تبلیغات
شما

توصیه‌هایی در خصوص بازاریابی برای آموزشگاه زبان

توصیه‌هایی در خصوص بازاریابی برای آموزشگاه زبان

با توجه به موج مهاجرت به کشورهای خارجی، آموزشگاه زبان می‌تواند کسب و کار پر رونقی باشد. البته نحوه‌ی بازاریابی و تبلیغ برای آموزشگاه زبان در موفقیت آن تاثیر زیادی دارد. در این مطلب توصیه‌هایی در این راستا آورده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آموزشگاه زبان خود را متقاضیان بیشتری معرفی کنید و رونق کسب و کارتان را بهبود ببخشید.

با مقالات بلدیاب همراه باشید

 

اهمیت توصیه‌های مشتریان به یکدیگر را دست کم نگیرید

توصیه‌های اشخاص به یکدیگر هنوز  هم بهترین تبلیغ برای جذب مشتری به شمار می‌رود. چه چیزی باعث می‌شود که زبان آموزان آموزشگاه زبان شما را به دیگران توصیه کنند؟ دوستانی که به همراه یکدیگر درس می‌خوانند بازده بهتری دارند، اگرچه درس خواندن دست جمعی وقت بیشتری می‌گیرد. چگونه می‌توان دوستان را به درس خواندن گروهی تشویق کرد؟ در نظر گرفتن تخفیف برای اعضای خانواده و دوستان می‌تواند امار ثبت نام شما را بالا ببرد و از طرفی هم مهارت آموزش زبان را ارتقا دهد. 

 

راهکارهای کار‌آمد پیش از شروع دوره

در فرم ارزیابی که آموزشگاه زبان در پایان دوره به دانش آموزان می‌دهد، می‌توان این سوال را مطرح کرد که آیا آموزشگاه زبان را به آشنایان و دوستان خود پیشنهاد خواهید کرد؟ به این صورت گرفتن شماره تماس افراد پیشنهادی روشی آسان و ساده برای یافتن دانش آموزان جدید خواهد بود.

 

راهکارهایی کارآمد پس از اتمام دوره

پیش از آغاز تبلیغات و ارزیابی برای آموزشگاه زبان خود، باید از رضایت مشتری و از خدمات‌تان اطمینان یابید؛ زیرا تنها در صورت رضایتمندی است که مشتریان آموزشگاه زبان شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد. پیش از این‌که پول و وقت‌تان را صرف بازاریابی کنید، مطمئن شوید که خدمات و کیفیت آموزشی آموزشگاه زبان شما در سطحی می‌باشد که مشوقی است برای زبان آموزان تا شما را به دیگران معرفی کنند. از این روی لازم است که عملکرد مدرسان خود را ارزیابی کنید و لیست هزینه‌های دوره‌های‌تان را نیز مناسب عرضه کنید. 

 

تجارب زبان آموزان در برابر بازده آموزشی 

آیا زبان آموزان مهارت‌های زبانی لازم را کسب کرده‌اند؟ یا کل دوره‌ی یادگیری که در آموزشگاه زبان شما سپری کرده‌اند برای‌شان لذت بخش بوده است؟ اگر پاسخ‌شان به هر دو سوال یا یکی از پرسش‌ها مثبت بود، پس حتما آموزشگاه زبان شما را به دیگران معرفی خواهند کرد. در صورت منفی بودن نظر مشتری‌ها باید به این فکر باشید که چگونه می‌توانید توانایی‌های زبان آموزان را ارتقا دهید و در عین اجرای برنامه درسی خود، فضایی لذت‌بخش را نیز برای آن‌ها به وجود بیاورید. به‌عنوان مثال یک روش موثر برای بالا بردن توانایی‌های مکالمه به زبان دیگر مشاهده‌ی فیلم و برنامه‌های تلویزیونی و گوش دادن به رادیو و برنامه‌های ضبط شده به زبان دیگر است. می‌توانید یکی از این روش‌ها را به‌عنوان تکلیف در خانه برای زبان آموزان تعیین کنید و در کلاس تکالیف را به همراه یکدیگر  کامل کنید. طی یک بررسی مشاهده شد که زبان آموزان مشاهده‌ی برنامه‌های تلویزیونی و گوش دادن به برنامه‌های رادیویی را یکی از روش‌های موثر برای یادگیری زبان خارجی می‌دانند. 

به‌عنوان مثال شاید متوجه شوید که عده‌ای از دانش آموزان با بقیه‌ی کلاس همراه نیستند. یک روش مناسب که آن‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد و باعث می‌شود که از شما قدردانی کنند، این است که بعد از کلاس برای آن‌ها یک وقتی را اختصاص دهید تا به ضعف‌های‌شان رسیدگی کنید. در هر روشی که اتخاذ می‌کنید روش آموزش زبان و نحوه‌ی انتقال خود را ارزیابی کنید و در صورت لزوم، آن را اصلاح کنید و در نهایت روشی اتخاذ کنید که متناسب با نیاز‌های روز باشند. 

 

قیمت گذاری 

در بازار رقابت و زمانی که در دنیای اینترنت رقابت جهانی شده است، لازم است که قیمت‌هایی که برای دوره‌های خود در نظر می‌گیرید مناسب باشند تا با این کار مزیتی بر مزیت‌های برنامه‌ی آموزشی خود بیفزایید و آمار ثبت نام خود را بالا ببرید. در برخی موارد ممکن است حتی لازم باشد که قیمت‌های خود را کاهش دهید و در مواردی هم افزایش دهید. با کاهش قیمت دوره‌های خود در عوض مزیتی بر مزیت‌های آموزشگاه زبان خود اضافه می‌کنید که دیگر رقبای شما ندارند. فرصت‌های عظیم شغلی برای آموزش زبان انگلیسی در کشورهایی مثل چین، هند، ایران و برزیل وجود دارد. به دلیل بیشتر شدن نیاز به یادگیری زبان قیمت‌ها هم افزایش می‌یابند که این امر ممکن است برای برخی افراد مشکل آفرین باشد. باید بدانید که کاهش قیمت به منظور جدب مشتریان بیشتر به معنی کم شدن سود و درآمد شما نخواهد بود. بلکه همین افزایش ثبت نام درآمد شما را به مقدار قابل توجهی بالا خواهد برد. هم‌چنین برگزاری کلاس‌های مجازی برای زبان آموزانی که نمی‌توانند هزینه‌ی سفر و زندگی در کشورهای دیگر را تامین کنند کمک بزرگی برای آن‌ها خواهد بود. 

 

 

اهمیت استخدام مدرسان خوب

مدرسان سفیران شما به شمار می‌روند که محبوبیت آموزشگاه زبان شما نزد زبان آموزان و معرفی شما به دیگران تا حد زیادی به استاد خوب بستگی خواهد داشت. از این رو نباید تاثیر آن‌ها بر زبان آموزان‌تان را نادیده بگیرید. زیرا زبان آموز در صورت داشتن مدرس مورد علاقه‌ی خود از کلاس لذت بیشتری خواهد برد. در کل مدرسان اغلب محل کار خود را تغییر می‌دهند. با حفظ مدرسان خوب در آموزشگاه زبان خود می‌توانید تضمین کنید که این مدرس همیشه با شما خواهد بود و حتی در صورت جابه جایی خود را بخشی از مجموعه‌ی شما خواهد دانست. ارائه‌ی کلاس‌های مجازی می‌تواند تضمین کننده‌ی حفظ مدرسان خوب باشد. زیرا در کلاس‌های مجازی مدرس می‌تواند از هر کجای دنیا کلاس خود را برگزار کند.

 

اینترنت و فضای مجازی

اگر میدانستید چه حجم وسیعی از مخاطبان هدف شما در دنیای اینترنت وجود دارند شاید تمام وقت و هزینه خود را برای تبلیغ آموزشگاه خود در این بخش صرف میکردید. اینترنت هیچ محدودیتی ندارد و هر مخاطبی را میتواند به سمت شما جذب کند.

از سایت‌های معرفی آموزشگاه‌ها و دوره‌های آموزشی استفاده کنید

چنین سایت هایی که مخاطبان برای برای پیدا کردن دوره‌های آموزشی زبان به آنها مراجعه میکنند میتواند تبلیغ بسیار موثری برای آموزشگاه شما باشد چون دقیقا مخاطبانی به این سایت‌ها وارد میشوند که نیاز به خدمات شما دارند پس میتوانید با هزینه اندکی جذب مشتری برای آموزشگاه خود داشته باشید.

وب سایت بلدیاب و جذب مشتری آموزشگاه

وب سایت بلدیاب از بهترین سایت‌های معرفی آموزشگاه‌ها  است که آموزشگاه‌های معتبر زبان با ثبت نام و ثبت مشخصات دوره‌های آموزشی خود درآن‌ها به جذب مشتری برای آموزشگاه  زبان خود می‌پردازند.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    11:35       1397/10/09
  • تعداد بازدید :
    8606
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

آموزشگاه زبان

مدرسین زبان

معلم زبان

استخدام آموزشگاه

دوره‌های آموزشگاه

زبان آموزان




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.