تبلیغات
شما

فرمهای مورد نیاز آموزشگاه ها

فرمهای مورد نیاز آموزشگاه ها

فرم‌های مورد نیاز آموزشگاه ها، مدارکی هستند که برای ورود به هر آموزشگاه باید آنها را پر کرد تا تمام مشخصات خود را به صورت کامل ارائه دهیم. این فرم در قالب یک برگه است که در اختیار کارآموز قرار می‌گیرد تا مشخصات فردی فرد ثبت نام کننده در آن درج گردد. داشتن فرم برای هر آموزشگاهی الزامی است. این فرم‌ها باعث ایجاد نظم و ترتیب در آموزشگاه می‌شود و همچنین باعث راحتی در جمع آوری اطلاعات می‌شود. با ذخیره اطلاعات و بایگانی آن در هر زمان می‌توان به آن دسترسی داشت. ما اغلب دو نوع فرم داریم، فرم‌های کاغذی و فرم‌های الکترونیکی که در هر دو یک سری از اطلاعات ثبت و نگهداری می‌شود. بهتر است از فرمهای الکترونیکی استفاده شود، زیرا به راحتی قابل بررسی است و با یک سرچ ساده می‌توان فرم مورد نظر را بیابید. اما در فرم‌های کاغذی پیدا کردن فرم مورد نظر زمان بر است. آموزش و پرورش نیز ثبت نام دانش آموزان را در فرم‌های الکترونیکی انجام می‌دهد تا قابلیت دسترسی برای هر دانش آموز راحت باشد. 

 

فرم چیست؟

فرم یک نوع ارتباط با مخاطب است. فرقی نمی‌کند چه آموزشگاهی دارید و یا چه آموزشی انجام می‌دهید. داشتن فرم برای هر آموزشگاه اصلی اساسی و الزامی است. با داشتن فرم می‌توانید تمام کارآموزان را بشناسید و اطلاعات تماس آنان را نیز داشته باشید. طراحی فرم بسته به نوع آموزش شما دارد و جذابیت آن به جذب کارآموزان در آموزشگاه شما کمک می‌کند. در فرم تما اطلاعات شخص به اضافه کاری که در آن مهارت دارد پرسیده شده و در نهایت حرفه ای را که می‌خواهد پیش بگیرد یا اینکه ادامه دهد را اعلام کرده و با دادن اطلاعت شخصی و تماس برای ارتباط با آموزشگاه فرم را به پایان می‌رساند. فیلد‌های مختلف در فرم‌های مختلف بر اساس نیاز آموزشگاه متفاوت است.

 

انواع فرم ها

فرم‌ها انواع مختلف دارند. بستگی دارد که در چه آموزشگاهی می‌خواهید ثبت نام کنید یا اصلا در چه سازمانی می‌خواهید ثبت نام کنید. در اینجا به بررسی انواع فرم‌ها می‌پردازیم.

  • فرم‌های شخصی، این فرم‌ها برای اقدامات شخصی به کار می‌روند.
  • فرم‌های داخلی، این فرم‌ها بیشتر برای قسمت مدیریت و کارمندان آموزشگاه استفاده می‌شود.
  • فرم‌های عمومی، این فرم‌ها برای ثبت نام کار آموزان تهیه می‌شود.
  • فرم‌های خارجی، این فرم‌ها برای شرکا و موسسین آموزشگاه تهیه می‌شود.

 

طراحی فرم

برای طراحی فرم باید دقت داشته باشید که فرم را برای چه منظوری طراحی می‌کنید. تمام قسمت‌های فرو از جمله سوالات طراحی شده بستگی به نوع کاربرد آن دارد. باید دانست فرم در کجا کاربرد دارد. گزینه‌های مورد نیاز را باید طبق اصولی که مورد نیاز است انتخاب کرد. بعضی از گزینه‌ها مانند نام و نام خانوادگی در همه فرم‌ها یکسان است. در طراحی فرم حتما باید بعد از طراحی هر سوال بررسی شود که این سوال چقدر در طراحی فرم تاثیر گذار است. حتما باید سوالات در آخر بررسی شود تا کاستی نباشد. هر فرم باید شامل یک کد باشد تا افراد با کد مورد نظر به راحتی به فرم خود دسترسی داشته باشند. بهترین حالت فرم ایجاد فرم به صورت الکترونیکی است. بعد از طراحی فرم بهتر است فرم به صورت آزمایشی امتحان گردد و بعد بررسی شود و اشکلات و نواقص رفع شود.

فرمهای مورد نیاز آموزشگاه ها

قسمت‌های مختلف فرم

نام فرم، بسیار حائز اهمیت است، زیرا نام فرم نشان دهنده‌ی این است که این فرم مخصوص کدام قسمت از آموزشگاه و یا اداره می‌باشد. کلیه آموزشگاه‌ها باید این خصوصیات را برای فرم‌های خود در نظر بگیرند. فرم بازرسی آموزشگاه آزاد، فرم ثبت نام آموزشگاه علمی آزاد، فرمهای سازمان فنی و حرفه ای، فرم تجهیزات آموزشی برای حرفه‌های مورد تقاضا و.... باید دارای قسمت‌های زیر باشد.

  • کاربرد فرم، نشان دهنده کاربردفرم در قسمت‌های مختلف است.
  • ایجاد تغییرات، دلایل ایجاد تغرات در فرم دئر این قسمت درج می‌شود.
  • معرف، در هر فرم قسمتی برای این که چند نفرر را به عنوان معرف نوشته شود وجود دارد.
  • بررسی ناظر، مدیریت در این قسنت بعد از بررسی نظر خود را اعلام می‌کند.
  • در نهایت یک قسمت به نام تماس با ما باید در فرم طراحی شده باشد.

 

فرم درخواست تجهیزات در آموزشگاه

یکسری از تجهیزات مانند کارگاه‌های کامپیوتر و یا آزمایشگاه‌های شیمی و یا کارگاه‌های برق و ... در هر آموزشگاه وجود دارد که کار آموزان به این تجهیزات نیازمندند و قادر نیستند که به صورت شخصی آن را تهیه نمایند. بنابراین باید یک سری فرم مخصوص این تجهیزات تهیه شود تا در صورت نیاز دانش آموزان این فرم پر شده و تجهیزات تحویل آنان گردد و بعد از استفاده، دانش آموز فرم تجهیزات را تحویل داده و به همراه آن تجهیزات دریافتی را کامل و سالم تحویل می‌دهند. این فرم شامل تمام وسایلی می‌شود که تحویل کار آموزان می‌شود. بعد از تحویل فرم تک تک این تجهیزات بررسی شده تا سالم و کامل باشند.

 

فرم‌های هنری

فرم یک اصطلاح هنری است که که در زبان‌های ایتالیایی، اسپانیایی، لهستانی به همین صورت بیان می‌شود. این اصلاح قدمت زیادی دارد و از زمان روم تا الان به همین صورت به کار می‌رود. فرم باید طبق تخصص و حیطه کاری به صورت حرفه ای طراحی شود. هنری بودن فرم در جذابیت آن تاثیر به سزایی دارد و  موجب جلب توجه کارآموزان می‌شود. فرم باید به گونه ای حرفه ای در بر دارنده‌ی همه تخصص‌های آموزشگاه باشد تا کارآموز به اختیار هر رشته ای را که مد نظر دارد انتخاب نماید. این هنر در  طراحی یک فرم نقش به سزایی را ایفا می‌کند. در واقع فرم یک تولید محتوا برای جذب مشتری است. تولید محتوا بای دقیق و بی نقص باشد.

 

تدریس خصوصی

برای تدریس خصوصی در آموزشگاه‌ها نیز باید فرمی را پر کرد و معلم و زمان و مکان مورد نظر را برای خود انتخاب نمایید. برای رسیدن به موفقیت باید بهترین‌ها را در کنار خود داشته باشید. برای داشتن بهترین‌ها در کنار خود کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و فرم ثبت نام در سایت بلدیاب را پر کنید تا در هر جای کشور که هستید به بهترین مدرسین و بهترین آموزشگاه‌ها دسترسی داشته باشید. با ثبت نام در سایت بلدیاب می‌توانید آموزشگاه و یا رشته ای را که در آن قابلیت تدریس دارد را ثبت کرده و خود را به تمام کاربران در سراسر کشور معرفی نمایید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    14:45       1399/05/25
  • تعداد بازدید :
    1287
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

فرم‌های مورد نیاز آموزشگاه ها

آموزشگاه

فرم بازرسی آموزشگاه آزاد

فرم ثبت نام آموزشگاه علمی آزاد

فرمهای سازمان فنی و حرفه ای

فرم تجهیزات آموزشی برای حرفه‌های مورد تقاضا


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.