تبلیغات
شما

خدمات تدریس خصوصی

خدمات تدریس خصوصی

انعطاف پذیر بودن کلاس‌های تدریس خصوصی نسبت به شرایط دانش آموز، مدرس و جامعه یکی از مزایا و خدمات تدریس خصوصی می‌باشد. البته کسب مهارت برای اداره‌ی بهتر کلاس‌های تدریس خصوصی قدم اول برای شروع در این راه می‌باشد. با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا استفاده از تدریس خصوصی و بخصوص تدریس خصوصی آنلاین رواج بیشتری بین دانش آموزان و دانشجویان پیدا کرده است. به روز شدن و امکانات زیاد نرم افزارهای ارتباطی در این مهم نقش بسزایی داشته است. در روزهایی که امکان استفاده از کلاس‌های حضوری برای دانش آموزان و دانشجویان وجود بسیار محدود شده است، راه اندازی سامانه تدریس خصوصی آنلاین و استفاده از نرم افزارهای ارتباطی از طرف آموزش و پرورش می‌تواند راحت‌ترین و بهترین گزینه برای یادگیری آن‌ها باشد.

 

چه مزایایی را می‌توان برای تدریس خصوصی در نظر گرفت؟

هدف از تدریس خصوصی، کمک به دانش آموزان است تا به سمت صحیح هدایت شوند و به نقطه ای برسند که یادگیرندگانی مستقل و موفق شوند. مزایای کلاسهای تدریس خصوصی از دو منظر قابل توجه است: اول مزایای تدریس خصوصی برای دانش آموزان و دوم مزایای تدریس خصوصی برای مدرسین.

 

 مزایای تدریس خصوصی از منظر دانش آموزان

جلوگیری از اتلاف وقت دانش آموزان و دانشجویان: جلسات تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می‌گردد، بنابراین وقت دانش آموز و دانشجو در مسیر رفت و آمد به کلاس تلف نمی‌شود. مخصوصا در ایام امتحانات و کنکور دانشگاه که حتی یک ساعت هم می‌تواند برای دانش آموز مهم باشد.البته بهتر است برای آرامش بیشتر دانش آموز و دوری از استرس، جلسات تدریس خصوصی از اول سال تحصیلی شروع شود و فقط به ایام پایانی سال تحصیلی موکول نگردد.

 

آزادی و انعطاف در پرسش و پاسخ

در کلاسهای گروهی معمولا امکان پرسش و پاسخ تعداد زیادی سوال وجود ندارد. در بیشتر مواقع به خاطر جو نامطلوبی که بر کلاس حاکم است، دانش آموزان و دانشجویان ترجیح می‌دهند که سوالاتشان را نپرسند، ولی در جلسات تدریس خصوصی دانش آموز به راحتی و بی دغدغه می‌تواند مشکلات و سوالاتشان را از مدرس خود بپرسد.

 

رفع اشکال کامل در تدریس خصوصی

در جلسات تدریس خصوصی می‌توان برای هر مبحث و درسی به صورت کامل رفع اشکال انجام داد. حتی اگر این سوالات مربوط به مقاطع قبلی باشد، زمان کافی برای پاسخ دادن به سوالات وجود دارد چون بسیار مشاهده شده است که مشکلات و سوالات به وجود آمده برای دانش آموز مربوط به دروس پایه‌های قبلی است که به موقع و با دقت در زمان خودش رفع نشده است. این جلسات خصوصی می‌تواند بهترین زمان برای رفع اشکال و یادگیری کامل درس باشد به شرطی که در کنار جلسات تدریس خصوصی، مطالعه، حل تمرین و مرور دروس نیز وجود داشته باشد.

 

تمرکز بیشتر در کلاس درس

در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد نفرات شرکت کننده در کلاس درس کمتر است، سکوت بیشتری حاکم است و عوامل کمتری برای حواس پرتی و نداشتن تمرکز وجود دارد. انتخاب دلخواه ساعت برگزاری کلاس مزیت بزرگی است. زیرا در زمانی می‌توان انتخاب کرد که تمرکز ذهن شما بیشتر است. چون از این نکته نمی‌توان چشم پوشی کرد که هر فردی در زمانی از روز بازدهی بیشتری برای یادگیری دارد. بعضی‌ها دوست دارند صبح درس بخوانند و افراد دیگری حوال غروب کارایی بیشتری دارند. البته انعطاف پذیر بودن تعداد جلسات، از یک جلسه به بالاتر نیز از مزیت‌های دیگر کلاسهای تدریس خصوصی است.

 

مزایای تدریس خصوصی از منظر مدرسان

تدریس خصوصی برای مدرسان بسیار پردرآمد است. هر چقدر که مدرس تجربه بیشتری داشته باشد و در کارش حرفه‌ای‌تر باشد، می‌تواند شاگرد-های بیشتری جذب کند و در نهایت درآمد بیشتری داشته باشد. کلاس‌های تدریس خصوصی بازدهی بالاتری نسبت به کلاس‌های تدریس گروهی و مدرسه و دانشگاه دارد به این دلیل که مدرس تمرکز و زمان بیشتری بر تدریس و پیگیری تکالیف و تمرینات دانش آموز دارد.

 

تقسیم بندی کلاسها در شبانه روز

مدرس می‌تواند خودش کارمند و یا دانشجو باشد و نسبت به زمان و وقت آزاد خود کلاسهای تدریس خصوصی اش را تنظیم کند. حتی می‌تواند چند کلاس را به صورت حضوری و چند کلاس را به صورت آنلاین برگزار کند و از خانه خارج نشود. مدرسان فعال‌تری هم هستند که با تهیه و تدوین جزوات و ویدئو‌های آموزشی و فروش آنها به دانش آموزان و دانشجویان کسب درآمد مضاعف دارند.

 

جذب دانش آموز جدید از طریق دانش آموزان قبلی

فعال‌ترین بخش تبلیغات و جذب شاگرد برای مدرسان همان شاگردان قبلی شان هستند. اگر تدریس مدرس خاص باشد و فراگیر از آن تدریس رضایت کافی داشته باشد، حتما آن مدرس را به دوستانش معرفی می‌کند. همیشه بهترین مدرسین توسط دانش آموزان معرفی می‌شوند و دانش آموزانی که به دنبال بهترین مدرسین هستند، با پرسیدن سوال از دانش آموزان قبلی مدرس خود را انتخاب می‌کنند. 

 

روش‌های خاص تدریس و آزمون‌های دوره ای

مدرس می‌تواند برای پیش برد بهتر کلاس و موفق شدن دانش آموزش از روش‌های ابداعی و خاص خود استفاده نماید و همچنین به صورت مستمر دانش آموز را مورد سنجش قرار دهد و از عملکرد خود و او بازخورد دریافت کند. آموزن‌های دوره ای ضعف دانش آموزان را مشخص می‌کند و همین کار باعث می‌شود مدرس این ضعف‌ها را برطرف کرده و دانش آموزان به بهترین شکا دوره‌ی خور را تمام کنند. 

 

تدریس در نهایت آرامش و راحتی

در کلاس‌های خصوصی، پیش بردن تدریس در نهایت آرامش و راحتی است. می‌توانید به راحتی زمان کلاس خصوصی را برنامه ریزی نمائید، بدون این که نگران مسائل جانبی متداول در کلاس‌های همگانی باشید. ایجاد سرو صدا، نبود وقت کافی، یکسان نبودن دانش آموزان از نظر درسی، درک متفاوت دانش آموزان از مشکلات کلاس‌های گروهی است. این مشکلات در تدریس خصوصی دیده نمی‌شود. 

خدمات تدریس خصوصی

تدریس خصوصی به چند صورت انجام می‌شود؟

می توان تدریس خصوصی را به سه روش حضوری، غیرحضوری و آنلاین انجام داد. البته برای برگزاری هر کدام مهارت خاصی لازم است که مدرسان کلاس‌های تدریس خصوصی آن مهم را باید فراگیرند. کلاس‌ها به هر طریقی که انجام شود مهم مهارت مدرس در امر تدریس است. مدرسین با تجربه در هر شرایطی بهرین نوع ارائه مطالب را دارند، به گونه ای که دانش آموز به راحتی مطالب را درک کند. 

 

تدریس خصوصی به روش حضوری

در این روش، مدرس و دانش آموز در مکان و زمانی مشخص حضور می‌یابند و کار تدریس پیش می‌رود. خدمات تدریس خصوصی در این روش، امکان ارتباط مستقیم و اجتماعی شدن دانش آموزان می‌باشد. هر چه قدر دانش آموزان بیشتر در محیط‌های اجتماعی حضور داشته باشند، افراد موفق‌تری در اجتماع می‌شوند.

 

تدریس خصوصی به روش غیرحضوری

در این روش، بدون حضور مدرس و تنها از طریق جزوات و ویدئوهای آموزشی است. در این روش نیازی به آنلاین بودن دانش آموز نیست و از طریق ارائه ویدئوهای آموزشی به او می‌توان کار تدریس را پیش برد و در انتها هم از ایشان آزمون آنلاین گرفت. این روش برای کسانی که تایم کاری مشخصی ندارند بسیار مناسب است و به بهترین حالت می‌توانند به آموزش خود بپردازند. 

 

تدریس خصوصی به روش آنلاین

در این روش باید در زمان و روز مشخصی با استفاده از نرم افزارهای ارتباطی اینترنتی، دانش آموز و مدرس هر دو بر سرکلاس حضور داشته باشند و کار تدریس پیش برده شود. از خدمات تدریس خصوصی در تدریس آنلاین انتخاب تایم کلاس است که در هر زمانی قابل اجراست. این روش کار را برای دانش آموزان و مدرسین راحت کرده است. دانش آموزان با این روش به می‌توانند به بهترین مدرسین در هر جای کشور دسترسی داشته باشند. 

 

تدریس خصوصی

خدمات تدریس خصوصی بسیار زیاد است و می‌تواند بهترین گزینه برای رشد سریع در هرزمینه ای باشد. با توجه به اینکه د تدریس خصوصی به بهترین خود در کمترین زمان و به بهترین صورت تبدیل می‌شوید، انتخاب یک مدرس خوب هم نقش مهمی دارد. اما شاید شما بپرسید که چگونه و از کجا بهترین مدرسین را در کنار خود داشته باشید؟ بهترین گزینه سایت بلدیاب است که به شما کمک می‌کند تا در هر کجای کشور که هستید و در هر زمینه ای که فعالیت دارید بهترین مدرسین را در کنار خود داشته باشید. اگر مدرس هستید و یا آموزشگا دارید می‌توانید با ثبت نام در سایت بلدیاب به برند خود تبدیل شوید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:02       1399/10/16
  • تعداد بازدید :
    656
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

خدمات تدریس خصوصی

چه مزایایی را می‌توان برای تدریس خصوصی در نظر گرفت؟

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی به چند صورت انجام می‌شود؟


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.