تبلیغات
شما

راهکارهای تدریس خصوصی تاثیرگذار

راهکارهای تدریس خصوصی تاثیرگذار

راهکارهای تدریس خصوصی تاثیرگذار برای پیشرفت سریع‌تر و موفقیت; در امتحانات پایانی مدارس بسیار موثر است. اولین راه حلی که به ذهن والدین و دانش آموز می‌رسد; شرکت در کلاس خصوصی است. گرایش برای درخواست معلم خصوصی در درسهایی مانند زبان انگلیسی; ریاضی، فیزیک و شیمی بیشتر است. اگر فرزند شما برای کنکور آماده می‌شود، دغدغه‌ی موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز برایش زیاد است; پس بهتر است به دنبال کلاس تدریس خصوصی دروس با ضریب بالا و مهم برای او باشید. آموزش و پرورش در کتابهای درسی; به توضیحات کلی پرداخته و بهتر است برای باز شدن مطالب از تدریس خصوصی استفاده کنید.  

راهکارهای تدریس خصوصی تاثیرگذار

مدرسان فعال در این حوزه‌ی کاری تدریس خصوصی باید این نکته را درک کنند که آخرین چاره‌ی یک دانش آموز در دروسی که ضعف دارد شرکت در کلاس خصوصی است. از راهکارهای تدریس خصوصی این است که معلم خصوصی هرچه در این زمینه تواناتر باشد، دانش آموز را سریع‌تر و راحت‌تر به نقطه‌ی هدف نزدیک می‌کند. برای هر مدرسی لازم است که راه کارهای تدریس خصوصی تاثیرگذار را به خوبی فراگرفته تا بتواند به خود و دانش آموزش کمک کند.

ویژگی‌های شخصیتی معلم خصوصی

معلم خصوصی در ضمن این که با شاگردش صمیمی و راحت است باید قاطع و جدی برخورد کند تا از سوء استفاده‌ها و شیطنت‌های احتمالی دانش آموزش جلوگیری نماید. او دانش آموزش را باید تشویق کند تا میل و انگیزه در او هر روز بیشتر شود و تمریناتش را به درستی انجام دهد. آموزش و تدریس خصوصی باید جزو علاقه مندی هایش باشد تا در زمان هایی که خسته است نیز به راحتی در کلاس حضور یابد و حوصله سوالات شاگردش را داشته باشد. دروسی را برای تدریس انتخاب کند که هم تسلط کامل به آن داشته باشد و هم به تدریس آن درس علاقه مند باشد. هر اشتباهی در حین تدریس می‌تواند باعث دلزدگی دانش آموزش شود.

برنامه ریزی، ارزیابی و پشتیبانی

جلسه اول را صرف ارزیابی دانش آموز کنید. امتحانی کوتاه و جامع; از دروسی که در سال‌های قبل و سال جاری; خوانده می‌تواند به میزان نیاز او به کلاس خصوصی را مشخص کند. بعد از گردآوری و به نتیجه رسیدن; با دانش آموز و والدینش در مورد تعداد جلسات مورد نیازش; جلسه ای بگذارید و به توافق برسید. در طول چندین جلسه‌ی کلاس خصوصی; ارزیابی و امتحانات کوتاهی از او به عمل آورید. این کار; هم قدرت تدریس شما را می‌سنجد و هم میزان یادگیری دانش آموز را. برای فرصت هایی که; بین جلسات اصلی کلاس خصوصی پیش می‌آید، حتما برای دانش آموزتان تکلیف در نظر بگیرید.

خلاقانه و ویژه عمل کنید

اگر می‌خواهید تدریس خصوصی موفقی را داشته باشید همیشه برای تدریس خصوصی شما مشتاق باشند پس به دنبال تدریس خلاقانه باشید. نحوه‌ی تدریس تکراری برای دانش آموزان جز خستگی در حین کلاس برای ایشان به ارمغان نمی‌آورد. سعی کنید به ازای هر 10 جلسه تدریس خصوصی، یک جلسه مشاوره‌ی تحصیلی برای دانش آموز در نظر بگیرید. حتی می‌توانید یک جلسه جمع بندی رایگان قبل از شروع امتحانات به دانش آموزتان هدیه دهید. برایش نمونه سوال طرح کنید تا در مدتی که کلاس هایش تمام شده همچنان مشغول به خواندن مطالب آن درس باشد. ارائه‌ی 15 دقیقه مشاوره تحصیلی که مازاد بر ساعت کلاس خصوصی است، دانش آموز و والدین را بسیار خوشحال می‌کند.

راهکارهای تبلیغات موثر برای کلاس تدریس خصوصی

تبلیغات تنها فرصتی است که دانش آموزان و دانشجویان شما را بشناسند و با شما تماس بگیرند. از فرصت‌های آزادتان استفاده‌ی بهینه کنید. اگر خودتان دانشجو یا حتی کارمند هستید و در درسی تسلط و علاقه‌ی کافی دارید حتما تدریس خصوصی را جزو یکی از کارهای مادام العمر برای خود درنظر داشته باشد. این حوزه‌ی کاری همیشه خواهان داشته چون همه افراد جامعه برای رسیدن به مقصدشان دنبال مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه می‌گردند. از روش‌های سنتی برای تبلیغات شروع کنید و به آرامی از روشهای مدرن و به روز استفاده نمائید. شاید بهتر باشد برای ابتدای کار نرخ کلاس تدریس خصوصی را کمتر ذکر کنید. به دنبال تسلط بر دروسی باشید که خواهان بیشتری دارد. اگر چند درس مرتبط با هم مثل دیفرانسیل، حسابان، ریاضی عمومی را مسلط هستید حتما در تبلیغات تدریس خصوصی به وضوح ذکر کنید.

راهکارهای تدریس خصوصی

پخش تراکت و تبلیغات نشریه ای و پیامک تبلیغاتی

  باید بدانید که در چه موقعیتی تراکت تبلیغاتی خود را پخش کنید. به متن نوشته شده در تبلیغات بسیار اهمیت بدهید. قرار نیست سرمایه‌ی شما تبدیل به کاغذ باطله شو بلکه باید برای شما کلاس تدری خصوصی را به ارمغان بیاورد. اگر بلد نیستید متن مناسبی برای تبلیغات تدریس خصوصی بنویسید بهتر است به سراغ کاربلد این کار بروید. ارسال پیامک تبلیغاتی سریع‌ترین روش برای ارتباط گرفتن موثر بین شما و فراگیران است. متن پیامک بسیار کوتاه و مفهومی باشد تا هزینه‌ی کمتری از جیبتان برود. یک شعار برای خودتان داشته باشید و در تمام تبلیغاتتان ذکر کنید. یادتان باشد قرار است دیگران از این به بعد شما را با این شعار بشناسانند پس دقت کنید.

 همکاری با مدرسان دیگر و پکیج آموزشی

از روشهای نوین و پربازده تبلیغات تدریس خصوصی و راهکارهای تدریس خصوصی همکاری با دیگر مدرسان در رشته یا دروس هم تراز و یا مشابه است. جستجو کنید، در بین همکارانتان یا همکلاسی‌های دانشگاهتان می‌توانید با کدام اساتید یک تیم درسی تشکیل دهید. به این صورت که پکیج آموزشی شامل درس ریاضی، فیزیک و شیمی را با همکارانتان تشکیل می‌دهید و تبلیغ می‌کنید. اگر دانش آموزی هر سه درس را برای تدریس خصوصی درخواست کرد، تخفیف خوبی در کل برایش درنظر بگیرید. مورد دیگری هم می‌تواند به شما کمک کند، از همکارانتان بخواهید کارت ویزیت شما را در کلاس خصوصی خود به شاگردان ارائه بدهند. این کار می‌تواند به صورت پایاپای بین شما و همکارتان اتفاقات جالبی را رقم بزند و هر دو تبلیغ کننده‌ی یکدیگر باشید.

راهکارهای تدریس خصوصی

تدریس خصوصی تاثیری در پایه تحصیلی آنان خواهد داشت. دانش آموزانی که معلم خصوصی دارند خیلی راحت‌تر مطالب را درک می‌کنند. اما مدرس بسیار مهم است. برای اینکه بهترین مدرسین را کنار دانش آموز خود داشته باشید به سایت بلدیاب مراجعه کنید. با ثبت نام در سایت بلدیاب، در هر جای کشور بهترین مدرسین را در اختیار خواهید داشت. اگر آموزشگاه دارید یا مدرس خصوصی هستید با ثبت نام در سایت بلدیاب خود را به همه کارآموزان در سراسر کشور معرفی کنید و برند خود را بسازید. 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:11       1400/01/17
  • تعداد بازدید :
    938
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

راهکارهای تدریس خصوصی

آموزش و تدریس خصوصی

معلم خصوصی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.