تبلیغات
شما

نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه کدامند ؟

نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه کدامند ؟

نرم افزارهای مدیریت آموزشگاه کدامند؟ این سوالی است که برای تمام افرادی که در حوزه مدیریت قرار دارند پیش می‌آید. زیرا این نرم افزار‌ها بسیار در مدیریت آموزشگاه کمک می‌کنند. این نرم افزارها در قسمت مالی، اطلاعاتی، تعداد اساتید، حضور و غیاب و ... می‌توانند کمک زیادی باشند. اگر این روش را با روش‌های سنتی قبلی مقایسه کنیم، که همه چیز با دست انجام می‌شد، در هزینه‌ها بسیار مقرون به صرفه است. زیرا در روش سنتی تعداد زیادی کاغذ و قلم لازم بود. نرم افزار‌ها باعث ایجاد هماهنگی و در یک مجموجه می‌شوند. در کل با سرعت بالا و ایجاد ارتباط آسان بین افرد و ایجاد هماهنگی نیازهای یک آموزشگاه را برطرف می‌سازد.

 

سیستم مدیریتLMS چیست؟

یکی از چالش‌های هر آموزشگاه یادگیری و بهبود سیستم یادگیری است. LMS یک سیستم مدیریت یادگیری می‌باشد و کلیه نیازهای یک آموزشگاه را به صورت الکترونیکی بر طرف می‌کند. این نرم افزار بین المللی است و در بسیاری از دانشگاه‌های جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار کاربردهای زیادی دارد. می‌توان دورهای آموزشی را در آن تعریف نمود تا کارآموزان به راحتی از دوره مد نظر خود استفاده نمایند. معرفی اساتید از جمله خصوصیات این نرم است که برای هر نوع آموزش مدرس مورد نظر معرفی می‌گردد و کارآموز می‌تواند آن را ببیند. در حالت آموزشی، در این نرم افزار می‌توان تمام فایل‌های آموزشی از جمله صدا، تصویر، ویدئو را انتقال داد. پس می‌توان گفت LMS یک نرم افزار با قابلیت آموزش الکترونیکی است.

 

مزایای استفاده از LMS

دیگر نیازی نیست کارآموزان به صورت فیزکی برای ثبت نام حضور پیدا کنند. اگر یک آموزشگاه چندین شعبه داشته باشد با استفاده از این آموزشگاه می‌تواند همه را به یک صورت مدیریت کند. کلاس‌های آنلاین با استفاده از این نرم افزار در تمام شعب، در هر مکانی با یک کیفیت برگزار می‌گردد. دیگر نیازی نیست کارآموزان و اساتید زمان زیادی را در رفت و آمد باشند. آزمون‌ها نیز می‌تواند آنلاین برگزار شود و به صورت آنلاین نیز تصحیح گردد. کلیه منابع اطلاعاتی که باید در اختیار کارآموز قرار گیرد نیز می‌تواند توسط مدرس و از طریق همان اینترنت و نرم افزار قرار گیرد. کار آموزان نیز تکالیف خود را  می‌توانند با همین نرم افزم به استاد خود بدهند.

 

LMS کاربردهای

LMS در کارهای مختلف می‌توانند مدیریت را آسان کنند. این نرم افزار در شرکت ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیر دولتی، آموزشگاه ها، آژانس‌های مختلف، آموزشگاه‌های آنلاین، کسب و کار آنلاین و حتی در کسب و کارهای کوچک و محلی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. LMS یک سیستم مدیریت یادگیری است که تقریبا می‌تواند تمامی کارهای یک مدیر را انجام دهد و به مدیریت بسیار کمک کند. در اصل هدف استفاده کلیه سازمان‌ها از این نرم افزار برای تجارت خود تسلط بیشتر بر روی کارمندان یا کارآموزان و همچنین ارتقاء سطح دانش آنان است. در عصر امروز رقابت بسیار زیاد است و بهترین کار همراه بودن با تکنولوژی است. این گونه می‌توان قدم‌ها را درست برداشت و از رقبا عقب نماند. ایجاد مهارت در کارمندان از اهداف هر شرکت است. همه چیز رو به رشد و تغییر است و این موضوع باعث شده است تا شرکت‌ها برای کارمندان خود آموزش هایی را قرار دهند. در اصل اساسی ترن موضوع هر شرکت آموزش آن است. نرم افزارLMS می‌تواند با کاهش هزینه‌ها بهترین روش برای آموزش باشد.

نرم افزار مورد نیاز آموزشگاه ها

آیا شما هم به LMS نیاز دارید؟

در ابتدا باید بدانید چه هدفی را دنبال می‌کنید؟ آیا نیاز به یک نرم افزار هوشمند دارید؟ در بعضی مواقع واقعا نیاز است تا به نرم افزاری دسترسی داشته باشید که کارهای شما را به صورت آنلاین انجام دهد. در بیشتر شرکت‌ها آموزش برای ایجاد مهارت لازم است. این آموزش می‌تواند به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار LMS صورت کیرد. از این طریق همه آموزش‌ها ذخیره شده و کارآموز در هر زمان و به تعداد دلخواه می‌تواند آموزش باز بینی کند. این نرم افزار برای آموزشگاه‌های آنلاین بسیار مفید است. زیرا دانش آموزان آموزش را ذخیره و به هر اندازه نیاز باشد مرور می‌کنند. یکی از مزیت‌های دیگر این نرم افزار به روز بودن آن است که می‌تواند بدون ایجاد هزینه شرکت شما را به روز نگه دارد.

 

ویژگی‌های اصلی سیستم‌های مدیریت آموزشی

مدیریت یعنی ایجاد هماهنگی، کنترل افراد و محیط در یک مکان مشخص، با هدف خاص که بیشترین بازدهی را ایجاد کند. سیستم مدیریت آموزش وظیفه هماهنگی افراد و منابع را دارد به گونه ای که در یک راستا و هدف قرار بگیرند. از طرف دیگر بهبود کیفیت، ایجاد فرصت‌های جدید، آموزش آنلاین و.. به عهده مدیریت می‌باشد. حالا برای این منظور می‌توان از ابزارهای زیادی استفاده کرد. اینکه شما نیاز به کدام نرم افزار آموزشی دارید؟ بستگی به کسب و کار شما دارد. اما یکی از این نرم افزارها LMS است. برای پیشرفت و رسیدن به اهداف باید مدیریت آموزشی روشهای متنوعی را به کار گیرد. آموزش و پروش بزرگترین مدیریت آموزشی در هر جامعه ای است و باعث ایجاد فعالیت‌های آموزشی می‌شود. امروزه آموزش و پرورش هم به سمت آموزش‌های آنلاین قدم برداشته است و در امر آموزش از آن استفاده می‌کند.

 

تدریس خصوصی

بهترین را آموزش تدریس خصوصی است. اما دیگر در عصر امروز مانند گذشته نیازی نیست برای تدریس خصوصی به آموزشگاه و یا مکان دیگری مراجعه کنیم. با پیشرفت علم و عصر امروز دیگر محدودیت مکانی و زمانی وجود ندارد و شما در هر زمان و هر مکان می‌توانید به بهترین‌ها دسترسی داشته باشید و به برند خود تبدیل شوید. حالا می‌پرسید چگونه می‌توانید به بهترین‌ها دسترسی داشته باشید؟ کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا بهترین مدرسین و اساتید را در هر جای کشور که هستید به شما معرفی کند. اگر آموزشگاه دارید و یا مدرس خصوصی هستید با ثبت نام در سایت بلدیاب خود را به همه کارآموزان در سراسر کشور معرفی نمایید و برند خود را بسازید.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    12:35       1399/06/05
  • تعداد بازدید :
    598
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

آموزشگاه

ویژگی‌های اصلی سیستم‌های مدیریت آموزشی

شما نیاز به کدام نرم افزار آموزشی دارید؟

سیستم مدیریت یادگیری (LMS) چیست؟


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.