تبلیغات
شما

نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی جهت تدریس

نحوه انتخاب بهترین معلم خصوصی جهت تدریس

با افزایش رقابت در میان دانش‌ آموزان برای گرفتن نمرات بهتر در مدارس جای تعجب نیست که بازار تدریس خصوصی روز به روز داغ‌تر می‌شود.

معلمان خصوصی و موسسات برای پاسخ‌گویی به این تقاضا وارد بازار کار تدریس خصوصی شده و با دادن تضمین به دانش آموزان برای گرفتن نمرات عالی در امتحانات سعی در جذب آن‌ها دارند.

با مقالات آموزشی بلدیاب همراه باشید

اما با زیاد شدن این موسسات تدریس خصوصی و مدرسان خصوصی و نبود مراکزی که کیفیت کار آن‌ها تایید کنند والدین چگونه می‌توانند برای فرزند خود یک معلم قابل جهت تدریس خصوصی انتخاب کنند؟

در این مطلب نظر چند کارشناس را در مورد انتخاب یک مدرس خوب برای تدریس خصوصی با شما در میان می‌گذاریم.

 

چطور یک معلم خصوصی خوب انتخاب کنیم

بهترین کار این است که به موسسات خوشنام و معتبر مراجعه کنید. هم‌چنین می‌توانید از دوستان و آشنایان خود که قبلا برای فرزند خود معلم خصوصی گرفته‌اند پرس و جو کنید. اگر نمی‌توانید در نزدیکی خود یک معلم خصوصی خوب پیدا کنید، می‌توانید از تدریس خصوصی آنلاین استفاده کنید چون محدودیت مکانی ندارد.

موسسات معتبر تدریس خصوصی قبل از استخدام معلم با آن‌ها مصاحبه‌ی حضوری انجام می‌دهند و سابقه‌ی کاری آن‌ها را مد نظر قرار می‌دهند.

هنگام مراجعه به موسسات تدریس خصوصی از آن‌ها بپرسید فرزند شما چطور می‌تواند خود را برای امتحانات مدرسه آماده کند. البته ممکن است از توصیه‌های ضد و نقیض آن‌ها شگفت زده شوید. برخی از آن‌ها ممکن است پاسخ دهند فرزند شما لازم نیست کار خاصی انجام دهد. برخی دیگر نیز می‌گویند فرزند شما باید تا می‌تواند درس بخواند.

تمرین، تمرین، تمرین.

از موسسات تدریس خصوصی بخواهید در زمینه‌ی موفقیت‌های دانش آموزان پیشین خود مدارکی به شما ارائه دهند. معمولا در وب سایت آن‌ها نام دانش آموزان موفق و نمرات درخشان آن‌ها قرار دارد. بهترین روش پیدا کردن یک معلم جهت تدریس خصوصی از طریق پرس و جو از دیگران است.

تدریس خصوصی می‌تواند در بالا بردن سطح سواد، کار با اعداد و مهارت‌های استدلال بسیار موثر باشد اما در عین حال می‌تواند خطرناک نیز باشد.

بهترین روش پیدا کردن یک معلم خصوصی خوب برای تدریس خصوصی پرس و جو از دیگران است. به حرف‌های والدینی که قبلا برای فرزند خود معلم خصوصی گرفته‌اند بیشتر می‌تواند اعتماد کرد تا تبلیغات رسانه‌ای و اینترنتی.

تمرین هم بسیار مهم است و معلم خصوصی می‌تواند تکنیک‌های خوبی را در تدریس خصوصی به فرزند شما بیاموزد. از طرف دیگر بچه‌ها فقط یک بار فرصت بچگی کردن دارند. پس اگر می‌بینید فعالیت‌های دیگر فرزند شما مثل تمرین فوتبال، کلاس ویلون فدای درس‌های مدرسه او می‌شود بهتر است یک تجدید نظر بکنید و از افراط دوری کنید.

بسیاری از والدین از فرزندان خود انتظارات نمرات عالی دارند و بیشترین نگرانی آن‌ها هم همین موضوع است به همین دلیل سراغ معلم‌های خصوصی می‌روند. البته برای کلاس‌های پایین‌تر نیاز به تدریس خصوصی نیست.

سعی کنید مجرب‌ترین معلم را برای فرزند خود پیدا کنید مخصوصا معلم‌هایی که مورد تایید دوستان و آشنایان شما هستند.

متاسفانه هیچ‌گونه سازمانی وجود ندارد تا معلم‌های خصوصی را از لحاظ قابلیت رتبه‌بندی کند. بنابراین قبل از شروع همکاری باید با او یک مصاحبه‌ی حضوری انجام دهید و هم‌چنین باید مورد تایید افراد مورد اعتماد باشند. مهم‌تر از همه‌ی این‌ها فرزند شما باید با او راحت باشد.

خودتان هم می‌توانید در خانه با فرزندتان کمی کار کنید به شرطی که با عصبانی شدن‌های بی مورد رابطه‌ی خود را با او به خطر نیندازید. باید بدانید که شما معلم او نیستید و رابطه‌ی پدر و فرزندی یا مادر و فرزندی شما مهم‌تر از هر امتحانی است.

منبع : irangan

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    15:26       1396/04/08
  • تعداد بازدید :
    2836
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

معلم خصوصی

تدریس خصوصی

معلم

تدریس

مدرسان خصوصی

معلمان خصوصی




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.