تبلیغات
شما

مزایای تدریس خصوصی زبان

مزایای تدریس خصوصی زبان

تدریس خصوصی زبان

امروزه یادگیری زبان امری واجب و همه گیر است و روز به روز نیاز به یادگری این مهارت بیشتر میشود. آموزش زبان، اصولی دارد که برای مفید بودن آموزش باید در نظر گرفته شود. رعایت این اصول در یک کلاس تدریس خصوصی  بهتر میتواند انجام شود.در این مقاله چند مورد از مزایای تدریس خصوصی زبان را برای شما شرح می‌دهیم.

 

با مقالات آموزشی بلدیاب همراه باشید

 

شکل گیری ارتباط عمیق و موثر

در کلاس‌های عمومی زبان، معمولا به علت کثرت زبان آموزان استاد نمیتواند شناخت دقیقی از محصلین خود داشته باشد و ارتباطی موثر شکل نمیگیرد. ولی در تدریس خصوصی زبان به این علت که فقط یک زبان آموز وجود دارد، مدرس میتواند تمام توجه خود را برای شناخت او بگذارد.هرچه شناخت و ارتباط متقابل بیشتر وجو داشته باشد، کیفیت تدریس هم بهتر می‌شود.

 

عدم تمرکز و حواسپرتی کمتر می‌شود

وقتی زبان آموزی در یک کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی حضور می‌یابد، امکان بروز حواس پرتی در خلال یادگیری به صفر می‌رسد. توجه مدرس ھموراه به زبان آموز معطوف شده؛ در نتیجه زبان آموز ھم فرصت کافی برای حواس پرتی نخواھد یافت.

در یک کلاس پر از زبان آموزان مختلف، توجه کامل به آنچه مدرس می‌گوید می‌تواند سخت و تا حدی غیرممکن باشد. وجود عناصر بی شمار در کلاس از جمله زبان آموزان و یا تلفن ھای ھمراه ایشان، می‌توانند عوامل حواس پرتی زیادی را در کلاس ایجاد کنند که به طبع توجه کامل به گفته ھای مدرس را مشکل می‌کند. ھمچنین، وجود این حقیقت که ھر دانش آموز، یکی از چندین دانش آموزی است که توجه مدرس بین آن ھا پخش می‌شود، این آزادی را به دانش آموزان می‌دھد که کوچک‌ترین مسئله باعث حواس پرتی ایشان شود

 

صرفه جویی در زمان

قطعا شرکت در کلاس‌های عمومی ترمیک هم وقت زیادی از شما میگیرد و هم مدت زمان آموزش را طولانی میشود . اگر وقت کافی (حدودا سه سال ) برای گذراندن دوره‌های ترمیک را دارید کلاس زبان عمومی می‌تواند گزینه خوبی باشد ولی اگر برای یادگیری زبان عجله دارید گرفتن کلاس خصوصی زبان بهترین گزینه است. ولی برای جلسات فشرده تدریس خصوصی زبان باید وقت کافی برای مطاله در منزل داشته باشید.

 

تنظیم زمان کلاس با برنامه کاری شما

اگر شما شاغل باشید یا به هر دلیل دیگری وقت آزاد کافی نداشته باشید تا بتوانید خود را با برنامه کلاس‌های عمومی زبان هماهنگ کنید تدریس خصوصی زبان میتواند راهگشای مشکل شما باشد. مزیت دیگری که کلاس خصوصی زبان دارد قابلیت تغییر ساعت و روز برگزاری جلسه تدریس در مواقع اضطراری است.

 

مدرس باب میلتان نیست ، تغییرش دهید

در کلاس‌های عمومی زبان در صورتی که شما از مدرس خود راضی نباشید باید تا پایان دوره صبر کنید تا بتوانید معلم خود را عوض کنید. اگر به گونه ای باشد که کل دوره‌ها ی مربوط به سطح شمارا فقط یک معلم تدریس کند مشکل شما دوچندان میشود. ولی اگر معلم خصوصی بگیرید به راحتی میتوانید در صورت مناسب نبودن تدریس معلم خودر را عوض کنید.

 

نبود مشکل هم سطح نبودن دانش پذیران

در کلاس‌های زبان عمومی شرکت کنندگان در سطح‌های متفاوتی هستند و این موضوع تدریس را برای مدرس سخت میکند چون باید یادگیری تمام دانش پذیران را در نظر بگیرد. در تدریس خصوصی زبان مدرس تنها با یک سطح یادگیری سرکار دارد و تدریس میتواند منحصر بفرد‌تر انجام شود.

 

کمک کردن در تکالیف و تست ها

تکالیف گاهی واقعا خسته کننده هستند ولی گاهی می‌توانند واقعا آموزنده باشند. اگر این تکالیف را به تنهایی انجام دهید ممکن است اصلا چیزی از آن یاد نگیرید. همراهی مربی در این مرحله نه تنها تمرکز و علاقه‌ی زبان آموز را بالا می‌برد بلکه کیفیت انجام تکالیف را نیز بهبود می‌بخشد و یادگیری بیشتری در جلسات خواهید داشت. به همین ترتیب مربی می‌تواند برای آمادگی در امتحانات بزرگتر هم به شما کمک بسیاری کند.

 

رفع اشکالات گرامری، تلفظ و لهجه

شما در کلاس‌های خصوصی زبان انگلیسی، در حالتی جلسه درس را می‌گذرانید که توجه و تمرکز معلم تنها به روی آموزش به شما است. واضح است که در این صورت کوچک‌ترین اشتباه گرامری، تلفظی و لهجه ای شما از دید مدرس دور نخواهد ماند و این دست از اشکالات و اشتباهات شما پس از مدتی بسیار کم شده و نهایتا از بین می‌روند. هنگامی که با معلم خصوصی زبان، انگلیسی صحبت می‌کنید، اشتباهات لهجه ای و تلفظی به شما تذکر داده می‌شود و به این صورت،  رفته رفته با لهجه ای شبیه به افراد بومی، به زبان انگلیسی صحبت خواهید کرد.

 

مکالمات شما هدفمندتر میشود

در کلاس‌های خصوصی زبان ، می‌توانید از معلم زبان، درخواست کنید که بیشتر روی چه موضوعاتی به شما آموزش دهد. ممکن است نیاز به آموزش بیشتر گفتگو کردن در حوزه تجاری و کاری را داشته باشید. در این حالت مدرس خصوصی تمرکز اصلی درس را به روی مکالمات در فضای تجاری و کاری قرار می‌دهد.

منبع : وب سایت بلدیاب

 

 

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:43       1397/08/27
  • تعداد بازدید :
    2128
  • پسندیده :

دسته بندی

تدریس دروس


درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.