تبلیغات
شما

نکات مهم تدریس خصوصی آیلتس

نکات مهم تدریس خصوصی آیلتس

اگر به فکر مهاجرت و یا تحصیل در کشورهای توسعه یافته هستید; اولین نیاز شما آموختن و تسلط به زبان انگلیسی است. ولی سوالی که ابتدا; به ذهن خطور می‌کند این است که چگونه و در چه سطحی باید زبان انگلیسی را بیاموزم؟ مدرک و یا قبولی در آزمون خاصی لازم است؟ معروف‌ترین و پر مخاطب‌ترین آزمونهای زبان انگلیسی; آزمون آیلتس و تافل است. می‌توان گفت تمام مدرسان زبان انگلیسی; قادر به تدریس این دو نوع آزمون نیستند و باید حتما به صورت تخصصی بر روند تدریس و آزمون این دو آزمون; اشراف و مهارت لازم را داشته باشند. اگر مدرس زبان انگلیسی هستید حتما نکات مهم تدریس خصوصی آیلتس را; که در ادامه ذکر می‌شود مطالعه نمائید. همچنین اگر می‌خواهید کلاس تدریس خصوصی آیلتس ثبت نام کنید; با ما تا آخر مطلب همراه باشید. 

آزمون آیلتس چیست و چه کاربردی دارد؟

آزمون آیلتس یکی از آزمونهای زبان انگلیسی در سطح بین المللی است که برای سنجش میزان تسلط به زبان انگلیسی برای افرادی که قصد مهاجرت، کار و زندگی در کشورهای وابسته به این زبان را دارند در کل کشورها برگزار می‌شود. آیلتس مخفف کلمه‌ی ( International English Language Testing System IELTS:) است. آیلتس آکادمیک مخصوص افرادی است که برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی و آمریکایی سفر می‌کنند و آیلتس جنرال برای کسانی است که به هر دلیلی قصد مهاجرت به آن کشورها را دارند. این آزمون شامل بخش‌های مهارت Listening، مهارت Reading، مهارت Writing، مهارت Speaking می‌باشد. برای موفقیت در این آزمون نیاز هست ابتدا سطح توانایی و مهارت خود را در زبان انگلیسی به Intermediate ( متوسط ) برسانید. اگر کمتر از یک سال برای شرکت در این آزمون وقت دارید پس بهتر است فکر کلاسهای عمومی را دور بیندازید و به دنبال کلاس خصوصی باشید.

 

برای شما چه سبک تدریس آیلتس مناسب است؟

با توجه به هزینه‌ی بالا برای شرکت در آزمون آیلتس، هرگاه تصمیم خود را برای شرکت در این آزمون نهایی کردید، مشخص کنید که چقدر زمان لازم دارید و سطح زبان انگلیسی شما چقدر است. اگر فرصت و وقت زیادی در حدود 2 الی 3 سال دارید پس بهتر است کلاسهای ترمیک و عمومی را شرکت کنید ولی اگر کمتر از یک سال می‌خواهید در این آزمون شرکت کنید و موفق شوید پس حدودا 9 الی 6 ماه به صورت فشرده کلاس خصوصی آیلتس را مدنظر داشته باشید.

به یاد داشته باشید اگر هدفتان کلاس تدریس خصوصی برای زمان کم است پس مستلزم پشتکار و تکرار و تمرین زیاد از طرف شما می‌باشد. همچنین هر معلم خصوصی در یک جلسه تدریس به 3 الی 4 ساعت وقت احتیاج دارد. تدریس آیلتس بسیار تخصصی است و از توانایی هر معلم خصوصی زبان انگلیسی خارج است. آموزش و پرورش از سال ششم شروع به تدریس زبان در مدارس کرده است. می‌توان از سنین پایین‌تر زبان را برای دانش آموزان شروع کنیم.

 

کلاس تدریس خصوصی آیلتس

همشهریان ساکن اصفهان که پر مشغله هستند و به راحتی نمی‌توانند در هر روز یا ساعتی در هفته در آموزشگاه IELTS در اصفهان ثبت نام کنند یا فرصت زیادی برایشان تا موعد آزمون نمانده بهتر است تدریس خصوصی آیلتس اصفهان را مد نظر قرار دهند. در کلاس خصوصی با هر سطح از زبان که باشید مدرس می‌تواند با توجه به توانایی‌های شما تدریسش را انجام دهد. شما با معلم خصوصی در ارتباط تنگاتنگ هستید و هر چند بار که لازم باشد یک مطلب یا تمرین برای شما تکرار می‌شود.

 

تدریس خصوصی آیلتس

تنظیم برنامه‌ی کلاسی خصوصی با هماهنگی شما و مدرس تان انجام می‌شود. در کلاس احتمال حواس پرتی برایتان کمتر می‌شود تمرکز بر روی مطالب بسیار بالا می‌رود. به یاد داشته باشید اگر بعد از قبولی در آزمون آیلتس نتوانستید به خارج از کشور سفر کنید، بهترین راه برای مرور آنچه خوانده اید این است که مدرس آیلتس در اصفهان برای کلاس‌های خصوصی باشید. این کار برایتان هم کسب درآمد است و هم تمام مطالبی که خوانده اید را چندین بار تکرار می‌کنید.

 

کلاس آیلتس به صورت عمومی

فرصت چند ساله برای آزمون و هزینه‌ی زیاد تدریس خصوصی آیلتس در اصفهان; به این نتیجه می‌رسید که در کلاسهای نیمه خصوصی و یا عمومی به صورت ترمیک شرکت کنید. در کلاسهای عمومی; نه تنها شما از مدرس زبان انگلیسی را فرامی گیرید; بلکه از همکلاسی‌ها هم نکات مفید و حتی لهجه‌های متفاوتی هم می‌شنوید. صحبت کردن و درک مطلب; از طریق گوش دادن برایتان در این کلاسها اتفاق می‌افتد. اما در این کلاسها; شاگردان با چندین سطح از زبان انگلیسی حضور دارند و ممکن است; این نکته برایتان جالب نباشد. پس حتما قبل از انتخاب کلاس; آزمون تعیین سطح در آموزشگاه IELTS در اصفهان را; در برنامه خود قرار دهید. در کلاسهای گروهی اگر انتخاب درست و صحیحی; در مورد آموزشگاه و مدرس آیلتس در اصفهان را نداشته باشید; ممکن است در صورت عدم رضایت نتوانید درخواست برگشت شهریه‌ی آن ترم را از آموزشگاه داشته باشید.

 

توافقات مالی در برگزاری کلاس خصوصی

شهریه و هزینه کلاس آیلتس به صورت عمومی و خصوصی تقریبا یکسان است. تفاوتشان در این است که زمان پرداخت و مدت زمان برگزاری کلاس به چه صورت است. نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل با آیلتس قابل مقایسه نیست. این نکته لازم است که بگوئیم، مدرسان خبره آیلتس اصفهان خود بالاترین Over Band Score در آزمون آیلتس هستند. اگر چنین نباشد به زبان آموز خود نمی‌تواند راهنمایی‌های لازم برای شرکت در این آزمون مهم را یاد بدهد. پس اگر به فکر معلم خصوصی هستید بهترین را برگزینید. به شرایط ارائه شده جهت پرداخت شهریه توسط مدرسان که در پروفایلشان ذکر شده کامل توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید به صورت نقد یا اقساط شهریه را پرداخت کنید حتما در پایان جلسه اول زمانی را برای مذاکرات با مدرستان پیش بینی کنید.

تدریس خصوصی

یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان تدریس خصوصی است. بسیاری از افراد در یادگیری زمان عجله دارند و یا تایم زیادی ندارند. بنابراین تدریس خصوصی بهترین گزینه است تا بتوان در کمترین زمان بهترین نتیجه را گرفت. اما مدرس بسیار مهم است. اگر می‌خواهید بهترین مدرسین را در اختیار داشته باشید به سایت بلدیاب مراجعه کنید. با ثبت نام در سایت بلدیاب در هر جای کشور که هستید به بهترین مدرسین دسترسی خواهید داشت. سایت بلدیاب با سالها تجربه بهترین‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:09       1400/01/17
  • تعداد بازدید :
    809
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی آیلتس

تدریس آیلتس

تدریس خصوصی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.