تبلیغات
شما

تشخیص دانش آموزان خوب از دانش آموزان بد

تشخیص دانش آموزان خوب از دانش آموزان بد

تشخیص دانش آموزان خوب از دانش آموزان بد چگونه است؟ بیشتر معلمان نگران دانش آموزانی هستند که با رفتار خود دانش آموزان دیگر را دل زده می‌کنند. آنها سعی بر مقابله با این دانش آموزان دارند. اما در بعضی مواقع این دانش آموزان روحیه معلمان را نیز از بین می‌برند. آموزش و پرورش باید موارد تربیتی را در دوره دبستان بگنجاند تا دانش آموزان از رفتارهای مخرب دوری کنند و همه به سمت درس و مدرسه اشتیاق کافی را داشته باشند. البته باید دانست که معلم مهم‌ترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارد و انتخاب معلم از همان ابتدا خیلی مهم است. سایت بلدیاب بهترین و با تجربه‌ترین اساتید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

ویژگی‌های دانش آموزان خوب

هر انسانی در واقع دارای الگویی در ذهن خویش است. گاهی به این الگو نزدیک شده و گاهی از آن دور می‌شود. حالا چرا گاهی ازآن دور می‌شود؟ چون هیچ موفقیتی بی هزینه نیست و باید هزینه موفقیت را بپردازد. این هزینه چیست؟ پذیرش مسئولیت ها، پرورش قابلیت ها، آمادگی برای جذب مهارت‌ها است. دانش آموزان خوب چند ویژگی دارند که اتفاقی نیست. دانش آموز خوب همان دانش آموز موفق است، زیرا زمانی میتوان موفق شد که خوب باشی. چند مورد از آن را برای شما بیان می‌کنیم.

 

انگیزه

دانش آموز خوب باید انگیزه ای برای سخت کوش بودن داشته باشد و زمانی که می‌بیند کارها در حال تکمیل شدن است به خود افتخار کند و مسولیت کارهای خود را به عهده بگیرد. گرفتن معلم خصوصی خیلی به انگیزه دانش آموز کمک میکند زیرا اهداف برای دانش آموز مشخص می‌شود و ضعف‌های تحصیلی بر طرف می‌گردد.

 

اراده

دانش آموز خوب به جای به تعویق انداختن کارها به پیشواز آنها می‌رود و آنها را انجام می‌دهد. اگر بخواهد چیزی را انجام دهد انجام می‌دهد.

دانش آموزان خوب و دانش آموزان بد

ویژگی دانش آموزان بد

این دانش آموزان در اصل اعتماد به نفس ندارند و به گونه ای می‌خواهند اعتماد به نفس خود را جبران کنند و دست به کار‌های ناشایست و غیر قابل قبول می‌زنند. این دانش آموزان بیشتر دوست دارند جلب توجه کنند و به همین خاطر رفتار‌های ناشایست انجام می‌دهند که هم موجب ناراحتی معلم شده و هم بقیه‌ی دانش آموزان را اذیت می‌کند. چند مورد از آن را برای شما بیان می‌کنیم.

 

بی هدف بودن

دانش آموزان بد، هدف مشخصی ندارند و فقط از این شاخه به آن شاخه می‌پرند و سعی بر این دارند که دانش آموزان دیگر را هم به دنبال خود روانه کنند. برای این که دانش آموز هدفمند شود می‌توانید از معلم خصوصی کمک بگیرید تا برای اهداف دانش آموط برنامه ریزی کند.

 

بی اراده

این دانش آموزان به هر طرف که به آنها گفته شود می‌روند و هیچ اراده ای از خود ندارند و نمی‌توانند نه بگویند و همین موجب بی ثباتی آنها در درس خواندن می‌شود و می‌توان گفت آنها باید به تقویت اراده خود بپردازند تا بتوانند اعتماد به نفس خود را نیز به دست آورند. بهترین راه تقویت اراده داشتن معلم خصوصی است تا ضعف‌های یک دانش آموز بر طرف نشود اراده ای در کار نیست.

 

روش هایی برای تبدیل دانش آموزان بد به خوب در کلاس

اولین گام مدیریت کلاس توسط معلم می‌باشد و ایجاد نظم و انضباط در کلاس باعث کاهش مشکلات رفتاری دانش آموزان می‌شود. رفتارهای دانش آموزان به معلمان که نقش اصلی را در تربیت آنها ایفا می‌کنند بستگی زیادی دارد. حالا چند مورد برایتان بیان می‌کنیم.

 

برای هر واحد زمانی برنامه داشته باشید

با برنامه ریزی زمان در دستان شماست. بیشتر مشکلات انضباطی زمانی به وجود می‌آید که دانش آموز غیر فعال باشد. معلم باید هم برای آموزش زمان قرار دهد و هم یادگیری دانش آموز و این گونه اعتماد به نفس دانش آموزان را نیز بالا می‌برد و موجب می‌شود دانش آموز بد به خوب تبدیل شود. تدریس خصوصی کمک زیادی برای برنامه ریزی است. سعی کنید با داشتن تدریس خصوصی برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

 

درست کردن محیط فیزیکی مناسب

محیط فیزیکی که شامل چینش کلاس یا آماده سازی یک سری از وسایل برای تدریس است، نقش مهمی را برای یادگیری دانش آموزان ایفا میکند. در کل باید دانست که اگر دانش آموز خوب آموزش ببیند اعتماد به نفس پیدا کرده و به بهترین‌ها تبدیل می‌شود. بنابراین باید بدانیم انتخاب معلم نقش سرنوشت ساز برای دانش آموز ما دارد. شما با مراجعه به سایت بلدیاب می‌توانید بهترین اساتید را در کنار فرزندتان داشته باشید.

 

تدریس خصوصی

رفتارهای دانش آموزان را چگونه تغییر دهیم و یا به سمت بهتر شدن ببریم؟ یکی از مشکلات بعضی از خانواده‌ها رفتار نادرست دانش آموزان است که برای درست شدن آن بسیار تلاش می‌کنند ولی به نتیجه دلخواه دست نمی‌یابند و این موجب ناراحتی آنها شده است. برای اینکه رفتار دانش آموزی تغییر کند باید معلم خوب و با تجربه ای را در کنار خود داشته باشد تا بتواند الگویی غیر خانواده را ببیند و او را در ذهن خودد پرورش دهد. والدین می‌توانند با گرفتن معلم خصوصی برای فرزند خود بهترین‌ها را برای او رغم بزنند. حالا می‌پرسید معلم خصوصی را چگونه بیابید؟ کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا بهترین و با تجربه‌ترین اساتید را در هر نقطه از کشور به شما معرفی کند. سایت بلدیاب در همه زمینه‌ها چه تحصیلی و چه هنری آماده معرفی بهترین اساتید به شماست. شما با پر کردن فرم معلم خصوصی در سایت بلدیاب منتظر تماس کارشناسان تیم بلدیاب باشید. اگر آموزشگاه دارید و یا تدریس خصوصی انجام می‌دهید نیز می‌توانید با ثبت نام در سایت بلدیاب میتوانید خود را به همه کاربران سایت بلدیاب معرفی کنید.

لینک ثبت نام سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    00:03       1399/03/11
  • تعداد بازدید :
    1547
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

دانش آموزان خوب

دانش آموزان بد

رفتارهای دانش آموزان


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.