تبلیغات
شما

تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان

امروزه با توجه به شرایط کنونی جامعه، مهاجرت افراد، مسافرت و گردشگری، تحصیل در دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور، علاقه مندان به یادگیری زبانهای مختلف را به سوی شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان، مخصوصا کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی سوق داده است.  کتاب‌های زبان در مدارس به گونه ای توسط آموزش و پرورش طراحی نشده اند که بتوان بر روی زبان تسلط کامل داشت.  کلاس‌های تدریس خصوصی زبان ویژگی‌های متمایزی دارند که به اختصار توضیح داده می‌شود.

 

مزیت‌های کلاسهای تدریس خصوصی زبان

کلاس‌های خصوصی زبان معمولا شامل یک مدرس و یک نفر زبان آموز است و از این رو تمام توجه مدرس زبان انگلیسی معطوف به زبان آموز خود است. در صورتی که توجه مدرس در کلاسهای عمومی زبان، بین چندین نفر تقسیم می‌شود. از دیگر مزایای تدریس خصوصی زبان به موارد زیر می‌توان اشاره کرد. 

• کلاس‌ها در هر زمانی می‌تواند برگزار شود و مدرس کلاس را، زبان آموز می‌تواند به اختیار انتخاب کند. پس اگر ساعت کاری نامنظمی دارید و شرکت در کلاسهای حضوری عمومی برایتان مشکل است این مزیت کلاسهای تدریس خصوصی زبان می‌توان به کمک شما بیاید.

• تعداد جلسات کلاس‌های تدریس خصوصی نیز توسط ایشان و با مشورت مدرس زبان قابل تغییر است.

• مطالب ارائه شده در هر کلاس خصوصی با توجه به سطح (ابتدایی، متوسط، پیشرفته) توانایی زبان آموز و توسط مدرس زبان انگلیسی برنامه ریزی می‌شود.

 • کلاس‌های تدریس خصوصی کمتر حالت رسمی دارند و انعطاف بیشتری در آنها دیده می‌شود. در نتیجه مربی از هر وسیله و یا روشی که تمایل داشته باشد می‌تواند استفاده کند. به این ترتیب زبان آموز کمتر خسته می‌شود و در هر جلسه با چالش‌ها و روش‌های جدیدی روبرو خواهد شد.

 

چندین راهکار برای انتخاب بهترین مدرس زبان انگلیسی

راه‌های زیادی برای انتخاب بهترین مدرسین زبان وجود دارد. با توجه کردن به این نکات و انتخاب بهترین‌ها می‌توان به نتایج بهتری دست یافت. مدرس خصوصی در هر جا باید دارای این خصوصیات باشد. اگر مدرس خصوصی در اصفهان است یا در تهران یا شهرهای دیگر فرقی نمی‌کند، شما باید در انتخاب خود دقت کنید. در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم. 

• به سوابق تدریس استاد و مدرس زبان توجه کنید. مدرسان مجرب و با سابقه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند. پس سعی کنید مدرسی انتخاب نمائید که ترجیحا native (تسلطش به زبان انگلیسی در حد یک فرد بومی باشد) باشد.

• رشته تحصیلی، مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل مدرس می‌تواند نشان دهنده سطح تسلط و میزان قابلیت‌های بالای او در تدریس زبان باشد.

• سایر مدارک اخذ شده توسط مدرس زبان انگلیسی مهم است. مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی که به صورت حرفه ای و تخصصی در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت دارند مدارک متعددی مانند مدرک آیلتس و تافل با نمره خوب و بالا دارند.

• نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرس زبان انگلیسی، می‌تواند راهنمای خوبی جهت انتخاب مدرس مورد نظرتان باشد.

• برگزاری جلسه اول می‌تواند کمک زیادی برای انتخاب نهایی مدرس زبان انگلیسی شما باشد.

 

آزمون آیلتس و تافل

دو آزمونی که در حال حاضر در دنیا بعنوان معیار دقیق مهارت شما در زبان انگلیسی را امتحان می‌کنند. آزمون تافل (TOEFL: Test Of English as a Foreign Language) آزمون آیلتس (IELTS :International English Language Test System) هر دو آزمون تافل و آیلتس از چهار بخش کلی تشکیل می‌شوند.

• بخش گفتاری

• بخش نوشتاری

• بخش درک مطلب

• بخش شنیداری

شایان ذکر است تدریس خصوصی آیلتس و تدریس خصوصی تافل مسیر رسیدن به نمره مورد نظر زبان آموزان را به نسبت کلاسهای گروهی تا حدودی کوتاه می‌کند. البته کسانی که به صورت تمام وقت در مدت زمان مشخصی وقت می‌گذارند، می‌توانند در زمان کوتاه‌تری به نمره مورد نظرشان برسند و در این دو آزمون موفق شوند.

تدریس خصوصی زبان

آزمون آیلتس چیست؟

آیلتس آزمونی است که معمولا در روند تقاضا برای مهاجرت، تحصیل یا اشتغال به کار می‌رود. مقبولیت آن در کشور انگلستان و کشورهای مشترک المنافع بیشتر از سایر کشورها می‌باشد. آیلتس در واقع از ساختار و لهجه‌ی بریتانیایی استفاده می‌کند. بستگی دارد هدف شما (کار، تحصیل، مهاجرت) چه باشد، باید دوره‌های آموزش آیلتس عمومی (General) یا دوره‌های آموزش آکادمیک (Academic) را بگذرانید. آیلتس جنرال برای کار و زندگی در یک کشور باید گرفته شود و آیلتس آکادمیک برای تحصیل در یک کشور.

 

آزمون تافل چیست؟

آزمون تافل مهارت شما را در محیط‌های آکادمیک مانند دانشگاه، خوابگاه و یا کلاس درس می‌سنجد. لهجه و ساختار زبانی که در تافل یاد می‌گیرید، از نوع آمریکایی است. این آزمون بیشتر توسط موسسات آمریکایی و کانادایی پذیرفته می‌شود. اگر زبان آموز برای شرکت در امتحانات، کنکور زبان و یا آزمون زبان انگلیسی (آیلتس و تافل) عجله دارد، می‌تواند در چندین روز به صورت فشرده جلسات خصوصی خود را با مدرسش هماهنگ کند و در زمان کمتری مباحث موردنظرش را به پایان برساند.

 

تفاوت آزمون آیلتس و تافل

در آزمون تافل، به دلیل چند گزینه‌ای بودن سوالات، بیشتر روی توانایی تجزیه و تحلیل شما برای تشخیص پاسخ صحیح تاکید می‌شود در حالی که آزمون آیلتس بیشتر روی استفاده از حافظه و توانایی درک مطلب تاکید دارد و تنوع بخش‌های امتحانی آن بیشتر است. آزمون آیلتس میزان مهارت و تسلط زبان ‌آموزان مختلف را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون‌های بین المللی زبان است و مدرک آن از نظر بسیاری از مراکز علمی، دانشگاه‌ها، ادارات مهاجرتی و سفارتخانه‌ کشور‌های کانادا، استرالیا و انگلستان معتبر است. از این رو افراد بسیاری با شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی آیلتس سعی در بالا بردن مهارت‌های خود در این زمینه هستند تا نمره قابل قبولی را در این آزمون کسب کنند. آزمون آیلتس به سنجش دانش زبانی و میزان سواد انگلیسی افراد می‌پردازد، همچنین با ساختاری منسجم و روشی کاملاً علمی، سطح آگاهی‌های دیگر فرد نظیر IQ، دقت و سرعت عمل آزمون دهنده را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

 

چندین راهکار برای افزایش تاثیر کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی

برای افزایش تاثیر کلاس‌های خصوصی بهتر است، تمام گزینه‌ها را بررسی کنید تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن داشته باشید. با هم به چند نکته مهم در این مورد می‌پردازیم تا بهتر بتوانیم از زمان خود بهره بگیریم. 

• سعی کنید مدرسی را انتخاب نمائید که سابقه‌ی درخشانی در تدریس زبان انگلیسی داشته باشد.

• اگر برای امتحان یا آزمون تافل یا آیلتس به سراغ کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی می‌روید، بهتر است فاصله زمانی معقولی از برگزاری کلاسهایتان تا برگزاری آزمون در نظر داشته باشد.

• کلاس‌های تدریس خصوصی زبان را مانند کلاس‌های مدرسه و دانشگاه جدی بگیرید و اگر مدرس زبان انگلیسی از شما می‌خواهد تمرینی را انجام دهید، آن را با پشتکار و جدیت به سرانجام برسانید.

• هرچقدرخودتان برای یادگیری درس بیشتر وقت بگذارید و مطالب تدریس شده را بیشتر مرور کنید، بازدهی کلاس‌ها هم بیشتر خواهد شد. این کار باعث می‌شود با ذهن آماده‌تری در کلاسهای آینده حاضر شوید.

 

تدریس خصوصی

بهترین راه یادگیری تدریس خصوصی است. زیرا زمان کم و مهارت زیادی را می‌توان آموخت. اما یادگیری زبان انگیلسی یکی از الویت‌های تدریس خصوصی است. با چندین جلسه تدریس شاید بتوان تا حدی به زبا مسلط شد ولی درکلاس‌های عمومی شاید باید چندین ترم بگذرد تا بتوان کمی مسلط به زبان شد. اما معلم خصوصی نیز خیلی مهم است. اگر به دنبال بهترین‌ها هستید کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا بهترین‌ها را در کنار خود داشته باشید. با ثبت نام در سایت بلدیاب در هر جای کشور بهترین مدرسین را در کنار خود دارید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:05       1399/10/02
  • تعداد بازدید :
    583
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی زبان

مدرس زبان انگلیسی

تدریس خصوصی آیلتس

تدریس خصوصی تافل

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی

مدرس زبان انگلیسی در اصفهان


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.