تبلیغات
شما

طراحی دکوراسیون داخلی کلاس از نگاه چند معلم

طراحی دکوراسیون داخلی کلاس از نگاه چند معلم

در این مطلب قصد داریم نظر چند معلم را در مورد دکوراسیون داخلی کلاس درس را با شما در میان بگذاریم. از این معلم‌ها پرسیدیم آیا به محض این‌که کلاس شما مشخص شد شروع به طراحی دکوراسیون آن می‌کنید یا تا باز گشایی مدارس صبر می‌کنید؟ آیا دیوارهای کلاس را پر از پوسترهای رنگی می‌کنید یا آن‌ها را  خالی می‌گذارید تا جا برای آثار دانش‌آموزان باشد؟ نگاهی می‌اندازیم به توصیه‌های آن‌ها.

با مقالات بلدیاب همراه باشید

 

از رنگ استفاده کنید

به نظر تینا کویین باید از در طراحی دکوراسیون داخلی کلاس رنگ‌های روشن استفاده کرد و رنگ کرم مایل به سفید را که در مراکز آموزشی استفاده می‌شود کنار گذاشت.

 

روی دیوراها کار کنید

کیت پروییت می‌گوید «دیوارها بخش زنده‌ی محیط آموزشی محسوب می‌شوند. دکوراسیون کلاس باید به صورتی باشد که هر بخش از فضا در دل خود چیزی برای آموزش داشته باشد.»

 

به گرمی خوش آمد بگویید

لیلی جکینز می‌گوید «من همیشه سعی کرده‌ام دکوراسیون کلاس حالتی شاد داشته باشد. اگر دکوراسیون کلاس شاد و مفرح باشد دانش‌ آموزان در آن احساس خستگی نمی‌کنند و راحت‌تر هستند.»

 

برای شروع فقط چیزهای ضروری را به دیوار کلاس بزنید

رجینا هیچکاک می‌گوید «من قوانین رعایت ایمنی در آزمایشگاه و چیزهای ضروری دیگر را به دیوار می‌چسبانم اما دوست دارم کار‌هایی را که دانش آموزانم با دست خود ساخته‌اند به دیوار بزنم بنابراین دیوارهای کلاس من در اوایل سال تحصیلی خالی است.»

 

از قبل برنامه‌ریزی کنید

ملیسا ریچی می‌گوید «من در طول تابستان یک موضوع انتخاب می‌کنم و بعد شروع به جمع آوری چیزهایی می‌کنم که در رابطه با آن موضوع است. امسال برای طراحی دکوراسیون از هند سفارش پارچه‌های ساری داده‌ام تا در تابلو اعلانات از آن‌ها استفاده کنیم. هم‌چنین کتاب‌هایی را خریداری کرده‌ام که نگاهی شرقی به زندگی دارند.»

 

کمک بگیرید

رابین رنفرو می‌گوید «من برای طراحی دکوراسیون داخلی کلاس از شوهر و فرزندانم می‌خواهم به من کمک کنند بنابراین قبل از شروع سال تحصیلی کلاس کاملا آماده‌ی خوش آمدگویی به دانش آموزان است.» 

 

زمینه را آماده کنید

استفانی اوروک می‌گوید «من پیش از برنامه‌ریزی با استفاده از رنگ برچسب‌هایی برای نام افرادی که قرار است تصویرشان بر روی دیوار باشد درست می‌کنم و همین طور جای مطالعه و کتابخانه‌ی کلاسی را مشخص می‌کنم.»

منبع : irangan

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    17:59       1396/01/20
  • تعداد بازدید :
    4374
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

طراحی کلاس

معماری کلاس درس

طراحی کلاس معلم

طراحی دکوراسیون داخلی کلاس

دکوراسیون درس




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.