونه کلاس آنلاین برگزار کنیم

وبینار چیست ؟

به گفت و گویی که به صورت آنلاین با استفاده از اینترنت برگزار می‌شود وبینار نام دارد. معارفه ای دو طرفه و آنلاین در یک زمان که به صورت زنده باشد. سمینارها و دوره‌های مجازی و کلاس‌های آنلاین به این گونه می‌باشند. به بیانی ساده در یک زمان مشخص کاربر و استاد به صورت آنلاین با صدا و تصویر رو به روی یک دیگر قرار می‌گیرند.  

 

مدیریت زمان

یکی از مشکلات ما در عصر امروز مدیریت زمان است. باید به این نکته توجه داشت که ضعف در برنامه ریزی باعث ایجاد مشکلات فروان است. کلاس‌های آنلاین باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. زیرا برای رفتن به آموزشگاه‌ها و یا کلاس‌های مختلف شاید زمان‌های زیادی را در راه و صرف رفت و آمد کنیم، ولی کلاس‌های آنلاین این مسئله را حل کرده و به راحتی و بدون گذاشتن زمان اضافه می‌توانیم به آموزش بپردازیم.  

 

تجهیزات لازم برای کلاس

برای برگزاری کلاس‌های آنلاین نیاز به تجهیزات است. یکی از این تجهیزات رایانه است که لینک نرم افزار مورد نیاز روی آن نصب می‌گردد. یکی دگر از وسایل مورد نیاز هدست می‌باشد که برای انتقال صدا به آن نیاز است و مهمترین آن وب کم است که برای ایجاد تصویری مناسب استفاده می‌شود. ابزاری که تکمیل کننده می‌باشد اینترنت است تا بتوان با آن و وسایل نام برده شده یک ارتباط تصویری به صورت آنلاین ایجاد کرد.  

 

تدریس خصوصی

آیا دوست دارید در کمترین زمان و بدون صرف هزینه‌های اضافی آموزش ببینید؟ آیا به دنبال بهترین اساتید و آموزشگاه‌ها هستید؟ آیا آموزشگاه‌های مورد نظر شما از دسترس شما خارج است. سایت بلدیاب می‌تواند به شما بهترین اساتید و آموزشگاه‌ها را معرفی نماید. فرقی نمی‌کند در کجا زندگی می‌کنید و یا در چه رشته‌ی تحصیلی و هنری فعالیت دارید. کافی است با مراجعه به سایت بلدیاب و ثبت نام در این سایت از بهترین اساتید کشور بهرمند شوید و به موفقیت دست یابید. این سایت با سابقه بالا و کاربران زیاد می‌تواند آموزشگاه شما را نیز معرفی کند. با ثبت نام در سایت بلدیاب کارشناسان تیم بلدیاب در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:09       1399/03/14
  • تعداد بازدید :
    897
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

کلاس آنلاین

برگزاری کلاس آنلاین

نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین

وبینار

مدیریت زمان

تجهیزات لازم برای کلاس آنلاین


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.