تبلیغات
شما

کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی

کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی

کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی یکی از روش‌های جدید می‌باشد. تا همین چند سال پیش بیشتر تبلیغات مربوط به آموزشگاه‌ها و یا آموزش‌های تخصصی و کنکور بود. اما دیگر از این هیاهو خبری نیست. شاید از خودمان می‌پرسیم چرا؟ دلایل زیادی وجود دارد، شاید هزینه‌های زیاد، دور بودن مسیر آموزشگاه‌ها و ... به همین خاطر آموزش اینترنتی به بزرگ‌ترین رقیب برای آموزشگاه‌ها شده است. البته بیشتر کسب و کارها روند تغییر را پیش گرفته اند و ازحالت سنتی خارج شده اند و اینترنت به سرعت در حال پیشرفت است. سایت بلدیاب نیز با معرفی بهترین اساتید و آموزشگاه‌ها در این راستا می‌تواند به شما کمک کند تا بدون صرف زمان و هزینه به بهترین اساتید دست رسی داشته باشید..

 

آموزش آنلاین پر در آمد است

اول آنکه آموزش آنلاین کم هزینه‌تر از آموزشگاه می‌باشد. زمانی که ما هزینه یک دوره حضوری، هزینه ایاب و ذهاب و تهیه کتاب و زمان خود را حساب می‌کنیم این اختلاف بیشتر نمایان می‌شود. دوم آنکه آموزش اینترنتی در هر زمان و مکانی قابل دسترسی است و بسته به آموزش گیرنده می‌توان به بهترین اساتید در هر زمان دسترسی داشته باشیم و دیگر آنکه نیازی نیست مدرس چندین بار درس را تکرار کند و فقط کافی است کاربر یک بار هزینه و به دفعات استفاده کند. بنابراین شما هم هر چه زودتر برای آموزش اقدام کنید و با مراجعه به سایت بلدیاب به بهترین اساتید دست رسی داشته باشید.

 

چه کسانی با آموزش آنلاین می‌توانند کسب درآمد کنند؟

فرقی نمی‌کند چه سمتی دارید، دانشجو هستید یا بازنشته، خاندار هستید یا محصل در هر صورت اگر هنر تدریس دارید می‌توانید آن را به آموزش ویدیویی تبدیل کنید و به فروش بگذارید. درآمد و تدریس رابطه مستقیم دارد، این کار به مراتب ساده‌تر از تدریس در آموزشگاه است و می‌تواند منبع خوبی برای درآمد ایجاد کند.

 

مزایای در آمد اینترنتی

به جای این که در طول زمان حرکت کنید، درعرض زمان حرکت خواهید کرد. با یک بار تدریس اینترنتی می‌توانید آن را بارها بفروشید. اگر مدرس هستید و در آموزشگاه تدریس می‌کنید زمان زیادی را به برند سازی آموزشگاه پرداخت اید ولی با تدریس اینترنتی خودتان را برند میکنید. شما می‌توانید از این شغل به عنوان یک شغل دوم یا پاره وقت استفاده کنید. در آمد و تدریس رابطه مستقیم دارد. سایت بلدیاب بهترین سایت برای معرفی اساتید به تمام کاربران خود می‌باشد. اگر مدرس هستید یا آموزشگاه دارید با توجه به کاربر پسند بودن سایت بلدیاب میتوانید خودتان را به راحتی به همه کاربران معرفی کنید.

 

از کجا تدریس آنلاین را شروع کنیم؟

پیشنهاد می‌کنم آموزش‌های مشابه را ببینید. سعی کنید از تولید آموزش‌های طولانی بپرهیزید. آموزش‌های اولیه را حتما رایگان ارائه کنید و از حساب و کتاب دو دو تا بپرهیزید. این درست است که کسب در آمد از طریق تدریس اینترنتی خوب است اما باید این را بدانید در شروع کار کمی زمان نیاز دارید تا شناخته و حرفه ای شوید. اگر دوست دارید خود را به کاربران سایت بلدیاب معرفی کنید کافی است ثبت نام کنید.

 

درآمد تدریس چگونه است؟

اگر شما یک مدرس هستید، باید بدانید یک مدرس می‌تواند در زندگی به منبع درآمد ایجاد شده از تدریس تکیه کند، درآمد و تدریس در کنار هم هستند، پس شما هم می‌توانید به شرط آن که این کار را جدی بگیرید. اینجا قرار نیست فقط جذب شاگرد را انجام دهید و در آخر حقوق بگیرید. شما تنها از ابزارهای فناوری اطلاعات کمک می‌گیرید، تا نوعی از کسب‌ درآمد اینترنتی را برای خودتان به وجود آورید. اگر خودتان کار را جدی نگیرید از دیگران هم انتظار نداشته باشید شما را جدی بگیرند.

در آمد تدریس خصوصی

چگونه تدریس آنلاین خود را بفروشم؟

در سایت‌های تخصصی فروش محتواهای آموزشی را پیدا کنید، چون بهترین راه برای این کار هستند. شما می‌توانید آموزش اینترنتی خودتان را در فروشگاه‌های مختلف ارائه کنید. فقط کافی است به قوانین توجه داشته باشید. حتی امکان قرار دادن آموزش شما در بخش‌های شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، با اطلاع رسانی متوانید این کار را انجام دهید. اما بهتر است در قدم اول از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و بازاریابی خودتان را از آنجا شروع کنید. شما میتوانید یک وبلاگ شخصی داشته باشید و بازاریابی خودتان را با قرار دادن کمی انرژی بیشتر گسترش دهید. شما با مراجعه به سایت بلدیاب و ثبت نام در آن نیز می‌توانید خود را به همه کاربران این سایت معرفی کنید.

 

خودتان اول آموزش ببینید

اگر خودتان اول به عنوان یک آموزش گیرنده از محتواهای آموزشی برای کسب مهارت‌ها استفاده کنید بهتر نقاط ضعف و قوت این کار را پیدا خواهید کرد. آموزشی را که میخواهید ارائه کنید را جستجو کنید و نمونه‌های آن را کامل مشاهده کنید تا بتوانید بهترین کار را ارائه دهید. تدریس خصوصی اینترنتی نیاز به آموزش و تمرین دارد، بنابراین سعی کنید زمان کافی برای آموزش خود قرار دهید.

 

از دوستان و آشنایان خودتان شروع کنید

اگر به کسب درآمد از طریق تدریس اینترنتی فکر می‌کنید باید آموزش رایگان داشته باشید و آموزش‌های رایگان اولیه را برای همه دوستان و آشنایان خود ارسال کنید، و به آنها بگویید که آنها هم برای دوستانشان ارسال کنند و حتما نظرشان را پیگیرشوید. حتی در سایت‌های منتشر کننده آموزش‌ها یا شبکه‌های اجتماعی بپرسید که آیامی خواهند بابت ادامه این آموزش هزینه‌ی به شما هزینه ای پرداخت کنند؟ این همان روش پیش‌ نمونه‌ سازی است که می‌توانید استفاده کنید.

 

تدریس خصوصی

بهترین راه حل برای کسب در آمد، تدریس خصوصی است. اگر مدرس هستید و یا آموزشگاه دارید و نمی‌دانید چگونه خود را معرفی کنید بهترین راه حل سایت بلدیاب است که میتواند شما را به کاربران معرفی کند. کافی است به سایت بلدیاب مراجعه کنید و ثبت نام کنید. تدریس خصوصی معلمین در کنار آموزش و پرورش کمک زیادی به دانش آموزان ضعیف میکند تا به سطح‌های بالا برسند. اگر دانش آموز یا دانشجو هستید و یا در زمینه هنری و یا موسیقی فعالیت دارید میتوانید بهترین اساتید را در سایت بلدیاب در کمترین زمان داشته باشید. فقط فرم معلم خصوصی را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان تیم بلدیاب باشد.

لینک ثبت نام سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    00:30       1399/03/11
  • تعداد بازدید :
    1191
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس

آموزش اینترنتی

تدریس اینترنتی

درآمد

کسب در آمد از طریق تدریس اینترنتی


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.