تبلیغات
شما

چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟

چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم؟

 

آگهی زدن در روزنامه‌ها و نیازمندی ها

با آگهی زدن در روزنامه می‌توانید مخاطبینی که هنوز پیگیر خرید و مطالعه روزنامه هستند و به تدریس خصوصی شما نیاز دارند را جذب کنید. ولی این روش فقط در موقع امتحانات میتواند مؤثر باشد، چون به غیر از زمان امتحانات کسی در روزنامه و نیازمندی‌ها به دنبال استاد خصوصی نمیگردد.

 

داشتن کارت ویزیت جذاب

می توانید یک کارت ویزیت جذاب و باکیفیت برای خود چاپ کنید و آن را به هرکسی که فکر میکنید روزی ممکن است به تدریس شما نیاز داشته باشد بدهید. البته مشتریان فعلی خود را فراموش نکنید. آنها هم باید این کارت ویزیت را داشته باشند تا در صورت نیاز دوباره به تدریس خصوصی بتوانند با شما تماس بگیرند.

 

تراکت تدریس خصوصی خود را پخش کنید

پخش کردن تراکت اگرچه دیگر یک روش قدیمی و ناکارآمد به نظر می‌رسد؛ اما اگر به روش درست و در مکان‌های مناسب پخش شود میتواند مفید واقع شود. البته برای نوشتن تراکت تبلیغاتی تدریس خصوصی، حتما اول یک متن تبلیغاتی خوب تهیه کنید. چرا که نوشتن یک متن تبلیغاتی درست می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.در پخش تراکت موضوع مهم دیگر محل مناسب توزیع است. تراکت‌های خودرا هدفمند پخش کنید؛ مثلا نزدیک مدارس و دانشگاها و در ساعات تعطیلی دانش آموزان و دانشجوها.

 

با سایر مدرسین رشته‌های دیگر در همکاری باشید

برای جذب شاگر خصوصی بیشتر یکی از راه‌ها تعامل و همکاری با سایر مدرسین خصوصی است. برای مثال شما زبان تدریس میکنید. اگر تدریس شما خوب باشد و شاگردان کار شما را قبول داشته باشند این احتمال زیاد است که اگر برای درس دیگری هم نیاز مدرس خصوصی داشته باشند از شما سراغ بگیرید. به این صورت شما میتوانید همکاران خود را که برای مثال ریاضی ،فیزیک و... تدریس میکنند را معرفی کنید و متقابلا آن هاهم می‌توانند همین کار را بکنند و به این صورت یک تعامل مثبت در جهت جذب شاگرد خصوصی خواهید داشت.

 

برگزاری کلاسهای تقویتی عمومی در مدارس

اگر بتوانید مدارسی پیدا کنید و در آن‌ها کلاس‌های تقویتی برای دانش آموزان برگزار کنید و در آن کلاس‌ها سنگ تمام بگذارید؛ یک تبلیغ بدون هزینه یا حتی همراه با سود و فوق العاده کارآمد و مفید خواهید داشت. البته این به شرطی است که مدیر مدرسه به شما اجازه بدهد پس از پیان کلاس شماره تماس خود را به دانش آموزان بدهید تا اگر در آینده نیاز به معلم خصوصی داشتند با شما تماس بگیرند. لازم نیست برای این کلاس‌های تقویتی هزینه زیادی دریافت کنید. به این نکته توجه کنید که شما هرچه بیشتر تدریس کنید شناخته شده‌تر میشوید، پس آینده نگر باشید.

 

در شبکه‌های اجتماعی فعایت داشته باشید

امروزه با توجه به حجم زیاد کاربران شبکه‌های اجتماعی نمیتوانید تأثیر آن را در تبلیغ برای تدریس خصوصی نادیده بگیرید. در گروه‌ها و کانال هایی که فکر میکنید کسانی حضور داشته باند که به تدریس شما نیاز دارند حتما به طور مرتب تبلیغ کنید. حتی میتوانید خود یک کانال یا یک صفحه ایجاد کنید و شاگردان فعلی خود را درآن عضو کنید و با ارسال مطالب مرتبط با تدریس خود (نمونه تدریس، آمورش نکات خاص، روش مطالعه و ...) از این طریق ارتباط خود را با آن‌ها حفظ کنید و مطمئن باشید اگر محتوای صفحه شما مفید باشد مخاطبان کانال یا صفحه شما روز به روز افزایش پیدا می‌کنند که هر کدام میتوانند یک مشتری بلاقوه برای تدریس خصوصی شما در آینده باشند.

 

بهترین و زود بازده‌ترین تبلیغ ثبت آگهی در سایتهای تدریس خصوصی

سایت‌های مخصوص تدریس خصوصی بستری را برای مدرسین خصوصی فراهم میکند تا بتوانند با ثبت آگهی تدریس خصوصی خود در سایت به جذب شاگرد بپردازند. مدرسین میتوانند در این سایتها شرایط تدریس خصوصی، مشخصات و رزومه خود را ثبت کنند تا کابرانی که در فضای اینترنت و با سرچ در موتور‌های جست و جو به دنبال مدرس خصوصی هستند بتوانند آنها را پیداکنند.

 

سایت بلدیاب برای تبلیغ تدریس خصوصی

سایت بلدیاب از بهترین سایت‌های تدریس خصوصی است که مدرسین میتوانند برای تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد بدون واسطه، از آن استفاده کنند. در سایت بلدیاب شما میتوانید اطلاعات و شرایط  کامل خود و تدریستان را وارد کنید. نکته مهم در نتیجه گرفتن از سایت‌های تدریس خصوصی نوشتن تیتر مناسب، توضیحات و رزومه جالب توجه و انتخاب یک عکس مناسب است.

با ثبت نام در سایت بلدیاب و تبلیغ برای تدریس خصوصی خود، بدون واسطه شاگرد جذب کنید و از این راه به کسب درآمد بیشتر برسید.

لینک ثبت نام در سایت بلدیاب

  • تاریخ و ساعت انتشار :
    15:16       1397/10/19
  • تعداد بازدید :
    7237
  • پسندیده :

کلمات کلیدی

تبلیغ برای تدریس خصوصی

انتخاب معلم خصوصی

مدرس خصوصی

تبلیغ تدریس خصوصی

ثبت آگهی تدریس خصوصی




درخواست معلم خصوصی یا آموزشگاه

اگر به دنبال انتخاب معلم خصوصی حرفه ای یا دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر هستید؛ با ثبت اطلاعات خود در فرم درخواست معلم خصوصی یا رزرو آموزشگاه می توانید هر چه سریعتر به کمک بلدیاب کلاس خصوصی یا گروهی مناسب خود را بیابید. (مشاهده فرم درخواست)

اجاره فضای آموزشی خصوصی و گروهی

اگر برای برگزاری کلاس های خصوصی, نیمه خصوصی یا گروهی خود نیاز به فضای آموزشی دارید، سایت بلدیاب امکانی برای شما فراهم کرده تا بتوانید با توجه به شرایط تدریس تان، اقدام به اجاره فضای آموزشی مناسب خود نمایید. (مشاهده مکان های آموزشی)

بلدیاب چگونه کار میکنید؟

سایت بلدیاب با معرفی و تبلیغ دوره های آموزشی مدرسین خصوصی و آموزشگاهای کل کشور فضایی را فراهم نموده تا کاربرانی که نیاز به دوره های آموزشی مختلف دارند با یک جست و جوی ساده در بلدیاب بتوانند مدرس یا آموزشگاه مناسب خود را بیابند و اطلاعات تماس آنها را مشاهده کنند. (درخواست دوره های آموزشی)

‌شرایط همکاری با بلدیاب

مدرسین خصوصی و آموزشگاه داران محترم می توانند برای تبلیغ دوره های آموزشی خود و جذب شاگرد برای کلاس های خصوصی و گروهی ، در هر زمینه ای (درسی، فنی، هنری، ورزشی، مالی ، حسابداری، کسب و کار و ... ) در سایت بلدیاب ثبت نام کنند و از خدمات آن استفاده نمایند. (ثبت نام و همکاری)

راهنمای تصویری استفاده از سایت بلدیاب

اگر مدرس خصوصی هستید یا آموزشگاه دارید بهتر است قبل از ثبت دوره های آموزشی خود از راهنمای بلدیاب استفاده کنید تا در معرفی دوره های خود و جذب شاگرد یا هنرجو موفق تر عمل کنید. (مشاهده راهنمای بلدیاب)

Baladyab اسماعیل محمدی

" اگر به دنبال دوره‌های آموزشی در هر زمینه ای به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی هستید، یا می‌خواهید از دوره‌های برگزار شده توسط آموزشگاه‌های استان خود باخبر شوید، در وب سایت بلدیاب می‌توانید اساتید و آموزشگاه‌های که دوره شما را برگزار میکنند را پیدا کنید، در صورت نیاز با آنها تماس بگیرید و به صورت حضوری با آنها کلاس برگزار کنید. "

شما هم می توانید نظر خود را درباره سایت بلدیاب ثبت کنید.