تبلیغات
شما

بازار کار تدریس خصوصی

بازار کار تدریس خصوصی

بازار کار تدریس خصوصی می‌تواند پردرآمد، ماندگار و جذاب باشد. تدریس خصوصی جزو دسته کارهایی است که اگر به صورت جدی در آن فعالیت داشته باشید، درآمد خوب و بالایی دارد. بازار کار تدریس خصوصی تقریبا در تمام ایام سال وجود دارد، اما در ایام امتحانات مدارس، کنکور دانشگاه، امتحان تافل و آیلتس می‌توان درآمد بسیار بالاتری از آن کسب کرد. حتی در ایام تابستان هم می‌توان از کار تدریس خصوصی درآمد کسب کرد. به لطف نرم افزارهای ارتباطی و تلفن‌های همراه، تدریس خصوصی را هم می‌توان به صورت حضوری برگزار کرد و هم به صورت مجازی.

 

راهکارهای افزایش درآمد از کار تدریس خصوصی

 اینکه شما چقدر از درآمد کار تدریس خصوصی تان راضی هستید، درصد زیادی به خود شما، روشهای مختلفی که برای جذب شاگرد دارید، میزان تسلط و مهارت شما برای تدریس دروس مختلف و در نهایت ذهنیت تان از سقف درآمد کار تدریس خصوصی بستگی دارد. بازار کار تدریس چه به صورت گروهی و چه به صورت خصوصی همیشگی است ولی میزان علاقه، همت و پشتکار مدرس در این مسیر بسیار قابل توجه می‌باشد. در ادامه به چند نکته مهم جهت افزایش درآمد از تدریس خصوصی اشاره می‌کنیم. آموزش و پرورش برای کتابهای درسی حاشیه‌ی زیادی قائل نشده و دانش آموزان برای تسلط نیاز به کتب درسی دارند. 

 

میزان علاقه

فعالیت در زمینه تدریس خصوصی باید با علاقه باشد، تنها در صورتی تدریس خصوصی را انتخاب کنید که به این کار علاقه دارید و از انجام کارهای آموزشی و تدریس خصوصی لذت می‌برید. علاقه به هر کاری پیشرفت را به همراه دارد. زیرا خستگی در آن کار معنایی ندارد و باعشق به انجام آن خواهیم پرداخت. تدریس نیز همین گونه است، معلمی که با عشق تدریس می‌کند بهترین تدریس را خواهد داشت. 

 

دروس پر متقاضی

انتخاب دروس پرمتقاضی مورد علاقه خودتان، می‌توان گفت دروسی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان انگلیسی، دروس کنکور، آیلتس و تافل، دروس رشته‌های فنی مهندسی، مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر و انواع نرم افزارهای تخصصی و .... جزو رشته‌های پرتقاضا در بین دانش آموزان و دانشجویان است. به نتیجه رساندن شاگردهای فعلی: موثرترین روش برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی این باشد که شاگردهای فعلی خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید. وقتی شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند، شما را به دیگران هم معرفی خواهند کرد و متقاضیان کلاس‌های شما هر روز بیشتر می‌شود.

 

انتخاب یک درس

تعداد محدودی درس را برای تدریس خصوصی انتخاب کنید، اگر برای تدریس یک درس بخصوص شناخته شوید و در تدریس آن حرف اول را برای گفتن داشته باشید می‌توان گفت، درآمد بسیار خوبی خواهید داشت. حتی می‌توانید حداقل دروس محدودی را تدریس نمائید که بتوانید بر همه‌ی آن‌ها مسلط شوید و در کلاس‌های خصوصی عملکرد عالی داشته باشید.

 

ارائه فیلم و جزوه

ارائه‌ی جزوه و فیلم آموزشی، برای خودتان کارت ویزیت چاپ کنید. مشخصات شما و دروس قابل تدریس می‌تواند تصمیم گیری را برای متقاضی کلاس خصوصی راحت‌تر نماید. بر روی جزوات تدریس، شماره تلفن همراه تان را ثبت کنید. ارائه‌ی رایگان برخی از موضوعات و سرفصل‌ها به صورت جزوه و یا ویدئو آموزشی در تبلیغ بازار کار تدریس شما می‌تواند نکته قابل اهمیتی باشد.

بازار کار تدریس خصوصی

نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

در واقع یکی از مهمترین مراحل کار تدریس، جذب شاگرد است. بسیاری از مدرسین در جذب شاگرد موفق عمل نمی‌کنند. می‌توان برای ابتدای کار تدریس خصوصی از آموزشگاه‌ها و موسسات استفاده نمود و بعد از برگزاری چندین دوره تدریس، خودتان مستقل شوید و در زمینه‌ی تدریس خصوصی فعالیت انجام دهید. با این کار شما در بین شاگردان شناخته میشوید و راحت‌تر می‌توانید به ادامه کار در تدریس خصوصی بپردازید.

 

منعطف بودن

سطح فراگیری و دانش دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است پس سعی کنید روش‌های مختلف تدریس دروس و نرم افزارها را فرابگیرید. امروزه کلاس‌های تدریس خصوصی به صورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است و به لطف نرم افزارهای ارتباطی و تلفن‌های همراه، تدریس خصوصی را به راحتی می‌توان به صورت مجازی نیز برگزار کرد. این شیوه به شما کمک می‌کند تا هزینه‌ی رفت و آمدتان به حداقل برسد. از ساعات ابتدایی صبح و ساعات انتهایی شب نیز می‌توانید برای برگزاری کلاس‌های خصوصی خود استفاده نمائید. یکی دیگر از مزیت‌های تدریس خصوصی به روش مجازی، جذب شاگرد از سایر شهرهای ایران، به جز شهر محل سکونت خودتان است.

 

مرور کردن

اگر در یادگیری دانش آموزتان اختلالی مشاهده نمودید، حتما روش تدریس و یا نحوه بیانتان را مورد بازبینی قرار دهید، پشتیبانی و به نتیجه رساندن دانش آموزان فعلی شما، از آنها مُبلغ فعال برای کلاس‌های تدریس شما می‌سازد. اگر شخص مسئولیت پذیری باشید و کارتان را به نحو احسنت انجام دهید، مطمئن باشد شاگردان برای درس‌های دیگر و یا ترم‌های بالاتر نیز از شما درخواست کلاس خصوصی می‌نمایند و شما را به دوستانشان نیز معرفی می‌کنند.

 

تدریس خصوصی با ضمانت

شاید در ابتدا جمله‌ی، تدریس خصوصی با ضمانت و گارانتی بازگشت شهریه، برایتان کمی سنگین و سوال برانگیز باشد، ولی وقتی به کار تدریس متعهد باشید و صادقانه کار کنید این نکته می‌تواند به تنهایی به اندازه‌ی همه عوامل دیگر در جذب و حفظ شاگرد موثر باشد. هر چه تعهد بیشتری داشته باشید و تلاش بیشتری برای نتیجه گرفتن شاگردهایتان انجام دهید، اعتماد آنها و والدینشان را بیشتر جلب خواهید کرد و در کار خودتان موفق‌تر خواهید بود. با قطعیت به آنها اطمینان دهید که در صورت نتیجه نگرفتن، شهریه ای از ایشان دریافت نمی‌شود. همین جمله در کنار همت و پشتکار شما، چنان تاثیر شگرفی در دانش آموز ایجاد می‌کند که نتیجه‌ی آن دیدنی می‌باشد.

 

تدریس خصوصی

دلواپسی والدین از آینده فرزندانشان باعث شده است برای تدریس دروس مختلف، معلمان خصوصی را به منازل فراخوانند. همچنین تغییر کتب درسی و تغییر شیوه‌های تدریس، اهمیت قبولی در کنکور دانشگاه و آزمونهای پرطرفدار تافل و آیلتس نیز به این نگرانی‌ها دامن زده است. این مهم بسیاری از والدین را وادار به گرفتن معلمان خصوصی کرده است. اگر به دنبال بهترین مدرسین در تدریس خصوصی هستید، کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا بهترین‌ها را کنار خود داشته باشید. با ثبت نام در سایت بلدیاب در هر جای ایران که هستید بهترین مدرسین را در کنار خود داشته باشید.  

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:13       1400/01/17
  • تعداد بازدید :
    539
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

کار تدریس خصوصی

درآمد تدریس خصوصی

تدریس خصوصی


دسته بندی

تدریس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.