تبلیغات
شما

سوال‌های که زندگی شما را تغییر خواهد داد

سوال‌های که زندگی شما را تغییر خواهد داد

زندگی کنونی شما محصول انتخاب هایی است که درگذشته کرده اید و آنچه اکنون انتخاب خواهید کرد، فردای شما را خواهد ساخت.

از سوال‌ها برای روشن کردن طرح ذهنی تان و آماده کردن ذهنتان برای ایجاد یک طرح ذهنی جدید استفاده کنید:

سوال اول : کدام بخش از زندگی تان است که می‌توانید هم اکنون بابتش شکرگزار باشید؟

میزان شادی و رضایتی که در زندگی حس می‌کنید می‌تواند تا میزان زیادی به این بستگی داشته باشد که بتوانید از داشته‌های خود در زندگی رضایت داشته باشید و آگاهانه بابتشان خدا را شکر کنید. بگذارید این موضوع را روشن‌تر بیان کنم، هر کدام از ما در ذهن خود دو صفحه مجزا داریم که در یکی آنچه در زندگی داریم و به ما احساس ناخوشایند می‌بخشد نوشته شده است و در دیگری تمام داسته‌های ما قرار دارد که در زندگی از آن‌ها لذت می‌بریم و احساس خوبی به ما می‌دهند.

بسیاری از مردم فقط به صفحه ای توجه می‌کنند که آن‌ها را ناخرسند می‌کند و مدام در مورد آن‌ها شکایت می‌کنند و در پاسخ دیگران می‌گویند، من اصلاً آدم منفی نیستم، فقط واقع بین هستم ودارم از واقعیت‌ها حرف می‌زنم.

اما چه خواهد شد اگر در 90 تا 95% موارد به جای اینکه فقط به چیزهایی که در بخش منفی ذهنمان نوشته شده است توجه کنیم، دیگران را در مورد مشکلات زندگی خود سرزنش کنیم و فقط بدی‌ها و مشکلات را ببنیم، به صفحه مثبت ذهن خود نگاه کنیم و به تمام آن چسزهایی توجه کنیم که هم اکنون در اختیار داریم و می‌توانیم از آن‌ها برای شاد بودن و خوب زندگی کردن استفاده کنیم؟ در هر دو حالت ما واقع بین هستیم و واقعیت‌ها را بیان می‌کنیم. اما در اولین حالت فقط حال بد پیدا می‌کنیم که ما را از تلاش کردن باز می‌دارد و در دومین حالت می‌توانیم انرژی مضاعفی برای تلاش داشته باشیم، بنابراین توصیه می‌کنم به این موضوع چند دقیقه اختصاص دهید تا دریابید در زندگی تان چه چیزهایی هست که می‌توانید بابتشان شکر گزار باشید و آن‌ها را بنویسید.

 

سوال دوم: چه بخش هایی از زندگی تان هست که دوست دارید در 30 روز آینده تغییر کند؟

اگر فردا صبح از خواب بیدار شوید و ببینید زندگی تان به شکل معجزه آسایی تغییر کرده است، چه بخش هایی از زندگی تان دگرگون شده اند؟ آیا شاد‌تر هستید؟ سالم تر؟ ثروتمندتر؟ متناسب تر؟ موفق تر؟ پر انرژی تر؟ کدام یک از مشکلات شما حل شده اند؟ به کدام یک از اهداف و آرزوهایتان رسیده اید؟ خبر خوب اینکه شما می‌توانید به این آرزوها برسید، پس آنها را بنویسید:

 

سوال سوم: کدام موانع هستند که شما را از رسیدن به اهدافتان و بهترین شکل زندگی که در تصورتان دارید باز می‌دارند؟

در بیشتر موارد این ترس‌های ماست ( ترس هایی که در زیر سطح ظاهری تفکرات ما قرار دارند و حتی در بیشتر موارد ترجیح می‌دهیم به آنها فکرهم نکینم) که ما را از رسیدن به آرزوهایمان و بهترین نوع زندگی که می‌خواهیم داشته باشیم، باز می‌دارند. بیشتر ترجیح می‌دهیم بین این ترسها فکر نکنیم: ( برای هرکسی دشوار است به چیزهایی فکر کند که از آنها می‌ترسد )، اما بسیار مهم است بتوانیم بر ترس‌های خود غلبه کنیم. احتمالاً شما هم شنیده اید که می‌گویند: هیچ چیز ترسناک‌تر از ترس نیست!.

یا اینکه ( کافی است به چشم‌های ترس چشم بدوزید تا از شما بترسد!) این گفته‌ها حقیقت دارند.

بیشتر ترسها فقط به این دلیل وجود دارند که برای ما ناشناخته اند. و هر زمان که جرأت کنید آنها را بررسی کنید، در خواهید یافت که چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.

بزرگترین ترسهای ما چیزهایی هستند که معمولاً هرگز به وقوع نخواهند پیوست. اکنون با خود رو راست باشید، جرأت کنید درونی‌تر و عمیق‌تر به ترس‌های خود نگاه کنید، به آنها نزدیک شوید و تمام ترس هایی را بنویسید که شما را از پیشرفت باز می‌دارند.

 

سوال چهارم: کدام باورها هستند که به آن‌ها نیاز دارید تا بتوانید زندگی خود را متحول کنید و به بهترین شکل تغییرشان دهید؟

باورها مهم ترین، موثرترین و سازنده‌ترین قدرت د رجهان هستند. هر قسمتی از زندگی ما را، چه خوب چه بد، باورهای ما ساخته اند. اگر به راستی باور داشته باشید که توانایی رسیدن به آرزوهای تان را دارید، هیچ چیز در این دنیا نمی‌تواند مانع پیروزی شما شود. از سوی دیگر، اگر باورداشته باشید که موفقیت سهم شما نیست و دیگران برای موفقیت توانایی هایی دارند که شما فاقد آنها هستید، امکان ندارد به پیروزی برسید. و با دیدن اولین مانع از ادامه راه باز خواهید ماند. اگر خود را سزاوار توجع و علاقه بدانید، آن را دریافت خواهید کرد؛ اما اگر چنین نباشد، در تمام عمر از تجربۀ عشق واقعی محروم خواهید ماند. اگر باور داشته باشید که مردم دنیا خوب هستند، بی تردید افرادی خوب را در مسیر خود خواهید یافت و اگر انسانها را بد بدانید، از دیگران لطمات زیادی خواهید خورد.

ناپلئون هیل، نویسنده کتاب مشهور بیاندیشید و ثروتمند شوید، گفته است:

هرآنچه ذهن بتواند تصور کند، دست یافتنی است.

و این سخن حقیقت دارد، بنابراین لازم است باورهایی در خود به وجود آورید یا تقویت کنید که به شما کمک کنند آن زندگی را برای خود بسازید که آرزو دارید. باورهایی را بنویسید که برای رسیدن به اهدافتان لازم دارید...

 

سوال پنجم: برای رسیدن به آرزوهایتان باید چه کارهایی بکنید؟

بسیار مهم است که بدانید چه کارهایی برای رسیدن به آرزوهایتان اهمیت دارند وباید خود را به انجام آنها

متعهد کنید. این رمز موفقیت شماست، امروز همان روزی است که باید به سوی اهداف خود حرکت کنید،

ازاین رو اهمیت دارد که بدانید چه کارهایی را باید انجام دهید وبه انجامشان هم متعهد باقی بمانید. این

کارها را بنویسید:

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    09:56       1398/05/10
  • تعداد بازدید :
    858
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تغییر_سبک_زندگی

باورها

اهداف

آرزوها

ناپلئون_هیل

ترس




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.