تبلیغات
شما

راهنمای انتخاب یک معلم خصوصی خوب

راهنمای انتخاب یک معلم خصوصی خوب

استفاده از تدریس خصوصی و معلم خصوصی خوب امروزه ازجمله روش‌هایی است که والدین برای پیشرفت فرزندان خود در نظر می‌گیرند. با تغییر در کتاب‌های درسی و شیوه‌های نوین آموزش بهتر است با استفاده از معلم خصوصی پیشرفت مناسب‌تری را برای تحصیل فرزندان خود فراهم کنید. تدریس خصوصی و استفاده از معلم خصوصی از روش‌های آموزشی است که موجب تأثیر در مورد یادگیری مطالب و عقب‌افتادگی‌های درسی که ممکن است در کلاس درس به خاطر حواس‌پرتی و یا درک نکردن درست مطالب ایجاد شود، کمک می‌کند. تدریس خصوصی سریع‌ترین و مؤثرترین روش، در یادگیری است و باعث بالا رفتن عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان خواهد شد.

ویژگی‌های معلم خصوصی خوب

بسیاری از والدین به خاطر تغییر شیوه‌های آموزشی و یا نداشتن دانش کافی در مورد دروس فرزندان شکایت دارند که به‌تنهایی نمی‌توانند از پس مشکلات تحصیلی  فرزندانشان بربیایند. بسیاری از افراد نیز که مشغول تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر هستند، در بعضی از دروس خود به مشکل برمی‌خورند. یک انتخاب مناسب در این زمان می‌تواند استفاده از معلم خصوصی خوب باشد که یاریگر شما در مشکلات درسی باشد. انتخاب معلم خصوصی خوب و کارآزموده اهمیت بسیار بالایی دارد و با یک شیوه صحیح تدریس می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را برطرف نماید. بسیاری از افراد  در انتخاب معلم خصوصی خوب دچار مشکل می‌شوند. در این صورت بررسی ویژگی‌های زیر در افراد مربوطه به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

سابقه‌ی تدریس و مدارک دانشگاهی

اولین گزینه‌ای که باید برای انتخاب معلم خصوصی خوب ملاک قرار دهید; سابقه تدریس موفق و تخصص در زمینه‌ای است که مورد نظر شماست. ممکن است یک معلم در تدریس یک درس; موفق عمل کرده باشد اما در دروس دیگر; تجربه خوبی نداشته باشد. یکی دیگر از نکاتی که باید برای انتخاب معلم خصوصی خوب; در نظر بگیرید و از اهمیت بالایی برخوردار است; مقطع تحصیلی معلم است که باید به آن توجه شود. سابقه آموزش در آموزشگاه; نیز مهم است. معمولاً آموزشگاه‌های موفق معلمان نمونه و خوب انتخاب می‌کنند و سنجش‌های دقیقی انجام می‌دهند; تا بتوانند بهترین اساتید را جذب کنند تا افرادی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند رضایت داشته باشند.

معلم خصوصی خوب

انتخاب معلمان باتجربه ممکن است هزینه‌ی بیشتری نسبت به سایر معلمان داشته باشند زیرا تجربه آن‌ها باعث می‌شود شما زودتر به نتیجه مطلوب برسید و تعداد جلسات کمتری را برای یادگیری صرف کنید. یکی از مسائلی مهم دیگر که باید در نظر گرفت  بررسی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان قبلی است که با این معلم کلاس داشته‌اند. اگر بتوانید با شاگردان قبلی وی در ارتباط می‌توانید عملکرد آن را بسنجید.

بررسی سطح دانش‌آموز

یکی از ویژگی‌هایی که یک معلم خصوصی خوب دارد، این است که در جلسات اول سطح دانش‌آموز را بررسی می‌کنند و با توجه به آن برنامه‌ی درسی را مختص به او تنظیم می‌کنند. یک معلم خصوصی خوب با توجه به سطح علمی دانش‌آموز مشخص می‌کنند چند جلسه برای وی نیاز است تا به اهدافی که دارند برسند. تعیین سطح علمی دانش آموز بسیار مهم است زیرا بعضی از اساتید برای دانش آموزان تیزهوش تدریس می‌کند. در این صورت انتخاب چنین معلمی شاید تأثیرگذاری دلخواه را برای دانش آموزان معمولی نداشته باشد. درصورتی‌که اهداف و انتظارات خود را تعیین کنید بهتر می‌توانید معلم خصوصی متناسب با خواسته‌های خود پیدا کنید.

تسلط کامل به موضوع تدریس

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توان برای یک معلم خصوصی خوب بیان کرد; تسلط به موضوع است. هنگام تدریس، معلم باید کاملاً به موضوع واقف باشد; تا بتواند بابیان کامل و درست موضوع  موجب درک کامل شاگرد از درس شود.

تشویق شاگردان

یک معلم خوب می‌داند که یکی از راه‌هایی که می‌تواند دانش آموز را با خود همراه کند تشویق او است. بهتر است شاگردان خود را به‌موقع تشویق کنید؛ مثلاً زمانی که شاگردتان تمرین‌هایش را به‌خوبی انجام داده است یا سؤالاتی که از او می‌پرسید را در کمترین زمان ممکن و درست پاسخ می‌دهد باید او را تشویق کنید. با تشویق شاگردان انگیزه‌ای ایجاد می‌کنید تا دوباره کار خوبی را که انجام داده است را  تکرار کند. نتیجه خوبی که از این اتفاق میافتد اشتیاق فرد برای یادگیری است. در کنار تشویق دانش آموز در صورت لزوم جریمه‌هایی را نیز برای او در نظر بگیرید.

استفاده بهینه از وقت کلاس

یک معلم خصوصی باید بداند وقت در این کلاس بسیار کم است. پس برای انتقال مطالب; باید وقت را در نظر گرفت. پس بهتر است به‌جای اینکه به مسائل حاشیه‌ای بپردازد; باید به‌طور منظم برای تدریس وقت بگذارد. تسلط بر موضوعی که در آن جلسه; باید تدریس شود و استفاده از کتاب و جزوه‌های مناسب; بسیار مهم است. بهتر است در کلاس تدریس خصوصی; معلم به‌اندازه کافی تسلط داشته باشد و وقت کلاس را بیهوده صرف نکند. رعایت این نکات ساده; میزان رضایت شاگرد را بسیار بالا خواهد برد.

مزایای انتخاب بدون واسطه معلم خصوصی از سایت تدریس خصوصی بلدیاب

باوجود مزایای زیادی که تدریس خصوصی دارد بسیاری از خانواده‌ها به دلیل هزینه‌های سنگین  و گزاف این نوع تدریس مجبور می‌شوند  از انتخاب این گزینه اجتناب ‌کنند. در سایت بلدیاب شما می‌توانید با هزینه‌ای به‌مراتب کمتر از اساتید برتر برای تدریس خصوصی استفاده کنید و دیگران نگران تحمیل هزینه نباشید.

در سایت بلدیاب شما می‌توانید با اساتید مجرب کلاس داشته باشید. ما در بلدیاب تلاش کرده‌ایم تا افرادی را انتخاب کنیم که سابقه تدریس مناسب، مدرک معتبر و رشته‌ی تحصیلی خوب تحصیل‌کرده باشند. یک معلم خصوصی خوب در دوران تحصیل موفق است  و در دانشگاه خوب و در یک رشته مناسب تحصیل کرده است. بهتر است با اساتید کلاس خصوصی هماهنگ کرد که خود ایشان در یک دانشگاه خوب درس خوانده باشند. در سایت بلدیاب تدریس شما می‌توانید از اساتید با مدرک تحصیلی مرتبط و باسابقه کاری مناسب در رشته موردنظر استفاده کنید.

برای اینکه از کار تدریس خصوصی افراد در سایت مطمئن شوید; می‌توانید از نظرات شاگردهای قبلی استفاده کنید. افرادی که از آموزش‌های این استاد; استفاده کرده‌اند نظر خود را به‌درستی و بدون غلو در سایت قرار داده‌اند. با خواندن نظرات; می‌توانید مطمئن شود که نحوه تدریس این استاد برای شما مناسب است و کیفیت کار او را بررسی کنید.

 توضیحات مرتبط باسابقه و مدارک تحصیلی ارائه‌شده توسط اساتید; هم گزینه‌ای مناسب است که می‌توانند شما را در انتخاب یک معلم خصوصی خوب راهنمایی کنند. همچنین والدین; می‌توانند بر روند کار معلم نظارت داشته باشند; و با او در ارتباط باشند و از پیشرفت تحصیلی فرزند خود مطلع شوند.

جمع‌بندی

سایت بلدیاب با اساتید برتر و باسابقه در زمینه تدریس خصوصی شرایطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در هر کجا هستید از اساتید مجرب بهره ببرید. می‌توانید برای تصمیم‌گیری بهتر به وب‌سایت بلدیاب مراجعه کنید.

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:02       1400/01/17
  • تعداد بازدید :
    739
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

معلم خصوصی خوب

تدریس خصوصی

ویژگی یک معلم خصوصی خوب


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.