تبلیغات
شما

مزایای تدریس خصوصی ریاضی

مزایای تدریس خصوصی ریاضی

۲۰ مورد از مزایای تدریس خصوصی ریاضی:


۱-تدریس خصوصی تمام دروس و مخصوصا تدریس خصوصی ریاضی باعث قوی‌تر شدن پایه‌های درسی شاگردان و دانشجویان و آموزش دقیقتر آنها میشود.

۲-تدریس خصوصی ریاضی موجب می‌شود که استرس و به نوعی ترس شاگرد از این درس از بین برود و شاگرد با روحیه بالاتری درکلاس‌های ریاضی شرکت کند.

۳-تدریس خصوصی و تدریس خصوصی ریاضی باعث افزایش اعتماد به نفس شاگرد هنگام شرکت در کلاس‌های مدرسه می‌شود چرا که او توانسته به کمک تدریس خصوصی ریاضی خود را از قبل آماده کرده و به سوالات احتمالی استاد مربوطه پاسخهای دقیق و درستی بدهد.

۴-کسب نمرات و معدل عالی یکی دیگر از فواید کلاسهای تدریس خصوصی و تدریس خصوصی ریاضی میباشد.

۵-با توجه به اینکه می‌توان از کلاس‌های تدریس خصوصی ریاضی برای تست زدن و آموزش دروس اصلی و پایه ای استفاده کرد لذا با کمک تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی سایر دروس تخصصی هر رشته میتوان قبولی در کنکور را تسهیل کرد.

۶-ممکن است شاگردان در طول ترم به دلیل بیماری، مسافرت و یا هر مسئله دیگری در کلاسهای مربوط به آن درس شرکت نکرده باشند در اینجا تدریس خصوصی ریاضی و استفاده از یک مدرس خوب میتواند کمک شایانی به جبران عقب ماندگی‌ها و پیشرفت دروس ویاد گیری مطالب بکند.

۷-ممکن است فرزند شما نسبت به دیگر شاگردان کلاس مستعد‌تر باشد و در کلاس‌های گروهی سوالاتی پرسیده شود که او پاسخ آنها را بداند و اصلا نیازی به شرکت در آن کلاس نداشته باشد در اینجا تدریس خصوصی و تدریس خصوصی ریاضی میتواند کمک چشمگیری در حل مسائل سطح بالاتر از کتاب به شاگرد بکند.

۸-در جلسات تدریس خصوصی ریاضی معمولا تعداد شاگردان بسیار کمتر از یک کلاس گروهی است و جو راحت‌تر و صمیمی‌تری دارد که این مسئله کمک قابل توجهی به شاگرد در داشتن تمرکز و راحت پرسیدن سوالات احتمالی از استاد مربوطه می‌کند.

۹-جلسات و ساعات تدریس ریاضی را می‌توانید با مدرس خصوصی خود هماهنگ کنید.بدین ترتیب در زمانهایی که شاگرد به هر دلیل مانند بیماری، مسافرت و ...نتواند در کلاس درس شرکت کند می‌تواند زمان کلاس تدریس خصوصی را با هماهنگی استاد مربوطه تعیین کند و حتی شبهای امتحان از کلاسهای رفع اشکال استفاده کند.

۱۰-با توجه به برگزاری کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل شاگرد هزینه رفت و آمد و از مهم‌تر وقت شاگرد در ترافیک و ..تلف نمیشود و میتواند از زمان خود در کلاس خصوصی به بهترین نحو استفاده کند.

۱۱-کلاس تدریس خصوصی ریاضی اگر شاگرد به هر دلیل از استاد رضایت نداشته باشد و یا نتواند با استاد مربوطه ارتباط برقرار کند میتواند با درخواست از موسسه استاد مربوطه را تغییر دهد تا به حصول نتیجه بهتر کمک کند.

۱۲-در کلاس خصوصی ریاضی برنامه کلاس قابل تنظیم و هماهنگی با استاد مربوطه می‌باشد. مثلا اگر شاگرد مبحثی را مسلط است میتواند در آن جلسه فقط به حل تمرین بپردازد و وقت آن جلسه را برای یادگیری مطالب دیگر استفاده کند.

آموزش ریاضی

۱۳-در کلاس تدریس خصوصی ریاضی از تمام مطالب کتاب رفع اشکال و حل تمرین انجام می‌شود و میتوانید حل تمرین ریاضی را در سطح بالاتری نسبت به کتاب انجام دهید.

۱۴-طبق بررسی‌های کارشناسان، تدریس خصوصی به بهبود نمرات شاگرد و در نتیجه معدل او کمک کرده و در نهایت راه او را برای قبولی در کنکور و سایر آزمونها هموار می‌کند.

۱۵-تدریس خصوصی ریاضی همیشه بیشترین درخواست را دارد و این به این دلیل است که در مقاطع تحصیلی بالاتر مثل کارشناسی و کارشناسی ارشد دانش آموز در هر رشته ای که تصمیم به ادامه تحصیل داشته باشد کم و بیش به درس ریاضی نیازدارد.

۱۶-تدریس خصوصی ریاضی بهتر است که توسط دبیران مجرب و به روز انجام شود به این دلیل که در کتابهای درسی جدید تغییراتی اعمال شده که دبیران قدیمی‌تر شاید اشراف کمتری بر این تغییرات داشته باشند و در نتیجه تدریس خصوصی ریاضی توسط آنها منجر به ایجاد دوگانگی بین مطالب درسی و مطالب کلاس برای شاگرد بشود.

۱۷-با توجه اینکه ریاضی مادر تمام دروس است بنابراین باید به کمک تدریس خصوصی ریاضی سطح نمره و ضریب بالاتری در این درس کسب کرد تا بتوان در رشته و شهر مد نظر خود به راحتی قبولی کنکور را کسب کرد.

۱۸-مدرسان خصوصی نیز باید توجه داشته باشند که برخی موارد با شاگردانی مواجه میشوند که مشکل در تمرکز و یادگیری دارند.بنابراین باید در هنگام تدریس خصوصی و تدریس خصوصی ریاضی برای این قبیل دانش آموزان صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند.

۱۹-هنگام استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی این نکته را در نظر داشته باشید که صرفا شهرت یا هزینه دریافتی بالاتر نمیتواند فاکتور مناسبی برای انتخاب مدرس خوب ریاضی باشد بلکه دریک کلاس تدریس خصوصی هماهنگی و مچ شدن استاد و شاگرد و قابل فهم بودن زبان آن استاد برای شاگرد نیز مهم است، بنابراین والدین عزیز موظفند بعد از هر جلسه تدریس خصوصی و تدریس ریاضی از یادگیری شاگرد اطمینان حاصل نمایند.

۲۰-در صورتیکه از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می‌کنید سعی کنید برنامه ای منظم و مستمر را در پیش بگیرید.بهترین روش استفاده از کلاس تدریس خصوصی ریاضی همزمان کردن آن با کلاسهای مدرسه یا دانشگاه میباشد.یعنی فردای روزی که معلم در مدرسه مطالب را تدریس کرد معلم خصوصی جهت برطرف کردن اشکالات و حل تمرین بیشتر به منزل شما آمده و مطالب تدریس شده توسط دبیر را با شما مرور کند.این روش بازدهی بالایی دارد.

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    09:20       1396/12/03
  • تعداد بازدید :
    3786
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی ریاضی در تهران

تدریس ریاضی در تهران

معلم خصوصی ریاضی در تهران

کلاس خصوصی ریاضی در تهران

تدریس ریاضی

آموزش ریاضی

تدریس خصوصی ریاضی


دسته بندی



مطالب آموزشی مرتبط

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.