تبلیغات
شما

شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی

شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی

شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی چگونه است؟ فعالیت در زمینه تدریس خصوصی نیاز به مجوز رسمی ندارد. اگر شما می‌خواهید به عنوان یک مدرس و یا استاد در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید مجوز تدریس نیاز ندارید و در هر زمان می‌توانید فعالیت خودتان را شروع کنید. اما اگر به صورت رسمی می‌خواهید آموزشگاه تدریس خصوصی داشته باشید باید مجوزهای لازم را کسب نمایید. اما اگر شما معلم خصوصی هستید و در نظر دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید می‌توانید به سایت بلدیاب مراجعه کنید و ثبت نام کنید و این گونه شاگرد جذب کنید. این کار نیاز به مجوز تدریس ندارد. ساده‌ترین راه ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت بلدیاب است. می‌توانید تبلغات انجام دهید و خودتان را معرفی کنید ولی این کار کمی قدیمی شده. در هر حال شما نیاز به مجوز ندارید. آموزش و پرورش برای تدریس خصوصی منعی قائل نشده است و شما راحت می‌توانید به تدریس بپردازید.

 

نکاتی برای تدریس خصوصی

شاید تدریس خصوصی نیاز به مجوز تدریس نداشته باشد، ولی باید نکاتی در آن رعایت شود. به عنوان مثال تا حرفه ای شدن هزینه کلاس‌ها را کم کنید. به پوشش و ظاهر خود خود اهمیت دهید. رعایت نزاکت مخصوصا برای افرادی که نمی‌شناسید خیلی مهم است. انتخاب محل مناسب برای تدریس اگر طرف مقابل را نمی‌شناسید سعی کنید آموزشگاه را انتخاب کنید. اگر قصد تدریس دارید از همین الان شروع کنید و با ثبت آگهی تدریس خصوصی در سایت بلدیاب شروع به جذب شاگرد نمایید. با این کار تبلیغ خود را شروع کنید.

 

قوانین تدریس خصوصی برای اساتید

  • باید والدین را در جریان جلسه به جلسه دانش آموزنشان قرار دهید تا از پیشرفت او مطلع باشند. مثلا اگر مدرس درس ریاضی هستید هر جلسه به خانواده مبحثی را که تدریس کرده اید را گزارش می‌دهید. سایت بلدیاب بهترین اساتید را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • آزمون‌های دوره ای برای شاگرد خصوصی، در هر سه تا چهار جلسه باید که آزمون دوره ای از دانش آموز گرفته شود تا اشکلات به طور کامل بر طرف گردد. 
  • مرور مباحث، در هر جلسه باید مباحث قبلی مرور شود. 
  • آراستگی ظاهری، یک مدرس همیشه باید آراسته و منظم باشد. 

 

آزمون‌های دوره ای از دانش آموزان خصوصی

برای اینکه از تدریس خود مطمئن شوید و تاثیر آن را بر روی دانش آموز ببینید و همین طور پیشرفت دانش آموز را زیر نظر داشته باشید و در کل تدریس موثری داشته باشید کافی است در ابتدای هر جلسه آزمونی از جلسات پیش برگزار کنید. نتیجه این آزمون‌ها را حتما به خانواده‌ها گزارش کرده تا در روند پیشرفت دانش آموزان باشند. سایت بلدیاب بهترین سایت برای معرفی اساتید خصوصی است با توجه به کاربد پسند بودن این سایت اساتید خصوصی می‌توانند به راحتی شاگرد داشته باشند. کافی است در سایت بلدیاب ثبت نام کنید تا به همه کاربران این سایت معرفی شوید. دانش آموزان نیز با ثبت نام در سایت تدریس خصوصی می‌توانند بهترین اساتید را در کنار خود داشته باشند.سایت بلدیاب بهترین سایت تدریس خصوصی است که شما می‌توانید در آن ثبت نام کنید.

 

آزمون‌های مدرسه

معیار اصلی پیشرفت دانش آموزان همان آزمون‌های مدرسه است. در اصل معلم خصوصی باید به گونه ای تدریس کند که دانش آموز بهترین نمرات را در امتحانات مدرسه بدست آورد. در بعضی مواقع اساتید فراتر از کتاب تدریس می‌کنند و تمرکز خود را از روی موضوعات اصلی بر می‌دارند و این موضوع باعث پیشرفت دانش آموز نمی‌شود. یک مدرس خصوصی باید هنگام با کتاب‌های درسی، اما فراتر از آن تدریس کند تا دانش آموز مطالب را درک کرده و هر گونه سوالی را پاسخ دهد. 

شرایط گرفتن مجوز تدریس خصوصی

جلسه قبل در هر جلسه بررسی شود

برای این که دانش آموز بر مباحث مسلط شود بهتر است در ابتدای هر جلسه بر روی مبحث قبلی مروری انجام شود. حتی در جلسه اول با یک مرور ساده بر مباحث گذشته می‌توان دریافت که سطح دانش آموز چگونه است و تدریس را از بر طرف کردن نقاط ضعف انجام داد تا بهتر نتیجه گرفت. مرور درس در ابتدای جلسه باعث بر طرف شدن اشکلات و قوی شدن دانش آموز د مباحث می‌گردد. در واقع تمام جلسات در تدریس خصوصی به یک دیگر مرتبط است و اگر در جلسه ای ضعف باشد حتما جلسات بعدی بازده هی خوبی نخواهد داشت. با مرور جلسات گذشته در ابتدای هر جلسه می‌توان از بروز این مشکل جلوگیری نمود. 

 

برنامه ریزی دقیق برای دانش آموز

بعد از اینکه معلم سطح دانش آموز را مشخص کرد باید برنامه دقیقی برای او در نظر بگیرد و او را به خانواده دانش آموز نیز ارائه دهد. با این کار تعداد جلسات لازم برای دانش آموز مشخص می‌شود و دانش آموز هدفمند جلو می‌رود. این برنامه با ثبت نام در سایت تدریس خصوصی و گرفتن معلم خصوصی برای دانش آموز به دست آن می‌رسد که عامل اصلی پیشرفت دانش آموز است.

 

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی یکی از بهترین و برگزیده‌ترین شغل هاست که به صورت تمام وقت و یا پاره وقت می‌توان کار کرد و از آن در آمد داشت. سایت بلدیاب بهترین گزینه برای معرفی اساتید خصوصی به دانش آموزان در سراسر کشور است. این سایت بسیار کاربرپسند بوده و می‌تواند شما را به دانش آموزان سراسر کشور معرفی کند. پس فرصت را از دست ندهید و با ثبت آگهی تدریس خصوصی خود در سایت بلدیاب به معرفی خود در سراسر کشور بپردازید. همین الان ثبت نام کنید. تا کارشناسان تیم بلدیاب با شما تماس بگیرند.

لینک ثبت نام سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:34       1399/08/13
  • تعداد بازدید :
    2841
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

ثبت آگهی تدریس خصوصی

ثبت نام درسایت تدریس خصوصی

مجوز تدریس


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.