تبلیغات
شما

روش‌های جذب مشتری آموزشگاه

روش‌های جذب مشتری آموزشگاه

 

از دنیای گسترده اینترنت غافل نشوید

اگر میدانستید چه حجم وسیعی از مخاطبان هدف شما در دنیای اینترنت وجود دارند شاید تمام وقت و هزینه خود را برای تبلیغ آموزشگاه خود در این بخش صرف میکردید. اینترنت هیچ محدودیتی ندارد و هر مخاطبی را میتواند به سمت شما جذب کند.

یک وب سایت درخور و حرفه ای برای آموزشگاه خود طراحی کنید و در آن به بهترین شکل ممکن به معرفی خدماتی که ارائه می‌دهید بپردازید.از طراحی سایت‌های بی کیفیت و غیر اصولی بپرهیزید چون نمیتواند تاثیر زیادی برای شما داشته باشد و فقط پول شمارا به هدر میدهد ولی برعکس یک سایت حرفه ای و اصولی میتواند درآمد شما را چندین برابر کند.

 

از سایت‌های معرفی آموزشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی استفاده کنید

چنین سایت هایی که مخاطبان برای برای پیدا کردن دوره‌های آموزشی مورد نیاز خود به آنها مراجعه میکنند میتواند تبلیغ بسیار موثری برای آموزشگاه شما باشد چون دقیقا مخاطبانی به این سایت‌ها وارد میشوند که نیاز به خدمات شما دارند پس میتوانید با هزینه اندکی جذب مشتری برای آموزشگاه خود داشته باشید.

وب سایت بلدیاب و جذب مشتری آموزشگاه

وب سایت بلدیاب از بهترین سایت‌های معرفی آموزشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی است که آموزشگاه‌های معتبر با ثبت نام و ثبت مشخصات دوره‌های آموزشی خود درآن‌ها به جذب مشتری برای آموزشگاه خود می‌پردازند.

مؤسسات آموزشی میتواند برای معرفی بهتر خود مجوزها، رزومه ، سوابق، نمونه کارها، وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و ... را در سایت بلدیاب ثبت کنند تا کابران اطمینان خاطر بیشتری نسبت به آموزشگاه پیدا کنند. لازم به ذکر است وب سایت بلدیاب هیچ محدودیتی برای رشته‌های آموزشی در نظر نگرفته و آموزشگاهها با زمینه فعالیت‌های متفاوت می‌توانند به جذب مشتری برای دوره‌های آموزشی خود بپردازند.

وب سایت بلدیاب تمام سعی خودرا میکند که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، دوره‌های آموزشی آموزشگاه شما را به بهترین شکل در معرض دید مخاطبانی که به آموزش نیاز دارند قرار دهد تا بتوانند به راحتی  شما را بیابند و به موسسه آموزشی شما مراجعه کنند.

 

در نمایشگاه‌های مرتبط با حوزه‌های کاری خود شرکت کنید

شرکت در نمایشگاه‌های محلی، ملی و بین الملل و .. همه می‌تواند تاثیر زیادی در جذب مشتری برای آموزشگاه شما داشته باشد. معمولا در این نمایشگاه‌ها مؤسسات اسم و رسم دار شرکت میکنند و حضور شما در چنین جاهایی هم اعتبار به آموزشگاه شما می‌دهد و هم باعث شناخته شدن بیشتر آن میشود.

 

با مدارس و دانشگاه‌ها وارد همکاری شوید

با مدارس و دانشگاه ها  قراد داد همکاری ببندید. در ازای پرداخت هزینه از آنها بخواهید که مؤسسه آموزشی شما را در مرکز خود تبلیغ کنند. این تبلیغ هرچقدر هدفمند‌تر باشد بهتر است . برای مثال اگر شما آموزشگاهی دارید که نرم افزار‌های مهندسی را آموزش می‌دهید، همکاری با دانشکده‌های فنی که رشته‌های عمران، مکانیک، برق و.. را دارند ؛ بیشترین بازدهی را برای شما خواهد داشت.

 

 

تبلیغات محیطی روش پرهزینه

این خیلی مهم است که نام برند شما همیشه جلو چشمان مخاطبین قرار داشته باشد. تا وقتی که نیاز به آموزشی پیدا کردند  آموزشگاه شما جزو سه موسسه آموزشی اولی باشد که به ذهنشان خطور میکند. ولی به دلیل هزینه‌های گذاف این مدل تبلیغات شما همیشه نمیتوانید روی آن حساب کنید.

 

آیا پرسنل آموزشگاه شما آموزش دیده اند؟

وقتی مشتری وارد آموزشگاه می‌شود رفتار و صحبت‌های پرسنل بخش پذیرش یا مشاوره ثبت نام از اهمیت زیادی برخوردار است. تا این مرحله شما زحمت زیادی کشیده اید تا مشتری را وارد آموزشگاه خود کنید. اگر مشتری فکر کند که این آموزشگاه نمی‌تواند خدمات مناسبی برای رفع نیازهای آموزشی او ارائه دهد قطعا برای ثبت نام به آموزشگاه دیگری مراجعه می‌کند و در این حالت  شما ضرر بزرگی کرده اید.در نتیجه افرادی که پس از ورود مشتری با او صحبت میکنند باید حتما در زمینه برخورد مناسب و روش‌های جذب مشتری آموزش‌های لازم را دیده باشند.آن‌ها همچنین باید به مباحث آموزشی که ارائه می‌دهید تسلط نسبی داشته باشند.

 

به مشتری دائمی خود تخفیف بدهید

فراموش نکنید که هزینه‌های نگه داشتن مشتری‌های فعلی فقط یک پنجم هزینه جذب مشتری جدید است. پس حفظ مشتری‌های فعلی از اهمیت زیادی برخوردار است. با دادن تخفیف و دیگر خدمات منحصر به فردی که امکانش را دارید استراتژی وفادار سازی مشتری را در پیش بگیرید.

 

پیامک بزنید

شاید دیگر پیامک زدن کار چندان موثری به نظر نرسد ولی اگر پیامکی که ارسال میکنید به مخاطبین هدفتان باشد مطمئن باشید که بی تاثیر نیست. بهتراست این کار را به صورت دوره ای هرچند وقت یک بار انجام دهید. زدن پیامک به روش درست، در زمان مناسب و متن فکر شده مناسب کمترین تاثیری که میتواند برای شما داشته باشد این است که اسم آموزشگاه شما به عنوان یه موسسه آموزشی فعال در ذهن مخاطبین می‌ماند.

جهت ثبت نام آموزشگاه خود در سایت بلدیاب و افزودن دوره‌های آموزشی جهت جذب هنرجو می‌توانید از قسمت بالای سایت گزینه ثبت نام را انتخاب کنید

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    12:47       1397/10/27
  • تعداد بازدید :
    2257
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

جذب مشتری آموزشگاه

تبلیغ آموزش گاه

راهکار جذب مشتری آموزشگاه

بهترین تبلیغات برای جذب مشتری

بهترین روش جذب مشتری آموزشگاه

تبلیغ موسسه آموزشی

چگونه برای آموزشگاه مشتری جذب کنیم




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.