تبلیغات
شما

روش‌های تبلغ کلاس‌های آموزشی جهت جذب شاگردان

روش‌های تبلغ کلاس‌های آموزشی جهت جذب شاگردان

روش‌های تبلیغ کلاس‌های آموزشی جهت جذب شاگردان به این ترتیب است که، تبلیغ حرفه ای در امر تدریس و  راه‌های جذب شاگردان قدم اول برای موفقیت در تدریس خصوصی، کلاس‌های آموزشی و بهترین تبلیغ برای آموزشگاه‌ها و موسسات و کسب درآمد بالا است. وقتی بحث جذب فراگیر برای دوره‌های مختلف در موسسه یا کلاس‌های تدریس خصوصی  به میان می‌آید، بستگی به چیزهای مختلفی مانند محیط آموزشی، رویدادها و روش بازاریابی و تبلیغات برای رسیدن به مخاطب هدف و تبلغ کلاس‌های آموزشی و موارد دیگر دارد. برای جذب شاگردان و متقاضی تدریس خصوصی بیشتر راهکارهای زیر می‌تواند مفید و موثر باشد.

 

ثبت آگهی در سایت مرتبط جهت جذب شاگردان

ثبت آگهی تدریس و تبلغ کلاس‌های آموزشی در سایت باعث می‌شود هر مخاطبی که به دنبال یادگیری و آموزش می‌باشد از طریق دنیای وب به جستجو پرداخته و مدرس مورد نظر خود را پیدا کند. بنابراین ثبت نام کردن و ایجاد پروفایل مناسب شامل  رزومه کاری،  قرار دادن مقالات مناسب و مرتبط با دروس مربوطه و ... یک روش تبلیغ راه های جذب شاگرد ان می‌باشد. که در حال حاضر از وب سایت‌های فعال در این زمینه سایت بلدیاب (همین سایت) می‌باشد، که با ایجاد بستری برای مدرس و متقاضی تدریس خصوصی (دانشجو،کارآموز،مهارت آموز، فراگیر) و امکاناتی که در اختیار مدرس و فراگیر قرار داده توانسته جایگاه خوبی در بین سرچ‌های کاربران به خود اختصاص دهد.  

 

تبلیغ حرفه ای در رسانه‌های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی یکی از جدیدترین پل‌های  ارتباطی در جوامع امروزی به شمار می‌رود. مردم از طریق رسانه‌های اجتماعی به تبادل اطلاعات، دانش و زندگی روزمره خود می‌پردازند. طیف گسترده ای از کاربران رسانه‌های اجتماعی را جوانان تشکیل می‌دهند. در حال حاضر رسانه‌های اجتماعی به صورت ناخودآگاه وارد محیط آموزشی کشورها نیز شده که متشکل از گروه‌های مدرسان، شاگردان برای تبادل جزوات درسی تبادل اطلاعات و غیره می‌باشد و این فضا فرصت مناسبی برای ثبت آگهی تدریس و تبلیغ در جهت  راه های جذب شاگرد برای کلاس‌های آموزشی می‌باشد.  

 

دست رسی راحت به اینترنت

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به راحتی برای هر فردی که دسترسی به اینترنت دارد امکان پذیر است. رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک بستر ارزان و نوآورانهای در دسترس سازمانها برای اجرای کمپین‌های بازاریابی، افزایش ارتباطات و آگاهی از برند و اغلب بهبود خدمات مشتری می‌باشد. که در واقع این یک خصیصه بسیار قدرتمند است که مزایای بی شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با تبلغ حرفه ای و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مسیر موفقیت خود را هموار کنید.  

 

صفحات مجازی

داشتن یک صفحه فیسبوک چشمگیر، حساب توییتر، حساب کاربری لینکدین، حضور در اینستاگرام و صفحات یا پروفایل در سایت‌های مختلف (از جمله سایت بلدیاب که عمده فعالیت خود را در راستای جذب بهترین مدرس و متقاضی تدریس خصوصی، فراگیر قرار داده )، رسانه‌های اجتماعی مطمئنا بهترین راه برای رسیدن سریع به مخاطبان هدف است. می‌توانید برای دعوت دانش آموزان صفحات رویداد ایجاد کنید یا رویدادهایی را ترتیب دهید. اکثر جوانان به دلیل حضور در رسانه‌های اجتماعی و داشتن گروه‌های دوستی این امکان را برای شما فراهم می‌سازنند با دنبال کردن صفحه شما باعث معرفی شما به دیگران نیز شوند.  

جذب شاگرد خصوصی

 

تعامل داشتن با گروه‌های همکار

برای تدریس خصوصی و راه‌های جذب شاگردان هر چه بهتر فراگیر سعی کنید با افراد متخصص در زمینه تدریس خود از جمله  فارغ التحصیلان، اساتید و... در تعامل باشید این باعث بهتر شناخته شدن و کمک به تبلیغ حرفه ای شما در فضاهای آموزشی می شود.  

 

از شاگردانتان استفاده کنید

یکی دیگر از روش‌های تبلیغ جهت جذب شاگردان در کلاس‌های آموزشی به اندازه آموزش و تدریس خصوصی خوب، نمی‌تواند تاثیر گذار باشد. مهم‌ترین مسئله، داشتن اخلاق کاری و انرژی گذاشتن برای آموزش است. که این امر باعث معرفی شما به دیگران می‌شود. که روش‌های زیر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.  

 

  • قرار بعدی را مشخص کنید 

بعد از پایان هر جلسه با شاگردتان درباره جلسه بعدی کلاس صحبت کنید و تاریخی را برای آن مشخص کنید. با این کار احساس اعتماد در دانش آموز به وجود می‌آید.  

 

  • صبور باشید

هنگام تدریس سعی کنید با تمام دقت و حوصله در مراحل یادگیری شاگردانتان آن‌ها را همراهی کرده و باعث ایجاد احساس خوب و مفید بودن در آنها شوید.  

 

  • شاگردان را به چالش بکشید

در طول تدریس شاگردان در امر آموزش همراه خود کرده و سعی کنید زمان تدریس یک نواخت و فقط به دست شما اداره نشود. همزمان با تدریس با سوال پرسیدن، تمرین حل کردن ذهن شاگرد را با موضوع مربوطه درگیر نمائید.  

 

بازاریابی پیامکی

در چند سال اخیر محبوب‌ترین و پر کاربردتربن ابزار ارتباطی در جهان گوشی تلفن همراه می‌باشد. که با استفاده از پیامک‌های با محتوای صحیح می‌توان تبلغ حرفه ای جهت داری انجام داد. بنابراین یکی از راه‌های تبلیغ کلاس‌های آموزشی  برای متقاضی تدریس خصوصی در جهت جذب شاگردان چه در سطح آموزشگاه‌ها چه به صورت خصوصی می‌باشد.  

 

رویداد‌های آموزشی

تبلیغ کلاس‌های آموزشی ، دانش آموزان و والدین را به کلی جذب می‌کند تا درمورد محیط آموزشی آگاهی پیدا کنند. بهترین تبلیغ برای آموزشگاه‌ها و کنفرانس‌های مختلف، همایش‌ها و سمینارها از طریق سایت(بلدیاب)، یکی از قدرتمندترین ابزارهای مورد توجه دانش آموزان، والدین است. این رویدادها فرصتی را برای آشنایی با افراد شرکت کننده در جهت معرفی و تبلیغ حرفه ای شما به عنوان مدرس خصوصی و موسسات آموزشی فراهم می‌کند که، شامل سمینارها، کارگاه‌های آموزشی، میزهای گرد و کنفرانس‌ها است.  

 

تعامل والدین نکته اساسی دیگری جهت جذب شاگردان در کلاس‌های آموزشی می‌باشد

این یکی از گام‌های اساسی است که همیشه در محبوب کردن متقاضی تدریس خصوصی و جذب شاگرد چه به عنوان مدرس خصوصی یا  موسسات نقش مهمی ایفا می‌کند تعامل والدین است. والدین همیشه سعی می‌کنند نمودار پیشرفت فرزندان خود را بدانند. تعامل والدین قدم درستی است که به آنها در ماندن با مدرس و موسسه کمک می‌کند. که این روش تمرکز بر رشد شغلی و تحصیلی فرزندانشان فراهم می‌کند. برگزاری جلساتی حداقل یک بار در ماه یا ارسال ایمیل به والدین در فواصل منظم ، به والدین کمک می‌کند تا از وضعیت یادگیری فرزندان خود آگاهی کسب کنند و اگر این کار از سوی شما به صورت منظم و درست صورت گیرد باعث ایجاد اعتماد در والدین و به نوعی کمک به تبلیغ شما از طریق بازاریابی دهان به دهان می‌شوید.  

 

خودتان را بروز کنید

برای اینکه بتوانید در جذب شاگرد  ومتقاضی تدریس خصوصی برای کلاس‌های آموزشی موفق باشید باید همیشه این نکته رو در نظر داشته باشید که با آمادگی کامل و تسلط  بر متون تدریس سر کلاس حاضر شوید و این امر مستلزم مطالعه و  پژوهش مداوم  در زمینه دروس مورد نظر می‌باشد و این باعث متمایز شدن شما با دیگران در امر تدریس می‌شود.

 

  نتیجه گیری  با توجه به مطالب ذکر شده در بالا استفاده از وب سایت و رسانه‌های اجتماعی برای جذب  فراگیر توسط مدرس برای تدریس خصوصی و موسسات برای کلاس‌های آموزشی ضروری است. می‌توانید  وب سایت بلدیاب را امتحان کنید و با ثبت نام  و استفاده از امکانات این سایت اثر بخش بودن آن را ببینید.  

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:30       1398/10/23
  • تعداد بازدید :
    2295
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

راه‌های جذب شاگردان

تبلغ کلاس‌های آموزشی

تبلیغ حرفه ای

بهترین تبلیغ برای آموزشگاه

متقاضی تدریس خصوصی




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.