تبلیغات
شما

نمونه قراداد آموزشگاه به چه صورت است؟

نمونه قراداد آموزشگاه به چه صورت است؟

قرارداد یعنی متعهد شدن دو یا چند نفر به موارد مشخص، حالا می‌خواهیم بدانیم نمونه قراداد آموزشگاه به چه صورت است؟ قرارداد بر اساس مفاد قانون مدنی تنطیم می‌گردد. در ابتدا سایت و نشانی اینترنتی به اختصار توضیح داده می‌شود. سپس نام آموزشگاه، شماره ثبت آموزشگاه، نشانی آن و مدیریت آن نام برده می‌شود. بعد از آن هدف‌های آموزشگاه مشخص می‌گردد. مدت قرارداد نیز باید به صورت دقیق مشخص شود، اما قابلیت تمدید و یا تغییر برای آن در نظر گرفته شود. تعهدات آموزشگاه، قیمت دوره‌های مختلف، شروط، تخلفاتی که بر اثر آن قرارداد فسخ می‌شود، اجازه ایجاد تغییرات در بعضی از بند‌ها در قرارداد ذکر می‌گردد.

 

نمونه قرار داد آموزشگاه علمی

هرقرارداد شامل قسمت‌های مختلفی است. در اینجا به بیان نمونه قرارداد آموزشگاه علمی می‌پردازیم. مدیر آموزش در این قرارداد به عنوان نفر اول و شرکت به عنوان نفر دوم نامیده می‌شود. مشخصات طرفین باید کامل بیان شود.

  • موضوع قرارداد، شامل دوره‌های آموزشی و تعداد افرادی که می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.
  • مدت قرارداد، از زمان امضاء قرارداد تا زمانی که تاریخ آن در قرارداد اعلام می‌گردد، قرارداد اعتبار دارد.
  • وظایف طرف اول، سرمایه گذاری، تعیین نوع مهارت‌ها و منبع آموزشی بر طبق نظر، ناظر قرارد صورت می‌گیرد.
  • وظایف طرف دوم، تبلیغات گسترده جهت اطلاع رسانی، تنظیم زمان بندی کلاس ها، انتخاب مدرسین با تجربه، ایجاد تجهیزات لازم و کافی و مکان مناسب، برگزاری آزمون الکترونیکی برای تدریس بر طبق نظر ناظر قرارد ناظر، نظارت بر کلیه کارها مانند فضای آموزشی، مدرسین، امکانات و کارهای انجام شده توسط نفر اول و دوم مبلغ قرارداد، مبلغ دریافتی به ازای هر نفر مشخص می‌شود.جمع کل و سود نیز مشخص می‌شود. همین طور سهم طرف اول و طرف دوم نیز مشخص می‌گردد. فسخ قرارداد، اگر هر یک از طرفین قرارداد به تعهدات خود عمل نکنند قرارداد فسخ می‌شود.

 

موضوع و اهداف قرار داد

نوشتن قرارداد می‌تواند سرنوشت یک شرکت و یا آموزشگاه را تغییر دهد. اولین قدم در نوشتن قرارداد موضوع و اهداف قرارداد است. موضوع و اهداف قرارداد دسته‌های متفاوتی دارد. هر قرارداد بعد از مذاکرات اولیه بسته می‌شود. تنظیم قرارداد به عهده قرارداد کار است. قرارداد کار کسی است که در قبال تنظیم قرارداد مزدی را دریافت می‌کند و می‌داند نمونه قراداد آموزشگاه به چه صورت است؟ در کل سه نوع قرارداد داریم. قرارداد غیر دائمی، قرارداد با مدت موقت، قرارداد برای انجام کارهای معین، در تمامی قرارداد‌ها دو طرف داریم که هر طرف تعهداتی را در قرارداد امضاء می‌کنند.

 

چرا قراردادها باید نوشته می‌شوند؟

در هر کاری که دو یا چند نفر برای انجام آن اقدام می‌کنند، یک سری وظایف و تعهداتی وجود دارد که میان افراد تقسیم می‌شود. برای این که افراد دچار شبهه نشوند و کار آنها به مراحل قضایی نکشد قراردادها نوشته می‌شود. این گونه همه افراد وظایف خود را به درستی می دانند و ملزم به انجام آن هستند. قرادادها باید توسط افراد، با تجربه کافی نوشته شود تا مشکلی به وجود نیاید. هر قرارداد بسته به نوع آن بندهابی متفاوتی دارد که باید توسط فرد با تجربه نوشته شود. زیرا قرارداد یک سند حقوقی محسوب می‌شود.

 

تعهدات آموزشگاه

آموزشگاه یک سری وظیفه نسبت به کارآموزان خود دارد. اولین وظیفه آن ایجاد علاقه برای کارآموز می‌باشد. معلم نقش مهمی در علاقه کارآموز دارد. فن بیان، طرز پوشش، نظافت و پاگیزگی در جلب توجه کارآموز تاثیر گذار است. دومین تعهد آموزشگاه فراگیری درست مطالب آموزش داده شده است. برای این که کارآموز بتواند همه مطالب را به خاطر بسپارد در ابتدای کلاس باید بر روی مبحث قبلی مرور انجام شود و سوالاتی درباره آن مطرح گردد و در پایان نیز باید سولاتی درباره درس جدید مطرح شود تا کارآموز مجبور به تلاش برای یادگیری گردد. تعدادی از این تعهدات از طرف آموزش و پرورش تعیین می‌شود.

نمونه قراداد آموزشگاه به چه صورت است؟

آیا راهی برای یادگیری بهتر کارآموزان هست؟

باید دانست که همه دانش آموزان به یک صورت استعداد ندارند و نمی‌توان آنها را با هم مقایسه کرد. اما هر کارآموز می‌تواند بهترین خود باشد و در هر کار ی که استعداد دارد به بهترین تبدیل شود. کافی است بعد از شناسایی استعداد در همان رشته اقدام به فعالیت کند. آموزشگاه نیز با انجام یک سری از کارها می‌تواند در یادگیری بهتر کمک کند. معلم هم نقش بسیار مهمی د این مسئله دارد. اولین گام در یادگیری ارتباط موثر معلم با کارآموز است. معلم این گونه می‌تواند کارآموز را آماده کند تا مطالب را به خوبی فرا گیرد. کارآموزان با ارتباط موثر معلم دیگر استرس نخواهند داشت و همین باعث پیشرفت آنان می‌گردد.

 

طرح‌های آموزشگاه برای یادگیری بهتر کارآموزان

با انجام یک سری از کارهایی که خیلی ساده صورت می‌گیرد می‌توان یادگیری کارآموزان را بسیار بالا برد و استعداد آنها را شناسایی کرد. 

  • تشویق کارآموزان یکی از بهترین راه کارهای است که کارآموزان را به تلاش بیشتر وادار می‌کند.
  • تنوع در تدریس، به این معنا که معلم از راه‌های مختلف به کارآموزان آموزش بدهد. مثلا از کارگاه‌ها و کارهای عملی و یا کارهای گروهی کمک بگیرد و خود تنها متکلم وحده نباشد.
  • جذاب کردن کلاس درس با استفاده از وسایل مختلف آموزشی مانند کاردستی ها، کتاب‌های قصه که در یادگیری بسیار کمک می‌کند. 
  • برنامه ریزی دقیق برای کارآموزان، این گونه کارآموزان می‌دانند در هر ساعتی باید چه کاری انجام دهند و یادگیری بهتر می‌شود.
  • ایجاد محیطی آرام و شاد برای کارآموزان، در این روش کارآموزان سرشار از شوق و اشتیاق شده و یادگیری بهتری دارند.
  • استفاده از تکنیک بازی برای یادگیری بهتر کارآموزان دادن تکالیف جذاب به کارآموزان که منجر به به یادگیری درست درس شود.
  • ایجاد ارتباط صحیح با والدین و دادن مسئولیت در یادگیری کارآموزان به والدین        

 

تدریس خصوصی

بهترین راه شکوفایی استعداد تدریس خصوصی است. در تدریس خصوصی همه مباحث از پایه تکرار شده و سرعت آموزش بسیار بالاست. اما تدریس خصوصی باید کنار بهترین مدرسین صورت گیرد تا بهترین نتیجه را بدهد. شاید می‌پرسید چگونه بهترین مدرسین را کنار خود داشته باشید؟ کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و بهترین‌ها را در کنار خود داشته باشید. فرقی نمی‌کند در کجای کشور زندگی می‌کنید و یا چه زمانی را برای یادگیری انتخاب کرده اید، سایت بلدیاب بهترین مدرسین را به شما معرفی می‌کند. با ثبت نام در سایت بلدیاب آینده خود را تضمین کنید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    12:44       1399/06/26
  • تعداد بازدید :
    2182
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

نمونه قرارداد آموزشگاه علمی

قرارداد آموزشگاه ها

قرارداد آموزشگاه ها

موضوع و اهداف قرارداد

طرفین قرارداد

تعهدات آموزشگاه


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.