تبلیغات
شما

تدریس خصوصی برای مقطع ابتدایی

تدریس خصوصی برای مقطع ابتدایی

امروزه والدین به دلیل مشغله‌های کاری و کمبود وقت نمی‌توانند برای آموزش دروس فرزند خود وقت صرف کنند. بنابراین علاوه بر یادگیری در مدارس از روش‌های دیگر نیز برای آموزش آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها تدریس خصوصی در مقطع ابتدایی است. بسیاری از خانواده‌ها برای پیشرفت فرزندان خود از پایه تصمیم می‌گیرند تا از معلم خصوصی ابتدایی استفاده کنند.

تدریس خصوصی دبستان

ورود به دبستان مرحله مهمی در آموزش کودکان است. می‌توان گفت مقطع ابتدایی نقش مهمی درزمینهٔ یادگیری و سطح سواد آینده یک فرد را دارد. در این دوره کودکان باید بر اساس اصول تمام آنچه یاد گرفته‌اند را دنبال کنند. لازم به ذکراست که مرحله ابتدایی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مقطع تحصیلی برای هر فردی است که گذراندن این دوره از تحصیل اجباری است. برنامه‌ریزی دقیق برای این دوره و صرف وقت برای کودکان بسیار مهم است.

می‌توان با رفتار و برنامه درست کودک را به درس علاقه‌مند کرد و در صورت که اهمیتی به این دوره تحصیلی داده نشود کودکان از درس دلسرد می‌شوند و علاقه‌ای به یادگیری نخواهند داشت. بنابراین با توجه به اهمیت مقطع ابتدایی باید برای این دوره از امکانات مناسب استفاده کنید. نقش معلم در یادگیری و تربیت کودکان بسیار اهمیت دارد. لذا شما اگر قصد دارید تا با برنامه‌ای منظم و دقیق فرزند خود را با درس آشنا کنید می‌توانید از معلم خصوصی ابتدایی استفاده کنید. معلمان پایه دبستان باید به روش‌های جدید و دانش امروزی مسلط باشند.در تدریس خصوصی دبستان باید از روشی مناسب و هدفمند و با اثربخشی مناسب استفاده شود. تدریس خصوصی ابتدایی برای بازدهی بیشتر باید با تمرین و تکرار باشد.

تدریس خصوصی کلیه دروس ابتدایی

تدریس خصوصی کلیه دروس ابتدایی باید به روشی صورت گیرد که باعث تقویت قدرت ذهنی و افزایش یادسپاری مطالب شود. معلم خصوصی ابتدایی باید مطالب را به‌گونه‌ای به کودکان آموزش دهد که کاملاً مفهومی و عمیق باشد. کودکان در این سن ذهن باز دارند و تمام مسائل جدید که یاد می‌گیرند تا پایان عمر در ذهن آن‌ها باقی می‌ماند. دقت و تمرکز در تدریس مقطع ابتدایی باید بالا باشد تا مسائل به‌درستی بیان شوند و ابهامی برای کودک باقی نماند.

بنابراین والدین هنگامی‌که احساس کنند مسائل به‌طور کامل برای کودک روشن نشده است اقدام به پیدا کردن معلم خصوصی ابتدایی می‌کنند. تا در دروسی که فرزند آن‌ها مشکل دارد، رفع ابهام شود  و تسلط و فهم و عمق بیشتر مطالب در ذهن دانش آموزان ایجاد شود.

مقطع ابتدایی

مقطع ابتدایی اولین مرحله رسمی آموزشی دانش آموزان است. به همین خاطر دروس ابتدایی به‌صورت دیداری و شنیداری تدریس می‌شوند، چون دروس آن‌ها شامل ریاضیات،انشا،املا،خواندن فارسی است.

معلم خصوصی مقطع ابتدایی

در تدریس خصوصی ابتدایی  یک معلم باید بداند که مهم‌ترین و اولین عامل در پیشرفت دانش آموزان مرحله ارتباط گیری  دانش‌آموز با معلم است. تمام درس‌های مقطع ابتدایی به‌صورت تفهیمی هستند. درس‌هایی مثل ریاضی،علوم،جمله‌سازی، املا و علوم که بیشتر دانش آموزان مقطع ابتدایی در این دروس به مشکل برخورد می‌کنند و نیاز به تکرار و آموزش دوباره دارند.

 حساسیت مقطع ابتدایی موجب شده است اغلب خانواده‌ها برای اینکه کودکان آن‌ها ضعیف عمل نکنند، از معلم خصوصی ابتدایی برای تدریس کودکان خود کمک بگیرند. اغلب در مقطع ابتدایی برای ارتباط دوستانه بین دانش آموزان و معلم از مربیان خانم استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد; مدرسین خانم می‌توانند بهتر دانش آموزان این مقطع را با خود همراه کنند. البته باید گفت که مربیان آقا نیز; می‌توانند بسیار خوب عمل کنند.

 رفع اشکال

تدریس در مقطع ابتدایی حساس است. شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی بهترین روش برای تسلط در دروس ابتدایی است. بنابراین افرادی که در این مقطع مشغول به کار هستند باید صبر و حوصله زیادی به خرج دهند. درصورتی‌که دانش آموزان; در مبحث دچار مشکل باشد و نیاز به حل تمرین بیشتر و رفع اشکال داشته باشد; مدرس باید صبوری دانش آموز را راهنمایی کند تا از درس دل‌زده نشود. تکرار مجدد و چندین‌باره مطالبدر;  اطمینان از یادگیری دانش‌آموز مؤثر است.

اگر مایل هستید برای فرزند خود که در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل است معلم خصوصی ابتدایی داشته باشید، باید بدانید یکی از مزیت‌های این است که شما می‌توانید از پیشرفت فرزند خود مطمئن شوید. شما می‌توانید با معلم خصوصی در ارتباط باشید. کلاس خصوصی فرصتی را فراهم می‌کند که شما در جریان جزئیات اشکالات و موفقیت فرزند خود قرار گیرید. پیگیری عملکرد فرزند شما  و توصیه‌هایی برای بهبود عملکرد در نظر بگیرید.

رفع نقاط ضعف به‌صورت کامل

تدریس خصوصی ابتدایی به‌منظور رفع اشکال و نقاط ضعف دانش آموزان انجام می‌شود. معلم خصوصی ابتدایی; باید با دقت و حوصله مشکلات دانش آموزان را رفع کند. پاسخ به سؤالات و راهنمایی دانش آموزان; برای درک درست دروس بسیار مهم است. معلم خصوصی ابتدایی; باید آنچه در مدرسه کودک نتوانسته است درک کند را برای او تفهیم کند.

در نظر گرفتن سطح هوشی دانش‌آموز

تدریس خصوصی ابتدایی با در نظر گرفتن ضریب هوشی دانش‌آموز انجام می‌شود. معلم خصوصی; بدون مقایسه دانش‌آموز با دیگران متناسب با درک او مسائل را برای او توضیح می‌دهد. بنابراین; دانش‌آموز بدون ترس و استرس و با آرامش به یادگیری مشغول می‌شود و این موجب پیشرفت بهتر او می‌شود.

تدریس خصوصی در منزل

مزیت بزرگ تدریس خصوصی در منزل، راحتی دانش آموزان است. استرس دانش آموزان کمتر است به همین علت بهتر درس را درک می‌کنند. ترس از مقایسه با دیگران و ترس از مسخره شدن در صورت نفهمیدن درس و اضطراب آن‌ها از بین می‌رود و آرامش بیشتری برای یادگیری دارند. همچنین این روش منجر به انعطاف‌پذیری شما برای تصمیم‌گیری در مورد روز و زمان دلخواه برای نیز می‌شود.

جمع‌بندی

در دنیای رقابتی امروز، هر دانش‌آموزی باید در مدرسه خود عملکرد خوبی داشته باشد; تا بتواند در مقاطع بالاتر موفق باشد. این روزها بسیاری از مدرسه‌ها; قادر به ارائه توجه‌های فردی به دانش آموزان خود; نیستند زیرا نمی‌توانند به‌صورت فردبه‌فرد و بنا به درک آن‌ها، یادگیری آن‌ها را بررسی کنند. هر دانش‌آموزی; سطح یادگیری متفاوتی دارد. بعضی از دانش آموزان می‌توانند درس‌ها را به‌سرعت درک کنند. درحالی‌که; دانش آموزان دیگری هستند که برای پیشرفت تحصیلی به راهنمایی‌های بیشتر احتیاج دارند.

تدریس خصوصی برای دریافت یک آموزش باکیفیت ضروری است. بسیاری از والدین در حال حاضر; بهترین مدرسان خصوصی را برای فرزندان مقطع ابتدایی خود; استخدام می‌کنند تا بتوانند در دروس خود  پیشرفت کنند.


در سایت بلدیاب تدریس کلیه دروس دوره ابتدایی جهت آمادگی دانش آموزان برای ورود به مدرسه توسط اساتید مجرب انجام می‌شود. تدریس خصوصی تمامی دروس در پایه‌های مختلف ابتدایی از کلاس اول تا کلاس ششم که می‌توانید با انتخاب معلم خصوصی موردنظر آموزش فرزندان خود را به ما بسپارید. بلدیاب با بهره‌مندی از برترین و حرفه‌ای‌ترین اساتید، به تدریس خصوصی کلیه دروس ابتدایی تا دانشگاه می‌پردازد. بهره‌مندی از به‌روزترین متدهای آموزشی مطرح در دنیا، برای ارائه بهترین کیفیت تدریس و موفقیت شما و یا فرزندانتان در تمامی مراحل درسی ارائه می‌شود تا رضایت شما را حاصل کند.

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:05       1400/01/17
  • تعداد بازدید :
    978
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

مقطع ابتدایی

تدریس خصوصی دبستان

تدریس خصوصی ابتدایی

معلم خصوصی ابتدایی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.