تبلیغات
شما

آموزش راه‌اندازی آرایشگاه خانگی

آموزش راه‌اندازی آرایشگاه خانگی

با داشتن مهارت‌های کوتاه کردن مو، اپیلاسیون و اصلاح، آرایش و زیبایی صورت و یا طراحی ناخن، مانیکور و پدیکور، می‌توانید یک آرایشگاه خانگی  باز کنید. تقاضای بسیار زیادی برای خدمات آرایشی وجود دارد و می‌توانید با ارائه‌ی خدمات ارزان آرایشی در خانه، نسبت به آرایشگاه‌های دیگر یک برتری رقابتی داشته باشید. در این مطلب توصیه‌های در خصوص راه‌اندازی یک آرایشگاه خانگی آورده‌ایم که کارتان را آسان‌تر می‌کنند.

بلدیاب بانک اطلاعاتی اساتید خصوصی و آموزشگاه‌های کشور

تجربه آرایشگری

داشتن سابقه کار در آرایشگاه اعتماد به نفسی برای یک شروع مستقل ایجاد می‌کند. در صورتی که هیچ تجربه‌ای ندارید و در عین حال استعداد طراحی و آرایش مو، طراحی ناخن، مانیکور، پدیکور و یا دیگر خدمات زیبایی و آرایشی را دارید، ابتدا از خانواده، دوستان و همسایگان شروع کنید تا مطمئن شوید که مهارت‌های شما قابل عرضه در بازار است. هم‌چنین می‌توانید به آموزشگاه‌های آرایشگری بروید و مدرک بگیرید. بعضی دوره‌ها مقرون به صرفه هستند و شما می‌توانید مهارت‌های به دست آمده را فورا به کار بگیرید. با اتمام دوره‌ی آموزشی گواهی دریافت می‌کنید و این گواهی را می‌توانید با افتخار در آرایشگاه خانگی‌تان در معرض نمایش بگذارید.

 

قوانین آرایشگاه خانگی

راه اندازی هر کسب و کار نیاز به گرفتن جواز‌ها و گواهی‌های خاص خود را دارد. در خصوص جواز لازم برای باز کردن یک آرایشگاه خانگی تحقیق کنید و تمام مجوز‌ها و گواهی‌های لازم را دریافت کنید.

 

فضا و موقعیت آرایشگاه

 فضایی با مساحت کافی و با دسترسی به آب و برق را برای آرایشگاه در نظر بگیرید. اگر قصد دارید در زیرزمین و یا پارکینگ کار کنید،  مطمئن شوید حرارت کافی، تهویه مطبوع (در صورت نیاز) و دسترسی به هوای تازه وجود دارد. به خاطر داشته باشید که آرایشگاه باید یک ورودی بدون سر و صدا و قابل دسترس برای همه مشتریان بالقوه داشته باشد.

 

بازاریابی آرایشگاه خانگی

اگر برای خرید تجهیزات و بازسازی فضا برای ایجاد آرایشگاه به وام نیاز دارید، می‌توانید از مراکز حمایت از مشاغل خانگی تقاضای وام کنید. در ادامه با ایده‌هایی در خصوص بازاریابی آرایشگاه خانگی آشنا می‌شوید:

  • کارت ویزیت چاپ کنید و به همه کسانی که با شما در تماس هستند تقدیم کنید.
  • در روزنامه‌ها و مجلات خدمات آرایشگاه خود را آگهی کنید تا از این طریق خدمات شما به چشم دیگران برجسته و مهم بیاید. 
  • بروشور تبلیغاتی خود را درمحل‌های کسب و کار که مشتریان بالقوه آن‌ها را می‌بینند ارائه کنید. به عنوان مثال فروشگاه‌های لباس عروس، سالن‌های طراحی ناخن، بوتیک‌های زنانه و هر جای دیگری که محل رفت و آمد خانم‌ها باشد.
  • تخفیف‌های خانوادگی برای کوتاهی مو ارائه کنید.
  • تخفیف‌های ویژه در روزهای خلوت هفته قرار دهید.
  • خدمات آرایشگاه را قیمت گذاری کنید.

در نظرسنجی تلفنی از آرایشگاه محلی در منطقه خود قیمت خدمات را جویا شوید. بدانید چه خدماتی و به چه قیمتی  ارائه می‌کنند. قیمت خدمات آرایشگاه خود را کمی پایین‌تر تعیین کنید. هدف این است که از این قیمت برای جلب مشتریان استفاده کنید اما از طرفی قیمت بیش از حد پایین ممکن است باعث کم ارزش به نظر آمدن خدمات شما شود.

منبع : irangan

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    00:24       1395/11/30
  • تعداد بازدید :
    3746
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

آموزش

راه اندازی آرایشگاه

آرایشگاه خانگی

شروع کار آرایشگاه

کسب و کار آرایشگاه




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.