تبلیغات
شما

گوگل شما را بیشتر از پدر و مادرتان می‌شناسد.

گوگل شما را بیشتر از پدر و مادرتان می‌شناسد.

در سال‌های اخیر چندین بار خبرهای پرسر و صدایی درباره لو رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات شنیده ایم که معلوم نیست تا چه حد توانسته اند توجه ما را به خود جلب کنند. به شخصه هنگام شنیدن این خبرها با خود میگفتم: " مگه چیه!؟ هر روزه اتفاقات بدتری اطرافمون می‌افته، حالا درز کردن چندتا ایمیل که در آن‌ها فقط احوال پرسی‌های روزمره صورت گرفته و یا تعدادی فایل کاری رد و بدل شده به جایی برنمیخوره"و یا "با یک مشت اطلاعات شخصی افراد عادی چه می‌شود کرد!؟" اما شاید زمان ترسیدن فرا رسیده است.

با مقالات بلدیاب همراه باشید

گوگل سالیان سال در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت داشته و مصداق بارزی از جمله "آنچه که انسان می‌سازد، از خود او فراتر میرود" شناخته می‌شود. امروزه برخی گوگل را به عنوان بزرگترین غول اطلاعاتی دنیا می‌شناسند، غولی که به هیچ وجه به چشم نمی‌آید و همواره سایه روشن خود را برسر افراد افکنده است. برای درک بهتر آن چه که درباره آن می‌خوانید بهتر است اینجا را کلیک کنید.

نمی دانم تا چه اندازه می‌تواند برایتان مهیج باشد که یک نفر همواره از طریق حساب گوگل شما در حال دیدن شماست که چه چیزی را، چند بار جستجو می‌کنید. زمانی که از حساب گوگل حرف می‌زنیم یعنی غیر از کامپیوتر شخصیتان، هر دستگاهی که به حساب گوگل شما متصل است در حال تغذیه گوگل با نحوه جستجو و موضوعات جستجو است!

حال شاید این سوال پیش بیاید: "گوگل که تعهد بر حفظ این اطلاعات داده، دقیقا با آن‌ها چه می‌کند!؟"
بگذارید این طور به این سوال پاسخ دهم؛ آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا تبلیغاتی که در صفحات مختلف وب سایت هایی که در حال بازدید از آن‌ها هستید، تا حد زیادی با سلیقه و علایق شما در یک راستا است؟
گوگل با جمع آوری اطلاعات جستجوی شما، به شما کمک می‌کند که در زمینه موضوعات مورد توجه خود مطلب پیدا کنید. با کلیک بر روی اینجا می توانید آن چه که گوگل از موضوعات مورد توجه شما فهمیده است را مشاهده کنید.

تا این قسمت که همه چیز کنترل شده و در جهت مقاصد خیر است، پس ترسی که اول مقاله از آن حرف زدیم، کجاست؟
کافیست کمی قوه تخیل خود را به راه بیندازید تا ببینید با کوهستانی از اطلاعات ریز و درشت چه کار که نمی‌توان انجام داد!
اطرافیان و دوستانتان را نامحسوس کنترل کنید و ببینید چه چیزی جستجو می‌کنند.
رقیبان کاری و حرفه ای خود را رصد کنید و از برنامه‌های کاری آنان با خبر شوید.
با تحلیل موقعیت و احساسات مردم یک جریان سیاسی مثل یک انتخابات را به سمتی که خود دوست دارید پیش ببرید.
از گرایشات افراد با خبر شوید و با آنان مقابله کنید.(گرایش به گروه‌های جنایت کار)
تهدید یک مقام سیاسی عالی رتبه به اینکه اگر در راستای قدم هایی از پیش تعریف شده قدم برندارد تمامی اطلاعات او و خانواده اش منتشر می‌شود.

پس دور از ذهن نیست که یک غول اطلاعاتی ما را بهتر از نزدیک‌ترین اقواممان بشناسد.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    10:05       1395/11/20
  • تعداد بازدید :
    1691
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

امنیت گوگل

اطلاعات گوگل

حفظ اطلاعات

استفاده اطلاعات توسط گوگل

چهره گوگل




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.