تبلیغات
شما

چگونه بهترین دانش آموز کلاس خود باشیم

چگونه بهترین دانش آموز کلاس خود باشیم

  چگونه بهترین دانش آموز کلاس خود باشیم؟ باید کاری را انجام دهید که دیگران احساس خوبی نسبت به شما داشته باشند. برای بهترین دانش آموز کلاس خود شدن باید کاری بیشتر از درس خواندن انجام دهید. باید تلاش کنید انسان خوبی باشید. آموزش و پرورش در کنار درسهایی که برای دانش آموزان در نظر گرفته معلم تربیتی نیز در مدارس قرار داده تا به دانش آموزان کمک کند و در تعلیم و تربیت آنها بکوشد. سعی کنید به دیگران احترام بگذارید تا آنها به شما احساس خوبی داشته باشند. دیگران را آزار ندهید و به دیگران در همه کارها کمک کنید. تا آنها نیز در همه حال به شما کمک کنند. ولی در کنار همه این‌ها باید خوب درس بخوانید. سایت بلدیاب به شما کمک می کند که خوب درس بخوانید و بهترین اساتید را به شما معرفی می‌کند تا شما از اساتید با تجربه کمک بگیرید.

 

ذهن و جسم خود را برای یاد گیری 

اگر جسم خود را نیز برای یادگیری آماده کنید بهتر درس‌ها را یاد خواهید گرفت. برای اینکه جسم خود را آماده کنید کارهای زیادی وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید. خواب شما به اندازه باشد. اگر می‌خواهید مغز شما خوب عمل کند باید خوب بخوابید تا بتوانید در بیشتر ساعات روز هوشیارانه عمل کنید. اگه بعد از احساس خواب آلودگی می‌کنید خواب شما به اندازه نبوده است. بنابراین شما نمیتوانید به خوبی عمل کنید. برای بهبود عملکرد بدنتان از تغذیه مناسب استفاده کنید. سعی کنید بیشتر از سبزیجات و پروتئین‌ها و میوه جات استفاده کرده و به سراغ  فست فودها نروید. همچنین مقدار زیادی آب بنوشید. مغز به آب نیاز دارد و باید آب کافی به بدن برسد. جسم را میتوان با تغذیه مناسب و خواب کافی درست کرد ولی ذهن را باید با روش هایی از جمله معلم خصوصی میتوان آماده کرد. سایت بلدیاب به شما خیلی کمک میکند تا بهترین اساتید خصوصی را بیابید. کافی است بخواهید پیشرفت کنید. به سایت بلدیاب مراجعه کنید تا بهترین اساتید را در هر جای ایران در اختیار شما قرار دهد. 

طوری درس بخوانید که موثر باشد

طوری درس بخوانید که مفهوم آن را متوجه شوید نه فقط طوطی وار آن را حفظ کنید و نفهمید. باید سبک درسی خود را پیدا کنید تا راحتر به درک مطالب برسید. مثلا با اشکال می‌توان به راحتی درس‌ها را به خاطر سپرد و اگر شما هم با اشکال به راحتی مفاهیم را درک میکنید، یادگیری تصویری شما خوب است. اما ممکن است این طور نباشد و شما با گوش دادن موسیقی راحتر باشید و بهتر درس بخوانید و این بدین معناست که شما یادگیری شنیداری خوبی دارید. شما میتوانید اگر این گونه هستید صدای معلم خود را ضبط کرده و به آن گوش دهید. اما در بعضی مواقع شما به گونه ای دیگر هستید و شما با هیچ کدام از این موارد راحت نیستید ممکن است شما موقع درس خواندن راه بروید که این بدن معناست که شما یادگیری حسی دارید برای اینکه شما در کلاس بهتر یاد بگیرید می‌توانید با در دست گرفتن یک تکه خمیر و بازی با آن به معلم خود گوش دهید.

دقت کنید

برای اینکه بتوانید بهترین دانش آموز باشید بهترین کار دقت زیاد به معلم خود است. اگر دقت و تمرکز روی درس نداشته باشید نمی‌توانید همه مفاهیم را خوب درک کنید و بعدا در آن مبحث دچار مشکل می‌شوید.  اگر تا کنون این گونه بوده اید باید ضعف‌های خود را جبران کنید و بهترین راه گرفتن معلم خصوصی است. اگر میدانید که نمیتوانید دقت کافی داشته باشید سعی کنید در جلو نشینید و در مباحث درس تا جایی که امکان دارد شرکت کنید.

 بهترین دانش آموز کلاس

 

یاداشت برداری کنید

یاداشت برداری از کارهایی است که یادگیری را برای شما آسان میکند و میتوانید به راحتی در یادگیری از آن کمک بگیرید. ولی باید بدانید که نباید از کل مطلب یاداشت بردای کنید فقط مطالب ضروری و نکته‌های مهم را یاداشت کرده و از یاداشت کردن کل مطاب خوداری کنید و سعی کنید بیشتر به خاطر بسپارید.  

 

تکالیفتان را به موقع و درست انجام دهید

تلاش کنید تا تمرین‌ها را درست و به موقع انجام دهید و نمره بالایی از تکالیف کسب کنید این کمک میکند تا شما در کلاس رتبه بالاتری داشته باشید و بتوانید جزء بهترین‌ها باشید. اگر سوالی متوجه نشدید حتما آن را بپرسید تا معلم به شما کمک کند یا کسی را برای کمک به شما بفرستید تا مشکل شما حل شود. سعی کنید برای انجام تکالیف خود زمان کافی داشته باشید و اصلا در انجام آنها عجله نکنید. شاید باید کمتر به تفریحات خود برسید ولی در هر صورت این گونه بهتر است. به سراغ جاهای ساکت خانه بروید و در آنجا تکالیف خود را با تمرکز حل کنید.  

 

برای یاد گیری باید راه‌های دیگر را امتحان کنید

سعی کنید مطالبی را که هنوز معلم آموزش نداده است فرا بگیرید تا موقع تدریس بهتر درس را یاد بگیرید و اشکالات خود را رفع کنید. این کار باعث تمرکز بیشتر شما روی درس می‌شود و در نتیجه کلاس درس برای شما لذت بخش خواهد بود. اگر هر مبحثی را مطالعه میکنید میتوانید از اینترنت نیز کمک بگیرید. چون ممکن اطلاعاتی کسب کنید که معلم شما آن را بیان نکند و هم چنین نیز میتوان از مدرسین خصوصی نیز کمک بگیرید. با تجربه این افراد خیلی زود به نتیجه می‌رسید. بهترین مدرسین را میتوانید فقط با مراجعه به سایت بلدیاب در کمترین زمان داشته باشید. شما می‌توانید در تابستان هر سال آماده شوید و درس‌های سال بعد را فرا گیرید تا بتوانید در مدرسه آمادگی بیشتری داشته باشید.  

 

برای امتحانات خودتان را از قبل آماده کنید

یکی از راه هایی که به راحتی امتحانات را به صورت عالی پشت سر بگذاریم این است که از همان ابتدا خوب درس بخوانیم و مطالعه را شروع کنیم. با این روش حتی امتحان‌های خیلی سخت را نیز به راحتی پشت سر می‌گذاریم و همچنین از دو یا سه هفته قبل باید شروع به مرور مطالب بکنیم تا بتوانیم همه را در خاطر خود یاد آوری کنید.  

 

دانش آموز خوبی باشید

به دیگران کمک کنید. با کمک به دیگران وقتی به شما نیاز دارند، میتوانید دانش آموز خوبی باشید. اگر روش انجام کاری را می‌دانید یا راه حل آسان‌تری مد نظر دارید ، به دیگران کمک کنید تا راحت‌تر مشکل خود را حل کنند. خود را از دیگران برتر ندانید و با آنها به مهربانی رفتار نمایید. میتوانید با کارهای کوچک مثل حل یک مسئله یا کمک در یک درس به بقیه دانش آموزان کمک کنید. مثلا اگر کسی سر کلاس حاضر نشد و غیبت کرد به او کمک کنید تا درس‌های عقب مانده را جبران کند و نوشته‌های خود را در اختیار او قرار دهید.  

 

متواضع و مودب باشید

همیشه خوش اخلاق و با ادب باشید و هنگامی که  دیگران رفتار مناسب ندارند شما با رفتار مناسب با آنها رفتار کنید. با کسی درگیر نشوید و اجازه دهید صحبت کند. نباید از دیگران انتظار نداشته باشید. مانند شما فکر کنند و سعی کنید به آنها کمک کنید. سعی کنید آرام و خونسرد با دیگران برخورد کنید.  

 

آیا دوست دارید بهترین دانش آموز کلاس باشید

برای اینکه بهترین باشید باید با بهترین اساتید کار کنید. برای دست رسی به بهترین اساتید کافی است که به سایت بلدیاب مراجعه کنید و ثبت نام کنید این گونه در هر جای ایران به راحتی به بهترین اساتید دسترسی خداهید داشت. تیم بلدیاب با تجزیه و تحلیل برخی از آموزشگاه و اساتید خصوصی کشور توانسته است بیشتر نیاز‌های آموزشگاه و اساتید خصوصی کشور جهت معرفی دوره‌های آموزشی پیش بینی کند لذا با توجه به کاربر پسند بودن سایت بلدیاب می‌توان آن را به عنوان یک سایت کامل در کنار آموزش و پرورش از اساتید خصوصی و آموزشگاه‌های کشور معرفی کرد. در صورتی که نیاز به معلم یا آموزشگاه دارید، می‌توانید با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه، سایت بلدیاب پس از درخواست شما در اسراع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    12:22       1398/12/10
  • تعداد بازدید :
    643
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تشخیص یک مدرس خوب

کیفیت یک معلم خوب

بهترین دانش آموزکلاس


دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.