تبلیغات
شما

شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان چه مزیت‌هایی دارد

شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان چه مزیت‌هایی دارد

نقل مکان موقت از یک کشور به کشوری دیگر برای هر فردی دوره‌ای بسیار هیجان انگیز اما مملو از استرس به شمار می‌رود. کشورهای جدید فرصت‌های فراوانی را برای موفقیت و رشد افراد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. ولی تفاوت‌های زبانی معمولا مانعی برای مهاجران به شمار می‌روند. از این رو رفتن به  آموزشگاه زبان راه حلی هوشمندانه است که به شما کمک می‌کند با اختلاط در جامعه درک بهتری از افراد آن محل به دست بیاورید.  

با مقالات بلدیاب همراه باشید

 

کسب فرصت‌های شغلی از طریق آموزشگاه‌های زبان

افرادی که زبان کشور مقصد را برای ارتباط برقرار کردن بلد نباشند، فرصت‌های شغلی محدودی دارند. کارفرمایان نیروهایی می‌خواهند که قادر به برقراری ارتباط با همکاران و مشتریان خود باشند. از طرفی کلاس‌های زبان فقط دیدگاه  ما نسبت به شغل را ارتقا می‌دهند. زبان آموزان با رفتن به آموزشگاه زبان و تمرین در طول جلسات روزانه مهارت‌هایی را کسب می‌کنند که می‌توانند آن‌ها را هنگام رفتن به رستوران یا کتابخانه تمرین کنند. اما زبان‌آموزان  فاصله زیادی بین کلاس‌های آموزشگاه زبان  و موقعیت واقعی احساس می‌کنند چون مردم واقعی با لهجه‌ی محلی صحبت می‌کنند. این‌جا است که آموزشگاه زبان وارد عمل می‌شود و با غرق کردن زبان آموز در محیط زبان مقصد، باعث می‌شود او کلمات و اصطلاحات محلی را یاد بگیرید و درک عمیق‌تری نسبت به زبان پیدا کند.

 

غرق کردن زبان آموز در فرهنگ زبان مقصد

درک فرهنگ زبان مقصد بخشی از روند یادگیری آن زبان به شمار می‌رود. وقتی به کشوری جدید سفر می‌کنیم، درمی‌یابیم که فرهنگ امری است که در تمام ابعاد زندگی روزانه جریان دارد. به عنوان مثال در برخی فرهنگ‌ها اشاره با سر و دست ضمن صحبت کردن با دوستان مرسوم است. برخی فرهنگ‌ها می‌طلبند که افراد با متانت صحبت کنند طوری که بسیار آرام و گویی با نجوا صحبت می‌کنند. از این رو یادگیری فرهنگ از طریق آموزشگاه زبان این امکان را برای زبان آموز فراهم می‌کند تا خود را با فرهنگ جدید منطقه وفق دهد. وقتی زبان آموز فرهنگ یک منطقه را درک نکرده باشد ممکن است حرکت و یا عبارتی به کار ببرد که برای مردم آن منطقه توهین محسوب شود. به علاوه داشتن درک کافی از فرهنگ کارفرمایان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تعامل با مشتریان از راه اصطلاحات و زبان بدن صحیح فرصت‌های شغلی را افزایش می‌دهد و موفقیت شما را در آن شغل  تضمین می‌کند.

 

دستیابی به مدرک دانشگاهی 

یادگرفتن زبان تنها هدف رفتن به آموزشگاه زبان نیست. یادگرفتن و استفاده از زبان جدید فرصت تحصیل در دانشکده‌های کشورهای اطراف را برای زبان آموزان فراهم می‌کند. به عنوان مثال زبان آموزان می‌توانند در دوره‌های تجاری و یا گرفتن مدرک حرفه ای 4 ساله شرکت کنند. داشتن مهارت خواندن و نوشتن به زبان مقصد یادگیری در کلاس‌های درس را آسان‌تر می‌کند. هم‌چنین دانشجویان می‌توانند مهارت مکالمه خود را با شرکت در دوره‌های پیشرفته‌ی مکالمه بهبود بخشند. دانشگاه کلید آینده‌ای پر ثمر برای دانشجویانی است که بیش از یک یا دو زبان بلدند و باعث ارتقای موقعیت‌های شغلی ایشان می‌گردد. کلاس‌های آموزشگاه زبان فقط مختص کسانی نیست که قصد مهاجرت و یا ادامه‌ی تحصیل در کشورهای دیگر را دارند، بلکه یادگیری زبانی جدید برای همه‌ی شهروندان ارزشمند است. به‌عنوان مثال یادگیری زبان انگلیسی باعث می‌شود بتوانید راحت‌تر با کامپیوتر و اینترنت کار کنید و به منابع علمی بی‌انتهایی دسترسی داشته باشید.

منبع :irangan

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    18:27       1396/01/20
  • تعداد بازدید :
    1132
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

کلاس‌های آموزشگاه

آموزشگاه زبان

زبان آموز

مزیت‌های آموزشگاه

دانشکده




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.