تبلیغات
شما

چطور برای یادگیری زبان انگلیسی به خود انگیزه دهیم

چطور برای یادگیری زبان انگلیسی به خود انگیزه دهیم

ممکن است این سوال که چطور برای یادگیری زبان انگلیسی به خود انگیزه دهیم برای خیلی‌ها مسخره باشد. اما تجربه نشان می‌دهد که در بسیاری از موارد فرد به زور مدرسه یا کارفرما برای یادگیری زبان به آموزشگاه زبان آمده است و دوست دارد وقت آزادش را با انجام فعالیت‌های دیگری پر کند. اگر به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌ ندارید اما مجبورید این کار را انجام دهید، این مطلب کوتاه می‌تواند کمک زیادی به شما بکند. 

با مقالات بلدیاب همراه باشید

 

زبان انگلیسی در سال‌های اخیر جهانی شدن، به زبان اول دنیا تبدیل شده است. زبان‌های زیاد دیگری وجود دارند که توسط میلیون‌ها نفر استفاده می‌شوند، اما انگلیسی زبانی است که پلی میان فرهنگ‌های مختلف به‌وجود آورده است و در محیط کار یک فاکتور کلیدی محسوب می‌شود. چه چیزی انگیزه‌بخش‌تر از این‌که با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید در کار خود پیشرفت زیادی داشته باشید.

زبان انگلیسی درهای جدیدی را به روی زبان‌آموز باز می‌کند. هر روز افراد بیشتری این زبان را یاد می‌گیرند و از آن استفاده می‌کنند و با یادگیری این زبان می‌توانید فرصت خوبی برای آشنایی با افراد جدید داشته باشید یا خود را از موقعیتی سخت یا غیر منتظره نجات دهید. 

اگر در کتاب‌های گرامر یا متون انگلیسی چالشی پیدا نمی‌کنید، باید توجه داشته باشید که همیشه راه‌های ساده‌تری برای یادگیری چیزهایی که دوست دارید وجود دارد و با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید به‌سادگی این فرصت را برای خود فراهم کنید. می‌توانید با استفاده از اینترنت در مورد چیزهایی که به آن‌ها علاقه دارید به انگلیسی جست‌و‌جو کنید و دانش خود را در آن زمینه گسترش دهید. شاید در ابتدا مشکل باشد اما دیر یا زود متوجه می‌شوید این بهترین روش برای یادگیری لغات جدید است. 

توانایی صحبت کردن در انگیزه گرفتن برای یادگیری زبان نقش مهمی دارد. اگر احساس می‌کنید در کلاس زبان به اندازه‌ی کافی صحبت نمی‌کنید، از معلم خود بخواهید شما را در موقعیت‌ صحبت کردن قرار دهد. هم‌چنین می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی برای چت کردن با دوستان‌تان به انگلیسی استفاده کنید، البته چت کردن هیچ‌وقت نمی‌تواند جایگزین صحبت کردن شود. 

کتاب‌های صوتی هم می‌توانند بسیار مفید باشند. از آن‌جایی که این کتاب‌ها معمولا توسط بازیگران روایت می‌شوند، تلفظ و آوای کلمات به درستی ادا می‌شود. با گوش دادن به کتاب‌های مورد علاقه‌ی‌تان نه‌تنها دایره‌ی لغات خود را وسیع‌تر می‌کنید، بلکه درک‌تان از زبان هم بهتر می‌شود. از آن‌جایی که هنگام گوش دادن به کتاب‌های صوتی حواس‌تان با تصاویر رنگارنگ پرت نمی‌شود، بهتر می‌توانید روی زبان تمرکز کنید و از تماشا کردن فیلم‌های انگلیسی مفیدتر است.

منبع : irangan

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    13:37       1396/02/03
  • تعداد بازدید :
    1420
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

زبان انگلیسی

یادگیری زبان

تدریس زبان خارجه

آموزشگاه زبان

معلم زبان

کلاس زبان انگلیسی




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.