تبلیغات
شما

آموزش باریستایی در آموزشگاه کافی پارس

آموزش باریستایی در آموزشگاه کافی پارس

آموزش باریستا با مدرک بین المللی ویژه بازار کار

کافه و کافه داری از بهترین مشاغل دنیا هستش و قهوه خورهای ایران هم هر روز در حال افزایش هستند. به همین دلیل و همچنین حاشیه سود خیلی زیاد کافی شاپ‌ها تعداد کافه‌ها هم هر روز در حال زیاد شدن هستند. ولی صرفا کافه هایی درآمد بالا را تجربه میکنند که به صورت علمی و در یک آموزشگاه باریستایی خوب آموزش دیده اند. پس مهمترین معیار یک کافه موفق، آموزشگاهی هستش که صاحب و پرسنل آن کافه در آن آموزش دیده اند.

آموزشگاه‌های باریستایی کلاهبردار

آموزشگاه‌های خیلی زیادی را بررسی کردیم که خیلی از آن‌ها حتی مجوز آموزش هم نداشتند و یا مدیر خود آموزشگاه نیاز به آموزش داشت ولی صرفا به واسطه یک ماشین اسپرسو قدیمی و یکسری تجهیزات بی استفاده و صرفا به دلیل درآمد اقدام به ثبت نام متقاضیان آموزش باریستایی میکنند. که این آموزش و آموزشگاه ضعیف باعث میشود هنرجویی که در آن آموزش دیده است، در آینده دچار مشکل شود و یا صاحب کار ناراضی داشته باشد یا مشتری‌های ناراضی.

سرفصل‌های دوره باریستایی

یک آموزشگاه باریستایی حرفه ای باید هنرجو را از مقدماتی تا پیشرفته آموزش دهد و تضمینی تمامی آیتم‌های منو یک کافه را به هنرجویان یاد دهد. سرفصل هایی مانند عصاره گیری اصولی اسپرسو، کاپوچینو، لته، موکا و... . همچنین با توجه به اینکه قهوه‌های دمی علاقمندان به خود را دارد پس  تمامی هنرجویان دوره باریستا، میبایست به تمامی قهوه‌های دمی نسل سوم مثل V60، کمکس، کلدبرو، سایفون و... مسلط باشد. متاسفانه اکثر آموزشگاه‌های باریستایی یکسری سرفصل‌های خیلی قدیمی دارند که هیچ کاربردی هم ندارد.

تجهیزات آموزشگاه باریستایی

یک آموزشگاه باریستایی حرفه ای باید تمامی تجهیزات واقعی یک کافی شاپ را دارا باشد تا هنرجویان بتوانند کار کردن با آن‌ها را تجربه کنند. این تجهیزات شامل انواع ماشین اسپرسو صنعتی، انواع آسیاب‌های قهوه، انواع دم افزار‌های مختلف قهوه و... می‌باشد. یک آموزشگاه خوب حداقل 3 عدد ماشین اسپرسو صنعتی و تعدادی آسیاب داشته باشد. هنرجو باید بعد از دوره آموزش باریستایی، با اعتماد به نفس کامل بتواند تمامی آیتم‌های واقعی یک کافه را سرو و آماده سازی کند و حتی به راحتی بتواند کافه خودش را راه اندازی کند.

معتبرترین آموزشگاه باریستایی از نظر تجهیزات و سرفصل ها

با بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم در تمام ایران صرفا یک آموزشگاه باریستایی به نام آکادمی کافی پارس وجود دارد که خیلی رسمی نیز نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت میکنند و سرفصل‌های خیلی کاربردی برای دوره آموزش باریستایی خود تدوین کردند. از طرفی آکادمی کافی پارس مجهزترین آموزشگاه باریستایی کشور هستش که تمامی تجهیزات حرفه ای یک کافه را برای آموزش در اختیار هنرجویان قرار میدهد.

 

تعداد هنرجویان حاضر در کلاس باریستایی

هنرجویان کلاس‌های آموزشی باریستایی به هیچ عنوان نباید بیشتر از 3 نفر باشند. به دلیل اینکه شخصیت‌های مختلف، طرز فکرهای متفاوت، قدرت یادگیری‌های غیر یکسان و خیلی معیار‌های دیگر سطح یک کلاس آموزشی گروهی را پایین میآورد. پس حتما برای آموزش باریستایی، جایی را انتخاب کنید که تعداد نفرات سر کلاس آموزش، نهایت 3 نفر باشد. متاسفانه اکثر آموزشگاه‌ها صرفا به دلیل سود بیشتر کلاس‌های گروهی و بیش از 7 نفر هنرجو برگزار میکنند.

تضمینی بودن دوره آموزش باریستایی

آموزشگاه باریستایی باید تمامی سرفصل‌ها را یک به یک به هنرجو یاد دهد و سپس سرفصل بعدی آموزشی خود را شروع کند و تا وقتی هنرجو به یک سرفصل مسلط نشده، نباید سرفصل آموزشی بعدی به هنرجو گفته شود. این موضوع به این دلیل می‌باشد که تمامی علم باریستایی پیوسته است و هنرجو اگر در یک سرفصل آموزشی ضعف داشته باشد، تمامی سرفصل‌های بعدی را نیز نمیتواند به خوبی یاد بگیرد. متاسفانه اکثر آموزشگاه‌های باریستایی صرفا آموزش را بازگو میکنند و سراغ آموزش بعدی میروند.

کلاس‌های رفع اشکال هنرجویان باریستایی

در تمامی دوره‌های آموزشی، هنرجو بعد از گذشت چند ماه، ممکن است در سرفصل خاصی ضعف و نیاز به آموزش مجدد داشته باشد که این موضوع امری طبیعی است. پس یک آموزشگاه حرفه ای باید حتی چندین ماه بعد از دوره آموزشی باریستایی، پاسخگوی سوالات و ایرادات هنرجویان باشند تا هنرجو به یک باریستا حرفه ای تبدیل شود. متاسفانه تقریبا تمامی آموزشگاه‌های باریستایی ایران، بعد از آموزش هنرجو را رها میکنند که خروجی تبدیل به یک باریستا ضعیف و بدون اعتماد به نفس میشود.

برترین آموزشگاه باریستایی با کلاس‌های نیمه خصوصی و تضمین آموزش

آکادمی کافی پارس آموزشگاه برتر کشور از نظر تعداد هنرجویان حاضر در کلاس آموزشی می‌باشد. به دلیل اینکه نهایت هنرجویان حاضر در کلاس‌های آموزشی آکادمی کافی پارس 3 نفر می‌باشد که این حسن خیلی بزرگی می‌باشد. از طرفی تنها آموزشگاه باریستایی ایران که تضمین آموزش و عودت شهریه هنرجویان را دارد فقط کافی پارس می‌باشد که حتی تا 5 سال بعد از دوره آموزشی برای هنرجویان کلاس رفع اشکال برگزار میکند.

پروانه کسب کافه با مدرک دوره باریستایی

مدرک بعد از دوره باریستایی از مهمترین موارد یک آموزشگاه خوب هستش که این موضوع چندین دلیل دارد. تمامی افراد برای دریافت مجوز و پروانه کسب اگر یک مدرک معتبر به اتحادیه ارائه دهند، روال و مراحل اخذ پروانه کسب کافه شان خیلی راحت‌تر میشود.

دریافت وام راه اندازی کافه با مدرک باریستایی

تمامی بانک‌های کشور موظف به پرداخت 100 الی 200 میلیونتومان وام کارآفرینی و راه اندازی کافه هستند که این وام تنفس خیلی خوبی دارد و بدون سود و قرض الحسنه می‌باشند. پس برای انتخاب یک آموزشگاه خوب حتما معتبر بودن آن آموزشگاه برایستان مهم باشد.

مهاجرت با مدرک باریستایی

با توجه به اینکه خیلی از افراد قصد مهاجرت به کشورهای مختلف دارند، باید تخصص‌ها و مهارت‌های خوبی در زمینه‌های مختلفی داشته باشند. باریستایی هم از آن شغل هایی می‌باشد که در تمامی دنبا بازار کار عالی دارد. پس وقتی شما یک مدرک بین المللی از باریستایی داشته باشید، این مدرک به پرونده مهاجرت شما خیلی کمک میکند و در کشور مقصد شغل و کارتان تضمین شده هستش.

جمع بندی انتخاب آموزشگاه باریستایی

بالغ بر 10 تا از بهترین آموزشگاه‌های باریستایی ایران را از همه لحاظ بررسی کردیم و متوجه شدیم که آکادمی کافی پارس تنها آموزشگاه باریستایی کشور می‌باشد که متقاضیان باید آن را انتخاب کنند. به دلیل اینکه از نظر سرفصل‌های آموزشی، اعتبار و پروانه کسب، کلاس‌های نیمه خصوصی و تضمینی بودن آموزش و مدرکی که به هنرجویان اعطا میکند، شماره یک و تنها انتخاب متقاضیان آموزش باریستایی می‌باشد و افرادی که به هر دلیل آموزشگاه دیگری را برای آموزش انتخاب کنند، صرفا وقت، پول و انرژی خود را از دست میدهند و بعد از آموزش باریستایی در آموزشگاه‌های دیگر چیزی برای گفتن ندارند.

آکادمی کافی پارس دو شعبه فعال در تهران و کرج دارد و برای افرادی که شهرهای مختلف هم تشریف میاورند خوابگاه در نظر گرفته است و سالانه بالغ بر 12 هزار نفر تحت آموزش‌های باریستایی آکادمی کافی پارس تبدیل به یک حرفه ای در دنیا و صنعت قهوه می‌شوند. آدرس و شماره تماس مشاوره آکادمی کافی پارس هم براتون میزارم.

آدرس شعبه تهران : یوسف آباد- ابتدای فتحی شقاقی- روبروی نان ماندگار- پلاک 25- واحد یک- شرکت مرکزی کافی پارس

آدرس شعبه کرج : عظیمیه- 45 متری کاج- بعد از نیک نژادی- آکادمی کافی پارس

و برای مشاوره رایگان و ثبت نام میتوانید با شماره‌های کافی پارس تماس بگیرید.

09202775857

09902028030

 

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    13:53       1402/08/07
  • تعداد بازدید :
    194
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

آموزش باریستایی

باریستا

دوره باریستایی

آموزش باریستا

دوره باریستا




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.