تبلیغات
شما

مشاوره تاسیس آموزشگاه

مشاوره تاسیس آموزشگاه

مشاور تاسیس آموزشگاه، در واقع کارشناسی است که در زمینه تاسیس آموزشگاه می‌تواند کمک کند. زیرا اطلاعات کامل و جامعی داشته و همچنین تجربه فروانی را در این زمینه دارد. در واقع این کارشناسان از مرحله اخذ مجوز تا راه اندازی آموزشگاه در هر زمینه و یا مقطعی می‌توانند راهنما باشند. اگر واقعا می‌خواهید آموزشگاه تاسیس کنید، از گرفتن مشاوره با افراد خبره قافل نشوید. برای موفقیت در کسب و کار همیشه باید قدم‌ها را درست برداشت. اما حتما از مشاوران خبره کمک بگیرید تا سرمایه شما از بین نرود. راه‌های قانونی را بدانید و قدم قدم در آن راه حرکت کنید تا به مقصد برسید.

 

چگونه مجوز آموزشگاه علمی بگیریم

آیا می‌دانید آموزشگاه علمی آزاد به چه مکانی گفته می‌شود؟ این سوال برای موسسین آموزشگاه‌ها پیش می‌آید. مکانی که توسط شخص یا اشخاصی به منظور ایجاد آموزش ایجاد می‌شود، ولی در پایان دوره مدرکی به کارآموز داده نمی‌شود، آموزشگاه علمی آزاد می‌گویند. البته باید بدانید آموزشگاه‌های علمی آزاد هر ساله باید بوجه ای را به آموزش و پرورش بپردازند. آموزشگاه‌های علمی آزاد در تمام مقاطع می‌توانند فعالیت داشته باشند و هیچ محدودیتی ندارند. گرفتن مجوز آموزشگاه علمی آزاد یک سری از قوانینی را در پی دارد.

  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • تدین به دین اسلام
  • نداشن سوء پیشینه
  • داشتن سلامت جسم و روان
  • داشتن سن حداقل 28 سال
  • داشتن حداقل مدرک لیسانس داشتن صلاحیت اخلاقی

 

ضوابط آموزشگاه علمی آزاد

در همه آموزشگاه‌ها یک سری ضوابط وجود دارد، که به صورت مشترک می‌باشد. آموزشگاه علمی آزاد نیز ضوابط و الزاماتی دارد. مانند پرداخت به موقع شهریه، ممنوعت استعمال دخانیات، داشتن قوانین اخلاقی برای کارآموزان، تایم‌های مشخص برای برگزاری کلاس ها، رعایت اصول اخلاقی توسط کارمندان آموزشگاه، داشتن دوربین به علت امنیت دانش آموزان و... که موجب امنیت خاطر والدین می‌شود. البته در کنار همه این موارد قوانین وضع شده از سمت آموزش و پرورش باید به صورت کامل اجرا گردد و برای این منظور هر ماه یا هر سال بازرسینی به آموزشگاه‌ها مراجعه کرده و تمام ضوابط را بررسی می‌کنند.

 

کیفیت آموزشگاه علمی آزاد

کیفیت برای آموزش حرف اول هر آموزشگاه است. هر آموزشگاه برای بدست آوردن بهترین رتبه سعی بر داشتن بهترین کیفیت را دارد. آموزش بهتر با بهترین تجهیزات، درست کردن فضای آموزشی و تفریحی، فضاهای علمی، ایجاد کارگاه‌های عملی، ایجاد روابط صمیمی و کاهش استرس، استفاده صحیح از روش‌های تدریس، یاد دادن روش‌های مطالعه، آزمون در هر جلسه، استعدادیابی، برگزاری کلاس‌های اضافه و...از جمله کارهایی است که هر آموزشگاه برای بالا بردن کیفیت انجام می‌دهد.

مشاوره تاسیس آموزشگاه

مشاوره اخذ مجوز و تاسیس آموزشگاه

مشاور اخذ مجوز و تاسیس آموزشگاه یک متخصص با تجربه است که بار‌ها و بارها این مسیر را طی کرده است. البته مشاور فقط پیشنهاد می‌کند و فرد مشاوره شده تصمیم گیرنده است. یک مشاور باید زمان کافی برای فرد مشاوره شونده قرار دهد و تجربیاتش را به اشتراک بگذارد. باید قبل از مشاوره بدانید که مشاور کسب و کار شما تجربه کافی داشته باشد. بعضی می‌پرسند چگونه متوجه شویم که مشاور دارای تجربه است؟ کافی است به مثال‌های او دقت کنید تا به عمق تجربه او پی ببرید. همچنین حس اعتماد باید در دو طرف ایجاد شود. مهارت مشاور را چک کنید. این کار را با جستجو در گوگل به راحتی می‌توانید انجام دهید.

 

آیامی خواهید آموزشگاه داشته باشید؟

قبل از همه باید با خودتان رو راست باشید. باید بدانید چه می‌خواهید و باید از چه کسی برای مشاوره باید کمک بگبرید. بهترین راه این است که خواسته خود را بنویسید. شروع به تحقیق کنید و راجع به نوع آموزشگاه خود اطلاعات کسب کنید. شرایط گرفتن مجوز را بدانید. راه هاییی را که برای تاسیس باید سپری کنید را بررسی کنید. بازار هدف را برسی کنید. حال می‌توانید با کمک یک مشاور راه درست را انتخاب نمایید و به موفقیت برسید. مشاوران استراتژی‌ها ی خاصی را به شما پیشنهاد می‌کنند و بعد به برنامه ریزی و بررسی آن می‌پردازند. یک مشاور آمار‌ها را بررسی و بر اساس خلاقیت خود راه حل هایی را ارائه می‌دهد. هر مشاو دارای یک سری مهارت است. در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • مهارت در برند سازی آموزشگاه تازه تاسیس
  • مهارت در شناسایی بازار هدف
  • مهارت در مدیریت روند کار
  • مهارت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی 

 

خصوصیات یک مشاور خوب

برای موفقیت در این شغل باید دارای خصوصیاتی ویژه بود. دارا بودن درک بالا و توان تجزیه و تحلیل مطالب برای یک مشاور خوب بودن کافی نیست. تفاوت در راضی نگه داشتن مشتری است. یک مشاور باید به گونه ای عمل کند که آن کسب و کار زبان زد خاص و عام گردد. تعدادی از خصوصیاتی را که مشاور باید داشته باشد در اینجا بیان می‌کنیم.

  • کنجکاوی،به دنبال جدیدترین روش‌ها بودن از بهترین خصوصیات است.
  • مهارت خوب گوش دادن، یعنی دریافت صحیح اطلاعات، در غیر این صورت امکان پردازش نادرت وجود دارد.
  • انعطاف پذیری ذهنی، توانایی طتبیق با شرایط و تغییر ذهنیت به وضعیت جدید از خصوصیات اصلی یک مششاور است.
  • مهارت‌های ارتباطی خوب، یک مشاور باید بتواند به راحتی ارتباط موثر برقرار کند.

 

تدریس خصوصی

هر آموزشگاه در برنامه خود کلاس‌های خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی را قرار می‌دهد. این انتخاب با خود کارآموز است که کدام را انتخاب کند. اما تدریس خصوصی مسیری سریع و آسان با اطمینان و کامل برای یادگیری در هر رشته و هنر و مقطعی است. اما انتخاب بهترین مدرسین و آموزشگاه هم شرط است. شاید بپرسید چگونه می‌توان به بهترین‌ها دست یافت؟ کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا بهترین‌ها مدرسین و آموزشگاه‌ها را در کنار خود داشته باشید. فرقی نمی‌کند در کجای ایران زندگی می‌کنید و یا در چه رشته و مقطعی هستید، با ثبت نام در سایت بلدیاب به بهترین‌ها دست یابید. اگر آموزشگاه دارید و یا مدرس خصوصی هستید با معرفی خود در سایت بلدیاب، خود را به تمام کارشناسان این سایت معرفی کنید و به برند خود تبدیل شوید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:04       1399/06/03
  • تعداد بازدید :
    2127
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

چگونه مجوز آموزشگاه علمی بگیریم

آموزشگاه

تاسیس آموزشگاه

مشاوره اخذ مجوز و تاسیس آموزشگاه


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.