تبلیغات
شما

دوره‌های آموزشی آنلاین در آموزشگاه‌ها

دوره‌های آموزشی آنلاین در آموزشگاه‌ها

آموزش آنلاین پدیده‌ای نو است و هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته است. در دوره‌های آموزشی آنلاین محدودیت‌هایی که در شیوه تدریس سنتی وجود دارد برطرف شده است. برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین فرصتی برای آموزش همه در هر مکان و هر شرایطی را ایجاد کرده است.

برگزاری دوره‌های آنلاین در آموزشگاه‌ها باعث شده است ﻋﻼوه ﺑﺮ رﻓﻊ محدودیت‌ها، محرومیت‌ها را ﻧﯿﺰ برطرف شود. دوره‌های آموزشی آنلاین در ﻫﺮ زﻣﺎن و در ﻫﺮ ﻣﮑﺎن امکان برگزاری دارد و این بسیاری از مشکلات و محدودیت‌هایی که افراد برای یادگیری دارند را از بین برده است. روش آموزش آنلاین رشد سریع از زمان پیدایش داشته است و افراد بسیاری علاقه‌مند هستند تا از این روش یادگیری خود را افزایش دهند. دلایل بسیاری برای رشد روش آموزش آنلاین وجود دارد که می‌توان ازجمله مهم‌ترین ﻋﻠﻞ رﺷﺪ و ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﯾﻦ ﺷﯿﻮه ﻧﻮﯾﻦ در ﺗﻮﺳﻌﻪ آﻣﻮزش و ﯾﺎدﮔﯿﺮی را صرفه‌جویی در زﻣﺎن، ﮐﺎﻫﺶ هزینه‌ها، ﺗﺒﺪﯾﻞ آﻣﻮزش ﺳﻨﺘﯽ ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﯿﺮی به شیوه‌ای مدرن باانگیزه و اﻓﺰاﯾﺶ ﮐﺎراﯾﯽ عنوان کرد.

مزایای دوره‌های آموزشی آنلاین

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا آموزشگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها برگزاری کلاس‌های آموزشی را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهند چون در این شرایط دانشگاه یا مؤسسات آموزشی نمی‌توانند به شکل حضوری برگزاری کلاس‌ها را انجام دهند. یکی دیگر از مزایای کلاس‌های آنلاین را می‌توان تدریس خصوصی آنلاین دانست. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با اساتید برتر در هرکجا که هستید از آموزش آنلاین بهره ببرید.

دسترسی به آموزش‌ها و اساتید موردنظر در دوره‌های آموزشی آنلاین

افراد بنا به علاقه خود به دنبال یادگیری و پیدا کردن مهارت‌های متعدد هستند. کسب درامد و بالا بردن مهارت‌های تخصصی امروزه برای پیدا کردن شغل امری ضروری است. آموزشگاه‌های بسیاری برای این منظور تأسیس‌شده‌اند. یافتن اساتید برتر و آموزشگاه‌هایی با تخصص کافی درزمینهٔ موردنظر کاری دشوار است. میزان مهارت مدرس، هزینه گزاف که برای آن طلب می‌کنند، شرکت به‌صورت منظم در دوره‌های آموزشی می‌تواند از مواردی باشد که پیش روی شماست.

دوره‌های آموزشی آنلاین

مشکلات رفت و آمد، تنظیم کردن زمان کلاس با دیگر کارهای افراد، در دسترس نبودن متخصص‌های یک رشته خاص در شهرهای کوچک از محدودیت‌هاست که برای دوره‌های آموزشی موجود در آموزشگاه‌ها می‌توان نام برد. در دوره‌های آموزشی آموزشگاه فضایی رقابتی و چند سلیقه‌ای حاکم است که در بسیاری از موارد از شوق و اشتیاق افراد را کاسته و یا حتی از پیشرفت و کسب موفقیت بیشتر آن جلوگیری به عمل می‌آورد. شما می‌توانید با  شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین بسیاری از محدودیت‌هایی که در دوره‌های آموزشی معمولی وجود دارد را برای خود رفع کنید. دوره‌های آموزش آنلاین که مطابق با توانایی شما و ارائه سرفصل‌هایی متناسب با علایق و خواسته‌های شما باشد می‌تواند بسیاری از نیازهای آموزش و یادگیری شما را به خوبی مرتفع سازد.

هزینه کم دوره‌های آموزشی آنلاین

شاید شما هم تجربه شرکت در دوره‌های آموزشی سنتی را داشته باشید. هزینه‌های گزاف و بازدهی کم در این کلاس‌ها باعث می‌شود افراد از یادگیری دلسرد شوند. دوره‌های آنلاین در آموزشگاه‌ها برگزار می‌شوند. بعضی از این دوره‌ها به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد. می‌توانید در برخی از سایت‌ها اساتید مجربی برای آموزش پیدا کنید و از مزیت تدریس خصوصی آنلاین با هزینه چندین برابر کمتر نسبت به کلاس‌های خصوصی که به‌صورت حضوری وجود دارند و استفاده بهینه را داشته باشید. شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین آموزشگاه‌ها بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به پرداخت هزینه بالا نداشته باشند. چراکه در دوره‌های آموزشی آنلاین محدودیتی در تعداد شرکت‌کنندگان وجود ندارد و هر محتوای آموزشی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد، می‌تواند بارها مورداستفاده قرار گیرد. بنابراین هزینه تشکیل دوره پایین آمده و دوره‌های آموزشی آنلاین معمولاً ارزان‌تر از کلاس‌های حضوری خواهند بود.

استفاده از دوره‌های آموزشی آنلاین در هر زمان

یکی از مزیت‌هایی قابل توجه که در دوره‌های آنلاین در آموزشگاه‌ها وجود دارد، برگزاری این جلسات در زمان دلخواه شماست. بعضی از آموزشگاه‌ها دوره‌های آموزش آنلاین را به‌صورت ویدئوهای از پیش ضبط‌شده ارائه می‌دهند. شرکت در دوره‌های آنلاین این امکان را به شما خواهد داد تا ساعت شرکت در کلاس را با توجه به برنامه روزانه خود، انتخاب نمایید و برای مراجعه به کلاس محدودیت مکانی نداشته باشید و هرکجا که باشید می‌توانید از محتوای دوره‌ها استفاده کنید. بنابراین دیگر نیازی نیست برای کسب علم و مهارت از تفریحات یا حتی کار و زمان ورزش خود صرف‌نظر کنید.

اعتبار مدرک دورهای آموزشی آنلاین

این دوره‌های آموزشی درصورتی‌که در آموزشگاه معتبر برگزار شوند; مدارک بااعتبار که از طرف آموزشگاه یا مؤسسات ارائه می‌شود را دارا هستند. مدارک و گواهینامه‌هایی که; در دوره‌های آنلاین دریافت می‌کنید، می‌تواند اعتبار رزومه کاری را بسیار بالابرده و یک سابقه قدرتمند; از میزان مهارت شما ارائه دهد.

تدریس خصوصی آنلاین

شما می‌توانید در دوره‌های آموزشی آنلاین در آموزشگاه‌ها; به دنبال تدریس خصوصی آنلاین نیز باشید. مزیت‌هایی که در تدریس خصوصی آنلاین می‌توانید داشته باشید; بسیار گسترده هستند. شما با تحقیق در نظرات افرادی که قبلاً از تدریس معلم خصوصی موردنظر; به‌صورت آنلاین استفاده کرده‌اند می‌توانید بدون واسطه و تبلیغات که فقط برای درآمدزایی استفاده می‌شوند; یک مدرس خوب پیدا کنید. از دیگر نکات مثبت در آموزش آنلاین این است که; کل آموزش مطابق زمان و سلیقه شما اجرا می‌شود.

نکته مهم دیگر  در تدریس خصوصی آنلاین رعایت سرعت آموزش با توانایی و سرعت پیشرفت شما است، در  تدریس خصوصی آنلاین، آموزش شما مطابق با سرعت یادگیری شخص شما انجام می‌گیرد و هرچند بار که بخواهید مدرس مبحث را تکرار می‌کند و با هر سرعتی که بخواهید پیش می‌روید.

جمع‌بندی

امروزه آموزشگاه‌های بسیاری برای جذب مخاطبان از سایر نقاط در کشور; و حتی آموزشگاه‌های بین‌المللی برای ارتباط بهتر با مخاطبین خارج از کشور خود; از دورهای آموزشی آنلاین استفاده می‌کنند. دوره‌های آنلاین در آموزشگاه، مدارس; دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی، تنها راه کمک به آموزش کسانی است که به دلایل مختلف از تحصیل; در محیط‌های آموزشی جامانده‌اند و یا به دنبال شروع و یا تکمیل روند آموزشی خویش; با استفاده از شیوه‌ای جدید هستند.

افراد زیادی به دلیل مشغله‌های کاری و یا نداشتن امکان حضور در دوره‌های آموزشی; نمی‌توانند از آموزش مناسب بهره‌مند شوند. دوره‌های آموزشی آنلاین می‌تواند کمک بزرگی برای افرادی باشد که; علاقه‌مند به یادگیری و کسب دانش و تجربه هستند.

دوره‌های آموزشی آنلاین در سایت بلدیاب به‌عنوان یک بستر آموزشی می‌تواند  افراد را در انجام اهداف آموزشی یاری کند و همچنین با حذف تمام محدودیت‌ها این امکان را فراهم کرده است تا یادگیری‌های فردی و گروهی مرتفع شوند و درعین‌حال رویکردی متفاوت همراه با یادگیری را  در آموزش ایجاد کرده است.

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:12       1400/01/17
  • تعداد بازدید :
    806
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

دوره‌های آموزشی آنلاین

تدریس خصوصی آنلاین

دوره‌های آموزشی


دسته بندی



مطالب آموزشی مرتبط

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.