تبلیغات
شما

خدمات آموزشی در آموزشگاه ها

خدمات آموزشی در آموزشگاه ها

خدمات آموزشی در آموزشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است. اگر یک کارآموز ویژگی‌های یک آموزشگاه را بداند راحت‌تر می‌تواند بهترین آن را انتخاب نماید. شما برای موفقیت در کوتاه‌ترین زمان به یک آموزشگاه خوب نیازمند هستید. در این مقاله چند مورد از خصوصیات یک آموزشگاه خوب را بیان می‌کنیم.

 

مدیریت توانمند

رهبری یک آموزشگاه بسیار مهم است و عملکرد کلیه آموزشگاه در گرو همین توانمندی می‌باشد. مدیریت بر کارمندان و عملکرد آنان، مدیریت بر اعضای هیت مدیره، مدیریت بر یادگیری هنرجویان آموزشگاه و حل کلیه مسائل بر عهده یک مدیر می‌باشد. مدیر باید با شیوه‌ها و مهارت‌های لازم به حل مسائل و مدیریت بپردازد.  

 

آزمون کمکی و تشویق دانش آموزان

برای اینکه یک آموزشگاه سیستم آموزشی منظمی داشته باشد و از روش تدریس درست معلمین و اساتید مطمئن شود و دانش آموزان را در یادگیری محک بزند باید از آزمون‌های کمکی بهره ببرد که این خود یکی ازخدمات آموزشی است و این آزمون‌ها را باید مرتب  تکرار شود. می‌تواند برای تلاش بیشتر دانش آموزان از تشویق‌های گوناگون مثل قرار دادن جایزه بهرمند شود. تحقیقات علمی نشان می‌دهد که تشویق باعث عملکرد بهتر افراد می‌گردد. اصلا می‌خواهیم آزمون و انواع آن را بررسی کنیم.  

 

آزمون چیست؟

همیشه مرسوم بوده است که بعد از فرا گرفتن مطلبی اصطلاحا آزمون گرفته شود که یادگیری هنر جو یا دانش آموز استنباط شود. آزمون می‌تواند میزان آموزش را مشخص کند، ولی با امتحان متفاوت است و از آن سطح پایین‌تری دارد. آزمون یکی از خدمات آموزشی در آموزشگاه‌ها است.  

 

امتحان چیست؟

در تدریس سنتی آموزش و پرورش، در پایان هر سه ماه از دانش آموزان امتحان می‌گرفت که این امتحان نشان دهنده قبولی یا مردودی دانش آموز بود. در روش جدید نیز ارزشیابی صورت می‌گیرد که همان امتحان است.  

 

چرا بسیارى از شاگردان از امتحان مى‌ترسند؟

این ترس و استرس در بیشتر دانش آموزان دیده می‌شود و شاید ناشی از تدریس غلط معلم و یا امکانات نامناسب و یا ضعف تحصیلی دانش آموز باشد. این مشکل حتما باید توسط معلمین و مدیران پیگیری شود و حل گردد.  

 

ارائه برنامه مناسب

یکی از بارزترین ویژگی‌های آموزشگاه‌های موفق داشتن یک برنامه مناسب برای دانش آموزان و هنرجویان آموزشگاه می‌باشد. با داشتن یک برنامه ریزی مشخص، اهداف آموزشگاه مشخص می‌شود و این گونه احساس خوب برای دانش آموز به وجود می‌آید و مسیر برای او مشخص است. ارائه برنامه مناسب یکی از خدمات آموزشی ویژه می‌باشد.  

خدمات آموزشی در آموزشگاه ها

فضای مناسب آموزشی

محل آموزش یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های یادگیری می‌باشد. یک آموزشگاه برای ایجاد یک محل مناسب برای یادگیری باید تجهیزات کاملی را ارائه دهد و از تکنولوژی روز بهرمند باشد. در ضمن اینکه استانداردها مانند: اندازه کلاس و یا کیفیت وسایل نیز بر طبق اصول باشد. در کل یک آموزشگاه باید بتواند رفاه دانش آموزان و هنرجویان را به طور کامل برآورده سازد.  

 

دوره آموزشی

آموزش اهمیت زیادی دارد و مزیت‌های آن بر کسی پوشیده نیست. همه این دورها باید با دقت بررسی و سپس ایجاد گردد. ایجاد یک دوره جدید برای یک آموزشگاه بسیار مهم می‌باشد و باید نکات زیر را برای استارت رعایت کند.

1.پیدا کردن نیاز افراد

2.برای بزرگسان نیز دوره‌های آموزشی قرار دهیم

3.هدف دوره آموزشی را مشخص کنیم

4.دوره‌ها را طراحی کنیم

5.برای یادگیری ابزارهای مورد نیاز را تهیه کنیم

6.دوره‌های آموزشی را تکرار کنیم  

 

ترکیب سیستم آموزشی

در یک آموزشگاه نوین دیگر نباید تدریس فقط به صورت سنتی و با استفاده از آزمون‌های دوره ای یا ارزشیابی پایانی صورت بگیرد بلکه باید کارآموز باید بتواند محتویات آموزشی و یا آزمون‌های دوره ای و حتی ارزشیابی پایانی را به صورت آنلاین انجام دهد و حتی به صورت آنلاین به آموزش و یا مرور مطالب بپردازد. ترکیب دوره‌های حضوری و آنلاین از به روز‌ترین دوره‌های آموزشی است.  

 

تهیه فایل برای آموزش

در کنار آموزش دادن یک سری از فایل‌ها به عنوان کمک آموزش که در آن‌ها از تصاویر، ویدئو، فایل‌های صوتی برای آموزش بهت استفاده شده می‌توان کمک گرفت. این کار باعث ایجاد شور و انگیزه در یادگیری می‌شود و برای آزمون کمکی و یا ارزشیابی پایان دوره کمک شایانی می‌کند. با تهیه این فایل‌ها دانش آموز در هر زمان که برای او مناسب است می‌تواند به یادگیری بپردازد و بهترین‌ها را آموزش ببیند.  

 

اساتید مجرب

یک آموزشگاه خوب باید اساتید با تجربه و به روز داشته باشد تا در کنار تمام مطالب بیان شده بتواند به هدف خود که بهترین آموزش است برسد. یک استاد خوب باید فن بیان عالی داشته باشد تا مطالب را به خوبی ارائه دهد. آن تایم باشد و وقت کلاس را هدر ندهد. بر مسائلی که باید تدریس کند باید به صورت کامل مسلط باشد.  

 

هزینه کم

کلاس هایی که برای رفع اشکال و یا تقویت دانش آموزان برگزار می‌گردد باید مقرون به صرفه باشد، تا اکثر دانش آموزان از آن بهرمند گردند. یکی از بهترین خدمات آموزشی که می‌توان برای دانش آموزان در نظر گرفت این مورد است.  

 

تدریس خصوصی

آیا به دنبال بهتری آموزشگاه‌ها برای فرزندتان هستید و دوست دارید با کم‌ترین هزینه بهترین‌ها را داشته باشید. سایت بلدیاب بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کند تا در کنار بهترین آموزشگاه‌ها و یا معلمین خصوصی بهترین نتایج را خلق کنید. کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و با ثبت نام در این سایت به بهترین‌ها دست رسی داشته باشید. مهم نیست در کجا ایران زندگی می‌کنید و یا در چه مقطع تحصیلی و یا هنری هستید. سایت بلدیاب در هر جا و در هر موقعیتی به شما کمک می‌کند تا بهترین‌ها را در اختیار داشته باشید. پس از ثبت نام در سایت بلدیاب کارشناسان تیم بلدیاب در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:22       1399/03/17
  • تعداد بازدید :
    763
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

دوره آموزشی

آزمون

آزمون دوره ه ای

آزمون کمکی

ارزشیابی پایانی درس

خدمات آموزشی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.