تبلیغات
شما

چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم؟

چگونه شاگرد خصوصی جذب کنیم؟

اگر به تازگی گام در عرضه آموزش و به خصوص تدریس خصوصی گذاشته اید، مهمترین دغدغه شما به عنوان یک مدرس، حتما" جذب شاگر و نحوه جذب شاگرد می باشد.راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که در اینجا به صورت مختصر درباره آنها صحبت می‌کنیم.امیدواریم در آخر جواب خوبی برای سوال خود داشته باشید.

با مقالات آموزشی بلدیاب همراه باشید

 

از خودتان شروع کنید

مهارت‌های تدریس در زندگی هر کسی می‌تواند کارامد باشد؛ بنابراین برای همه‌ی ما لازم است بدانیم چگونه تدریس کنیم. اگر احساس می‌کنید در برقراری ارتباط، رساندن منظورتان به دیگران، یا مطرح‌ کردن خواسته‌هایتان به گونه‌ای که مورد توجه واقع شوند مشکل دارید،این مشکلات را برطرف کنید. تسلط خودرا در دروسی که ارائه می‌دهید بالا ببرید و از روش‌های تدریس جذاب استفاده کنید. به این طریق شما میتوانید شاگردانتان را برای خود حفظ کنید و آنها برای جلسات بعدی باز با شما تماس بگیرند.

 

از شاگردانتان استفاده کنید

هیچ تبلیغی به اندازه تبلیغ دهان به دهان نمیتواند برای شما کار آمد باشد.از شاگردانتان بخواهید شما را به دوستانشان که نیاز به تدریس خصوصی دارند معرفی کنند.که البته شرط نتیجه گرفتن از این روش رعایت مورد قبل یعنی ارائه تدرس خوب می‌باشد.

 

ارتباط شبکه‌ای داشته باشید

یکی از راهکار‌های مناسب برای جذب شاگرد خصوصی این است که با سایر همکارانتان در این زمینه، همکاری داشته باشید و از تجربیات آنها در این زمینه استفاده کنید.

در کانال‌ها و گروهای معرفی اساتید خصوصی عضو شوید و حضور فعال داشته باشید.همچنین عضویت در صفحات اینستاگرام که در این ضمینه فعالیت میکنند میتواند در جذب شاگرد برای شما بسیار مؤثر باشد.

 

تراکت پخش کنید

پخش کردن تراکت اگرچه شاید روش قدیمی به نظر برسد؛ اما هنوز کارآیی دارد. البته برای نوشتن تراکت تبلیغلتی تدریس خصوصی، حتما اول یک متن تبلیغاتی خوب تهیه کنید. چرا که نوشتن یک متن تبلیغاتی درست می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.در پخش تراکت موضوع مهم محل مناسب توزیع است. هدفمند تراکت‌های خودرا پخش کنید ، مثلا نزدیک مدارس و دانشگاها و در ساعات تعطیلی دانش آموزان.

 

با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید

این روش میتواند برای شما مؤثر باشد مخصوصا اگر تازه کار هستید و لی نمیتوانید انتظار کسب درآمد زیادی از این روش داشته باشید.چون درصد زیادی از حق تدریس خودرا باید به آموزشگاه بپردازید.

 

تبلیغ در روزنامه‌ها و مجلات 

در روزنامه، مجلات و نیازمندی‌ها هم میتواتنید تبلیغ کنید و شاگرد جذب نمائید ولی هزینه‌های گذاف آن ممکن است برای شما اصلا صرفه نباشد و یا سود بسیار ناچیزی عایدتان شود.

 

از سایت‌های معرفی اساتید خصوصی کمک بگیرید

امروزه با گسترش استفاده قشرهای مختلف از اینترنت بهترین راه جذب شاگرد، استفاده از وب سایت‌های معرفی اساتید خصوصی است. شما به این طرق با طیف گسترده مخاطبین هدف خود روبرو خواهید شد. مخاطبینی که خود به دنبال معلم خصوصی هستند و از طرق جست و جو در اینترنت شما را به راحتی پیدا خواهند کرد.

 

 اگر تصمیم جدی برای تدریس خصوصی و کسب درآمد از این کار را دارید همین امروز در سایت بلدیاب ثبت نام کنید.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:12       1397/09/06
  • تعداد بازدید :
    5573
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

جذب شاگرد

تدریس خصوصی

تدریس

معلم خصوصی




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.