تبلیغات
شما

روش‌های افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

روش‌های افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

روش‌های افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، ضعف سیستم تدریس به صورت غیرحضوری برای دانش آموزان و دانشجویان، عدم توانایی‌های والدین جهت رسیدگی به امور درسی فرزندان، استقبال از کلاسهای تدریس خصوصی را چندین برابر کرده است. معلمانی که در این حرفه می‌خواهند شروع کنند و یا چندین سال است که در حال تدریس خصوصی هستند باید روشهای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی را به خوبی فراگیرند تا به همان اندازه که در توان دارند و می‌خواهند درآمد داشته باشند، پیش بروند. اگر شما به عنوان یک معلم به تازگی وارد این حرفه شده اید باید به یاد داشته باشید که کسب مهارت‌های بهینه در تبلیغات تدریس خصوصی یکی از مهمترین عوامل برای پیشرفت در این حوزه کاری به شمار می‌رود. اگر انعطاف پذیر نباشید رقابت با سایر مدرسین برایتان دشوار خواهد شد.

 

روش‌های متداول تبلیغات تدریس خصوصی

از زمانی که تدریس خصوصی در میان مردم جامعه رواج بیشتری پیدا کرده، یافتن بهترین مدرس در هر رشته‌ی درسی و غیردرسی نکته قابل تامل و مهمی است. اگر به این نکته توجه نشود می‌توان گفت، هم از نظر مالی دچار ضرر می‌شوید و هم زمان طلایی شما در آن دوره از بین می‌رود. ممکن است فرزندتان به واسطه‌ی یک انتخاب نادرست معلم خصوصی، دچار عقب ماندگی درسی شدید شود. از منظر دیگر، اگر مدرس کلاس تدریس خصوصی باشید و روشهای صحیح و پایه ای تبلیغات در این حوزه کاری را ندانید، نمی‌توانید شاگردی را جذب کنید و فقط منابع مالی خودتان را به بدترین شکل در تبلیغات غلط از دست خواهید داد. پس یک تبلیغ صحیح از سوی مدرسان هم به درخواست کننده کلاس خصوصی برای انتخاب بهتر کمک می‌کند و هم به مدرس برای جذب بهتر و بیشتر فراگیران. پایه ای‌ترین روشهای تبلیغات تدریس خصوصی را در اینجا به اختصار توضیح می‌دهیم.

 

چاپ و پخش تراکت، تبلیغ در مجلات و نشریات محلی

برای شروع کار باید به عنوان یک مدرس به دنبال شناساندن خود به دیگران باشد. تراکت‌های کوچک با تعداد تیراژ بالا چاپ کنید و در زمان تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها بین دانش آموزان و دانشجویان پخش نمائید. در مجلات و نشریات محلی که قیمت تبلیغات مناسب است یک قطعه انتخاب کرده و سفارش تبلیغات تدریس خصوصی بدهید. در این دو روش، خودتان را معرفی کنید و عنوان درسی را که قرار است تدریس خصوصی ارائه دهید را به وضوح مشخص نمائید. سعی کنید برای خودتان یک شعار جذاب تبلیغاتی بسازید و در تمام تبلیغات از آن استفاده نمائید. شماره تماس خودتان فراموش نشود.

 

 ارسال پیامک انبوه، بازاریابی تک به تک

اگر مخاطبان خود را می‌شناسید و تعدادی شماره تلفن از دانش آموزان، دانشجویان و یا والدینشان از قبل در دسترس دارید، کافی است به همان شماره‌ها پیامک تبلیغاتی ارسال نمائید و یا به صورت مستقیم خودتان یا یک بازاریاب حرفه ای به تک تک شماره‌ها تماس بگیرید و تبلیغات کلاس تدریس خصوصی خود را شرح دهید. اگر مخاطب خاص و یا شماره تلفنی در دسترس ندارید می‌توانید از سامانه‌های ارسال پیامک انبوه برای تبلیغتان استفاده کنید.

 

 همکاری با آموزشگاه‌ها و برگزاری کلاسهای عمومی

در چند آموزشگاه کلاسهای عمومی و همگانی برگزار کنید. با این کار هم به راحتی مهارت‌های لازم برای تدریس را تجربه می‌کنید و هم شاگردان شما را به راحتی می‌شناسند. کلاسهای عمومی بهترین موقعیت برای ارائه‌ی جزوات شماست. برای مثال می‌توانید جزواتی کم حجم و مفید به عنوان جمع بندی نکات مهم در گرامر درس زبان انگلیسی و یا فرمولهای طلایی ریاضی را تدوین نمائید و با تبلیغ خود و درج شماره تلفنتان در آن جزوات، شاگردان جدید برای کلاس تدریس خصوصی جذب نمائید.

 

تبلیغ در سایت‌های معرفی کلاس تدریس خصوصی

اگر فرصت برگزاری کلاسهای عمومی را ندارید، بهترین راه برای شما درج تبلیغ در سایت‌های فعال در حوزه‌ی تدریس خصوصی است. می‌توانید در آنها مشخصات خود را ثبت نام کنید و جزو جمع زیادی از مدرسان خصوصی ثبت شده در آن سایت شوید. اگر امکان و فضای کافی برای تبلیغ در اختیارتان قرار دادند، بهتر است به صورت ویدئو در مورد خودتان، دروسی که توانایی تدریس دارید، افتخارات، کتب چاپ شده یا تالیف شده درآن سایت بارگزاری نمائید.

روش‌های افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

روشهای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی

تمام مدرسین کلاسهای خصوصی بر این نکته اشراف دارند که اگر در کارشان درجا بزنند، تدریس خلاقانه ارائه ندهند کم کم اعتبارشان را از دست می‌دهند. جذب شاگرد آن هم در شرایط جامعه‌ی کنونی و حضور در عصر ارتباطات نیاز به همگام شدن با این تغییرات را برای تمام اغشار جامعه به همراه دارد. اگر روشهای معمولی و متداول تبلیغات تدریس خصوصی را انجام داده اید و باز هم تعداد شاگردانتان کم است یا با وقفه‌های طولانی با شما تماس گرفته می‌شود، بهتر است از نکات مهم برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی که در ادامه برایتان شرح داده می‌شود استفاده نماید. شاید در نگاه اول این موارد پر هزینه باشند ولی مطمئن باشید، امتحان خودشان را قبلا پس داده اند. پس اول روشهای متداول تبلیغ تدریس خصوصی را انجام دهید و بعد از چند سال تدریس خصوصی، روشهای خاص ارائه شده را استفاده نمائید.

 

برگزاری همایش، سمینار و کارگاه‌های گروهی رایگان

برای کم هزینه‌تر کردن این روش می‌توانید از سالن‌های کوچک واقع در سرای محله ها، مدارس، فرهنگسراها و... استفاده کنید. یک جلسه‌ی دو ساعته رایگان در مورد نحوه‌ی برنامه ریزی درسی و دوران امتحانات، موفقیت در کنکور و... می‌تواند هر دانش آموز یا والدی را جذب کند. در وسط یا پایان جلسه‌ی خود، تبلیغ کلاس‌های تدریس خصوصی تان را چندین بار بیان کنید. جزواتی کوچک از تالیفات خودتان را برای مثال با عنوان فرمولهای طلایی فیزیک، جمع بندی گرامرهای زبان انگلیسی و... که حاوی مشخصات شما و شماره تماستان هست را در اختیار شرکت کننده‌ها قرار دهید.

 

وبلاگ، سایت، صفحه‌ی شخصی در شبکه‌های اجتماعی

برای بهتر دیده شدن در فضای مجازی بهتر است کمی زمان و پول هزینه کنید تا بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی برایتان چند برابر شود. در وبلاگ، سایت و یا صفحه‌ی شخصی تان در شبکه‌های اجتماعی حتما ویدئوهایی از نحوه تدریس تان ارائه دهید. مسابقه علمی در رابطه با محتوای تدریس تان برگزار کنید و به برنده‌ها تخفیف چند درصدی کلاس خصوصی هدیه بدهید. تعدادی از جزوات تالیفی تان را برای دنبال کننده هایتان به رایگان به اشتراک بگذارید.

 

تدریس خصوصی

یکی از روش‌های یافتن بهترین مدرسین گشتن در وب سایت‌های مخصوص به تدریس خصوصی است. این وب سایت‌ها با توجه به سابقه و تجربه و به روز بودن مدرسین آنها را انتخاب کرده و به شما معرفی می‌کنند. سایت بلدیاب یکی از بهترین و با تجربه‌ترین‌ها در این زمینه است. شما با ثبت نام در سایت بلدیاب به راحتی در هر زمینه ای که بخواهید می‌توانید به بهترین مدرسین دسترسی داشته باشید. فرقی نمی‌کند شما در کجای کشور ساکن هستید فقط با مراجعه به سایت بلدیاب به بهترین‌ها دسترسی خواهید داشت.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:10       1400/01/17
  • تعداد بازدید :
    1174
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تبلیغات تدریس خصوصی

بازدهی تبلیغات تدریس

تدریس خصوصی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.