تبلیغات
شما

قوانین تدریس خصوصی

قوانین تدریس خصوصی

قوانین تدریس خصوصی

اگر تصمیم به تدریس خصوصی و کسب درامد از این روش را دارید قبل از شروع به کار باید با قوانین و مقررات این کار آشنا شوید تا درآینده مشکلی در این زمینه برای شما پیش نیاید. در این بخش تعدای از قوانین تدریس خصوصی را برای شما متذکر شده ایم.

 

وظایف مدرس خصوصی

مدرس موظف است سر ساعت مقرر و بدون هیچ تاخیری سر جلسه تدریس خصوصی حاضر شود و در صورت تاخیر زمان از دست رفته را جبران کند.

 

در صورتی که مدرس کلمه تضمینی را در آگهی تدریس خصوصی خود نوشته باشد باید به طور دقیق منظور از این کلمه روشن شود که تضمین در کیفیت تدریس یا نتیجه گرفتن یا موارد دیگر است تا درآینده مشکلی از این بابت پیش نیاید.

 

مدرس موظف است قبل از جلسه تدریس خصوصی مباحث مورد نظر تدریس را آماده کند و بر آن تسلط صد در صدی داشته باشد.

 

مدرس حق ندارد اطلاعات غلط دربخش رزومه و توضیحات وارد کند و در صورت انجام چنین کاری تمام مسؤلیت این کار برعهده مدرس می‌باشد.

 

رفع اشکال و پاسخ به تمامی سوالات مطرح شده دانش آموز در مورد مبحث درخواست شده برای تدریس توسط مدرس خصوصی الزامی است.

 

وظایف دانش پذیر

دانش پذیر باید به تسویه حساب به موقع هزینه کلاس‌های خصوصی با توجه به توافقات انجام شده اقدام کند.

 

دانش پذیر موظف است مکان و شرایط مناسب تدریس خصوصی را در صورتی که محل تدریس منزل شاگرد توافق شده باشد فراهم کند و در غیر ین صورت این مهم به عهده مدرس می‌باشد.

 

دانش پذیر باید قبل از شروع جلسه تدریس خصوصی جدید تمرین‌های جلسه قبل را به صورت کامل انجام داده باشد تا مدرس بتواند مبحث جدید را آموزش دهد.

 

بهتر است دانش پذیر در صورتی که جلسات تدریس متعدد است هزینه همه جلسات را یکجا قبل از شروع جلسات پرداخت نکنند تا در صورت عدم رضایت از استاد بتوانند مدرس خود را تغییر دهند.

 

مدرس و دانش پذیر هردو باید نسبت به رعایت شئونات اخلاقی پایبند بوده و در جلسه تدریس خصوصی از لباس مناسب و رسمی استفاده نمایند.

 

برای تغییر روز و ساعت جلسه تدریس خصوصی از جانب مدرس یا دانش پذیر باید یک روز قبل از تاریخ معین شده اطلاع داده شود تا هماهنگی جدید صورت پذیرد.

 

قوانین تدریس خصوصی در سایت بلدیاب

 

سایت بلدیاب سامانه جامعی برای مدرسین خصوصی و آموزشگاه‌های کل کشور است که آنها میتوانند با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات  دوره‌های آموزشی خود از طریق آن به جذب شاگرد و کسب درآمد بپردازند. در زیر به تعدادی از قوانین و شرایط سایت میپردازیم.

 

مدرس موظف است تمام اطالاعات خواسته شده در بخش اطالاعات حساب کابری و ایجاد دوره را اعم از اطلاعات تماس، اطالاعات تحصیلی، رزومه، زمان و قیمت جلسات تدریس، مکان تدریس، سطح آموزشی و ... را  به صورت کامل وارد کند برای این منظور بهتر است نمونه آگهی تدریس خصوصی دیگر اساتید را مشاهده کنید.

 

مدرس موظف است از دانش پذیران بخواهد که پس از پایان جلسات تدریس در سایت بلدیاب در مورد کیفیت تدریس دیدگاه خود را بنویسند.

 

اگر مدرس قصد تغییر دادن شرایط تدریس خود را مثل مدت زمان هر جلسه، قیمت ، محل آموزش و... را دارد؛ موظف است این اطلاعات را در سایت بلدیاب نیز تغییر دهد و پروفیل خود را به روز کند.

 

در صورتی که مدرس به دلایل مختلف قصد تدریس خصوصی ندارد باید پروفایل و دوره‌های آموزشی خود را غیر فعال کند تا در نتایج جست و جوی کاربران نمایش داده نشود.

 

اگر شماهم قصد تدریس خصوصی و کسب درآمد از این حرفه را دارید با ثبت نام در سایت بلدیاب و تکمیل پروفایل و دوره‌های خود، امکان جذب مخاطبینی که به تدریس شما نیاز دارند و در فضای اینترنت به دنبال آن میگردند، را برای برای خود فراهم کنید.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    13:51       1397/10/13
  • تعداد بازدید :
    4546
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تدریس خصوصی

مقررات تدریس خصوصی

معلم خصوصی

مدرس خصوصی

انتخاب معلم خصوصی

قوانین تدریس خصوصی



جدیدترین خبرها

درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.