تبلیغات
شما

چگونه نمرات عالی در مدرسه بگیریم؟

چگونه نمرات عالی در مدرسه بگیریم؟

چگونه نمرات عالی در مدرسه بگیریم؟ وقتی فصل امتحانات نزدیک میشه، دانش آموزانی هستند که درس خوندند و دانش آموزانی هم هستند که درس نخوندند. ولی این روزها برای هر دو دسته خیلی مهم و توی این فرصت هر کدام میتونند نمرات عالی کسب کنند. فقط کافی به کارهایی که در اینجا گفته می‌شه عمل کنند. اینا راهکارهایی برای موفقیت در امتحانات. آسانترین راه رسیدن به موفقیت و گرفتن نمرات عالی سایت بلدیاب. در کل امتحان در طول تحصیلات وجود داره و آموزش و پرورش امتحانات را برنامه ریزی میکنه و به مدارس میده. حالا برای گرفتن نمرات عالی و افزایش معدل خودتون با ما تا آخر مقاله همراه بشید.

 

مدل یادگیری خودت رو پیدا کن

یادگیری هر کسی یه سبکی داره و هر کس یه مدل یاد میگیره، اگه میخوای نمرات عالی در مدرسه بگیری ، فقط کافی بدونی تو چه طور یاد میگیری؟ بعضی‌ها با چشمها و بعضی با گوشها و بعضی دیگه با حرکت دست و پا یاد میگیرن، اگه میبینی چیزی را متوجه نمی‌شی سبک یاد گیریت پیدا کن. این روش جز راهکارهایی برای موفقیت در امتحانات، وقتی سبک خودت را پیدا کردی می‌تونی خیلی راحت درس بفهمی. اگه چیزی راکه میشنوی بیشتر یادت میمونه، سر کلاس صدای معلمت ضبط کن. اگه چیزای را که با دست نشان میدن را بهتر می‌فهمی پس مفاهیم با شکل‌های دستت درست کن تا یادت نره و اگه با چشمات بهتر میفهمی یاداشت کن و ازش نمودار بساز تا یادت بمونه. این کار باعث افزایش معدلت در مدرسه میشه.

 

کتاب بخون

شاید خسته کننده باشه اما خیلی جواب میده. امتحان در طول تحصیل همیشه هست. پس بهتر همیشه کتاب بخونی. اگه حتی معلمم حواسش بهت نیست خودت حواست باشه وقتی معلم داره یه پارگراف میخونه تو هم تکرار کنی و بعد تاییدش کنی. اینجوری که متوجه میشی چی خونده. سعی کن تمام تمرکزت موقع خوندن بزاری. حتما وقتی داری میخونی مطالب مهم را علامت گذاری کن و سعی کن تا جایی که میتونی مطالعه کنی. خیلی به موفقیتت و افزایش معدلت در مدرسه کمک میکنه.

 

یاداشت بردار خوبی باش

برای هر دوره درسی معلم یک سری منابع میده و نکات مهم را یاد آوری میکنه. اگه معلم این کارا کرد حتما یاداشت بردار تا همه چی یادت بمونه. یاداشت هایی بردار که قابل استفاده باشن. اگه دوست داری یاداشت هات قابل استفاده و مفید باشن اونایی که مهم‌تر را با رنگ دیگه ای بنویس. رنگ پر رنگ یعنی چیزهای مهم. آنهایی که نمرات عالی در مدرسه میگیرن از این روش‌ها استفاده می‌کنند.

چگونهنمرات عالی در مدرسه بگیریم

تاثیرگذار مطالعه کن

شب امتحان که میشه گیجی نمیدونی باید چی کار کنی نمی‌دونی چه طوری درس بخونی و خیلی وقتها روی کتاب هات خوابت می‌بره. برای این که با این چیزها برخورد نکنی چند راه کار به شما هدیه می‌دیم. یه راهنما درست کن و هر روز مرورش کن. تمام جزییات مهم راهم یاداشت کن و مرتب همراه خودت داشته باش و مرورش کن. هر وقت دیدی خوب یاد گرفتی برو سراغ مطلب بعدی. وقتی یاداشت خودت بنویسی خیلی بهتر میفهمی و یاد میگیری.

 

  • کمک بگیر

از یه نفر درخواست کن تا ازت امتحان بگیره و تو با صدای بلند جواب بده این جوری خیلی خوب یادت میمونه و اینکه وقتی داری برای یه نفر دیگه میگی مجبوری کامل توضیح بدی نه این که فقط تکرار کنی. تو میتونی روش‌های زیادی را برای مطالعه امتحان کنی. از معلم یا دوستات کمک بگیر. فلش کارت درست کن و با دوستتت بخون. با دوستات قرار بیرون بزار برای درس خوندن و در جاهای مختلف درس بخون. میتونی راه هایی پیدا کنی که کنار درس خوندن بتونی سرگرم باشی. این کارا بکن تا افزایش معدل در مدرسه داشته باشی. بهترین کمک اول خودت به خودت میکنی و بعد می‌تونی معلم خصوصی هم بگیری.

 

سر همه کلاس‌ها باش

باید کامل تکالیفت را انجام بدی تا بتونی آماده باشی واسه کلاس، این طوری می‌تونی خودت را نشان بدی و به سوالاتی که معلم میپرسه پاسخ بدی و نشون بلدی. دوم اینکه خیلی خوب که آمادگی مطالب داری. این طوری همه چیز داخل ذهنت میمونه. تازه اگه سوالی داشته باشی راحت می‌پرسی و همه چیز واستت جا می‌افته و این خیلی عالی که اطلاعاتت کامل میشه و این طوری معلمت ازت قدرانی میکنه. چون که معلم از شاگرد ساکت خوشش نمی‌آید و دوست داره موقع تدریس شاگردش کمک کنه و این طوری به چشمش معلمت میای.

 

از دیگران کمک بخواه

اگه خودت به تنهایی نمی‌تونی رتبه خوبی به دست بیاری از معلمت کمک بگیر. حتما معلمتم دوست داره بهت کمک کنه. میتونی بعد کلاس بایستی و ازش کمک بگیری. کمک گرفتن باعث خوشحالی معلمت میشه.

 

معلم خصوصی بگیر

اگه فکر میکنی نمی‌تونی از پس درسا بر بیای و موضاعات برات سخته یا اینکه نمیتونی درسا را به تنهایی بفهمی بهترین راه این که معلم خصوصی بگیری. در بسیاری از اوقات با یه معلم خصوصی همه چیز مفیدتر و اون باعث میشه که هر چیزی برات سخت راحت بفهمی. حالا ازخودت میپرسی از کجا معلم خصوصی پیدا کنم . فقط کافی به سایت بلدیاب بری. اونجا برای هر رشته و پایه تحصیلی معلم خصوصی هست فقط کافی ثبت نام کنی. بهترین معلم‌های خصوصی را بهت معرفی میکنه. فرقی نداره کجا زندگی مکنی. کافی بخوای خوب پیشرفت کنی. سایت بلدیاب بهترین‌ها را در اختیار تو قرار میده، هم آموزشگاه و هم معلم خصوصی.

 

آموزشگاه خصوصی

حال اگه آموزشگاه داری یا اینکه معلم تدریس خصوصی هستی بدانید که سایت بلدیاب کارپسند‌ترین سایت و شما راحت میتونید خودتون به همه معرفی کنید پس فرصت از دست ندید و همین حالا اقدام کنید.

لینک ثبت نام در بلدیاب  

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:03       1399/01/04
  • تعداد بازدید :
    751
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

نمرات عالی در مدرسه

امتحان در طول تحصیل

راهکارهایی برای موفقیت در امتحانات

افزایش معدل در مدرسه


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.