تبلیغات
شما

ویژگی آموزشگاه‌های پر در آمد

ویژگی آموزشگاه‌های پر در آمد

ویژگی‌های آموزشگاه‌های پر در آمد و موفق چیست؟ مدیران موفق کسانی هستند که برای داشتن بهترین آموزشگاه با بالاترین در آمد به سراغ سایت‌های تبلیغاتی در زمینه تدریس و آموزش رفته اند. با این کار آموزشگاه خود را به برندی آشنا و در آمد خود را افزایش داه اند. سایت بلدیاب در این مقاله به چند نکته برای موفقیت آموزشگاه‌ها و کسب در آمد بالا بیان می‌کنیم.

 

مشتری زیاد

باید ویژگی‌های خاصی برای آموزشگاه خود در نظر بگیرید. خاص بودن باعث موفقیت است. امروزه شعارهای زیادی برای جلب مشتریان هست ولی مشتری خیلی زود متوجه حقیقی بودن یا غیرحقیقی بودن آن می‌شود. پس حقیقی خاص باشید. ویژگی آموزشگاه‌های پر در آمد در متفاوت بودن آنهاست.

 

شعار‌های تبلیغاتی آموزشگاه

همیشه خودتان را به جای مشتری قرار دهید و سعی کنید سوالاتی که احتمال دارد از شما بپرسد را پاسخ دهید. با معرفی درست خود به مشتری و گفتن چیزهایی مانند: ساعت، روز، تعداد جلسات، مشخصات اساتید و... را بیان نمایید. اگر شما در دادن اطلاعات ضعیف عمل کنید ممکن است دانش آموزی که قرار است در آموزشگاه شما ثبت نام کند، در آموزشگاه رغیب ثبت نام کند. از ترفندهای تبلغات بهرمند شوید. مثلا : در روزهای خاص یا بازه‌های زمانی کوتاه تخفیف بزنید و یا ساعات کلاس رایگان در ازای ثبت نام چند کلاس بگذارید. می‌توانید از شعارهای تبلیغاتی در آموزشگاه‌ها استفاده کنید. مثل مکانی برای رسیدن به خواسته هایتان و یا همیشه پر از خلاقیت. شعارهای تبلیغاتی آموزشگاه تابلو شما در ذهن مشتری است از آن کمک بگیرید و تابلویی زیبا خلق کنید.

 

به روز باشید

برای موفقیت و در آمد باید حتما به روز باشید و در سالهای پیش کلاس‌های هوشمند در حد صحبت بود اما امروزه همه آموزشگاه‌ها از ابزار هوشمند استفاده می‌کنند و اگر شما بر روش سنتی اصرار کنید و به همان روش قدیمی ادامه دهید کم کم مشتریان خود را از دست می‌دهید و مشتریان شما به سمت آموزشگاه‌های به روز می‌روند.

 

استراتژی آموزشی

برای تقویت توانمندی دانش آموزان در دروس یک استراتژی آموزشی نیاز است. برای این کار باید به تقویت حافظه پرداخت. یکی از این کارها که می‌توان انجام داد ضرب اعداد به صورت ذهنی است. یکی دیگر از کارهایی که می‌توان انجام داد تمرین ریاضی است. با این استراتژی آموزشی دانش آموزان می‌توانند مشکلات خود را تقسیم کرده و کوچک نمایند و سپس آن‌ها را حل کنند.

 

انتخاب صحیح مباحث مورد تدریس

در کتاب‌های درسی بعضی از مفاهیم به صورت کامل بیان نشده است و معلمین تدریس خصوصی و یا آموزشگاه‌ها باید آن را با کمک مطالب کمکی جبران نمایند اما باید در نظر داشته باشند که چه مطلبی را بیان می‌کنند و چه مطالبی را مکمل این کتاب‌ها می‌کنند. امروزه کتاب‌های زیادی برای کمک درسی وجود دارد اما بررسی معلمین بر روی این کتاب‌ها و توصیه آنان برای این مطالب بسیار مهم است.

 

معیار درست برای انتخاب منبع کمک درسی چه چیزی است؟

در هنگام انتخاب منبع کمک درسی به چه مواردی باید توجه شود؟ همه این سوالات نشان می‌دهد که انتخاب نوع کتاب کمک درسی مسئله ای است که نیاز به توجه و دقت بیشتری دارد. انتخاب صحیح مباحث مورد تدریس در کتاب‌های کمک درسی یکی از وظایف معلم است که باید به درستی و با دقت انجام گیرد.

 

ویژگی آموزشگاه‌های پر در آمد

منابع کمک درسی در آموزشگاه ها

منابع کمک درسی به دانش آموزان کمک می‌کند تا در قسمت هایی از درس که ضعیف هستند به سطح بالایی دست پیدا کنند و همین طور به دانش آموزان عالی هم کمک می‌کند تا تبحر بیشتری بر روی مبحث داشته باشند.

 

زمان بندی درست مطالب

اساتید باید بهترین برنامه ریزی را برای مطالب درسی داشته باشند تا در آخر مطالب زمان کافی برای مرور درس‌ها و رفع اشکالات دانش آموزان داشته باشند. زمان بندی درست مطالب به مرور درس‌ها و فراموش نشدن آنها کمک شایانی می‌کند. مرور یعنی تثبیت مطالب درسی و این بهترین راه یادگیری است که اساتید نباید از آن غافل باشند.

 

اساتید مجرب

یک آموزشگاه باید از از اساتید مجرب و با تجربه استفاده نماید. اساتید باید طبق استانداردهای آموزشی، آموزش دیده باشد و مجرب باشد. سطح علمی مدرسین باید طبق آخرین متد باشد و همه دوره‌های تخصصی را باید دیده باشد. اگر اساتید تجربه و مهارت لازم را داشته باشند هدف آموزشگاه که افزایش اثر بخشی و ارتقا دانش آموزان است صد در صد بر آورده خواهد شد.

 

کلاس‌های تضمینی

آموزشگاه‌ها برای کلاس‌های خود یک سری آبشن در نظر می‌گیرند. مانند: گرفتن نمرات بالای دانش آموزان، یادگیری عمقی مطالب و درک آنها، قبولی در برخی آزمون ها، در کل رسیدن به هدف دانش آموز را برای او تداعی کرده و قول رسیدن به آن را می‌دهند و اگر این قول از سمت آموزشگاه انجام نگیرد آموزشگاه موظف به بازگشت هزینه و یا تکرار مجدد کلاس می‌باشد. آموزشگاه برای بالا بردن سطح کلاس‌ها باید از متد‌های جدید کمک بگیرد و برخی از کلاس‌ها را به صورت آنلاین یا حتی در منزل به صورت خصوصی برگزار کند. آموزشگاه باید از بهترین و با تجربه‌ترین اساتید کمک بگیرد تا بتواند به بهترین نتایج برسد. این کلاس‌ها مکمل آموزش و پرورش است. یکی از موارد بسیار مهم برای مشتری‌ها آبشن هزینه است که آموزشگاه‌ها می‌توانند به صورت قسطی و یا حتی با تخفیف‌های مناسبتی قرار دهند.

 

تدریس خصوصی

اگر به دنبال بهترین اساتید و آموزشگاه‌ها هستید تا در کمترین زمان دانش آموزانتان به موفقیت دست یابند، کافی است که به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا در هر کجای کشور که هستید و در هر زمان که می‌خواهید بهترین اساتید را کنار فرزندانتان داشته باشید. معلم خصوصی یکی از بهترین راه‌های جبران ضعف تحصیلی است که به راحتی با یک معلم با تجربه و به روز می‌توان آن را جبران نمود. پس فرصت را از دست ندهید و با مراجعه به سایت بلدیاب به بهترین اساتید و آموزشگاه‌ها دست یابید. با ثبت نام در سایت بلدیاب کارشناسان تیم بلدیاب در کمترین زمان با شما تماس می‌گیرند.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:09       1399/03/26
  • تعداد بازدید :
    553
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

استراتژی آموزشی

شعار‌های تبلیغاتی آموزشگاه

انتخاب صحیح مباحث مورد تدریس

اساتید مجرب

کلاس‌های تضمینی

زمان بندی درست مطالب

ویژگی آموزشگاه‌های پر در آمد


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.